Teema hinnang:
  • 3Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB W140 500SEL, S600 ja teised ükssarvikud - Sm.Tihhonov
See AMG S124 ajas küll pehmelt öeldes hulluks praegu mind. Väga huvitab see auto!
Vasta
(20-08-2016, 11:37 AM)Yksix Kirjutas: See AMG S124 ajas küll pehmelt öeldes hulluks praegu mind. Väga huvitab see auto!
hinnad ajaved veel hullumaks Unibrow
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detail...&fnai=prev
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
Polegi nii hull kui arvestada et Eestis küsitakse punase diisli eest samapalju ning minu meelest oli see alles mõned päevad tagasi isegi BRONEERITUD:

http://www.auto24.ee/used/2280220
Vasta
(20-08-2016, 12:14 AM)Sm.Tihhonov Kirjutas: ...
Tahtmatult avastan end mõtetelt, et peaks ta seisma panema ja ostma talveks hoopis W126. Sest ka w126 on üks minu lemmikautodest läbi aegade, ta on minu meelest väga hea sõita, näeb ajatult pidulik välja ja lõppeks poleks teda väga kahju talvel trööbata ka. Kui Audi V8 kogutoodang oli ca 19500 autot, siis W126 kerega autosid tehti veidi all miljoni. Neid on tänaseni nii palju järel, jätkub meie lastele ka.
...

Tea midagi - ehitajad hukkasid siinkandis neid nullindatel ikka massiliselt ära.Eusa_think Aga maailm on lahti ja mujal ei pruugita "libeduse tõrjeks" nii isukalt metalli krõmpsutavat kemüüset. Kusagil mandrisügavuse sisemaal ei kõdita ka meresool korrolooma kõrva tagant. Seega valikut on, eriti Venemaa bürokraatias karastunud mehele. Ootan huviga, mida siis osteldakse.

Riigikantselei auto võiks võimaluse korral säilitada siiski sees talvituvana. Olgugi MB jaoks tegemist ühe niru isendiga teiste seas, siis Eesti ajaloo mõttes on tegemist olulise asjaga.

Aga mehele, kes piima järel taastatud ZILiga käib, on viiskomakuuega "kaks-meetri-surmani" muidugi paslik auto sügistalviseks hooajaks. Smoke

Vasta
(20-08-2016, 12:14 AM)Sm.Tihhonov Kirjutas: Teised toredad kaaslased on olnud minu pisikesed kasulapsed. Need kaks putukat on nagu opossumid Mürts ja Eddie animasarjast Jääaeg. Täiesti uskumatud tüübid. Igav ei hakka.
[Pilt: DSCN1840_400pix_4.JPG] [Pilt: DSCN18391_400pix_4.JPG]
[Pilt: DSCN1841_400pix_4.JPG] [Pilt: DSCN1837_400pix_4.JPG]
[Pilt: DSCN1851_400pix_4.JPG] [Pilt: DSCN1870_400pix_4.JPG]

Kas Mürtsu ja Eddie kohta on ka mõnd toredat (saamis, remondi vms) lugu pajatada? Kõikide su autode ja sinu käest läbi käivate autode kohta on tore su mõtteid ja kirjutisi lugeda, äkki on sul nende kahe kohta ka midagi veel muljetada.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
Mürts ja Eddie teevad ikka väga kadedaks.. Eusa_drool
Vasta
Selle kaubalifti kohta loeks küll kuskilt hää meelega.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
Kuna mul endal veel W140 autot ei ole, tuleb sõbra teemat risustada ning püüda see W124 lainelt jälle vana S-klassi juurde tagasi meelitada. Loodan, et teemaomanik väga ei pahanda.

Kui W140 1991 aastal Genfi autonäitusel debüteeris, meeldis ta kõigile peale Saksamaa. USA, Aasia ja Ida-Euroopa tervitasid uut hiigelautot ja sealsed elu peremehed asusid neid ka kiirelt soetama, kuid maailm ei olnud 90-te alguses veel sama globaliseerunud nagu täna. Väidetavalt üle pooled uutest Mercedestest müüdi koduturul. Ja koduturg paraku ei armastanud uut S-klassi, sest pidas seda ratastel elutoaks - hiiglaseks, mis ei sobigi sõiduautode sekka. Mercedese lipulaeva naeruvääristati igal võimalusel ning ajakirjades ilmusid regulaarselt negatiivset mainet süvendavad artiklid, milleks oli osaliselt kahtlemata põhjust, kuid võimalik, et ka konkurendid aitasid sellele pisut kaasa.

Näiteks oli uus S-klass nii lai, et sellega ei saanud mugavalt minna rikaste ja ilusate ühte lemmiksihtkohta, Sylt'i saarele, sest auto ei mahtunud saareleviiva rongi vagunitesse. Arvamuslugudes arutleti tõsimeeli selle üle, kas sedavõrd suure autoga liiklemine rikub Saksamaa teesid, kuigi Daimler-Benz'i S-klasside müük moodustas alla 1% kõigi uute sõiduautode müügist. Levima hakkasid naljad, et S-klassiga ei tohigi pühapäeval sõita, sest veoautodel on siis Saksamaal sõidukeeld. Täht "S" mudelinimes aga tähistas rahvasuus "Superrasket", "Superjanust" või "Superkallist".

Lisaks mõõtmetele ja kaalule oli tootmise alguses W140 kandevõime sedavõrd väike, et S-klassiga sai teoreetiliselt puhkusele sõita vaid kahekesi ja kerge pagasiga või siis neljakesi, aga ilma pagasita. Daimler-Benz üritas olukorda päästa sellega, et suurendas rehvirõhku esirehvides 0,2 ja tagarhevides 0,3 baari võrra ning tõstis sellega mõnevõrra auto lubatud täismassi, kuid see omakorda omas negatiivset mõju auto veeremugavusele. On raske uskuda, et ainuüksi see tõik 1992 aastal auto arendusjuhi, Dr. Wolfgang Peter'i Daimler-Benz'ist lahkuma sundis, aga saksakeelsed allikad seda tõepoolest väidavad ning kindlasti oli W140 kogutud kriitikal selles oma roll.

Uus S-klass ise oli omaduste poolest küll eranditult kiiduväärt, mida kinnitasid kõik, kes reaalselt sellega sõitsid või seda testisid, kuid maailmavaatelisest ja enamasti põhjenduseta lauskriitikast sündinud kahju oli tehtud. BMW on väitnud, et sel perioodil siirdus rekordiliselt suurte luksusautode omanikke Mercedese juurest üle BMW klientideks. Väidetavalt ostis Daimler-Benz S-klasse ise kokku, et need vahetusautodena BMW esindustes ei vedeleks ja selge see, et samal ajal ei maganud ka konkurendid Audi ja Lexus.

1993. aastal ilmutas Daimler-Benz Saksamaa turul eraldi brožüüri pealkirjaga "Mammut, Traum und Himmelsschaukel", mille abil avalikkusele selle omas ajas hiigelauto mõõtmeid, mootoreid ja keskkonnasõbralikkust põhjendada ja selgitada üritati.

[Pilt: 160822_W140_Mammut_Traum_Himmelschaukel_1_tn.jpg] [Pilt: 160822_W140_Mammut_Traum_Himmelschaukel_tn.jpg]

Tegemist on mitmekümneleheküljelise traktaadiga, milles väide väite ja lause lause haaval kummutatakse S-klassi negatiivset kuvandit ning üritatakse seda kohati üsna emotsionaalselt õigesse valgusesse tagasi asetada. Soovitan W140 omanikel see teos kindlasti soetada, sest kui üks auto on autotööstuse arengusse nii tugeva jälje jätnud, on mõistlik ka seda jälge peegeldavat brožüüri omada. Tuleb kasuks nii keeleoskusele kui on lihtsalt ilus lugeda.

Ja siit jõuamegi W140 mõistlikkuseni tänapäeva argielus.

W140 igapäevakasutus ei pruugi olla teostamatu mõte, kuid siinkirjutaja, olles küll eranditult suhteliselt vanade autode tarbija, sellega ilmselt toime ei tuleks ning seda eriti V12 või V8 versioonis. Ma ei oskaks näiteks Tartus ausalt sel juhul mootorimurede korral kellegi poole pöörduda, sest juba vana autot ei taheta remonditöökodades reeglina näha ning suure mootoriga vana autoga vist kõigi tuttavate tarkade autoremontijate juurde minnes on ilmselt mitte juhuslikult kõigi nägu sama nalja täis nagu kalender ja kuidagi pole aega sellega tegeleda. Võibolla kui väga alandlik olla, paluda ja nuruda ning auto nädalateks või kuudeks vedelema jätta, õnnestub kellelgi seda kunagi vaadata, aga seda ka ainult sel korral heatahtlikkuse märgina, sest vahepeal oled palju Passateid või Audisid remontida toonud.

Üldkokkuvõttes on W140 teatud varustuse ja motoriseeringu juures ilmselt siiski sama odav või odavam pidada kui ükskõik milline kaasaegsem perediisel ja seega, nagu öeldud, on see tõenäoliselt teostatav.

Teine mure on endiselt auto suurus. Maanteel võib see ju äge olla, aga W140 linnaliikluses, kus Sul tuleb päevas sada korda autosse ja välja hüpata, ukse vahelt asju kätte küünitada, parkimispileteid aknale panna, teise auto lähedal enda autosse olematust uksevahest sisse imbuda jne hakkab suurus häirima. Uksed on rasked, istmed on jurakad, kõik on Sinust kaugel ja kõik käib häirivalt rahulikult isegi kui Sul on väga kiire. Ainuüksi sisseistumine ja start võtab suure autoga nii kaua aega, et mõne manuaalgolfi tagatuledki on silmapiirilt kadunud enne kui oled reaalselt nina õiges suunas liikuma saanud. Tõsi, W140 ei ole ehk mõõtmetelt suurem kui tänane Audi A6 või mõni teine suurema keskklassi boliid, aga ta on vana ja see võimendab paratamatult tema suurust ja raskust ning muudab ta küll erakordselt pidulikuks, kuid igapäevakasutuses pigem väsitavaks autoks.

Ja isegi kui lõpuks oledki rahulik inimene ning suudad auto mõõtmetega leppida, tuleb erakordselt kõvasti närve treenida, et Sind tühised naginad-kolinad-kulumised-kriimud häirima ei hakkaks, sest vana autot omades tekib alateadlikult ja automaatselt soov, et ta oleks väga korralik. Siinkohal on päris tugev konflikt auto uueks ehitamise soovi ja praktiliste võimaluste ehk mõistlikkuse vahel. Samuti hakkab aju igal hetkel vana ilusa asja hävitamisele vastu töötama. Igapäevaautot peab saama siiski muretult kasutada - lapsed peavad selles süüa tohtima, see võibki olla vahepeal kaks kuud pesemata, parklamõlgid ei tohi hinge sama mõlki lüüa, üleüldiselt ei tohi sellest autost kuigi kahju olla jne.

Ma olen proovinud - mina selle viimasega toime ei tule ja enam ei ürita ka.

Seega W140 on märkimisväärne auto ning ilmselt üks parimaid ja revolutsioonilisemaid suursedaane, mis iial tehtud, aga võibolla oleks aeg lasta tal õigustatult muutuda oma olemusele kohaseks väärtuslikuks klassikuks. Eriti kui tegu on sellise ilusa isendiga nagu Sm.Tihhonovi oma, millesse on pealegi rohkem energiat ja raha kulutatud kui mitmed meist jaksaks või suudaks.


Parimate soovidega,

Tauno
PS! Ootan tõsiselt põnevusega, kas sm.Tihhonov tõesti W126 talveautona millalgi ära teeb. Huvitav kogemus oleks see kindlasti.
Vasta
Suur tänu sm. Tihhonovile ja hr. Mõtsale mõtteharjutuste eest W140 igapäevakasutuse võimalikkuse teemadel, boonusena hariv ajalootund. Enim üllatas mõte, et pigem võiks W126 olla päevast-päeva tarbitava vanatehnikana pädevam variant. Olen ise olnud siiani arvamusel, et "poolikute" logarite tõttu on see mudel talvekäituseks meie laiuskraadil sobimatu. Intrigeeriv ja vähemalt pudel konjakit vältav debatt.

Bruno Sacco
Vasta
(22-08-2016, 09:43 PM)shogun Kirjutas: ...
Olen ise olnud siiani arvamusel, et "poolikute" logarite tõttu on see mudel talvekäituseks meie laiuskraadil sobimatu. Intrigeeriv ja vähemalt pudel konjakit vältav debatt.

Ei ole sobimatu. Vastupidi: W126 on väga mugav talveliikur.

Kuigi mitte muretu - lume rookimine ventavade eest on paras peavalu ning ega kerge päragi just väga hooletu libedal pruukida ole. Ning tänu meie teedele "libeduse tõrjeks" puistatavale Hääle Kraamile tuleb omada häid suhteid keretööde tegijaga, kes suuremad talvekahjustused suve jooksul likvideerib. Ning hoolimata sellest kõigest närib korroloom end talvisel ajal pruugitavast sajakahekümnekuuest mõne aastaga välja...

Ehk diskussioon taandub suuresti närvikava tugevusele.Unibrow
Vasta
Loen ja mõtlen. Tulin kirjutama Sm. Tihhonovile mingeid julgustavaid sõnu, sest kaks lehekülge tagasi Ta kirjutas, et ta väga enam kirjutada ei oskagi. Ega ei olegi mõtet kirjutada, kui isu ei ole. Näen, et isu on tagasi. Viispluss. Juba kaalusin E30-le hinnapakkumise tegemist (sest kusagil oli mainitud, et võibolla kunagi oleks nõus loobuma). Näen, et jäin nõrkusehetke ekspluateerimisega hiljaks. Jumal tänatud. Üle minu palgataseme on mõista, milleks muuks autosid üldse ehitada, kui selleks, et nendega saaks reisile minna. Et neid kasutada sellisena, millisena nad kasutamiseks on loodud. W140 ei ole loodud sada korda päevas sisse-välja hüppamiseks. See ei ole pereauto, see on statement. Ta peab mõjuma suursuguselt kohtumaja ette saabudes, mitte maxima parklas. See on nagu rätsepaülikond. Kallis ja peen, aga mitte igapäevaseks kasutamiseks. Zil on nagu värvine töötunke. E30 mugav dress koos mugava jalanõuga - Sa ei tea, ma võin praegu vabalt olla teel trenni. Ja nii edasi. Igal autol on oma eesmärk ja oma asi siin maailmas ajada.
Veel üks üle-minu-palgataseme asi on see "arvestades"-suhtumine. Ta on väga hea auto, ARVESTADES, et ta on 25 aastat vana. Väga hea saund Arvestades vanust. Mul on väga head lapsed arvestades, et nad ennast süstivad, hea naine arvestades et ta mind peksab ja hea ämm arvestades et ta paar korda aastas meie kodu põlema paneb. Kas on hea või mitte. Selle eest, et miski on tehtud ammu, või tehtud halbades tingimustes, ei ole minu jaoks lohutus. Kui millestki jääb puudu, siis on puudu ja seda välja ei vabanda. Kui päeva lõpus autot vaadates tunned, et sõidad õige asjaga, siis on asi õige. Kui mõtled, et pole tal ju niiväga häda midagi, ARVESTADES (kui palju raha, kui vana, kui palju tööd, vahepeal ju töötab, misiganes), siis ei ole õige asi.
Loodan et minu kirjutis ei olnud liiga kõrgelt üle minu palgataseme
Vasta
(20-08-2016, 12:14 AM)Sm.Tihhonov Kirjutas: Ziliga Tallinna linnapildis nii läbi ei lipsa, et keegi sind ei märka. Ka mind on märgatud sõprade poolt ...
[Pilt: DSCN1896_400pix_4.JPG] [Pilt: DSCN1897_400pix_4.JPG]

Tänan jälle tähelepanu eest.

Kallur Zil hobiautona on kõige stiilsem mis üldse olla saab. Icon_biggrin
Vasta
Vabandan ette, küsimus on OT antud teemas, kuid kas sellist värvi nahksisu nagu teema pealkirjas olevas autos on pandud ka W124 kupee või Cabrio kerega masinatele?
Vasta
Sellist värvi sisu oli kõigil tolleaegsetel Mercedestel. Ehk kindlasti oli seda W201, W124 kõik kerevariandid, W126 nii sedaani kui kupeena. Ja sealjuures oli seda kõikide polstrivariantidega, standardkangast kuni nahani.
Terve aasta poole aastaga
Vasta
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?...rhash=b31d


Miks müüd?
Vasta
Mälu järgi oli juba varem ka müügis 8000€.
Vasta
Auto on juba mõnda aega tagasi omanikku vahetanud.
Vasta
Delfis ka esikaanel Big Grin

http://rahvahaal.delfi.ee/news/pildid/hu...d=79156234
Vasta
Mulle tundub, et ma olen vist mõned selgitused võlgu Icon_biggrin Jah, S-klassi müüsin suve algul maha. Ilus auto oli, kuid mul ei tekkinud sellist tunnet, et oleks tahtnud temaga tänavu suvel sõita. Ega järgmisel. Kõiki oma autosid läbi sõeludes jäi S-klass alati viimastele kohtadele. Ma ei saanud sõbraks selle mammutiga. Ta oli piltilus auto, super värvikombinatsioon, võimas raadio, esteetiline interjöör, kuid mulle lihtsalt ei meeldinud temaga sõita. Just selle konkreetse isendiga, sest üldiselt sõidab W140 ikka väga hästi. Ma ei tea, kas see oli konkreetse eksemplari probleem või siis pre-face auto üldisem viga, sest kõik teised proovitud autod on olnud faceliftid ja nad sõidavad teistmoodi. Minu oma oli kuidagi sültjalt pehme ja ebakonkreetne. Samal ajal kandis kõik tee ebatasasuses kenasti autosse. See ajas mind iga kord närvi. Nojah, oli nagu oli.

Ja kui head sidet autoga ikkagi ei teki, pole mõtet vägisi punnitada. Müüsin ta turusituatsiooni arvestades väärika hinnaga, kuid ikkagi üle 10000 EUR alla omahinna. Lihtsalt sellepärast, et temast lõpuks vabaneda.

ZIL-i kasutan hetkel igapäevasõidukina. Käin tööl, ajan asju ja naerunäoga kallur on alati olnud rõõmus ja meeldiv kaaslane. Mulle endale väga meeldib, kuigi üldiselt seda vist ei peeta ühiskonnas päris normaalseks. Ilmselt seetõttu kipubki ta kogu aeg kaamerate ette ka jääma. Siin siis mõned kaadrid, mis ise olen teinud. Näiteks kodus ja tööl. Töö juures peetakse meid "Martineid" vist peast veits pehmeks.
[Pilt: IMG_1552_400pix.JPG] [Pilt: IMG_1855_400pix.JPG]

Sagedased kohad on ka kogupere restorani drive-in ja tankla Smile
[Pilt: IMG_1746_400pix.JPG] [Pilt: IMG_1842_400pix.JPG]

Näiteks ükspäev oli mul vaja koju natuke mulda tuua. See oleks ju BMW 635CSI-ga päris ebamugav olnud.
[Pilt: IMG_1526_400pix.JPG] [Pilt: IMG_1529_400pix.JPG]

Ainus häda, et pärast oli ilge töö kasti pesta
[Pilt: IMG_1567_400pix.JPG]

Ööromanss Ziliga. Ilus on sõita temaga.
[Pilt: IMG_1844_400pix.JPG]
Terve aasta poole aastaga
Vasta
ZIL on töesti laheThumbsup
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 300SE '88 W126 Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 32 37,131 21-01-2023, 03:11 AM
Viimane postitus: Sm.Tihhonov
  MB S600L, w140, 1995 - ALFFAA ALFFAA 125 138,804 27-07-2022, 08:59 PM
Viimane postitus: Pant
  MB 260SE '90 W126 (Riigikantselei) - Sm.Tihhonov Sm.Tihhonov 188 258,118 23-02-2022, 10:42 PM
Viimane postitus: Sm.Tihhonov
  MB S350td W140, Karl140 Karl140 4 1,567 17-01-2022, 03:38 PM
Viimane postitus: Rolz
  MB S320, w140, 1995 - Madis madis399 43 40,362 09-05-2021, 08:37 PM
Viimane postitus: madis399
  MB w140, 420, 1992, Arkadi.T Arkadi.T 7 2,999 18-04-2021, 07:30 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB S 280, 1993, w140 - Magnus djmaq 12 16,002 25-03-2020, 03:08 PM
Viimane postitus: djmaq
  MB S350 Td w140 96. - ktmduke ktmduke 84 87,352 22-01-2019, 05:32 PM
Viimane postitus: Laur
Thumbs Up MB W140, S350TD, 1995 - Aston777 Aston777 12 14,166 13-10-2017, 10:40 AM
Viimane postitus: ktmduke
  MB S350td w140 ja Mb Ce230 - Raimz14 raimz14 14 17,061 13-03-2017, 09:00 PM
Viimane postitus: peedu.



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne