Teema hinnang:
  • 3Hääli - 3 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124, 300D Turbo, 1991 - Priit
Miskit seal õige pole, mingi teibituuning paistab ka (või tundub?)

Peab pildi pealt näpuga järge hakkama ajama, mis on, mida pole või mis valesti, pilt ise siin näiteks: https://mercedes.7zap.com/en/eu/fg/car/3...0/015/0/0/

Võimalik, et neil tekkis error, kuna tihendeid enam iga kapsalehe alt võtta ei ole, nagu veel 4a tagasi oli....?

SIIN seksivad ameerika onud umbes sama teemaga.
.
Vasta
Aitäh Sihl!
Ps Ameerika onudel tundub teistsugune tihend (1 tükis vs mul 3 tükis)

Siin videos 6 minuti pealt on näha klaasi kummitihendite eemaldamine. Ühtegi liistu ega muud tihendit ma lisaks ei näe.
https://youtu.be/OncKI0aqy0U?t=360

11 min ja 20s on uuesti näha klaas, millel pole mingit alaliistu ega tihendit
Vasta
Ise küsin, ise vastan.

Pildil olevad kummiliistud käivad mõlemal pool kojameest kere külge 3 klambriga. Kummiliistude all on metalläär, mis on kaetud kummiga ja mis peab fikseeruma klambrite vahel. Kuna aja jooksul on metallääre pealt kumm katki läinud ja lahti tulnud, siis ei püsi kummiliist lihtsalt korralikult klambris ja sellepärast "irvitabki". St polnud midagi ei puudu ega üleliigset, lihtsalt kummiliistude kinnitused on väsinud.
Vasta
Mersule kohaselt sai täna ülevaatus veatult läbida Smile
(Läbisõidul 318546 km)
Nüüd on enne talve veel plaanis roostekaitset uuendada ja täna oli juba aru saada, et tuleb ka talverehvid alla panna.
Taasiseseisvunud Eesti Vabariigist veidi vanem W124 pole uunikum, vaid ka igapäevases kasutuses head sõiduelamust pakkuv.
Vasta
Noh, uunikum päris veel pole, aga lootust on...Smile))))
Saksas saavad 30a vanad autod omale juba nö. uunikuminumbri võtta; auto peab olema ilusas korras nagu sulgi on ja originaalkonditsioonis.
See H number annab mingid maksusoodustused vist ka; igal juhul 29a vana sama automudel on mobiles odavam, kui 30a vanune.
Hinnavahe on märgatav.

Praegu veel usin youngtimer....Eusa_dance

P.S. Ka youngtaimeritega Eestis juba eriti talvel ei sõideta; see löga tapab plekki ikka kõvasti.
Saksa H-Plate kohta näiteks SIIN JUTTU

.
Vasta
Juba 2012. aastast võlgnen tänu klubilisele Cornahile, kes postitas siiasamasse teemasse, et "elu on liiga lühike, et lasta heal autol garaažis seista". Kuldsed sõnad.

Mu auto on küll suht sile, kuid kollektsioneerimisväärtus tal puudub ning talveks ma head sooja talveautot garaaži ei jäta (vanakooli diislile teen siin sügava kummarduse, sest talvel nii sooja autot pole ma varem omanud). Kallim läheb ilmselt kolmandat korda Krown kaitset peale saama, mis on siiani suurema mädanemise ära hoidnud.
Vasta
Nod Nod Nod Thumbsup Thumbsup Thumbsup
Vasta
(26-10-2018, 03:37 PM)Priit Kirjutas: "elu on liiga lühike, et lasta heal autol garaažis seista". Kuldsed sõnad.

Üks hea tuttav uunikumide (peamiselt on bussid tema teema;s.o. väga raske ja kallis teema) taastaja ütles kunagi, 15a tagasi ühes teises foorumis, veel sellised sõnad, et "Mida üks inimene on auto taastamisel teinud, seda ta suudab ka vajadusel teist korda teha"...Eusa_clap
Ehk siis, et kui oled auto plekiringi korda teinud, siis võid ka uuesti teha...

Ma kaaa tollal siniseilmselt uskusin seda.
Ja taastasin oma jaoks Jaguari, 1978a, ja sõitsin sellega vahel ka talvel (!!!!) ringi.
Uus värv sai talle peale 2004a. lõpp.

[Pilt: IMGP4242.JPG]

Sai uus värv, uus nahksisu, uus vaip jne.
Täna tal kerel ikka paar roostetäppi ON tekkinud ja ma tegelikult kohe üldse ei viitsi seda autot uuesti hakata tegema. Pigem teeks mingit võõrast või muud autot, las ta olla edasi oma roostetäppidega.
Krowni muidugi 14a tagasi veel ei olnud ka; ei tea, mis sellega oleks olnud.
Nahk on õnneks täiesti säilinud, pärast hooldust näeb välja nagu uus. Vaip on ühst kohast pleekinud, tagaistujate ees oleval kardaanitunnelil. See on samuti ükstakama, vaipa on mul veel alles ka.

........

Ma tean et aastat mingi 5 või 6a vist tagasi alustas ka ntx. Möller Auto katseid selle kontoriga; pooled Tulika takso Passatitest tehti sellega üle ja pooled mitte. (noh, keregarantii neil nagunii oli ju tehasest 12a).
Aga tulemusi veel ei tea ja pisut vara ka veel. 5a on väike aeg.

Aga väidetavalt Canadas vist nad on seda pikemalt katsetanud ja tulemused head.
Tean täna ka mehi, kes POEST ostavad tutika auto ja kohe viiakse Krowni. Nii, et isegi iluvõre vahelt tilgub seda jama alul välja....Eusa_whistle
Kui küsisin, et miks, siis vastus on, et hea pärast liisingu lõppemist müüa....Eusa_clap
Ikka selliste 60k€+ autodega tegu.

124-jal kollektsiooniväärtus vblla küll puudub, aga mine osta täna kuskilt korralik asi.
Ikks päris palju raha peab olema...
.
Vasta
<OT>
Minu üks teine turbodiisel, mille embleem küll ümmargune, aga ringi sees on lootusetult vale märk Smile, näitas suremise märke. Viimased 3000+ kilomeetrit oli tõsine kahtlus kõrgsurvepumba lõpus, sest masin ei liikunud üldse edasi, õli kuumenes üle (mis avaldus peale pikemat sõitu vilkuvas õlitules), külmalt pööret andes tuli kapoti alt vastikut tärinat jne

Käisime igaks juhuks ja enda rahustuseks siiski kütusevoolikud üle, vaatasime kõike võimalikku, aga ei midagi. Siis avastasime, et ca 7000 km tagasi vahetatud õhufilter näeb suht hapu välja. Filtri vahetus veidi aitas.

Auto sai uue hingamise ... kui mingil ma ei tea mis põhjusel sattusin suht tühja paaki Circle K asemel Alexelasse tankima ja sai ka 1:200 2T õli lisatud (mida olen nüüd jälle jätkuvalt teinud). Järgnevalt on läbi käinud veel üks paagitäis Olerexi kütust ja järjest paremaks läheb. Autot ei tunne enam äragi.

Tegelikult on see lugu suht ajuvaba ja raske aru saada, mis siis tegelikult toimus. MB turbodiisel ei kurda midagi Circle K kütust rüübates... aga neid pumpasid ei anna ka võrrelda
</OT>

Ps See teine liikur oli eelmises elus Saksas biodiislit suht ohtralt tarbinud. Kütusepaagi põhjas oli võtukoha juures must vedela kummi või masuudi taoline plöga, mida andis eemaldada (see toimus ca 7-8000 km tagasi). Töö tegijad ei osanud selle pläga päritolu kommenteerida, aga üks lätlasest dignostik ütles selle jutu peale kohe, et biokütustes kasvavad bakterid ja nende põhjustatud elutegevuse jäägid ei ole talle võõras pilt.

Vasta
(12-11-2018, 02:47 PM)Priit Kirjutas: <OT>


Ps See teine liikur oli eelmises elus Saksas biodiislit suht ohtralt tarbinud. Kütusepaagi põhjas oli võtukoha juures must vedela kummi või masuudi taoline plöga, mida andis eemaldada (see toimus ca 7-8000 km tagasi). Töö tegijad ei osanud selle pläga päritolu kommenteerida, aga üks lätlasest dignostik ütles selle jutu peale kohe, et biokütustes kasvavad bakterid ja nende põhjustatud elutegevuse jäägid ei ole talle võõras pilt.

Tere,

Sama juhtum läbipõetud, aasta otsa paagitäie biodiisliga seisnud autol tuli paak välja vahetada, kuna kütusest oli saanud mingi tõrvalaadne veniv, hirmsasti haisev ollus ja päästa polnud enam midagi. Peale paagivahetust tuli ka torustik läbi pesta et vedelikud vajalikus koguses/tempos läbi käiks ning mootor kütusenälga ei jääks.
setud sõitsid seciga
Vasta
Tänane päev algas sellega, et väljas oli -10 kraadi ja MB paagis olev (mitte suvine, Circle K) oktoobrikuine kütusejääk tundus kahtlane. Järsemalt gaasi vajutades (juba vähe soojenenud mootoriga) tekkis tahavaatepeeglisse pilt, mis meenutab pigem kivisöe kui diisli põlemist. Tankisin ca 30 liitrile jäägile 60 liitrit värsket Olerexi kütust peale ja mured kadusid.

Järgnevalt said mu kaks sõidukit Tallinnas Krownis roostetõrje peale. Meeldiv on see, et 1991.a MB, Eestis 6 talve üleelanud auto, nägi töömeeste sõnul põhja alt oluliselt parem välja, kui 2003.a 2 Eesti talve üle elanud Opel. Mõlemad Saksast pärit.
[Pilt: 67234-20181201_125651.jpg]

Järgmiseks nägi W124 piisavalt ülbe välja, et sõita Koplisse taktikalise laskmise keskusse. Väga lahe koht, mida soovitan igaühele.

[Pilt: 78449-20181201_143125.jpg]
[Pilt: 52493-20181201_142742.jpg]
[Pilt: 46393-20181201_190612.jpg]

Päev lõppes sellega, et üks kena tütarlaps andis linna peal kõrvalt autost märku, et W124 talle tugevalt muljet avaldas Smile
Vasta
Vahepeal sai auto kasutajalt Black66 Thumbsup hangitud uued talverehvid alla ja tunne kohe hoopis mõnusam kui mõne aasta vanustega, aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida Smile

Eile oli kahel autol vaja teha selline lihtne asi nagu kaitsmevahetus Smile

Vol I
Hetkel kasutan töösõitudeks sellist elukat Drool nagu 1,1-liitrine 44kW kaheukseline Citroen C2. Nii naljakas kui ka pole, mulle see auto meeldib. Sees on küll liialt plastmassi ja teise käigu normaalseks vedamiseks tuleb esimene üsna põhjani lasta, aga auto liigub hästi edasi, on hea juhitavusega ja üldse päris lõbus tegelane. Kütust rüüpab ka raske jalaga keskmiselt 6 liitri kanti.

Korraga selgus, et aknapesu ei tule peale ning ka peale valades midagi ei paranenud. Pumbani vool ei jõudnud, st ...kaitsmevahetus:
-Avad kapoti
-Nuputad, kuidas kaitsmekarbil kaas maha käib
-Selgub, et aku katete eemaldamiseta kaitsmekarbi kaant siiski kätte ei saa
-Kaane all pole ühtegi viidet, mis kaitse mille jaoks on ja kui suuri kaitsmeid peaks üldse kasutama
-Osad kaitsmed on suuremat mõõtu, osad väiksemad, nagu inseneri ilumeel on parasjagu arvanud
-Võtad kontrolllambi ja hakkad ükshaaval otsima ...
- ...ja leiadki süüdlase, uus kaitse sisse ja kõik vastupidi kokku
Oled igati teeninud ära klaasi prantsuse konjakit Unibrow

Hetk hiljem...
Vol II

Naine tuli koju mu 1991.a W124-ga ja kurtis, et soojendusventikas ei tööta. Selge, loodetavasti kaitse. Aga miks?
-Avad kapoti
-Avad sujuva liigutusega kaitsmekarbi kaane
-Loed kaane alt, kus mis kaitse asub ja kui suur peab iga kaitse olema
-Leiad süüdlase ... keegi on 25A asemel 10A kaitset kasutanud ???
-Vahetad kaitsme ja suled kaane ning kapoti
-Oled ühe hea saksa õlle ära teeninud ning kiidad inseneri mõtlemisvõimet Eusa_dance
Vasta
(24-01-2019, 06:59 PM)Priit Kirjutas: Vahepeal sai auto kasutajalt Black66 Thumbsup hangitud uued talverehvid alla ja tunne kohe hoopis mõnusam kui mõne aasta vanustega, aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida Smile

Eile oli kahel autol vaja teha selline lihtne asi nagu kaitsmevahetus Smile

Vol I
Hetkel kasutan töösõitudeks sellist elukat Drool nagu 1,1-liitrine 44kW kaheukseline Citroen C2. Nii naljakas kui ka pole, mulle see auto meeldib. Sees on küll liialt plastmassi ja teise käigu normaalseks vedamiseks tuleb esimene üsna põhjani lasta, aga auto liigub hästi edasi, on hea juhitavusega ja üldse päris lõbus tegelane. Kütust rüüpab ka raske jalaga keskmiselt 6 liitri kanti.

Korraga selgus, et aknapesu ei tule peale ning ka peale valades midagi ei paranenud. Pumbani vool ei jõudnud, st ...kaitsmevahetus:
-Avad kapoti
-Nuputad, kuidas kaitsmekarbil kaas maha käib
-Selgub, et aku katete eemaldamiseta kaitsmekarbi kaant siiski kätte ei saa
-Kaane all pole ühtegi viidet, mis kaitse mille jaoks on ja kui suuri kaitsmeid peaks üldse kasutama
-Osad kaitsmed on suuremat mõõtu, osad väiksemad, nagu inseneri ilumeel on parasjagu arvanud
-Võtad kontrolllambi ja hakkad ükshaaval otsima ...
- ...ja leiadki süüdlase, uus kaitse sisse ja kõik vastupidi kokku
Oled igati teeninud ära klaasi prantsuse konjakit Unibrow

Hetk hiljem...
Vol II

Naine tuli koju mu 1991.a W124-ga ja kurtis, et soojendusventikas ei tööta. Selge, loodetavasti kaitse. Aga miks?
-Avad kapoti
-Avad sujuva liigutusega kaitsmekarbi kaane
-Loed kaane alt, kus mis kaitse asub ja kui suur peab iga kaitse olema
-Leiad süüdlase ... keegi on 25A asemel 10A kaitset kasutanud ???
-Vahetad kaitsme ja suled kaane ning kapoti
-Oled ühe hea saksa õlle ära teeninud ning kiidad inseneri mõtlemisvõimet Eusa_dance

Hästi sõnastatud!

Mis sellesse C2-te tundub, siis minagi olen ammu aru saanud, et kuigi suured ja võimsad autod on toredad, on väikestel kergetel punnidel oma võlu, kuna neist saad viimast välja pigistada ja oma sõidumaneere lihvida, ilma et enda elu ja juhilubasid väga ohtu seax.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
[Pilt: 74863-20190330_144840.jpg]
Täna sai suvekad alla kruvitud ja koopas kruvikaga torkides avanes selline vaatepilt (tagasilla kandur, kõrvalistuja poolne).

Kas see külje peal on mittekandev plekk, mis on läbi roostetanud ja keevitusega on aega või peaks see koht kandev olema ja tuleks kiirelt tegutseda?

Ps kõrval koopas on kohe kõrval kummikork (fotol ka näha), kust minu arusaamist mööda ka sinna kohta roostetõrjevahend peaks pääsema. Kuna auto on käinud Krownis 3 korda, viimati sügisel, siis oleks eeldanud, et seestpoolt ei ole detail kuiv.
Vasta
Kindlasti peaks kohe tegutsema. Kui kere küljes lahti tuleb, siis tööd juba pisut rohkem.
Vasta
(30-03-2019, 04:35 PM)Priit Kirjutas: Kuna auto on käinud Krownis 3 korda, viimati sügisel, siis oleks eeldanud, et seestpoolt ei ole detail kuiv.

Seda pilti vaadates tekib tunne, et kui ise ei tee, siis ei tee keegi. Ja seda kummikorki pole mitte keegi mitte kunagi ära võtnudki. (on ju näha)

Mul kah sõbrad käivad Krownis ja taksojuhid käivad, ise plaanisin oma uunikumidega minna jne, aga ma ei kujutanud ette, et see pilt nii s..tt on.
Õõtsad ja mingid muud asjad seal kõrval on ju kah roostekarva.

Aga selle keevitusega vast on aega, kui ta oleks kandev koht, siis oleks tänaseks juba sild alt minema pannud.
Lase tavalist ML-i peale ja rohkem asi edasi ei roosteta. (see ML seal kestab ainult paar kuud, seega peab kogu aeg uuendama)

.
Vasta
(31-03-2019, 07:57 AM)stihl Kirjutas:
(30-03-2019, 04:35 PM)Priit Kirjutas: Kuna auto on käinud Krownis 3 korda, viimati sügisel, siis oleks eeldanud, et seestpoolt ei ole detail kuiv.

Seda pilti vaadates tekib tunne, et kui ise ei tee, siis ei tee keegi. Ja seda kummikorki pole mitte keegi mitte kunagi ära võtnudki. (on ju näha)

Neil on kombeks uued augud puurida keresse.

“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
Puurivad küll uued avad, aga paljudesse kohtadesse see vedelik kahjuks ei jõua.

(31-03-2019, 10:38 PM)Rolz Kirjutas: Neil on kombeks uued augud puurida keresse.

Vasta
(30-03-2019, 04:35 PM)Priit Kirjutas: [Pilt: 74863-20190330_144840.jpg]
Täna sai suvekad alla kruvitud ja koopas kruvikaga torkides avanes selline vaatepilt (tagasilla kandur, kõrvalistuja poolne).

Kas see külje peal on mittekandev plekk, mis on läbi roostetanud ja keevitusega on aega või peaks see koht kandev olema ja tuleks kiirelt tegutseda?

Ps kõrval koopas on kohe kõrval kummikork (fotol ka näha), kust minu arusaamist mööda ka sinna kohta roostetõrjevahend peaks pääsema. Kuna auto on käinud Krownis 3 korda, viimati sügisel, siis oleks eeldanud, et seestpoolt ei ole detail kuiv.

Mu autol oli sama mure, puhastasin,lõikasin ja keevitasin.
Vasta
(30-03-2019, 04:35 PM)Priit Kirjutas: ...
Kas see külje peal on mittekandev plekk, mis on läbi roostetanud ja keevitusega on aega või peaks see koht kandev olema ja tuleks kiirelt tegutseda?
...

Nagu telefonis rääkisime, siis kiiret ei ole - see on üks neljast kinnituspunktist ja kõnealune mulguga plekk pole ainus kandev lüli. Eriti üksi-kaksi mõistlikult sõidetava auto puhul. Pidevalt tagaistmel "kolme paksu sakslast" Nürnbergringil vedaval Sabinel oleks kiire...

Aga korda tuleks ikkagi teha.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB w124 V8 ( 4,2 ) - 1992.a andres23 9 6,916 10-06-2024, 06:06 AM
Viimane postitus: Karl
  MB 200D 1991, W124 - Haasma Haasma 138 78,452 11-05-2024, 10:36 PM
Viimane postitus: Haasma
  w124 E300 TE 4matic andres23 30 28,400 12-01-2022, 10:25 PM
Viimane postitus: andres23
  W124 , E320, 1993 - Eero_S Eero_S 113 123,095 29-04-2020, 01:41 PM
Viimane postitus: Eero_S
  MB W124 230CE 1990 - Kristo5380 Kristo5380 15 19,864 13-11-2018, 06:09 PM
Viimane postitus: Kristo5380
  MB 200E,1991.a. W124 Helkur 64 65,586 05-01-2018, 01:26 AM
Viimane postitus: kubilius
  MÜÜDUD! MB 260E 1990 W124 - Mike22 Mike22 22 24,521 26-10-2017, 10:54 PM
Viimane postitus: Mike22
  MB 250TD 1991 S124 - Werewolf Werewolf 33 35,130 18-06-2017, 08:52 PM
Viimane postitus: renkss
  MB 230E 1989 W124, sm. pelle sm. pelle 7 9,266 02-03-2016, 09:21 PM
Viimane postitus: Werewolf
  MB E320, 1993, w124 - Ermo Ermo 52 66,304 30-04-2015, 10:52 PM
Viimane postitus: väikemees



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne