Teema hinnang:
  • 2Hääli - 4 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa
#41
(25-05-2022, 12:55 PM)v6sa Kirjutas: Sama protsessi käigus sai ka teravalt selgeks, miks MB kähkusõiduentusiastide hulgas väga kiitma ei kiputa. Raske, madal ja jäik esiosa püsib hästi teel. Ninja Aga oluliselt pehmem (ja normaalsemal kõrgusel Eusa_snooty ) tagaosa oma Airmaticuga oskab üsna ebameeldivalt üllatada, kui pidamise piirile läheneval kiirusel kurvi läbides tabada mõnda kühmu, mis pära üles viskab. Sellele järgneb paratamatult kõrvalevajumine, mis ei mõju pidamisele just soodustavalt. Ehk auto esi- ja tagavedrustus on erinevatest autodest ja see ei tee mittekaitslikku ja ebasäästlikku sõitu harrastades elu mitte lihtsamaks.

Niisama koju-tööle-poodi on täitsa mõnus tiksuda.

Huvitav, minu avantgardil hoiab see tagumine airmatic ülima fanatismiga auto esi ja tagaosa ühel kõrgusel. Mitte mingeid kõrvalevajumisi jms.eelpooll välja toodud probleeme pole täheldanud. Kui veel sportreziim sisse lülitada on üldse nagu kart. Mul muidugi ainult tagaveoline. No ja alates 2013 FL-ist on esisilla ehitus ka teine neil.
numerus stultorum, infinitus est
Vasta
#42
Küsimus pole kõrguses: auto on kenasti loodis. Küsimus on sellest, et esiosa on tüki jäigem, kui tagaosa ja just väljavedrutamisel. Ehk esiosa ei visata üles (eks raske mootor ka mängib siin oma rolli), tagaosa on tüki pehmem. Põhjusmõtteliselt on tagaosa minu jaoks õige jäikusega, esiosa on liiga jäik.

Samas ega see auto suisel aal naljalt näpust ei lähe, kui teel vähegi laiust ja pinnal pidamist on. Talvel peab küll ette vaatama...

Ühtlasi tuletan meelde, et ma olen pehme mugavuse, mitte täpse sõidujoone austajaSmile

Ülevaatus läbitud märkustega kiilduvate tulepesurite ja mittetoimiva pimenurgaanduri kohta. Pimenurgaanduriga juba tegeldakse, aga tulepesur oli ebameeldib üllatus. Tundub, et keegi on paremasse esinurka sisse sõitnud mingil ajal - märk on peal, aga kumbki meist ei mäleta, et oleks kusagil puskimas käinud...
Vasta
#43
Lekketestiga mängima ei jõudnud, aga eile lõi jälle lõdviku minema. Täna sai veidi konsulteeritud ja tekkis kaks mõtet.

Esiteks on lõdviku metallkrae kõrvad üksjagu kulunud, kuna need on käinud klambrist sisse ja välja, nagu baariuks. Seega peaks neid kergelt viiliga kujundama.

Teiseks on O-rõngas kaunikesti lapik. Selle vahetan ka värske vastu.

Ning lekketesti teen kah.

Sama konsultatsiooni käigus soovitati panna vaim valmis uue radika soetamsieks, kuivõrd mainitud liite tihedanapüsimiseks peab lõdviku metallkrae olema tihendalt pesas. Kui annab loperdama, kisub patjadel liikuv mootor lõdviku kergemini pesast. Uus radikas olevat selle probleemi kõrvaldanud.

KST, mida selle autoga enne ju tehtud on...
Vasta
#44
(31-05-2022, 01:19 PM)v6sa Kirjutas: Lekketestiga mängima ei jõudnud, aga eile lõi jälle lõdviku minema. Täna sai veidi konsulteeritud ja tekkis kaks mõtet...

Täna sai test tehtud, läks roheliseks küll : 

Radikat vahetama esialgu ei hakka, küll midagi muud. Juhul, kui leiab üles selle koha kust heitgaasid jahutusvedelikku jõuavad...
Vasta
#45
Tahtsin sulle tegelt seda sama öelda et sul vast ikka liigne surve veesärgis. Tegelt ei tohi ta isegi kulunud otsadega lodvikuid minema luua. Ml ga käisin sama teeläbi. Murekoht oli hoopis pragunenud plokikaan.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#46
Esimene kord, kui mul oli tõsiselt kahju, et ostetud asi päriselt töötabki...

Eks ma vaimu olin juba varem valmis pannud. Aga lihtsamad asjad ikka kõigepealt.

Algava lekke korral ei tee ju vahet ka, kumb rida lekib või lekib üldse EGR soojusvahetiSad
Vasta
#47
Diiselmootorite lõivu tasub alati teise ringi kasutaja.
Kui plokk, siis suuna pilk siit riigist välja, GER ja ennekõik PL.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#48
(02-06-2022, 01:04 PM)Rolz Kirjutas: Diiselmootorite lõivu tasub alati teise ringi kasutaja.
Kui plokk, siis suuna pilk siit riigist välja, GER ja ennekõik PL.

Paneme kõrva taha.

Meie oleme tõestatult neljanda ringi omanikud... Seega, karmavõlga on.
Vasta
#49
ML- puhul tuli köige kindlam panna tutikas plokikaan! Sest neid romula omasid sa kunagi ei tea ku palju juba kuuma saanud on!

Aga enne tee kindlaks mis ja kus.  Vöibolla pääsed kergemalt. Sest kui juba pea vahetuseks läheb, siis kaasneb sellega ridamis veel töid mis nagunii tuleb teha kui pea maas on. Seega löppnumber kerib päris suureks. Aga tulemus on ka seda väärt.

Mul see ML söidab nüüd nagu siidi iga ilmaga. Lõdvikud mönusalt pehmed kogu aeg. NO PROBLEMS.

Ja see jutt, et peabki kerge röhk sees olema. No see jutt jäägu ka tead kuhu. Mul on lihtsalt hea vördlus olemas.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#50
Siiski-siiski: jahutussüsteemi tööks on vajalik 0,1-0,3 bar ülerõhku. Eusa_naughty

Mis on küll olematu lõdvikukinnituste jaoks, möönan. Praegu koguneb sinna korgi kaitseklapi jagu, mida on selgelt palju.

Eks laseme uurida. Mul pole nii peeneks tööks vajalikke teadmisi ja ega puhast ruumigi lahtivõetud auto nädalaid säilitamiseks pole.

Aga enne teen GLK korda. Ninja
Vasta
#51
Siin on üks igihaljas Murphy seadus - ükskõik, kui mitu sõitvat autot sul on, katki lähevad korraga.
Edu!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#52
Tean seda tunnet haha
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#53
Nüüd on siis esimene õhkvedrustuse rõõm käes: ühel õhtul sõitma hakates oli saba sorus ja ekraanil kiri Rising vehicle. Suristas pära üles ja nüüd on püsinud.

Täna kiikasin seoses kahtlase laperdava hääle kõrvujäämisega auto alla ja oma üllatuseks leidsin, et meie autol pole enam varrast esimese vasaku alumise õõtshoova ja kõrgusanduri vahel. Ja andur kõige ülemises asendis... Lesven arvas, et kõnealune andur võib olla seotud ka tagavedrustuse timmimisel.

Oskab keegi seda väidet kinnitada või ümber lükata?

Veel olulisem: kas keegi teab, kui pikk antud varras peab minu autol olema? Ajutise varda tekitamine on lihtne, kui teaks pikkust... Umbkaudse saab küll anduri keskasendi järgi kätte, aga õige pikkus oleks parem.

Eriti rõõmsaks teeb meele teadmine, et homseks on sellele autole pilet Soome...
Vasta
#54
843 km hiljem Soomest tagasijõudnuna võin kinnitada, et sõidab päris kenasti ka ilma kõnealuse andurivardata. Ainult tulesid ei loodi - nii, nagu need veidi madalale jäid, nii need ka olid. Valgel ajal ei sega ja pimeda ajaks saab varda jälle külge.

Reisi keskmine kütusekulu tuli 8,8 sajale. Ei kurda: täismaja, kiirteel ikka II reas, möödasõite mujal võimalustmööda, Kesk-Soome kruusakünkaid teistsada km - nii võib reisida küll.
Vasta
#55
(11-03-2022, 11:15 AM)v6sa Kirjutas: Maksumus koos uue vaakumpumba ja rehviparandusega üheksa sotti.

 Mis põhjusel vaakumpump vahetusse läks? Kas kett tegi häält või oli mingeid teisi sümptomeid ka?
Vasta
#56
300+ kkm usumõõdikul, vahetusest ei olnud mingit märget ja välimuse järgi oli veel tehasepump. Kuna ketivahetusel tuleb see niikuinii maha, siis lasin südamerahustuseks ära vahetada. Vana oli olnud üsna otsas.
Vasta
#57
Jätan mäluvaiaks siia prantsuskeelse materjali käigukasti kohta:
https://docplayer.fr/111102296-7g-tronic...tuces.html

Kiirlift sõidab endiselt hästi ja kuniks GLK ravil, on peamiselt Estri käsutuses. 

Jahutussüsteemi rõhuga tegelemine peab ootama, kuniks GLK on jälle tagasi rivis. Lõpuni kinni keeramata korgiga sõites mingeid anomaaliaid ei ole: temperatuur on normis, mootor toimib tavapäraselt, mingeid kõrvalisi hääli ega lõhnu ei ole. Aga kui keerad kinni, siis lööb lõdviku tugeval kiirendusel minema.
Vasta
#58
(16-08-2022, 03:03 PM)v6sa Kirjutas: Jätan mäluvaiaks siia prantsuskeelse materjali käigukasti kohta:
https://docplayer.fr/111102296-7g-tronic...tuces.html

Kiirlift sõidab endiselt hästi ja kuniks GLK ravil, on peamiselt Estri käsutuses. 

Jahutussüsteemi rõhuga tegelemine peab ootama, kuniks GLK on jälle tagasi rivis. Lõpuni kinni keeramata korgiga sõites mingeid anomaaliaid ei ole: temperatuur on normis, mootor toimib tavapäraselt, mingeid kõrvalisi hääli ega lõhnu ei ole. Aga kui keerad kinni, siis lööb lõdviku tugeval kiirendusel minema.

Kaanetihend ok?
Miks küsin....
Mõnest võistlusautodega seotud jutuajamistest on välja tulnud selline asi,et kui kaanetihend veesärgi poolt põlemiskambrisse lekib,siis lööb seal rõhku üles...
Pole mingi igapäevane probleem,aga on meestel ette tulnud...
Vasta
#59
Ma pakun ka, et kaanetihend. Ma ise alles millalgi võitlesin ühe volksu bussiga millel vaikselt rõhk üles tõusis ja jahutusvedeliku välja ajas. Kusjuures nii vaikselt, et tester isegi ei näidanud heitgaase vedelikus. Lõpuks võtsin pulkadeks ja oli kaane tihendi viga. Ja nii väike, et surve liikus silindrist veesärki ja mitte vastupidi.
Vasta
#60
(17-08-2022, 12:05 AM)Alr77 Kirjutas:
(16-08-2022, 03:03 PM)v6sa Kirjutas: Jätan mäluvaiaks siia prantsuskeelse materjali käigukasti kohta:
https://docplayer.fr/111102296-7g-tronic...tuces.html

Kiirlift sõidab endiselt hästi ja kuniks GLK ravil, on peamiselt Estri käsutuses. 

Jahutussüsteemi rõhuga tegelemine peab ootama, kuniks GLK on jälle tagasi rivis. Lõpuni kinni keeramata korgiga sõites mingeid anomaaliaid ei ole: temperatuur on normis, mootor toimib tavapäraselt, mingeid kõrvalisi hääli ega lõhnu ei ole. Aga kui keerad kinni, siis lööb lõdviku tugeval kiirendusel minema.

Kaanetihend ok?
...

KST... Paranoid

Loogiline ka, et põlemiskambris töötakti keskel pea nelja tuhande baarini (pihuse põlemisel ilmselt mõneks millisekundiks kõrgemgi) surve pressib end vähimastki pilust jahutussärki. Mitte paisupaagi korgi rõhuklapi avanemisrõhu 1,1 bar all olev jahutusvedelik silindrisse. Vähemalt mitte mootori töö ajal Smirk

Õnnetuseks saab seda tuvastada (ja siis ka mitte sajaprotsendiliselt kergetel juhtudel) alles lahtivõtmisel. Mida ma tahan edasi lükata sügise peale.

Ma isegi ei põe, kui ühel hetkel leke läheb nii suureks, et autot kasutada pole enam mõistlik, sest jahutusvedelik pääseb silindrisse.

Aga arutleda võime ikka - kogu elu ei pea olema sotsmeediafirmade järelvalve all. Eusa_angel
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S212 E250CDI 4MATIC Ott 18 997 07-04-2024, 11:08 PM
Viimane postitus: Ott
  W463, G350, 1995- v6sa v6sa 31 3,877 02-04-2024, 06:49 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 36 4,847 10-03-2024, 02:56 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic Ester 146 54,078 23-02-2024, 02:46 PM
Viimane postitus: vreps
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 2,421 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 66 33,086 09-12-2023, 01:29 PM
Viimane postitus: Rolz
  Mercedes-Benz E220d 4Matic, S213, -17, Alkohoolik Alkohoolik 3 650 05-09-2023, 07:37 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E350CDI 4MATIC, 2011, S212 - Oliver.L Oliver.L 209 161,721 19-08-2023, 05:30 PM
Viimane postitus: jacos73377
Photo MB V250 4Matic Avantgarde 2016 - Hellenbeck Hellenbeck 6 591 11-05-2023, 10:17 PM
Viimane postitus: onu_siim
  MB S210 E320 CDI Elegance '00 v6sa 127 123,287 05-01-2023, 01:59 PM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne