Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W212 2013a õhkvedrustus?
#1
Tere!

Otsin jätkuvalt uut autot, 2013-2014a e klassi
Kuulsin, et mersude õhkvedrustust väga suurelt ei soovitata, et kipuvad rohkem lagunema ja kehvemad olema kui ehk mõnel teisel tootjal

Leidsin nüüd 2013a sedaani, õhkvedrustusega , 145th sõitnud
Auto pakub huvi, kuna absoluutselt kõik lisad peal.

Kas tasub ikka seda vältida ja "karta" või pole asi nii hull?
Vasta
#2
Tere!

Otsin jätkuvalt uut autot, 2013-2014a e klassi
Kuulsin, et mersude õhkvedrustust väga suurelt ei soovitata, et kipuvad rohkem lagunema ja kehvemad olema kui ehk mõnel teisel tootjal

Leidsin nüüd 2013a sedaani, õhkvedrustusega , 145th sõitnud
Auto pakub huvi, kuna absoluutselt kõik lisad peal.

Kas tasub ikka seda vältida ja "karta" või pole asi nii hull?
Vasta
#3
Arvan, et see õuduste jutt on pärit aastate tagant kui W220 tuli õhkvedrustusega, oli oma algusvigadega ja amort maksis hinge hinda.
Kaasaegsed õhkvedrustused on juba tasemel ja hinnad varuosadele normaliseerunud, samuti tootjate valik suurenenud, saad osta vastavalt rahakotile nii A, B kui CEusa_whistle varuosa.
Vasta
#4
See õhkvedrustuse jutt pärineb ka pigem mõne teise generatsiooni aegadest.

Praegu, olles ise tarbinud õhuga vedrustust mitmel MB-l, siis ei oska küll kurta. Pakub sõitu nagu "lendaval vaibal", mille poole ei küündi keegi teine kahjuks. Eks mingi hetk peab patjasid vahetama küll, aga siis sõidadjälle mitu toredat aastat.
Vasta
#5
Okei, sellega olen isegi nõus, et varasemalt räägiti rohkem neid jutte.
Aga see 145th on just selline keskmine läbisõit, et kui võib minna siis just seal vahemikus see vist juhtuda võiks? Eriti kui siin 2meie talve läbi "elada" või..?

Mul oli eelnevalt 2010a universaal E klass, millel taga tuli vahetada, aga ei olnud tõesti kallis või midagi utoopilist. Ca 250-300€ tk
Küll aga lugesin kuskilt, et see 13-14a esimesi ei pidavat vist saama vahetada, ja hind 3-4x kallim tükil.
Vasta
#6
Okei, sellega olen isegi nõus, et varasemalt räägiti rohkem neid jutte.
Aga see 145th on just selline keskmine läbisõit, et kui võib minna siis just seal vahemikus see vist juhtuda võiks? Eriti kui siin 2meie talve läbi "elada" või..?

Mul oli eelnevalt 2010a universaal E klass, millel taga tuli vahetada, aga ei olnud tõesti kallis või midagi utoopilist. Ca 250-300€ tk
Küll aga lugesin kuskilt, et see 13-14a esimesi ei pidavat vist saama vahetada, ja hind 3-4x kallim tükil.
Vasta
#7
Ees vahetad terve püstaku, mille hind on neljakohaline.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W212 mootor avariirežiimis Randos 7 276 19-06-2025, 07:22 AM
Viimane postitus: v6sa
  W212 - pidurikettad on tulised chrishere 8 378 09-06-2025, 01:41 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  W212 (2012) Naks esisillas Drop-T 10 419 11-04-2025, 04:29 PM
Viimane postitus: Drop-T
  W212 Õhuprobleem mbw2044 4 884 05-01-2025, 01:04 AM
Viimane postitus: mbw2044
  W212 Speed Lim. Asst EI TOIMi. Mercedes_w200 2 426 10-08-2024, 08:59 PM
Viimane postitus: kaupo51
  W212 E350 CDI 195KW veakoodid Tornaado 0 280 25-06-2024, 10:09 PM
Viimane postitus: Tornaado
  W212 om651 keps plokist väljas rauno54 5 814 27-05-2024, 08:45 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  W212 kaugtuled kadunud Vohnja 5 940 10-05-2024, 11:19 PM
Viimane postitus: Ott
  Mure w212 ga Kristj@nM 7 974 08-05-2024, 01:38 PM
Viimane postitus: vreps
  W212 3.0 170kw jõud kadunud mersik95 2 635 02-03-2024, 03:29 PM
Viimane postitus: mersik95



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne