Teema hinnang:
  • 4Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB w201,190,1986 - Sten
Kollektoriga on 2 varianti, lõikad originaalkollektori poolex ja sobitad karpad sinna külge või lased näitex Hentsil teha flantsi ja sinna torud külge keevitada karpade kaugust (omavahel ja kaanest) arvesse võttes. Ennem uuri, mis asendis need originaalis mootorratta küljes olid ja kuidas neid W201 kapoti alla hästi paigutada saab (karpat päris tagurpidi ei keera).

Airboxi soovitan meisterdada 2.0, 2.5 või 3.0 vabalthingava diiselmootori omast (enda 16V-le teen ka, ruumiga on ainult kitsa võitu), sõltuvalt milline neist hästi ära mahub. Nii jääb originaalne ja viisakas välimus ja hea läbilaskevõimega suur paneelfilter, mida on lihtne ja mugav vahetada. Esivõre juurde mineva õhuvõtu toru võid ka esialgu diisli originaali jätta. Hiljem võid katsetada, kas suurema läbimõõduga toru annab mingit eelist, kuid arvan, et 8V puhul piisab sellest küll.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
Suur tänu wolf, mul nüüd väärt infot päris palju kogunenud ThumbsupEusa_dance

Räägin kunagi mingiaeg veel viljandist sugulasega ka asjad üle ja uurin mis tema asjast arvab ja kas ta valis mind aitama. Nii kollektorite keevitamisega kui ka muude asjadega.
Hakkan vaikselt asju ka kokku otsima, siis järgmine talv jälle midagi teha.

The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
(17-03-2016, 11:57 PM)Werewolf Kirjutas: ...
Esivõre juurde mineva õhuvõtu toru võid ka esialgu diisli originaali jätta.

Aga eemalda sellest helisummutusdifuusor, muidu võib kõrgematel pööretel liigselt takistama hakata. Seda ei pruugi muidugi olla, kuna mõni varasem tuunija on võiunud juba sisselaset "vabamaks" ehitades mittevajaliku eemaldada.
Vasta
Kindlasti soovitaks Weber või Dellorto horisontaale, tsikli omad toimima saada on palju suurem peavalu. Eusa_naughty
Vasta
Pädev tuunija/seadistaja peab olema, muud midagi. Weber ja Dellorto on muidugi kenad, aga märgatavalt kallimad.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
Kunagi algus aegadel mõtlesin vana SAAB 9000 turbo sisselaske peale aretada koos turbo ja progeajuga. Kuna mul sugulane SAABe tunneb siis oleks vägev olnud temaga selline "monster" ette võtta. Eks näis, kõike võib veel juhtuda. Eusa_angel Olen ka kasutatud webereid ja dellorto karpasi korra ebays uurinud, ega nad kõige hullema hinnaga ei ole. Muidugi nendega see, et mis seisus nad onEusa_think

Täna said suveveljed ka valmis, homme panen rehvid ka peale. Nii hullult kibelen juba, tahaks autole alla pannaIcon_cool

esimesed:
[Pilt: 23649-12596335_1330669706958680_957699652_n.jpg]
tagumised:
[Pilt: 58873-12674517_1330669693625348_870916804_n.jpg]
kapslid:
[Pilt: 88892-12674141_1330669716958679_668414606_n.jpg]

esimesed:
[Pilt: 68279-12884410_1330669810292003_1162794197_n.jpg]
tegumised:
[Pilt: 56356-12443014_1330669773625340_2035661344_n.jpg]
[Pilt: 45295-12596195_1330669796958671_1209500965_n.jpg]
[Pilt: 44528-12325149_1330669820292002_553326089_n.jpg]

The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
Motika karpad tuleb omavahel sünkroniseerida, on tehtav, õpetusi netis kõvasti.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
Seda, et neid omavahel sünkroniseerida tuleb olen kuulnud jah eks siis peaks huvipärast uurima kuidas see asi käib.

Mõned velje pildid veelEusa_dance
[Pilt: 48857-12324879_1331442053548112_1980267134_n.jpg]
[Pilt: 29588-11099938_1332104500148534_778517615_n.jpg]
Plaan on piduri support sellist värvi värvida (nagu see kork). Sobivad päris hästi kokku need värvid, vähemalt minu arust. Eusa_think
[Pilt: 86726-12516477_1332104553481862_308301622_n.jpg]
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
Pidurisupportidest rääkides, kas keegi oskab lähemalt rääkida, missuguse pinnakattega AMG supportid olid? Mingilt kehvalt reklaambukletilt oleks võinud järeldada matt-kuldset värvi, mõningatelt ebay kuulutustelt aga jälle nagu oleks tsingitud?

Suund on sul igaljuhul Sten õige! Big Grin
Vasta
Oh on üks tegus nädalavahetus jälle seljataga.
Auto sai korralikult madalamaks lastud ja suverattad alla. Eest sai 3,5 ja tagant 2,5 keerdu lõhemaks. Esitiibadel pean veel natuke koopa ääri rullima rattad käivad vahepeal nagtuke vastu kui mõni suurem auk on. Tagumised supportid jõutsin täna ära värvida, nüüd mõnipäev kui jälle aega on siis teen esimesed ka ära.

Nägi ikka päris kole välja (laupäeva hommik):
[Pilt: 22784-12924321_1339806902711627_50685516...2211_n.jpg]
[Pilt: 34875-10402903_1339806909378293_91063181...0738_n.jpg]

esimene:
[Pilt: 86292-12895301_1339801992712118_467337313_n.jpg]
[Pilt: 74825-12721956_1339802032712114_1933723424_n.jpg]
tegin kiirelt ise mingi tõmmitsa moodi asja,tagumine:
[Pilt: 59827-12895431_1339802226045428_1455491898_n.jpg]

pühapäeva õhtu:
[Pilt: 36942-koigeparem.jpg]
[Pilt: 65279-12920902_1339802236045427_495709129_n.jpg]
[Pilt: 44825-12921120_1339802316045419_1385800720_n.jpg]
[Pilt: 97235-12895408_1339802296045421_1674529342_n.jpg]
[Pilt: 62538-12910311_1339802339378750_142118452_n.jpg]
[Pilt: 63943-12884577_1339802259378758_1749519670_n.jpg]





The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
Väga ilus, velg sobib hästi. Thumbsup
Vasta
Suured tänud, nüüd vaja veel korralik pesu ka teha.
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
Täitsa viisakas näeb välja , kui huvi siis mul enda kutsika alt vanad weiteci madaldus vedrud saadavalWink
W124 E320 US
Vasta
Tänud renkss, panen kõrvatahaUnibrow
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
Esitiiva ja stange vahelisse nurka ei käi vastu?
Vasta
Ei käi nurga vastu, pean ainult esimesi koopaservasi natuke veel rullima.
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
[Pilt: 39293-12884373_1340943659264618_780342711_n.jpg]
[Pilt: 26827-12910351_1340943639264620_1442737470_n.jpg]
[Pilt: 24573-12924502_1340846062607711_86945193...5940_n.jpg]
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
Täitsä vinge 190 oled omale ehitanud Eusa_clap
Vasta
Kahtlemata silmapaistev! Mis mõõtu rehvid Borbetitel peal on?
Vasta
Esimesed on 195/45 ja tagumised 215/40 16". Jah inimesed ikka vaatavad veel pikalt järele kui neist mööda sõidanIcon_razz
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W126 500SEL, 1986 - Ester Ester 271 259,549 15-11-2023, 04:24 PM
Viimane postitus: v6sa
  w201 1989.a - Rainiskoop Rainiskoop 313 274,218 20-04-2020, 02:40 AM
Viimane postitus: Rainiskoop
  W201 190E 1992.a Sportline - bertaviikberg BertaViikberg 14 12,153 04-10-2018, 10:31 PM
Viimane postitus: BertaViikberg
  Minu MB W201,1.8 ,1990 raidoon 24 25,217 06-03-2014, 10:39 PM
Viimane postitus: 190
  Minu MB 190E, w201, 3.2- Renkju Renkju 101 111,290 18-01-2012, 11:48 PM
Viimane postitus: Renkju
  MB 190 E 1.8 Turbo - HotPapa HotPapa 57 65,695 10-09-2010, 03:34 PM
Viimane postitus: HotPapa
  Minu MB w201 190E, 1985, 2.0, 90kw Renkju 5 8,392 30-07-2009, 05:44 PM
Viimane postitus: Renkju
  MB 190 sonywaw 6 8,040 09-12-2007, 05:25 PM
Viimane postitus: sonywaw
  MB 190d 1984 w201 koorti 8 8,307 03-07-2006, 04:38 AM
Viimane postitus: Andres
  Projekt Mercedes-Benz 300 SD, 1986, W126 Hunt 14 12,376 13-02-2006, 05:31 PM
Viimane postitus: Hunt



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne