03-04-2019, 06:46 PM
Tehtud!
124-l on seal materjali piisava varuga. Roostes plekk vahetatud ja õõnsusesse ka roostet peletavat kraami lastud, nii et roosteussil pole mõnda aega sinna enam asja.
W124, 300D Turbo, 1991 - Priit
|
03-04-2019, 06:46 PM
Tehtud! 124-l on seal materjali piisava varuga. Roostes plekk vahetatud ja õõnsusesse ka roostet peletavat kraami lastud, nii et roosteussil pole mõnda aega sinna enam asja.
02-08-2019, 08:46 AM
26-10-2019, 11:33 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-10-2019, 10:38 AM ja muutjaks oli Priit.)
333000km ja Pärnu Tehnokulleris ülevaatus märkusteta läbitud (viimase aasta läbisõit 14500 km, auto on minu käes alates 2012.a kevadest sõitnud 89000 km).
Õigemini oli kommentaar, et üks parimaid vanu MB-sid, mida seal nähtud on
24-10-2020, 05:38 PM
Märkamatult on jälle aasta möödunud ... ja viimane post oli eelmise ülevaatuse kohta. Täna ülevaatus Sauga Tehnokulleris 343270 e aastaga 10000 km. Ülevaatus jällegi puhaste paberitega. The best or nothing!
Ps heigaaside näitaja oli 0,55. Oma osa selles ilmselt Circle K premium diiselkütusel, mida läheb oktoobris juba teine paagitäis. Kuigi pidasin seda algselt turunduseks, siis kõrva järgi käib mootor võrreldes nn "tavalise" Miles kütusega võrreldes palju paremini. Ps eelmise 2019. aasta juunis vahetasin Lesvenis suretusklapi. Kuigi toitesüsteemiga ei peaks sel tööl mingit seost olema, siis autot kätte saades masin käivitades lagises korralikult (enne vahetust nii külmalt kui ka soojalt tühikäigul vaikne). Sai igaks juhuks aku täis laetud, et äkki aku vahepeal tühjenenud ja küünaldele ei jätku piisavalt voolu - ja tõesti - laadimise järel eelsüüteküünalde töötamise ajal vaikus, aga siis kohe tühikäigul lagin kuni mootori soojenemiseni. Nii kestab see tänaseni, paras paranähtus. Aga nagu gaasidest näete, siis mootor käib korralikult ja töötavat asja pole mõtet remontida
01-11-2020, 07:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-11-2020, 09:19 PM ja muutjaks oli Priit.)
Võtsin igapäevaseks kasutuseks Mercedes-Benz kõrvale liisingusse uue Opel Astra
Uuel autol on 29-aastase kõrval eeliseid: -1,4 turbo 110 kW (vs 3,0 l 108 kW), millest kõik on veel kapoti all alles -6-ne automaat (vs 4-ne automaat) -kliimaautomaatik (vs korda tegemata katuseluuk) -astmeliselt reg istmesoojendused (vs tavalised) esiistmetel -roolisoojendus -püsikiirushoidja (vs mugav gaasipedaal) -parkimisandurid (vs hea väljavaade) -kuus turvapatja (vs 0) -parem stereo koos kompuutri ja handsfreega -vaiksem salong Oleks võinud liisida ka innovation lisadega OPC-line keredisainiga masina, kuid mulle nn tavalisest variandist piisas. Pealegi ei hinda ma kehvadel teedel 18'' valuvelgi. Siiski on ligi 30 aastat vanal MB-l mitmeid eeliseid, nii üllatav kui see ka pole: - kui Astra on parem kurvilisel teel, siis 124 on endiselt mugavam kehvadel Tallinna tänavatel - Astra laiade esiakende postide taha võib vaateväljast kaduda nii jalakäija kui ka auto, mida 124-ga ei juhtu -MB suudab väändemomendi paremini maha panna (samaväärsete rehvide juures) -Arvestades tänast kütusehinda, on 124-ga odavam sõita (samades oludes keskmiselt veidi alla 7 vs veidi alla 8 liitri/100km -Mercedes-Benz näidikuteplokk on ilmselgelt parem (ülevaatlikum). On mõttetu panna väikeautole väike kuni 270 kmh näitav spido, mis pole ülevaatlik. Päeva päästab elektrooniline kiirusnäit spido ja tahhoka vahel. MB vanakooli kellad mõjuvad teenäitajana -Täismõõdus varuratas on parem lisa kui rehviparanduskomplekt, hoolimata rõhku näitavatest anduritest. Huvitavat: CO2 ja kütusekulu osas on ka sakslased läinud euroreeglite täitmisel "idioodipüüdlikuks". Pakutakse režiimi, kus rõhuandurite kontroll on optimeeritud 3-baarisele rõhule. Pidavat olema ökonoomne sõita 3-baarise rõhuga Autol peaks olema ka start-stop (vähemalt väljalülitamise nupp on ja kirjad spidol), kuid mul pole õnnestunud näha selle töölerakendumist ja kuna minu jaoks on tegemist pigem häiriva lisaga, siis ei tunne sellest variandist ka puudust Ps korras 124 on endiselt väga ilus auto, mis paneb mõnegi inimesi pead pöörama.
03-11-2020, 03:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-11-2020, 03:44 PM ja muutjaks oli Lahekas.)
Start-stopi rakendumiseks peavad olema täidetud väga mitmed kriteeriumid - alustades sellest, et ilmselt pole aku saavutanud veel piisavat laetavuse taset peale mõnda aega seismist.
E55 AMG
03-11-2020, 07:02 PM
Külma/jaheda ilmaga ka sageli ei toimi kohe alguses, eriti Opelil täheldanud seda.
03-11-2020, 07:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-11-2020, 07:28 PM ja muutjaks oli Priit.)
(03-11-2020, 07:02 PM)väikemees Kirjutas: Külma/jaheda ilmaga ka sageli ei toimi kohe alguses, eriti Opelil täheldanud seda. Väga võimalik ja kuna auto seisis pikalt enne müüki, siis panen igaks juhuks laadima ka Ps väiksed autod lähevad järjest suuremaks. Ruumi on Astras sees ees sama palju kui Mersus (124), tagaistmel rohkem. Eelistan küll Mercedes-Benz istmeid, kuigi ka Opelile pole midagi ette heita. Ps Paljudel võis tekkida ka küsimus, miks mitte siis A-klass. Vastus on lihtne - hinnavahe on liiga jõhker. Välimuselt meeldis mulle Astra Innovation valge OPC-line isegi rohkem kui valge A-klass AMG-line, lisad võrreldavad, aga vähekasutatud autode hind ca 20000 vs 30000. opc-line vs amg-line (maitse üle ei vaielda, vaid kakeldakse )
03-11-2020, 09:40 PM
Start Stop süsteemi rakendumine eeldab seda, et täidetud oleks mitmed tingimused.
Aku üldine seisukord, aku laetuse tase, välistemperatuur, mootori töötemperatuur, kui palju tarbijaid on juht sisse lülitanud autol ja võimalik, et veel midagi. Praeguste ilmadega minu auto start stop väga ei funka. Aga ega ma sellest süsteemist pole kunagi väga vaimustuses olnud. Tühikäigul võiks mootor tühikäigul tiksuda foori taga. Eriti jabur on ummikutes, siis käib kogu aeg üks sisse välja lülitamine. Õnneks saab start stop süsteemi nupust korraks välja lülitada.
03-11-2020, 11:05 PM
Opel Astral oli veel automaatne istmesoojendus väga mugav lahendus ja isegi vist automaatne istmejahutus(ventileeritavad istmed), kui see valikus on.
Kui mälu ei peta, siis läks esialgu kohe max soojenduse peale ja istme soojenedes reguleeris kõige madalama taseme peale.
04-11-2020, 04:03 PM
Hind muidugi määrab.
Samas tuleb endale teadvustada, et 20000 vs 30000 ei ole laest võetud numbrid, odavam ongi üldjuhul odavamalt tehtud. Paberi peal võib kõik võrdne olla. Palju see nüüd igapäeva-liisinguauto juures otsustab, on iseasi. Mõne puhul ei pane tähelegi, millega sõidad (selle jaoks vist pannaksegi rooli peale logo). Peaasi, et katki ei lähe selle viie aasta jooksul.
05-11-2020, 11:45 AM
Kisub OT-ks, mille olen ise põhjustanud Olles näinud MB tehaste poolt, olen nõus, et kvaliteet maksab ja üldjuhul ongi odavamad asjad odavalt tehtud, aga mitte ainult. Sageli kasseeritakse eri valdkondades brändi eest valusalt palju (võtame kasvõi mobiilide omahinnad ja letihinnad).
-Kogemus SEAT-iga (äärmiselt kehvad made in Italy rattalaagrid ja DSG automaadil käigukastilaagrid). Samas needsamad rattalaagrid kasutusel ka VW ja Audil. Sõidukite brändid ja hinnad erinevad, kuid sama kehv alltöövõtja. -Kõige kehvem auto kvaliteedilt ja kõige kehvem esindus, kus hooldada, on seotud 2009+ Mazda 6-ga, mis polnud ostes ka odav auto. Jaapani inseneridega ei tahaks seostada Ostes õlivahetuste vahel õlikulu ca 1 liiter, 200000km juures ca 2 liitrit. Surev elekter (alates signapultidest, turvapadja pistikutest jne). Alt roostetav kere, alates ca 5 aastast pidevalt kinni jäävad tagapidurid. 200000 juures purunes radiaator ja automaatkäigukastis jahutusvedelik. 100% esinduse hooldus. Andsime kutsekooli poistele lammutamiseks. Pärnu Eurost ei unustanud kunagi aknapesu valada, küll olulisi sõlmi määrida või jahutusvedelikku lisada ... Tööde check-listi sellest esindusest ei saanud ka küsimise peale. -Eri Opelitega olen sõitnud mitusada tuhat tavapärase hoolduse ja kuluosade vahetamisega. Aga Opel pole Mercedes-Benz Kui rahakott kannataks uue MB-ga sõita, sõidaks sellega, aga see minu probleem (04-11-2020, 04:03 PM)jansa Kirjutas: Hind muidugi määrab.
05-11-2020, 04:09 PM
Vabandan, aga lisan omalt poolt ka natuke OT-d.
VAG grupi autod paneksin mina täiesti eraldi kategooriasse- mingid x aastakäigud, mingid x jupid, mingid x mootorid, mingitel x mudelitel võivad osutuda kõige hullemaks peavaluks (kätte jäävad ukselingid, hoorattad mis on kuluosad sisuliselt, lagunevad sillad jne). Miks need nii populaarsed on? Müstika. Priit - tore näha, et see 124 ikka endiselt nii kõbus on. Sinu käest ostetud musta 124-ja saatus ei olnud nii roosiline kahjuks. Värvisin roostesed kohad küll üle ja natuke peale seda müüsin ära kuid paar aastat tagasi Tartus seda autot nähes, oli auto täpselt samade rehvidega millega ma auto veel Sinu käest ostsin ning seisis lumehunniku all. Ja roostetas veel rohkem kui enne..
05-11-2020, 07:06 PM
No see must oli kiirmüügihinnaga, nii et autot oli rohkem kui palju selle raha eest Aga tõsi, facelift roostetas kõvasti rohkem kui eelkäija (vesivärvid), ka sisu meeldib mulle vana mudeli oma rohkem. Vanal on mul põhimure esiakna raam. Musta eelmine peremees elas Pärnus. Auto oli seisnud kuivas garaažis ja vana hoidis uksi lahti, et tihendid ära ei väsiks
(05-11-2020, 04:09 PM)mbw204 Kirjutas: Priit - tore näha, et see 124 ikka endiselt nii kõbus on. Sinu käest ostetud musta 124-ja saatus ei olnud nii roosiline kahjuks. Värvisin roostesed kohad küll üle ja natuke peale seda müüsin ära kuid paar aastat tagasi Tartus seda autot nähes, oli auto täpselt samade rehvidega millega ma auto veel Sinu käest ostsin ning seisis lumehunniku all. Ja roostetas veel rohkem kui enne..
05-11-2020, 09:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-11-2020, 09:35 PM ja muutjaks oli mbw204.)
See ei olnud absoluutselt etteheitena mõeldud Seda autot oli seal tõesti kõvasti selle raha eest ja auto müüsin edasi ainult sellepärast, et tekkis huvi jaapani auto ära proovida. Ise müüsin auto kallimalt edasi ja ärikad kordasid selle hinna veel kahega, kui õigesti mäletan
e: pigem mõtlesin seda, et ma ise poleks pidanud seda musta edasi müüma- usun et see rooste hakkas lahmama peale seda kui keegi auto lihtsalt seisma jättis sest minu ajal rooste enam edasi ei läinud.
06-11-2020, 09:07 AM
Ei võtnudki etteheitena. Must oli minu käes oluliselt vähem kui praegune ja seisis kogu aeg garaažis, sellest hoolimata hakkas vaikselt roostetama. Vana pre-facelift on selles mõttes oluliselt paremini säilinud, kuna on sõitnud aastaringselt iga ilmaga.
(05-11-2020, 09:32 PM)mbw204 Kirjutas: See ei olnud absoluutselt etteheitena mõeldud Seda autot oli seal tõesti kõvasti selle raha eest ja auto müüsin edasi ainult sellepärast, et tekkis huvi jaapani auto ära proovida. Ise müüsin auto kallimalt edasi ja ärikad kordasid selle hinna veel kahega, kui õigesti mäletan
09-02-2021, 09:53 AM
Et väljas on saabunud talv, siis sooja auto nautimiseks tuli vana hea W124 välja ajada
09-02-2021, 11:15 AM
09-02-2021, 08:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-02-2021, 08:05 PM ja muutjaks oli Priit.)
Puudu on pilt omanikust, kelle suu päev läbi kõrvuni Viimase 200km kütusekulu täispaagimeetodil ca 8,5 liitrit/100, sh linn ja maantee kuni 110kmh ning auto on väga soe. Täitsa ulme, aga kuigi naise tutikas 1,4 turbo Astra lüpsab kiirendusega, on tehniliselt kaasaegsem, külma ilma jaoks heade lisadega (sh roolisoojendus) ning läheb hästi soojaks, siis 124-ga on lihtsalt nii mugav sõita, et ei taha autost välja tulla Ja vaade on igale poole ülihea, mitte nagu Opelil, kus aknaposti taha võib pöördel kaduda terve rekka koos koroonavaktsiinidega, nii et pole asigi
09-02-2021, 09:55 PM
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|