Postitused: 200
Teemad: 12
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Ilus!
Postitused: 200
Teemad: 12
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
03-02-2017, 07:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-02-2017, 07:29 PM ja muutjaks oli MarJ.)
Nii, täna sai siis Krownis põhja ja karpide kaitse tehtud. Koju sõidul oli korralik kärsakas üleval, eks ühtteist läks summutile ka Aga nüüd vähemalt natukese julgem talvetunde sõita.
Järgmine nädal saab keskmise poti ära vahetatud, katsun siis põhja alt pildi ka teha, et milline jäi. Krowni poisid ütlesid, et põhi ja karbid vanal igati korralikud ja roosteta. Mul hea meel kohe
Käisin ka Hort´ist pärastlõunal läbi ja uurisin seda ventilaatori värki. Esmaspäeval saan infot selle tarne ja vahetuse kohta, panen siis numbrid üles, kes soovib näha.
Ghozt´i poisid lubasid mingi päev muusika asja ka üle vaatata. Vast kuu keskel jõuab sinnagi.
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Jah mul täitsa suitses G55 Pärnu mnt ummikus pärast Krownist kojusõitu-see pidi normaalne olema kuigi närv oli pingul küll ja kõik ümberringi vahtisid nagu oleks kohe kohe süttimas. Hiljem kadus see ära nagu ka öeldi.
Ventika kohta ootan küll infot.
Postitused: 593
Teemad: 37
Liitus: Oct 2015
Maine:
1
Kui saladus pole siis palju Krowni töötlus maksis?
Postitused: 1,359
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
03-02-2017, 08:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-02-2017, 08:58 PM ja muutjaks oli Mike22.)
(03-02-2017, 08:44 PM).Alar. Kirjutas: Kui saladus pole siis palju Krowni töötlus maksis?
ca 150€ vist seal maksis kui mina tegin paar aastat tagasi.
Mercedes-Benz on ilus! Oleks veel MB märgid ees ja taga
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
03-02-2017, 08:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-02-2017, 09:00 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Umbes 150€ jah sõiduautol.
Imestati veel et W124 nii paks plekk-uutel pidi 2-3x õhem olema.
Jep ma paneks ka kindlasti vähemalt taha uhkusega E500 sildi-seda enam et tegemist poleks kleepsutuuninguga.
Postitused: 593
Teemad: 37
Liitus: Oct 2015
Maine:
1
Paks või mitte aga ussitab ikka nagu vanakurat. Ilmselt peab enda autole ka selle ära tegema
Postitused: 1,359
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
Kui kuskil on isegi väheke rooste olemas, siis see kaitse tegemine ei aita midagi, peab 100% kindlalt kõik keretööd tegema ja ainult siis lasta korrosioonitõrje teha, siis on tolku
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(04-02-2017, 04:19 AM)Mike22 Kirjutas: Kui kuskil on isegi väheke rooste olemas, siis see kaitse tegemine ei aita midagi, peab 100% kindlalt kõik keretööd tegema ja ainult siis lasta korrosioonitõrje teha, siis on tolku
See väide ei pea paika. Korrosiooniinhibiitor aeglustab juba tekkinud rooste arenemist kordades.
See on muidugi õige, et rooste õlitamine roostet ära ei võta, vaid eks ta järab edasi. Aga mingil juhul ei maksa mõne pleki pärast jätta möksimata mõttega, et küll ükskord algab aega... Ei alga, enne mädaneb kätte ära, on kogemust
Postitused: 200
Teemad: 12
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
05-02-2017, 04:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-02-2017, 04:53 PM ja muutjaks oli MarJ.)
(03-02-2017, 08:57 PM)Mike22 Kirjutas: (03-02-2017, 08:44 PM).Alar. Kirjutas: Kui saladus pole siis palju Krowni töötlus maksis?
ca 150€ vist seal maksis kui mina tegin paar aastat tagasi.
Mercedes-Benz on ilus! Oleks veel MB märgid ees ja taga
Täpne summa oli 169€ km-ga.
MB märke taha ei tule, originaalis polnud, sihik tuleb aga kindlasti tänavu. Olen juba liialt kaua seda tööd edasi lükanud. Uus kasutatud sihiku auguga kapott ja sihik ise ka ammu olemas.
Oehh, oleks vaid seda aega ja vahendeid kamalaga võtta, küll siis ehitaks
(03-02-2017, 08:58 PM)nostromo Kirjutas: Umbes 150€ jah sõiduautol.
Imestati veel et W124 nii paks plekk-uutel pidi 2-3x õhem olema.
Jep ma paneks ka kindlasti vähemalt taha uhkusega E500 sildi-seda enam et tegemist poleks kleepsutuuninguga.
Kuna tegelikult see sõiduk originaalis ju 500E, siis päris korrektne oleks kogu nina ümber teha....
Seda fiilingut aga veel peale pole tulnud ja mulle üldiselt tundub, et see "Mercedes-Benz-must" värv, mis minu suksul on, sobib uue ninaga paremini.
Kui mul oleks 500-ne samas toonis nagu oli CE ehk muidu päris must ja alumised katted hallid, siis ei oleks pikka mõtlemist üldse ning kohe läheks ümbertegemiseks just selliseks:
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Postitused: 304
Teemad: 42
Liitus: Mar 2009
Maine:
8
Kuidas teha, milliseks teha ja kui palju teha ongi alati kõige keerulisemad valikud. Minul on lihtne targutada, et kindla kontseptsiooni puudumisel on originaal kõige kindam valik. Tavaliselt arvab nii ka enamus klassikaliste autode huvilisi, sest originaalkorras autod kipuvad turul olema kallimad kui kellegi nägemuse järgi modifitseeritud autod.
500E on tänaseks juba nii raudne klassik, et ta kannab üldiselt kõik kostüümid vaevata välja. Aga tuleb tunnistada, et vanuse kasvades hakkavad tuuningukostüümid talle siiski natuke kitsaks jääma. Ma ise arvan, et need ajad on tänaseks möödas kui viimase otsa E-mudel oli alati ihaldusväärsem kui tavaline. Sellise auto juures mängib väärtuse kasvades mu meelest üha suuremat rolli VIN koodile vastavus.
Mulle tundub, et tegelikult sa ju vastasid oma küsimusele ise juba ära, tunnistades et oleks ta kahevärvilise kerega, ei oleks mingit kahtlust originaaliks tagasi pööramise teel. Seega ilmselt sa ju tead mida sa tahaksid - hallide karpidega ja originaal nokaga. Sinnapoole liigugi jõudumööda. Seda enam, et isegi kui sa säilitad E-klassi nina, peaks ta alt ikkagi ju hall olema. Seega karpe pead nagunii ühel päeval värvima.
Sa vaid vaata seda pilti, mille sa just ise postitasid ... sihuke võiks ju küll maja ees.
Terve aasta poole aastaga
Postitused: 200
Teemad: 12
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
Tõsi ta on, see pilt, mis sai siia postitatud on ühe 500E ideaalvälimus ka minu enda meelest. Samas ma üritan oma emotsioone keeruliseks mitte ajada ning liigun täna sirgjooneliselt uue nina ning sama kerevärvi suunas, mis tal juba on.
Jätan esialgu alles võimalused: a) müüa tänane isend kunagi maha uue nina armastajale selles Mercedes-Benz-musta toonides ja osta asemele vana ninaga originaalis midagi väga korralikku ning sarnast just pildil olevaga või b) teha ühel päeval ikkagi tänasel isendil uus nina ümber ja värvida pildil toodud värvide lahendusse.
Ideaalsete lahendusteni ei tasu võib-olla liikudagi koheselt - kardan, et ka lemmikidee elluviimise järgselt on võimalik saavutatud tulemusest ära tüdineda.... ja siis kui see juhtub, tekib küsimus - mis edasi saab?
Lühidalt - elame, näeme ja loodetavasti on elu pikk, et veel paljusid häid vanu klassikuid erinevates lahendustes proovida
Kergelt udune pilt auto alt pärast uusi katte, keskmist potti ning Krowni põhjatöötlust:
Parajaks arusaamatuseks on osutunud aga salongi ventika vahetus. Hort pole suutnud 2 korral tagasi helistada ega ka pärast kohal käimist teha pakkumist antud tööle/varusaole. Lesven ütles, et too auto siia ja me võtame laiali ja siis vaatame, mis tüüpi ventikas seal on ning siis tellime 2 nädalaga sobiva osa ja siis paneme kokku tagasi. Pmst min 2,5 nädalat oleks auto seal või sõidaks vendita ringi. VIN-i alusel vist keegi peale Silberi asju tellida ei tea/julge. Ega ma pole kindel, kas Silbergi teab
Igatahes praegu läks kiire mööda ja tegeleb märtsi poole teemaga edasi.
Üleüldiselt on varuosade tellimine antud sõidukile olnud huvitav kogemus. VIN-i järgi tellimisel, on saabunud varuosad tihti ebasobivad. Tundub nagu need 500-sed oleks kuidagi iga üks erinevatest isemoodi vidinatest kokku pandud. Ilmselt kujutan ette ka liiga palju ja Silberis vast ilusate numbrite eest oleks "keeksi" vähem.
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Miks ise venti ei eemalda? Väga lihtne töö.
Postitused: 597
Teemad: 19
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
Mul oli sama lugu. Võtsin ise maha ja selgus, et originaalosaga läheb aega. Tuhnisin natuke pööningul ja leidsin Opel Omega peal olnud ventikamootori, mis oli täpselt sama.
Postitused: 4,736
Teemad: 194
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
saan põhja tallinnas aidata mootoritüüpi selgeks teada . selleks vaja autoga tulla ja ütlen peale lahtivõtmist mis tüüpi on (kaks tüüpi bosch või siemens )
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Postitused: 200
Teemad: 12
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
20-02-2017, 09:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-02-2017, 09:57 PM ja muutjaks oli MarJ.)
a) Ei oma täpseid oskusi st arvan, et lõhun mingid muud asjad seda tehes lihtsalt ära.
b) Ei oma sellist vabaaega, et võtta ette ja ise laiali lammutada.
Lolle vabandusi leiaks veel
No ma tulen mingi päev sinu juurest läbi, Artur. Kaua lahtivõtmisega aega läheb? On sul endal mitte krigisev varuosa olemas ka ?
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Postitused: 4,736
Teemad: 194
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
(20-02-2017, 09:56 PM)MarJ Kirjutas: a) Ei oma täpseid oskusi st arvan, et lõhun mingid muud asjad seda tehes lihtsalt ära.
b) Ei oma sellist vabaaega, et võtta ette ja ise laiali lammutada.
Lolle vabandusi leiaks veel
No ma tulen mingi päev sinu juurest läbi, Artur. Kaua lahtivõtmisega aega läheb? On sul endal mitte krigisev varuosa olemas ka ?
mootoreid on mitu tüki, aga ei tea kas sobib sinu autole .
aega võtab umbes 1 tund
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Postitused: 200
Teemad: 12
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
22-05-2017, 10:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-05-2017, 10:40 PM ja muutjaks oli MarJ.)
Olen lõpuks aru saanud, et pole enam aega autoga reaalselt tegeleda - nüüd ametlikult müügiks.
Auto sõidab, kuid nokitsemist leiab kindlasti.
Tõsisemad huvilised võtku ühendust. Müügihind saab olema neljakohaline.
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
|