Teema hinnang:
  • 4Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB w201,190,1986 - Sten
Noh panen siis siia niisama midagi kirja kah.

Karpad käisid vannis ära, keemiaga pesemisest on nüüd väike oksiid peal. Plaanin karpad üle värvida ja tahaks kapoti alt ports asju ka tsingiga üle lasta teha. Uue kollektori flantside jaoks on mõõdud olemas. Autol on olnud koguaeg mingi probleem tühikäigul käimisega (puterdab ja ei käi ilusti), sugulane googeldas natuke ja selle asja ka korda. Auto käib ilusti ei puterda, ei värise, kütusekulu väiksem ja liigub paremini edasi kah. Tuli välja, et karpal olid mingid juhtmed puruks ja mõned vaakumid sai ka paremini.

Paari kuuga natuke üle 3000km maha vuranud, kõik toimib ja töötab väga hästi. Unibrow

Mõned päevad tagasi käis jabur idee peast läbi, et paneks kutsika müüki ja ostaks SECi Eusa_think
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
(18-07-2017, 10:35 PM)sten130 Kirjutas: Mõned päevad tagasi käis jabur idee peast läbi, et paneks kutsika müüki ja ostaks SECi Eusa_think

Selle jabura mõtte puhul on mitu asja millele tähelepanu pöörata:

Esitex maxavad enam-vähem korras SEC-id praegusex juba 10k+ ja odavamat ei tasu väga osta, sest erinevalt W201-st, millele on kõiki juppe saada ja mõistlike hindadega, on SEC-il juba üsna palju juppe (eriti kosmeetilisi detaile), mille saadavus on vähene ja hinnad väga kõrged. Janek126 oskab sulle W126 juppide hindadest rääkida.

Teisex ei tasu sul oma W201-te praeguses komplektsuses müüa vaid ennem peaxid ikka karpad ka külge kruvima, kuna nendega kaasnev heli ja minek annab autole kõvasti väärtust ja omapära juurde.

Kolmandax, kui oled lõpux karpad ka külge saanud, siis on väga suur tõenäosus, et müügi plaan kaob ära või kui müüdki maha, siis natukese aja pärast kahetsed kõvasti.

Mina isiklikult jätax selle W201-e müümata ja kogux mõned aastad raha, et SEC lisax osta. Sest need autod tekitavad kapitaalselt erinevaid emotsioone ja sobivad erinevatex otstarvetex.

Tuunitud W201-ga on mõnus kurvilistel teedel legaalsetel kiirustel ringi paugutada või Tallinna linnaliikluses mõistlikkuse piires sõeluda.

SEC on sobilik rohkem sellistex pikkadex otstex ja maanteesõidux või õhtupimeduses linnas vaixelt ringi kruiisimisex, päevase liikluse jaox jääb ta liiga raskex ja uimasex, et mingit sõidumõnu kätte saada.

Ehk siis tuunitud W201 on mõnus igapäeva liikur, parasjagu kerge ja terav, et legaalsetel kiirustel huvitav sõita olex ja suhteliselt lihtne ja odav remontida kui sellex vajadus peax tekkima. SEC on rohkem selline pidupäeva või reisimise liikur, millega rahulikult ringi kulgeda ja vaba aega sisustada. Kui need 2 autot garaažis olemas on, ei ole muid autosid lisax tarviski (kui siis üx kärukonksuga universaal võix kola vedamisex olla või kaubik). Kui ainult üx neist on, siis varem või hiljem tunned teisest puudust.

PS! Kui tunned, et antud mootor jääb lahjax (ka karpadega) siis võid tulevikus need karpad mõne 2.3 mootori külge kruvida ja selle vahele tõsta. Välimuse järgi ei saa mitte keegi aru, kas sul on vahel 1.8, 2.0 või 2.3 mootor, aga saad u 20 - 30kW lisax, mis W201 puhul peax juba tuntav olema. Siis veel vabam väljalase ja kangem nukk ja peax tegu juba üsna terava pilliga olema. Mitte just väga kiire, aga see-eest terava, mis linnavahel liigeldes mängib palju suuremat rolli. Ning kui tunned, et madal vedrustus on igapäevaselt ebamugav sõita, siis õhkvedrustus parandab selle mure.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
Ei ole se SEC midagi nii raske ja uimane kui auto korras on. Rool võiks ainult natuke teravam olla.
Vasta
See kutsika müügi ja SECi ostu idee oli mul ainult korraks. Sain ise ka kohe aru, et varem või hiljem hakkan kahetsema. Selle 6,5 aastaga on see auto liiga kalliks saanud.

Järgmine nädalavahetus osalen ma Laitses youngtimer camp 2017 üritusel ja septembris Tartus Motoshow 2017 üritusel.
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
Kollektorile flantsi joonis valmis, paaripäeva jooksul peaks eht teada saama palju lõikamine maksab.

[Pilt: 77628-20317245_1960078124017832_1561506381_o.jpg]
[Pilt: 72793-20348051_1960334817325496_1268696356_o.jpg]
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
Alu või must metall? Ma juba korra mainisin ka, aga tuletan meelde, et mul oleks ka flantsi vastu huvi.Rolleyes
Vasta
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
Eile tegin natuke aega parajaks ja tegin ühe roolivõimu anuma kaane selliseks, milliseks peaks kunagi kapotiall kõik aludetailid saama. Kuna plaane on suvejooksul väga palju kogunenud siis tuleb väga tegus talv, on mida oodataUnibrowNodEusa_dance

enne ja pärast
[Pilt: 69768-21462447_2026617787363865_24597374...9936_n.jpg]

The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
Tänane vabaaeg

[Pilt: 44799-21728274_2031846570174320_77637524...2848_n.jpg]
[Pilt: 24865-21751484_2031846576840986_48453677...2317_n.jpg]
[Pilt: 99964-21731132_2031846580174319_58576119...7927_n.jpg]
[Pilt: 83274-21740495_2031846643507646_88556275...8850_n.jpg]
[Pilt: 95845-21751821_2031846640174313_34300158332788191_n.jpg]
[Pilt: 74762-21764731_2031846583507652_40279381...7879_n.jpg]
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
Mis sellest karbussi värgist sai? On peal ja kas toimib?
Naftapress.
Vasta
Ei ole veel peal, aga mingiaeg hakkan asjaga tegelema. See hooaeg sõidan veel nii ära nagu praegu on, aga talv tuleb tihe. Karpad on praegu viljandis sugulase juures uue kollektrori tegemise jaoks.
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
"Uus" roolivõimupump Icon_rolleyes
[Pilt: 22277-21742873_2032461230112854_62340203...4864_n.jpg]
[Pilt: 63562-21765105_2032461216779522_85182078...8568_n.jpg]

Laki sisse panin puru mis tegi laki selliseks:
[Pilt: 97456-21767433_2032919946733649_754043339_n.jpg]

Selline toode:
[Pilt: 55532-22156878_2059842114041432_1916114057_n.jpg]
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
Tartu Motoshow 2017 selleks aastaks läbi. Väga lahe üritus oli Thumbsup

[Pilt: 99928-1929841_1343705942321723_125277292...ndsfrg.jpg]
[Pilt: 66845-22052400_2052933778065599_1952690134_n.jpg]

Järgmine kuu veel ja siis on selleks aastaks sellel autol hooaeg läbi.
Oli lahe ja tegus suvi.

[Pilt: 53475-22016404_2052933854732258_201600150_n.jpg]

The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
Eelmine aasta käisin Tartu Motoshow-l ja jäin väga rahule, oli plaan see aasta ka vaatama minna, kuid olin samal ajal tööl, nii et kahjux jäi üritus vahele. Tore on karikate järgi näha, et sinu töö tulemust hinnataxe kõrgelt. Jätka samas vaimus ja lisa karpad ka külge ning viimistle kapotialune ning siis on järgmine aasta esimene koht vast käeulatuses.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
Nägin ka esimest korda seda autot oma silmaga laupäeval Motoshow'l. Väga värske vanurike. Tublit tööd tehtud! Edu edaspidisteks saavutusteks!
Vasta
Suured tänud heade sõnade eest Rolleyes
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
Kõigile ei pea meeldima, aga kui oma joont hoida, tuleb ka tunnustus.Eusa_angel

Mis järgmiseks plaanis?
Vasta
Nüüd jah talvel hakkan esmalt kapotialusega tegelema, siis vaatan kas ja mis veel jõuan. Kapotialusega on väga vägevad paanidEusa_dance
Aga sellest kõigest siis kui tegema hakkanUnibrow
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
Järjepidavus viib ju sihile. Paistab hingega masin olevat, jõudu.
Cl55 AMG
Vasta
Plaan on kapotialune ikka selle sarnaseks teha, mulle hullult meeldib see.

[Pilt: 56763-15de08b35b05d13f83837310f9c26f85.jpg]

Aga värvilahenduse plaan on oioioi Nod Unibrow

Väike vihje Icon_cool
[Pilt: 25848-maxresdefault.jpg]

Kupli all pole vist ikka kõik väga korrasROFL

The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W126 500SEL, 1986 - Ester Ester 271 259,854 15-11-2023, 04:24 PM
Viimane postitus: v6sa
  w201 1989.a - Rainiskoop Rainiskoop 313 274,511 20-04-2020, 02:40 AM
Viimane postitus: Rainiskoop
  W201 190E 1992.a Sportline - bertaviikberg BertaViikberg 14 12,170 04-10-2018, 10:31 PM
Viimane postitus: BertaViikberg
  Minu MB W201,1.8 ,1990 raidoon 24 25,234 06-03-2014, 10:39 PM
Viimane postitus: 190
  Minu MB 190E, w201, 3.2- Renkju Renkju 101 111,426 18-01-2012, 11:48 PM
Viimane postitus: Renkju
  MB 190 E 1.8 Turbo - HotPapa HotPapa 57 65,744 10-09-2010, 03:34 PM
Viimane postitus: HotPapa
  Minu MB w201 190E, 1985, 2.0, 90kw Renkju 5 8,409 30-07-2009, 05:44 PM
Viimane postitus: Renkju
  MB 190 sonywaw 6 8,042 09-12-2007, 05:25 PM
Viimane postitus: sonywaw
  MB 190d 1984 w201 koorti 8 8,322 03-07-2006, 04:38 AM
Viimane postitus: Andres
  Projekt Mercedes-Benz 300 SD, 1986, W126 Hunt 14 12,396 13-02-2006, 05:31 PM
Viimane postitus: Hunt



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne