Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Kollektoriga on 2 varianti, lõikad originaalkollektori poolex ja sobitad karpad sinna külge või lased näitex Hentsil teha flantsi ja sinna torud külge keevitada karpade kaugust (omavahel ja kaanest) arvesse võttes. Ennem uuri, mis asendis need originaalis mootorratta küljes olid ja kuidas neid W201 kapoti alla hästi paigutada saab (karpat päris tagurpidi ei keera).
Airboxi soovitan meisterdada 2.0, 2.5 või 3.0 vabalthingava diiselmootori omast (enda 16V-le teen ka, ruumiga on ainult kitsa võitu), sõltuvalt milline neist hästi ära mahub. Nii jääb originaalne ja viisakas välimus ja hea läbilaskevõimega suur paneelfilter, mida on lihtne ja mugav vahetada. Esivõre juurde mineva õhuvõtu toru võid ka esialgu diisli originaali jätta. Hiljem võid katsetada, kas suurema läbimõõduga toru annab mingit eelist, kuid arvan, et 8V puhul piisab sellest küll.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 628
Teemad: 6
Liitus: May 2011
Maine:
0
18-03-2016, 01:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-03-2016, 02:53 PM ja muutjaks oli sten130.)
Suur tänu wolf, mul nüüd väärt infot päris palju kogunenud
Räägin kunagi mingiaeg veel viljandist sugulasega ka asjad üle ja uurin mis tema asjast arvab ja kas ta valis mind aitama. Nii kollektorite keevitamisega kui ka muude asjadega.
Hakkan vaikselt asju ka kokku otsima, siis järgmine talv jälle midagi teha.
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(17-03-2016, 11:57 PM)Werewolf Kirjutas: ...
Esivõre juurde mineva õhuvõtu toru võid ka esialgu diisli originaali jätta.
Aga eemalda sellest helisummutusdifuusor, muidu võib kõrgematel pööretel liigselt takistama hakata. Seda ei pruugi muidugi olla, kuna mõni varasem tuunija on võiunud juba sisselaset "vabamaks" ehitades mittevajaliku eemaldada.
Postitused: 105
Teemad: 13
Liitus: Jun 2012
Maine:
0
Kindlasti soovitaks Weber või Dellorto horisontaale, tsikli omad toimima saada on palju suurem peavalu.
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Pädev tuunija/seadistaja peab olema, muud midagi. Weber ja Dellorto on muidugi kenad, aga märgatavalt kallimad.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 628
Teemad: 6
Liitus: May 2011
Maine:
0
20-03-2016, 07:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-03-2016, 11:46 PM ja muutjaks oli sten130.)
Kunagi algus aegadel mõtlesin vana SAAB 9000 turbo sisselaske peale aretada koos turbo ja progeajuga. Kuna mul sugulane SAABe tunneb siis oleks vägev olnud temaga selline "monster" ette võtta. Eks näis, kõike võib veel juhtuda. Olen ka kasutatud webereid ja dellorto karpasi korra ebays uurinud, ega nad kõige hullema hinnaga ei ole. Muidugi nendega see, et mis seisus nad on
Täna said suveveljed ka valmis, homme panen rehvid ka peale. Nii hullult kibelen juba, tahaks autole alla panna
esimesed:
tagumised:
kapslid:
esimesed:
tegumised:
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Motika karpad tuleb omavahel sünkroniseerida, on tehtav, õpetusi netis kõvasti.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 628
Teemad: 6
Liitus: May 2011
Maine:
0
22-03-2016, 12:49 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-03-2016, 01:28 AM ja muutjaks oli sten130.)
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Pidurisupportidest rääkides, kas keegi oskab lähemalt rääkida, missuguse pinnakattega AMG supportid olid? Mingilt kehvalt reklaambukletilt oleks võinud järeldada matt-kuldset värvi, mõningatelt ebay kuulutustelt aga jälle nagu oleks tsingitud?
Suund on sul igaljuhul Sten õige!
Postitused: 628
Teemad: 6
Liitus: May 2011
Maine:
0
28-03-2016, 12:13 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-03-2016, 11:29 AM ja muutjaks oli sten130.)
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Postitused: 566
Teemad: 102
Liitus: Jul 2012
Maine:
4
Väga ilus, velg sobib hästi.
Postitused: 628
Teemad: 6
Liitus: May 2011
Maine:
0
Suured tänud, nüüd vaja veel korralik pesu ka teha.
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Postitused: 103
Teemad: 14
Liitus: Aug 2015
Maine:
1
Täitsa viisakas näeb välja , kui huvi siis mul enda kutsika alt vanad weiteci madaldus vedrud saadaval
W124 E320 US
Postitused: 628
Teemad: 6
Liitus: May 2011
Maine:
0
Tänud renkss, panen kõrvataha
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Postitused: 272
Teemad: 23
Liitus: May 2014
Maine:
0
Esitiiva ja stange vahelisse nurka ei käi vastu?
Postitused: 628
Teemad: 6
Liitus: May 2011
Maine:
0
Ei käi nurga vastu, pean ainult esimesi koopaservasi natuke veel rullima.
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Postitused: 628
Teemad: 6
Liitus: May 2011
Maine:
0
28-03-2016, 08:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-03-2016, 08:01 PM ja muutjaks oli sten130.)
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Postitused: 152
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
1
Täitsä vinge 190 oled omale ehitanud
Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Kahtlemata silmapaistev! Mis mõõtu rehvid Borbetitel peal on?
Postitused: 628
Teemad: 6
Liitus: May 2011
Maine:
0
Esimesed on 195/45 ja tagumised 215/40 16". Jah inimesed ikka vaatavad veel pikalt järele kui neist mööda sõidan
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
|