Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-benz 230CE 1990 - ktmduke
#1
Lukku!
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#2
Õhtut, 

Kindlaim sümptom salongiradikalekete puhul on see kui tunned, kuidas sõites huuled magusaks muutuvad. Wink
Lõhn reedab samuti suhteliselt kindlalt salongilekke. Aknad lähevad uduseks pigem harva ja sel juhul juba tõeliselt võimsa lekke või selle soodsa asukoha korral.

Samas võib jahutusvedelik vabalt ka silindrisse lekkida. M102 oskab mõnikord väga edukalt seda teha ja sealjuures veel tuhandeid kilomeetreid mitte keema minna ega vett mujalt välja lüüa.

Edu võitlustes!
Vasta
#3
Kui lõdvikud pingul siis otsi viga ikka pigem mootori peast! Sellisel juhul on see mujalt lekkimine juba tagajärg. See osade lukkseppade jutt et see on normaalne ei päde. Korras mootoril nad küll jäigastuvad kuid nad ei tohi kõvaks muutuda. Olen sellist kivistunud lodvikutega masinat pidanud. Lõppes see kahjuks pea vahetusega. Peale seda lodvikud sellised pole ja igasugused jahutusvedeliku anomaaliad kadusid. Kuigi lukksepad väitsid et see on ok! Sul masin sellises vanuses, et see tundub üsna loogiline.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#4
Forss omab CO testrit, millega mõõdetakse jahutusvedelikust CO jääke. See tekibiki sinna just siis kui kaanetihend lekib.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#5
(14-06-2021, 07:08 AM)indrek Kirjutas: Forss omab CO testrit, millega mõõdetakse jahutusvedelikust CO jääke. See tekibiki sinna just siis kui kaanetihend lekib.

Tänud! Uurin neilt seda.
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#6
2.3 R4 97kW jah paras bensuröövel.

Pöörded olid jah üsna körged kuna 4-ne kast.

Muidu CE väga ilusa kerekujuga auto.

Edu!
Vasta
#7
Kaasreisija jalgade alla kogunev vesi võib olla kaduv jahutusvedelik, mis maitsega vesi on? Kui magus siis on ju viga teada. Kui see ei ole, siis vaata esiklaasi servad üle - samuti võib viga olla ära mädanenud kere liitekohas poritiiva taga.
Sellise vana auto puhul on kõik võimalik. Muidu kena liikur, edu ja muretuid kilomeetreid.
Vasta
#8
(14-06-2021, 07:43 PM)ktmduke Kirjutas: ...
Uued küünlad, jagaja, rootor, .

Vaja oleks ka esitulesid kunagi , kuna need on nagu küünlad ees, reflektorid ilusad kõik aga noo nii kehvasti näitavad, olen igasugu pirne juba ostnud sinna aga tulutu.
...

Kas vanad küünlad olid kenasti kohvipruunid või mattmustad nõest? Või hoopis läikivmustad? Või hoopis vaskpunased?

Nelja esituled on priimad. Puhasta pistikud ja kaitsmed, vajadusel vaheta. Kui pirnipesale jõuab <10V, siis sealt valgust pole loota.

Arvesta, et odavad ersatstuled on lühiajaline sodi.

Neid vanu R4 lahustipõletajaga neljasid pole enam palju liikumas. Edu selle pidamisel!
Vasta
#9
(15-06-2021, 10:54 AM)ktmduke Kirjutas: Vanad olid helepruunid aga ei tundunud ,et asi õige oleks, uute asjadega peaks uuesti vaatana nende värvust.

Helepruun on hea. Seega suurt jama seguga ei ole.
Vasta
#10
Kui kõik küünlad ühesugused siis ei tohiks kaanetihend silindrisse lekkida. See silinder, mis lekib "puhastab" küünla ära arvestades kulu mis sul on. 
Kuigi mu 2.3 oli ka müstiline jahutusvedeliku kadu, tunduvalt väiksem kui su omal ja lõpuks kui lõi tihendi täiesti ära oli selge kuhu see läks. Ca 70k km sõitsin sellise poolkõva tihendiga. Jahutusvedeliku kulu oli selline et kuus korra pidi peale valama. Küünal oli heledam täiesti lõpusirgel.
Turbo
Vasta
#11
M102 normaalne kütusekulu on alla 8L/100km, kõik üle selle viitab remondivajadusele.
Vasta
#12
Hei, 
Ma puusalt tulistan, et kõige tõenäolisemalt on kas pihustid kehvad (kuluosa) või pihustitihend lekib. Muidugi võib ka pritsepeas miski kulunud või tuksis olla, aga selle tõenäosus mu kogemuse põhjal on väiksem.

Edu!

Tauno
Vasta
#13
Kaua pildilolevad küünlad on töötanud?

Kolm ülemist on liiga lahja segu saanud. Alumine on ootuspärast värvi. Sihuke kohvipruun olla võikski üks normaalses toitumuses ottomootori küünal.

Kõige tõenäolisem on vaakumileke: lisaõhk lahjendab segu. Ka pihustid võivad halvasti pihustada, eriti vähesõitnud autodel meie kütuseid.
Vasta
#14
Soovitan soojalt genekat lasta kontrollida. Mu CE420 pöhjustas see igasugu anomaaliaid-esitulede pirnid pölesid läbi jne jne.
Vasta
#15
Esituledes pinget oled kontrollinud? Et seal ikka vajalik 12 V oleks saadaval...

Kaablikingad on puhtad ja mõlemast otsast korralikult kinni? Nii aku klemmidel kui juhtmete küljes? Mootori ja kere vaheline ühendus on korras (terve, puhas, kinnitused pingutatud)?

Genekas on alati kahtlane, aga seda ütleb ju kohe multimeeter pardapinge alusel. Pigem võib ÜVP nalja teha...
Vasta
#16
Kas tulede enda massid ka puhastatud või ainult aku juures. Teine asi on see et massijuhe võib ise läbimädanenud olla. Just aku juures ja starteri oma.
+v6sa jutt.
Turbo
Vasta
#17
Kupeel peaks ju ka olema kõhu all punutud kaablist ühendus käigukasti ja kere metalli vahel.
Vasta
#18
Minu isend tehti Truumu Diagnostikas Tallinnas korda kui köik teised olid alla andnud.
Vasta
#19
Tundub et ülepinge relee tegi seda jänti, vahetadin kõik kaitsmed kapotiall plus ülepinge releel , kaitmed nägid üsna vanad välja, sai kroksidega käima aetud ja pikem ring tehtud, tundub et toimib , tuledega võis kokkusatumus olla.

Igavusest sai ükspäev tulede ühenduste ja massidega tegeletud. Ühel tulel oli massi probleem.

Kui töötava mootoriga plus klemm maha võtta , kas siis peabki välja surema?

Avastasin ka selle et radikas märg, just küljeplastikute juures, seal see kadu võib ka olla, visko peksab laiali lihtsalt.

Mingipäev viskan uue radika külge, prooviks lähevad ka teised pihustid.

Tahaks lihtsalt sügiseni normaalselt sõita? järgmise aastaga eitea veel , et kas saab sõitma kui mootori swap tuleb.
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#20
(29-06-2021, 02:05 PM)ktmduke Kirjutas: Tundub et ülepinge relee tegi seda jänti, vahetadin kõik kaitsmed kapotiall plus ülepinge releel , kaitmed nägid üsna vanad välja, sai kroksidega käima aetud ja pikem ring tehtud, tundub et toimib , tuledega võis kokkusatumus olla.

Igavusest sai ükspäev tulede ühenduste ja massidega tegeletud. Ühel tulel oli massi probleem.

Kui töötava mootoriga plus klemm maha võtta , kas siis peabki välja surema?
...

Tundub, et seal on mitu viga korraga. Ei tohi maha surra, võib köhatada. Mingi ahven seal genekaga ka on. Muide, täisvõimsusel töötava geneka plussahela katkestamisel saab fifti-siksti dioodplokist lahti.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,799 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,367 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,206 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 29,835 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 631 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,829 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 492 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 1,294 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL JanisL 103 114,520 24-03-2023, 05:52 PM
Viimane postitus: JanisL
  Mercedes-Benz, Vito, 2017, W447 - BoxBox.com BoxBox.com 17 2,935 20-01-2023, 03:47 PM
Viimane postitus: Alr77



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne