S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10) +--- Teema: S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa (/showthread.php?tid=52446) |
S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa - v6sa - 17-07-2021 Nüüd on nii: Varsti saab ilupilti ka. Natuke kõhe oli teine nii uus veel majja võtta. Maru jäik on. Kahtlaselt madal on. Konksu ei ole Võib pakkuda Täpsemalt siis 2010 aasta "kantsilm". Väljast tumesinine, seest helepruun. Katust on katki lõigatud ja klaasiga paigatud. Nahk soojeneb ja ventileerub Tagaistujatele on telekad ja kõrvaklapid. Model E 350 CDI 4MATIC Engine 642856 40 954120 Transmission 722962 02 660542 Sutike on varustust: 030 ELECTR. REGULATED DIESEL FUEL PUMP 050 AEJ 09/2 061 STEUERCODE FUER KRAFTSTOFFPUMPE 108 CONTROL CODE MARKETING 1P1 CONTROL CODE MARKETING 200A LEATHER 202B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN 213 SPEED-SENSITIVE POWER STEERING/VARIO STEERING 218 REAR-VIEW CAMERA 228 AUXILIARY HEATER 229L GERMANY 230 PARKING GUIDANCE 233 AUTONOMOUS INT. CRUISE CONT. PLUS (DISTRONIC PLUS) 234 BLIND SPOT ASSISTANT 236 ADAPTIVE REAR INTERIOR LIGHT 23P DRIVING PACKAGE 249 INTERIOR AND EXTERIOR MIRROR,AUTOMATICALLY DIMMING 255B MB MOBILO WITH DSB AND GGD 260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION 260B AIRBAGLABEL - GERMAN/ENGLISH 264A LEATHER - BROWN 275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR) 279 ELECTRONIC GEAR RANGE SELECTION 280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB 282 THROUGH-LOADING FEATURE VIA ARMREST IN REAR 287 THROUGH-LOADING FEATURE 291 PELVIS AIRBAG (PELVISBAG) 294 KNEE AIRBAG 297 ELECTRIC ROLLER SUN BLINDS IN REAR DOOR LH AND RH 2XXL FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY 302B HEAD UNIT LANGUAGE - GERMAN 309 CUP HOLDER 332B INSTRUMENT CLUSTER/HU LANGUAGE - GERMAN 359U TANZANITE BLUE METALLIC FINISH 386 UNIVERSAL TELEPHONY PACKAGE 401 FRONT SEAT CLIMATE CONTROL 413 PANORAMIC SLIDING SUNROOF/GLASS SUNROOF 427 AUTOMATIC TRANSMISSION 7-SPEED 428 STEER.WHEEL GEARSHIFT BUTTONS/SHIFT PADDLE PAINTED 474 DIESEL PARTICULATE FILTER 476 AUTOMATIC LANE RECOGNITION 477 TIRE PRESSURE LOSS WARNER 512 COMAND APS WITH DVD CHANGER 518 UNIVERSAL COMMUNICATIONS INTERFACE (UCI) 543 SUN VISOR WITH ADDITIONAL FUNCTION 581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL 600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT 608 AUTOMATIC HIGH BEAM SWITCH (IHC) 619 CORNERING ILLUMINATION 622 HEADLAMP WITH ILS, RIGHT-HAND TRAFFIC 670 RESIDUAL ENGINE HEAT UTILIZATION (MRA) 677 AVANTGARDE/STANDARD SUSPENSION 736 TRIM PIECES - ASH TREE WOOD BLACK (2A70) 800 CHANGE OF MODEL YEAR, THE LAST FIGURE SHOWING THE NEW MODEL YEAR 864 REAR ENTERTAINMENT (2 SCREENS) 875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM 915 FUEL TANK WITH GREATER CAPACITY - VOLUME 2 928 EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 5 TECHNOLOGY 954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES 967 COC PAPER EURO 5 TECH. W. REGISTRAT .CERT. PART 2 A21 SHIFT BY WIRE A31 SOFTWARE (INDIVIDUAL) A36 TORQUE CONVERTER HOUSING AGA A49 CONVERTER WITH 3 FRICTION DISKS A52 R- VALVE BODY ASSEMBLY WITH VGS 3 B12 WHEEL REPLACEMENT TOOL F212 MODEL SERIES 212 FS COMBI - VEHICLE G962 TRANSMISSION CODE VERSION 62 GA AUTOMATIC TRANSMISSION HA REAR AXLE J52 ADDITIONAL CODE FOR DAMPING MAT K10 SOFTWARE CONTROL FOR STATIC CURVE ILLUMINATION K11 ADAPTIVE STOP LIGHT FLASHING K13 CONTROL CODE FOR SERVICE INTERVAL 25000 KM L LEFT-HAND STEERING M005 VEHICLES WITH 4-MATIC-/ALL WHEEL DRIVE M019 SERVICE REPOSITIONED M30 DISPLACEMENT 3.0 LITER M642 V6 DIESEL ENGINE OM642 P09 SUN PROTECTION PACKAGE P35 LIGHT PACKAGE (FFO) P81 DYNAMIC PACKAGE EXTERIOR R01 SUMMER TIRES R96 18" LIGHT ALLOY WHEEL 5-SPOKE DESIGN ALL-ROUND U01 REAR BELT STATUS INDICATION U18 AUTOMATIC CHILD SEAT RECOGNITATION (AKSE) U60 PEDESTRIAN PROTECTION - ACTIVE ENGINE HOOD U72 DVD PLAYER WITH REGIONAL CODE 2, EUROPE, JAPAN V60 SPEED- + LOADINDEX 97Y XL VL FRONT AXLE HALF, LEFT VR FRONT AXLE HALF, RIGHT Vaatame, kuidas me sellega kaubale saame. Maanteel on mõnus, aga mida kehvemaks läheb tee, seda hullemini põrutab. Sedapalju on madal kah, et estakaadilt põhjaalust vaipa kraapimata maha saamiseks tuli planke alla panna Esimene auto, millel on vaibad nii sees kui väljas. Samas 170 kW on ikka palju - kui ükskord ärkab, on minekut. Samas on vahe GLK 195 kW ikka tunda. Nagu ikka, päris veatu auto ei ole. Tagastanges olev märk parkimisgeeniusest ei sega väga, aga autoga tuli kaasa teine süütelukk. Pidada vahel võtit kaotama. No vaatame... Sellisena seda müüdi: Kuulutus VIN kah endale mäluvaiaks: WDD2122891A207768 RE: S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa - Ester - 17-07-2021 Päris ilupilt pole, kuid lisan ühe veel, See tehtud hetk enne, kui esimese pikema tutvumise -ja kojusõidu ette võtsin Viljandist. Palju on sarnaseid "vidinaid" GLKga, kuid pole üldse GLK moodi Tempomaadi kang on minu jaoks vale koha peal. Kui palju kordi ma vale märguannet suunatule kangiga näitasin, kui oma arust harjumuslikult püsikat peale tahtsin panna Aga sõita kannatas, isegi väga ja tirtsudele meeldis RE: S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa - Randar - 18-07-2021 280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB Kas käiguvalits on tegelikult ka nahkvutlaris? RE: S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa - v6sa - 18-07-2021 Halligi - see wirbel on plastist. Aga rool on küll musta nahaga üle tõmmatud. Sõita kannatab. Pakiruumi on väheke kitsamaks nüsitud, aga saame hakkama. Küll on kahju sellest, et tagaistme patja ei saa enam püsti tõsta. Sinna taha tekib vanematel mõnus pesa, kuhu panna külmkast või paar poekotti. Seda nüüd enam ei ole. Mugavat ja pehmet vedrustust ja nahktugitooli ka mitte. Nu, kõva iste pidigi tervislikum olema. Esialgu midagi kahetsemapanevat pole ilmnenud. Söidame ja mönuga. RE: S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa - väikemees - 19-07-2021 Käisid ühte teist E350 ka vaatamas Viljandis, heleda sisuga? See on ka ära müüdud. Huvitav, et selle kuuga oli tekkinud suur huvi ja mitmeid huvilisi. Koroonasuvi rahakotid paksuks ajanud RE: S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa - v6sa - 19-07-2021 Üks hall Airmatic oli tõesti plaanis üle vaadata, aga see osteti eest ära. Täna selgus, et normaalse kõrgusega rehv alla ei mahu - 215/60R17 võtab vedrutaldrikusse ja pöördel ka logari sisekülge. No eks see oli oodata ka. Ning 16" mahub küll pidurisadula peale ära, aga võtab eest alumise tugivarda munakasse kinni. Ehk tuleb hakata paslikke rehve jahtima. No aega on, kuivõrd allolevad lamellid on juba rikutud, aga kehva suverehvina ajavad asja ära. RE: S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa - Ott - 22-07-2021 Edu, kogemata sai korduvalt vaadatud seda kuulutust. RE: S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa - v6sa - 28-07-2021 Esialgu tundub, et toimib: Täitsa sõidetav saan, kuigi kõrvalteedel on esiots ikka vastikult jäik. Samas Kesk-Soome käänulistel asfaltteedel oli lausa lust painutada. See asi püsib nii hästi tee küljes kinni, et pöörduvad esituled ei jõua kruusateel "paratamatult" tekkivatele libisemistele enam järele Meelespeaks endale: enne gaasi põhjavajutamist kontrolli, et kõik asjad pakiruumis oleks kinnitatud... Esimene auto, mille pakiruumi põranda alla mahub minu tööriistakast ära. Kuniks sinna varuratta leiame. Käivitamine on vähe uimane. Aku klemmile on löödud number: 41 14 Ime siis, et 7 aastat vana aku vähe laisk on peale pikemat raadiokuulamist, kliima REST asendis. RE: S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa - Oliver.L - 02-08-2021 Tekib ka neid siia vaikselt. Muretuid kilomeetreid. RE: S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa - Ester - 12-08-2021 Eile enne äikesepilve alla sõitu tegin mõned pildid ka juhi poole pealt RE: S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa - marek - 14-08-2021 WOW mis varustusega 212. 7,7l/100km kuidagi palju pole? Samas seal vist suht mägine ka. 175kW ei ole midagi palju, vaata palju see auto kaalub. RE: S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa - v6sa - 14-08-2021 Ma ei teagi - kütust ju müüakse... Eks seda keskmist lükkasid üles asjatud möödasõidud (sest neid on ka selle autoga lust teha ) ja üksjagu kitsaid mägiseid kruusateid, kus oli ka lust lasta kerges libisemises. See kõik aga ei tule tasuta. Mootor võib ju ka peet olla - KST. Ega keegi päris korras autot müü Külmalt kerge vine on - eks pihustid ole elu näinud. Jälgime olukorda. Õhufiltrid on vahetamata, kuigi väga hullud ei olnudki. Eks tera siit ja teine sealt see koguneb. Smas - kui tahta ökonoomitada, siis selleks on teised margid. RE: S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa - v6sa - 23-08-2021 Eelmine nädal sai igasuguste autolaadsete toodetega kulgetud - tänahommikune töölesõit oli ikka mõnus küll. Kärukonksu on ikka vaja. Aga sel autol siis juba koos paslike põhjaaluste katete, tagastange ja tuledemooduliga. Ehk kui keegi teab kedagi, kelle aia ääres mädaneb mõni konksuga 212, siis võib vihjata . Mulle piisab, kui parem taganurk (kus elab konksu elektrimoodul) ja tagastange sektor on kahjustamata. Ülejäänud auto võib olla kook. RE: S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa - Randar - 25-08-2021 Kas sa leidsid lahenduse autot veidi tõsta? Kuna naise cla on samuti madal siis leidsin sellise komplekti. Panen lingi E klassile. Mis sa sellest arvad? https://www.ebay.com/itm/114157107461?_trkparms=aid%3D1110002%26algo%3DSPLICE.SOI%26ao%3D1%26asc%3D20210708121852%26meid%3D710896c033c9479d9c23ee692030c0be%26pid%3D101112%26rk%3D1%26rkt%3D24%26sd%3D114225586395%26itm%3D114157107461%26pmt%3D1%26noa%3D0%26pg%3D2563228%26algv%3DPromotedTopSellersItemsInMetaCategoryItemsV2WithMLR%26brand%3Dtema4x4&_trksid=p2563228.c101112.m1982&amdata=cksum%3A114157107461710896c033c9479d9c23ee692030c0be%7Cenc%3AAQAGAAACEJsBeeLwmVBMWsjQP4uP83Hjc3RxcnmMa7LWC1l5BMNfQLDLn88qwwyQBjTqaeFddgqwMC3tkRB3uL39pSQzQmesN8LEKOKkdTQc4UEzJgqE0W5CVLCNdJslAGs4gkbkirXRTK9BXH1%252BMzUtK%252Boh3mWq0%252FVEdvmpc1AVPLvE5s%252BhvDF7CNvAwniGKz%252FEbk%252F683pQCfXqzqtw4AAR5bEx4SpI4gKt06UvkuIN58y%252BO8%252BUk0O9OUAsr2B4QWWLvIuRGSyqZawh8F93ZyUqBH314BLsJ91TmMNYIQQ4mBaD2Rd1bHGsd1LYi6n960svDXcuSe5Tanal2Zwj9HLqxLIMwFkv4Hy%252FNxwrt305ZxfrfPDCNQJ2awErOrOFsbLoemleiDofXzv0rLnXY2rv6AQ8eJ41zT9yMC7KYM%252Fauwvx7RQCDiOvK8mRncEi9HIupv7cidst9i7UjPnKu1B%252BCGztff2%252FeqUcQn8XjdkOnpuiTy5TSYqE5jqHXkMAQS4DdJAAXEi3enVqKAE6OO1q9gERBS83lsTkAtZ5jOosoK659NUyBBn0VvkeZN3f4wcGDUC%252BgCXgD3XATeGDlfdw2XfFTNa6TKxgHHoPhG848AmNys8maDPI23Vg1KIABf4utove4dOiRwczogNSWc1YfpQuFkpV9Y5cD9cy6sdD2V%252BFKBrTiIlNZwuqY66VXx4MZ44O8w%253D%253D%7Campid%3APL_CLK%7Cclp%3A2563228 RE: S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa - v6sa - 25-08-2021 Ei ole isegi seda edasi mõelnud, kuna meil on GLK majas Vedrualusest padjast saan aru, amordipadja vahetükist saan aru. Aga mis see kolmas wirbel on? Mind muidugi häirib ka esivedru jäikus. Tahaks veidi pehmemat. Ester jälle on rahul hetkeolukorraga Seda olemasolevat vedru tõstes ei muuda kuidagi. Paneb kohe mõtlema. RE: S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa - Randar - 25-08-2021 Sellest kolmandast vidinast ei saa ka mina aru aga cla´le pen vist sellise kiti ostma. Suvel pole ju muret aga talvel võib hakata lumesahana tööle. RE: S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa - väikemees - 26-08-2021 https://tema4x4.com/catalog/prostavki/filter/mark_ts-is-mercedes-benz/model_ts-is-e-class/apply/ Venemaalt tuleb: https://tema4x4.ru/ RE: S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa - v6sa - 03-09-2021 Praegustel hommikutel on 543 SUN VISOR WITH ADDITIONAL FUNCTION ikka äge asi: sätid sobivalt mõlemad varjud paika ja ei mingit nurgast madalalt silma paistvat päikest! Teab keegi, kas 212 päikesesirmid võiks ka GLK-le külge istuda? RE: S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa - v6sa - 13-10-2021 Hoolduspäeviku sissekanne: kasti ja sildade õlivahetus @304 kkm Hõbenooles. Midagi tähelepanuväärset ei leitud. Silberi väljalaskmismeetodil lahja 20 kkm tagasi "vahetatud" käigukastiõli oli reaalselt punaka tooniga tökat. Vähevõitu oli teist kah. Nüüd vahetab mootorpidurduseks labadest ikka kiiresti ja konkreetselt alla. Põhiline rike: sooja mootoriga viskab suvalisel ajal P peale liikuma hakates, on ikka alles. Õnneks mind väga ei sega, kuivõrd mul on harva kuuma mootoriga manööverdamist. Müüja legendi järgi vajab vahetamist süütelukk, mis tuli ka kenasti kaubaga kaasa. Eile sooritasime pikema ülekuulamise, mis päädis teadmisega, et auto on täitsa katki. Tagumised pimenurga andurid pimedad, õhukontrolli andur sisemiste vastuolude küüsis ja PTC üldse kaputt. Sõitmist ükski neist vigadest otse ei sega, aga eks tuleb otsast praavitama hakata. Mõnus on lasta küll RE: S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa - mbw204 - 13-10-2021 Uuematel (roolisamba küljes oleva käigukangiga) MB-del on featuur, et kui väikse hoo pealt ukse lahti teeb, paneb parkingu peale- võibolla mingi ukseandur jamab? Juhul kui sul see featuur peal on. |