Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz C280 , 1996 , W202 - nahk
#1
Aastal 1996 veeres tehasest välja "Midnight blue" Elegance varustusega C-klassi sedaan , uhke 2.8 liitrine rida mootor peal tolleaegse kõva 142 kiluvattiga .
2008 aastal sattus ta Eesti otse saksast ühe minu hea tuttava , imeväikse läbisõiduga 185 000 km .
2016 aastal rändas ta mu heale sõbrale , pool aastat hiljem tuli vanatüdruk oma päriskoju ära ja nüüd tuleb talle juba 300 000 km kellale ära . Müstiline asja juure on see , et esimene sõber sõitis temaga 8 aasta jooksul umbes 85 000 km ning on algusest saadik pidanud remondipäevikut , kus iga töö kohta arve koos läbisõiduga olemas on . Ostsin ma ta endale tegelikult ainult sellepärast , et sõber oli nõus odavalt loovutama ja teadsin , et masin on heas korras . Otsest vajadust tol hetkel mul tema järgi polnud , aga nüüd ei kujuta ettegi , et sõidaks mõne passati või golfiga .

Lisadest on siis elektriaknad , elektripeeglid , elektriline katuseluuk klaasist , konditsioneer , patjadega juhiiste , puldiga kesklukk , elektriantenn , langetatavad tagumised peatoed .

Praegu nimekiri tundub täitsa mannetu , aga '96 aastal oli see ikka väga luksuslik varustus ja oleme ausad , mul ei ole praegugi rohkemat vaja .

Kuna talv on saabumas siis on vaja natuke nokkida kah teist .
Vahetaks tagumised kettad-klotsid , mootoriõli , käigukasti viiks dünaamilisse vahetusse , diffri õli võiks ka ilmselt vahetada . Kui teine auto keretöödega ühelepoole saab siis on iseenesest plaan vanatüdruk kah keretöödesse saata .
Kui praegu kere korda teha siis sõidab ta ilmselt teised 20 aastat ja 300 000 km veel . Oli vahepeal väike müügiplaan ka , aga pakkumised on nii mannetud , et selle eest ei raatsi kuidagi tast loobuda . Jääb pigem perre ja annan kasvõi lastele kui suuremaks saavad .

[Pilt: 16700550_1330727076950523_9182192588120951297_o.jpg]

[Pilt: 16665875_1330727150283849_3990731970588758404_o.jpg]

[Pilt: 16804158_1330727053617192_8813191389590591711_o.jpg]

[Pilt: 16804136_1330727226950508_2752888626470884845_o.jpg]

[Pilt: 12345.jpg]
Vasta
#2
Sain eile ulmeodavalt talveks teised veljed aga 1 velg on veel puudu .
Kui kellelgi on müüa võib kirjutada .
7.5 lai 16" ET41 peaks olema W210 originaal
[Pilt: 21460229_1636508409694848_457914514_o.jpg]

Kuna tegemist on 20 aastat vana masinaga on rooste teda ajapikku juba kimbutama hakanud . Plaan on teda see talv tegema hakata .
[Pilt: 20616530_10213826709126306_1363374279_o.jpg]

[Pilt: 20622765_10213826708846299_1557115861_o.jpg]

[Pilt: 20622986_10213826708966302_984398711_o.jpg]
Vasta
#3
Laupäeval maja eest ära sõites avastasin , et puhur ei puhu enam tuppa õhku . Ei sooja , ei külma . Ei siseringil , ei kondiga .
Võtsin siis armatuuri lahti ja vendimootori katet avades ootas ees hea kogus igasugust jama . Filter ise oli ka korralikult tolmu ja õisi täis .
Kuna kohe kohe plaan hooldust tegema hakata siis tegin filtri tolmukaga puhtaks ja küll ta nädal-kaks ikka veel elab .
[Pilt: 21557124_10214150512061177_1758721438_o.jpg]

[Pilt: 21534259_10214150512021176_1554778564_o.jpg]

Ja kuidagi hea õnne või karma tõttu jäid Ivo'l w212 valuveljed üle .
Saingi uueks suveks 18" rattad alla nagu plaanitud , aga süda ei anna kuidagi kannatust kevadeni , lähen proovin homme juba alla garaazis vist . Aitäh sulle !
Ajasime ka törtsu juttu ja muljetasime kolmekesi mersudest .
Ütlen ausalt , et ma pole varem näinud , et keegi oma autosid sellise pühendumusega hoiaks . Ivo garaaz oleks ilmselt kõigile eeskujuks . Au sulle , et tehnikat nii hästi hoiad .

[Pilt: 21618074_10214163895955766_1582858392_o.jpg]

8.5" lai , 18" kõrge
Rehv 245/40 aga ilmselt pean uueks suveks peale viskama 30 kõrgusega rihmad , et kindlalt kuskile vastu ei käiks .
Homme selgub , kas pean flantsid ka vahele viskama või ei . Kooparulliga peab kindlasti üle käima . Loodan , et mahub õõtsadest mööda .
Vasta
#4
Käisin siis uusi suvepapusid alla proovimas , esimestele jääb ülemine õõts ette .
Tegin väikese kalkulatsiooni ja kui ette 20mm flantsid panna saan õõtsast mööda , kas aga ratast pöörama normaalselt mahun enne kevadet ilmselt teada ei saa . Kui kellelgi on 20mm flantsid olemas ja raatsib mulle neid mõneks päevaks laenata siis saaksin ära proovida .
Vahepeal viskas odomeeter 300 000 ette , juhhuuu ! Mercedes-Benz on nüüd lapseeast väljas . Ainult 20 aastat läks aega Eusa_clap
Täna jäi veidi aega üle seega läksin garaazi . Tegin masinale korraliku pigipesu , panin peale kerevaha ja klaasivaha .
Veljed said ka vahakihi peale , olgugi , et plaanitud on nad siiski talvevelgedeks jätta ja suveks kindlasti 18" alla mahutada .
See aeg kui vahad kuivasid korjasin salongist veits rämpsu ära ja otsustasin esivõre ära värvida .
Fotosüüdistused kah juurde .

[Pilt: 22070585_10214349953527089_1839488070_o.jpg]

[Pilt: 22092679_10214350384217856_1977337993_o.jpg]

[Pilt: 22070482_10214350384457862_1623821889_o.jpg]

Olgugi , et auto on vana ja roostes , hoolitseda tuleb ta eest ikka !
Vasta
#5
Olen alati öelnud , et mida vähem on autos elektroonikat seda lihtsam on autoga elada .
Ükspäev sõitis tagumine parem aken sõiduajal ise alla , ehmusin veidi ja lasin akna üles tagasi .
Mõned minutid hiljem taas sama jama . Kümmekond kilomeetrit hiljem hakkas sama jant tagumise vasaku aknaga .
Seejärel juba juhi aknaga . Ainult esimene kundepoolne aken on siiani veel sõnakuulelik .
Mainin kohe ära , et kogu see kottermann hakkas pihta sellel maru vihmasel ja niiskel nädalal .
Oskab keegi omast kogemusest öelda , et kust otsast viga otsima hakata ?

Kuna olen ise kipsis jalaga kodus siis andsin auto sõbrale sõita , ei taha , et ta seisaks niisama .
Lasin sõbral hetkel kaitsme välja võtta , et ta saaks sõitmisele keskenduda mitte akendega mängimisele .

Enne jalaluu murdmist sai auto puhtaks pestud ja reklaam peale kleebitud
[Pilt: 22281142_10214412597613152_857399760_o.jpg]
Vasta
#6
Olen endiselt oma elektriakendega mures , sõber lasi ükspäev akna alla ja enam üles aken ei tulegi .
Ajutiseks lahenduseks sai kaitsmed välja , mootor lahti ühendatud ja klaas käsitsi üles ning lauajupp toeks alla .
Kas siin võib olla asi juba selles biolagunevas juhtmestikus mis w202'le tehases kunagi külge poogiti ?
Diagnostika näitaks akna vea ka välja ? Imekombel Delphi näitas kellaplokis läbiolevad pirnid ka ära .
Vasta
#7
el akende relee vajab vahetust või remondi .
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Vasta
#8
(09-11-2017, 06:48 PM)arturmalcik Kirjutas: el akende relee vajab vahetust või remondi .

Kas diagnost võiks seda kinnitada , et asi tõesti ainult relees ?
Vasta
#9
Pädev diagnostik oskab seda kindlasti kinnitada. Pelgalt veakoodide lugemine tõenäoliselt mitte.
Samas on see relee niivõrd odav asi, et kui ka selle vahetamisest kasu pole, siis ei ole kahju suur.
Vasta
#10
Tere,
Sa mõne klubiliikmega kokku ja võta korraks relle prooviks ja asi selge.

Herki
Vasta
#11
Tundub , et seismine autole head ei tee , ilmselt maksab üksilduse eest kätte .
Käima läheb peale pikka seismist ideaalselt , nagu uus masin .
Varasemalt kaks korda aastate jooksul streikinud puhur on nüüd seistes töölepingu lõpetanud , milles asi veel ei tea .
Kui nüüd auto koju tagasi tuuakse , siis ronin karkudega autosse ja hakkan testriga maadlema , et akende ja puhuri anomaalia ära lahendada. Kui kellegil mõni hea vihje millest kogu selle kala algust otsima hakata siis võib julgelt öelda .
Vasta
#12
Käisin nüüd autoga paneelmaja ees maadlemas .
Puhuri sain tööle , võtsin katted maha ja koputasin teist veidi , kuskilt mingit jama vahele saanud .
Ilmselt tuleks siiski mootor välja kiskuda ja korralikult üle vaadata , ilmselt ei ole asi ainult tolmus enam .
Akende anomaaliat põhjustav comfortplokk on leitud , aku taga raami küljes .
Tõenäoliselt on vaja see lihtsalt ära kuivatada ja puhastada sest , et pagasnik on märg .
Kätte teda ei saanud sest pikk 8mm padrun on jalutama läinud , homme uus katse .
Õnneks on plaanis hakata suvel niikuinii keretöid tegema ja w124 on asendusautoks välja vaadatud .
Peale seda suurt lörtsisadu on hakanud katuseluuk läbi laskma , iste oli märg ja laepolster ka täpselt nuppude kohalt .
Kuna kehva ilmaga karkudega õues olla ei tahtnud , proovisin veidi ka kiletamist .
Odav ebay kile ei ole hea kile ikkagi , pliidinuppude juurest lõi juba veidi kile narmendama .
Tuleb ikka 3M kile tellida ja sellega uuesti üle kiletada .
Endiselt otsin aga helebeeze või pruune nahkistmeid , kui kellelgi olemas võib pakkuda .
Mustavärvi uksepolstrid , piilarikatted , põrandavaip ja laepolster on ka otsingute nimekirjas .
Kassetidecki asemele oleks vaja sahtlit , kassette enam autos ei kuula seega minujaoks natuke pointless laegas.

All-black interjöör koos heleda nahkistmega minumeelest koos originaal puiduga ei sobi .
Läheb keskkonsooli puit carboni alla või siis teine set juurde ja proovin tumedaks õlitada ja siis üle lakkida .
[Pilt: 26542941_10215137777862205_1212897323_o.jpg]

Üks suvine pilt ka
[Pilt: 26113723_10215118296015171_8112094626190755110_n.jpg]
Vasta
#13
Akendega seonduvad anomaaliad on alati kõige "magusamad" Eusa_drool
OT:
Mõni aasta tagasi oli mul igapäevasteks sõitudeks Audi A6. Ilm nagu Norra Läänekaldal ikka - ettearvamatu.
Ja nii siis naaber üks hommik helistas kella mu ukse taga, et miks teil autol kõik aknad lahti on? Väljas on ju öö otsa lumetorm olnud... Eusa_wall
Üle ukse vaadates nägin tõesti, et ligi meeter on lund maha tulnud ja kõik aknad on autol lahti.Retard
Ja muidugi pärast lume välja rookimist ja auto ära kuivatamist algasid erinevad huvitavad elektriga seotud "väljakutsed" Icon_razz.

Vasta
#14
Väike galerii täiendus

[Pilt: 18235803_1407138282642735_950875195_o.jpg]

Murphy ei maga ! Vahetult peale pesu hakkab ikka mingit jama sadama Disgust
[Pilt: 18236134_10212829330952475_1219251974_o.jpg]

Väike C-klass suudab ilusti ära mahutada kaks aktiivi , puldi , arvuti , statiivid ja kõik kaablid .
Isegi magamisasjad mahtusid peale Thumbsup
[Pilt: 20684379_10213863918056506_606739368_o.jpg]

[Pilt: 20806803_10213911199198505_1989755965_o.jpg]
Vasta
#15
Hei!
Ma ei ole jõudnud siia päris pikalt midagi kirjutada.
Vahepeal on juhtunud päris palju. Kuna olin veidi üle nelja kuu murtud jalaga kodus ning see aeg seisis vanatüdruk lageda taeva all. Pidev niiskus, pakane ja sula ning muud ilmastikutingimused põhjustasid aga ühe päris piraka probleemi. Nimelt on autol CAN liin maas ning automaatkast enam mootoriga ei suhtle. Kast käis maas, mehaanilist vigstust pole. Hüdroplokk sai asendatud uuega, samuti kastipistik ning kõik muud detailid. Kasutegur aga null. Ajud said kontrollitud, proovitud ka teisi ajusid. Kasutegur . . . siiani null.
Võtsin bastu otsuse, et automaatkast saab asendatud kepikastiga ning vanatüdruku sihtotstarve muutub. Igapäevamasinaks sai soetatud veidi suurema gabariidi ja litraaziga ameeriklane. Viimased kuus kuud on vanatüdruk seisnud garaazis. Ajanappuse tõttu ei ole aga suutnud väga palju ära teha.

Salong on on tühjaks visatud, kere paljaks roogitud. Pool autot on saanud roostest priiks ning kaetud happekrundiga ning on osaliselt pahtli all. Imekombel on läbivat roostet 22 aastat vanal autol vaid ühes kohas! Pole paha tulemus võrreldes eelmise projektiga(Honda Shuttle)

Selleks aastaks on plaan siis ümberehitus manuaalkastile ning kere uue värvikihi alla saada.
Tuleval aastal on siiski plaanis mootor ülelaadida ning masin võimalikult jäigaks saada.

Kui kellelgi on mõnda juppi vaja, siis jääb/jäi üle:
Komplektne helehall tekstiilsisu puitliistudega.
Automaatkast 5käiguline
Hooratas
Pedalbox
Automaatkasti aju
Kärukonks + pistik
Becker originaalraadio
Tagumised turvavööd
2.8 summuti
Ja hulganisti muud pudipadi

Kui sul on üle:
M103 hooratas + sidurikomplekt
Manuaalkast + kardaani esimene pool
Guliss, hoovastik, vardad
Manuaali pedalbox
LSD differ
Poolkorv tänavalegaalsed istmed
Siis kirjuta mulle ja ma võin su garaazi ruumi juurde tekitada Smile

[Pilt: received_10216038523898588.jpeg]
[Pilt: received_10215888892797904.jpeg]
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 68 36,761 11-09-2024, 10:28 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz S500, 2003, W220 - Marksus Marksus 10 1,439 03-07-2024, 04:55 PM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo nostromo 39 13,229 10-06-2024, 12:20 AM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz 300 SEL 6,3 1970, w109 - jyrgen20 jyrgen20 33 12,331 08-06-2024, 11:12 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes Benz CL 55 KOMPRESSOR AMG 368 kw 2004a " VALGE KOER" siimruz 55 9,146 18-05-2024, 10:04 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix hellrix 38 13,600 14-04-2024, 02:37 PM
Viimane postitus: Sman
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 36 6,891 10-03-2024, 02:56 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 3,372 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz W253 GLC 2017, Randar Randar 3 1,998 19-11-2023, 06:41 PM
Viimane postitus: Randar
  Mercedes-Benz E220d 4Matic, S213, -17, Alkohoolik Alkohoolik 3 1,118 05-09-2023, 07:37 PM
Viimane postitus: Alkohoolik



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne