Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB E320 Coupe, 1993, .Alar.
#1
Teema siis minu esimesest Mercedest.

Hommikul voodis Blocketis surfates jäi ette pill, mis on huvi pakkunud juba paar aastat. Nimelt MB CE kupee. Kuna korralikke pillide hinnad jäävad siin 5000 eurost ülesse poole siis puhtalt vaatamiseks see jäigi. Kuni tänase hommikuni. Tõmbasin kõned peale 10 minutit enne 9-t ja tund aega hiljem olin autot vaatamas Stockholmi kõige hullemas gettos - Rinkebys. Auto seisis ilusti garaazis paksu tolmukihi all, kuna viimati sõitis see märtsis. Hr Hussein Hassan, kes oli omanik, loetles viisakalt ülesse, et mis kõik tehtud on autoga viimase aastal jooksul - uued pidurid, uued amordid, uus radikas, õli vahetatud 5000km tagasi, rihm, salongis kõik kustunud pirnid uued jne. Proovisõitu eriti ei saanud va 15m edasi ja tagasi garaazis. Kõik tundus justkui ok olema. Tüüpiliselt antud Mersule leidub pindmist roostet esitiibadel ja ustel, õnneks suht vähe, niiet 15m pealt paistab jõle hea.
Mootor toimib ilusti, 162kw tunduvad suuremalt jaolt alles olema, ülekanne selline, et pöörded kuidagi kõrged - 110kmh on 3000rpm, ei tea kas antud kastil üldse overdrive ongi

Selline oli auto ostuhetkel:
[Pilt: IMG_2138.JPG]
[Pilt: garaaz.jpg]

Kuna auto oli ajutiselt arvelt maas, ülevaatus puudus ja automaks maksmata sai kojusõiduks (45km) külge kruvitud Transiti numbrid.
Kodulähedases Statoilis sai rehve pumpama mindud ning kohalike korrapidajatega kohtutud.
[Pilt: IMG_2141.JPG]
Probleeme ei tekkinud Big Grin
Kodus sai esimese asjana kiire pesu tehtud, auto läks vähe viisakamaks
[Pilt: FullSizeRender.jpg]
Ning seejärel hakkasin uurima, mis autos leidub:
Orig tööriistad:
[Pilt: IMG_2144.JPG]
Kõik ülevaatuste paberid alates aastast 2000, mil auto Rootsi toodi:
[Pilt: IMG_2145.JPG]
Esimene hooldus Rootsis, mis on ka viimane sissekanne hooldusraamatus:
[Pilt: IMG_2146.JPG]
Sisu ise
[Pilt: IMG_2143.JPG]
Ja seejärel lihtsalt kruiisitud (juhiuks lahti, sellest ka see liistude näiline kokku mittesobivus
[Pilt: IMG_2150.JPG]

Plaanid: 17 või 18 tolli AMG Monoblock:
[Pilt: 2qc2mao.jpg]
Või 18 Brabus Monoblock
[Pilt: carlsson.jpg]
Keretööd
Vähe retroma olemusega stereo
Tegeleda el antenniga, mis poolenisti välja jookseb, konditsioneer tööle saada, katuseluugi ja akende siinid määrida, tagaaknasoojendus tööle saada jne jne
#2
Palju önne-CE on ka mulle aina rohkem meeldima hakanud. W124 on nagu mini W140 mis on teine superilus auto. Paistab üsna värske. Ilus sisu. Tead minagi arvasin et Monoblock on ainuöige velg kuid CE on juba piisavalt vintage et eelistada 15" originaalvelgi-eriti kui nad sul nii heas korras paistavad olema. Söita ka PALJU mugavam ja pehmem.

Muide viimasel pildil siiski Carlsson 1/6 velg mitte Brabus MB.

El. antenni kindlasti esialgu WD40 puhastada-lasta edasi-tagasi ja vahepeal puhtaks pühkida. Kui see ei aita siis peab vist lahti vötma ja ära puhastama. Enda E300TD oli ka ja päris äge kui see töötabSmile

Kesklukk ka facelift ehk puldiga?

Edu selle kaunitarigaThumbsup
#3
"ei tea kas antud kastil üldse overdrive ongi"- vastus on et kahjuks ei ole, tegemist on neljakäigulise kastiga(pöörded peavadki körged olema).
"tagaaknasoojendus tööle saada"- piltide järgi on selle pöhjustajaks see valge ollus ehk niiskus tagaklaasi äärtes.Ravida saab seda ainult tagaklaasi vahetamisega.Kui leiad koha kus möistliku hinnaga uue tagaklaasi saab anna mulle ka teada, endal sama viga...
Aga önne kupee ostmise puhul!
#4
Tänud, käigukasti kohta leidsin ka ise lõpuks info. Sai juba Hõbenoolde saadetud meil, et kastiõli lasta vahetada. Kuna viimasest vahetusest pole mingit infot siis ilmselt see haiget ei tee.
Amazonist sai telitud "piibel" http://www.amazon.co.uk/dp/0837602300/re...71_TE_item
Peale põgusat und leidsin, et ilmselgelt on 18 velg overkill ja tapab selle mõtte, mille tõttu ma selle auto ostsin - rahulik kruiser.
Seega tuli valikusse R129 alt selline velg
[Pilt: 1995-sl500-2.jpg]
Või sarnane nagu juba all on aga mõõt suurem

Vigadest siis veel:
Kergelt "tõmblev" käitumine püsikiirushoidjaga sõites: interneti avarustest leidub lahendusi maast laeni - alates gaasihoovastiku määrimisest, gaasitrossi pingutamisest, spidotrossi vahetamisest kuni nö aktuaatori joodete üle käimisest ja kardaaniristide (vist) vahetuseni
Sooja/külma jaotus - nimelt tundub, et puhub kas sooja või leiget, seda ka 4 soojakraadiga, kui jahedat õhku peaks olema.
Leida kas autol on salongiõhufilter sest aknad kipuvad vähe uduseks õhtul.

Igatahes järgmise nädala lõpus tuleb auto Eestisse arvele võtmiseks ja keretööde tegija leidmiseks. Siit ka küsimus, kas kupee esitiivad kattuvad ka sedaani/universaali omadega?
#5
Tere,

Ilus kupee!
Velgede osas, olles äsja R129 omadega möllanud, tasub tähele panna, et SL-i velgede laius on 8 või 8,25 ja ET on 34 (16" ja 17") puhul. C124 omadel, mis Su autol all, on aga laius 7" ja ET 41 - 44. Võibolla on see erinevus piisavalt väike, aga selge see, et velg tuleb päris märgatavalt väljapoole.

Püsikiirushoidja vaevumärgatav tõmblemine on nii tüüpiline, et väga vähe on eksemplare, mis seda ei teeks. Vana auto puhul ei pruugi sellega maadlemine isegi vaeva väärt olla. Pigem ma lõtke jms jama ei usu, sest sama käitumisega on ka väikese läbisõiduga ja igati tihedad autod. Seega kui tegeleda viitsid ja ta korda saad, oleks kindlasti teistelgi huvitav teada, mis seda põhjustas.

Veelkord, õnnitlused ilusa auto puhul ja ära teda ära riku. Smile

Edu!

Tauno
#6
Minul on kahel autol püsikas tõmmelnud, mõlemal olid veaks külmjooted, kõik sai ok.

Aga kena kube, edu!
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#7
Oleksin tänulik, kui keegi oskaks soovitada inimest, kes teeb rooste eemaldamise ja värvimisega korralikku tööd. Soovitavalt Harjumaa kandis.
Tänan
#8
Väga vahva isendi oled leidnud! Thumbsup
Punast facelift CE-d ei liigu just väga palju siinkandis ringi Nod

Värvitööd ei tea paraku ise soovitada, olen põrkunud erinevate teenindus soss-seppadega (ettevõtete nimed igati suured ja tuntud, kuid ei hakka siin mustama kedagi) siin Harjumaal kokku. Mulle endale tundub, et suur enamus Harjumaal teevad oma tööd üle emmi st puhtalt selle pärast, et kliendilt raha kätte saada. On võimalik, et mind saadab mingi kehv karma noorusaegadest Ninja, kuid tõesti - ma ei ole head MB teenindust ega korralikku värvitööd viimase 5 aasta jooksul Harjumaal absoluutselt kohanud. Elatakse siin kandis ilmselt hästi st raha tuuakse nii kui nii sisse ja seetõttu kvaliteet on poogen ning südamega tööd ei võeta.
Loodan, et keegi aitab sul kindla peale minna ja kohe kvaliteetse koha leida. Jaga siis võimalusel oma kogemust hiljem mulle ka palun. Tänud ette!

Edu parendustel ja mõnusaid naudingut täis kilomeetreid!Eusa_angel
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
#9
No kui on tõesti inimene, keda julgetakse soovitada siis ei ole probleemi ka autot Lääne-, Rapla või Virumaale vedada. Ma olen valmis rohkem maksma selle eest, et ma aasta pärast roostet jälle ei näeks Smile
#10
Võid proovida teha pakkumine mu õemehele Kadrinast, teeb head tööd. Iseasi kuidas tal järjekord on....

5250476 Meelis
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#11
Rakveres ak auto kes teeb restaureerimist ka, very expensive.
#12
Kas see kupee liikus täna Tallinnas ringi proovi numbritega?
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
#13
Ei, veel mitte, auto jõuab Eestisse laupäeval ja jääb Rootsi registrisse, kuna hobiautot saab siin odavalt kaskoga katta
#14
Nägin sel juhul täna koopiat Tõnismäe kandis. Haruldane ja ilus see punane ikka Smile
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
#15
Täna avastasin, et uste alumised ääred on ikka päris pudedad ja ilmselt neid remontida ei kannata, otsin nüüd 2te alt roosteta kupee ust. Kui kellegil Eestis peaks need üle olema siis võib teada mulle anda. Hetkel otsin nii Saksast kui Inglismaalt
#16
Vähemalt üks põhjus, miks konditsioneer ei tööta, on see
[Pilt: 12179241_589851041152996_1911013012_n.jpg]
Seda jama on isegi raske kommenteerida. Käega olevat konditsioneeripump ilusti ringi käinud. Kahjuks polnud aega hakata õiget rihma peale panema, et testida, mis häält see pump võib teha.
Igatahes jätan auto Eesti sõbra kätte, kes selle kuhugi mujale, MB-de alal vähe pädevamasse kohta viib, et õige rihm peale panna ning vastavalt selle tulemusele tegutsen edasi. Kas vajab lihtsalt täitmist (hea odav variant) või siis vajab pumba renoveerimist/uut pumpa.
Samuti sai lastud teha korralik nahahooldus. Sisu ilus matt nüüd, enne läikis häirivalt. Sisu heas korras va paar kulunud kohta, mille peal peaks nahavärvi proovima.
Oma autosid lasen ma pesta/vahatada/poleerida sellises kohas https://www.facebook.com/RDL-Detailing-647986631934420/
#17
Omajagu asju tehtud jälle auto kallal: Peale läks rihm, mis seekord oma töötsüklisse ka konditsioneeripumba kaasab.
Vahtatud sai paar kahtlase olekuga tosoolilõdvikut, eest õõtsapuksid ja tagasillas silikoonpuksid. Nüüd küll rool vähe viltu peal, eks peab sillaregulli ka tegema.
Hirmalt häiris kehvalt pühkiv kojamees. Täna Stockholmis sõitsin juhuslikult kohalikust MB esindusest mööda ning otsustasin sisse keerata ja küsida, et mis maksab nö orig kojamees. Vastus üllatas mind - ca 24 eurot. Võtsin ära ja panin ette. Kohe palju parem. Nüüd veel üks MB täht otsa vaatamas.
[Pilt: 9cd140861cab7cc8631b56e88aa2b2e8.jpg]
Samuti sai kasutaja Läänelt soetatud 17 tollised AMG Monoblock veljed, mis hetkel juba Tartu poole liiguvad, kus Garage 66 nimelises asutuses taastamisse lähevad - soodaprits, kui vaja siis pahteldus, värv ja rantide poleerimine. Seda viimast ma vaagisin pikalt aga edevus sai lõpuks võidule.
Hetkel näevad välja vähe räsitud
[Pilt: b03f067c6a496e89ae380b0f84873853.jpg]
Uued kasutatud uksed, mida kohalikud lammutused "korralikena" tarnida ei suutnud, on samuti UKst Eesti poole teel. Niiet edasi vaid keretööd ja uus sisu. Üldpilt jääb mustaks, kuid perforeeritud osad kavatsen lasta vahetada helehalli perforeeritud naha vastu. Teeb sisu vast vähe "valgemaks"
#18
Sain kätte taastatud veljed Tartust. Ostsin peale ka uued rehvid kohe - Nexen [keeruline nimetus]. Ees 225/45/17 ja taga 245/40/17. Samuti sai Silberautost 4 viimast mitte kroom märgiga kapslit ostetud peale.
Saaks nüüd auto ka nii heaks, et velg sinna alla panna Smile
[Pilt: e198e90b3fbeb3ca99dd749ace9db568.jpg]
#19
12 punkti kapslivaliku eest.
Velg on ka muidugi autole sobiv.
#20
Sai ka täna masin ära nähtud, tegelikult olen su autot korduvalt sama asutuse ees parkimas näinud aga siiani polnud pilti kokku pannud ,et sinu masinaga tegu. Täitsa kena pill kui need pisivead kõrvale jätta , värv meekdib väga , oma kutsikas võiks ka sama värvi olla.
Spioonikas [Pilt: 20151223_110606_zpsu6bh1zul.jpg][/URL][/img]
W124 E320 US


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W203 C 220 CDI (203.706)sports coupe aka põdra junn - JaaJaa JaaJaa 20 4,152 08-07-2023, 05:32 PM
Viimane postitus: JaaJaa
  MB 190e, 1993, w201 - kaarel kaarel_w201 55 47,710 26-07-2021, 11:45 AM
Viimane postitus: kaarel_w201
  MB Transporter 308D, 1993 -põhh põhh 7 6,221 18-09-2020, 06:53 PM
Viimane postitus: põhh
  MB CL500 Carlsson, 1993, C140 tanelro 0 1,812 11-07-2020, 03:43 PM
Viimane postitus: tanelro
  c124 E220 110kw 1993 966mkr 55 33,291 11-04-2020, 08:36 AM
Viimane postitus: Karl
  MB S 280, 1993, w140 - Magnus djmaq 12 15,991 25-03-2020, 03:08 PM
Viimane postitus: djmaq
  W124, 280 E, 1993 - Even Even88 36 28,136 07-03-2020, 04:23 PM
Viimane postitus: nostromo
  W124 CE 320 1993-cico cico 66 77,485 01-05-2019, 02:09 PM
Viimane postitus: cico
  S124, E320 , 1995 - Even Even88 14 9,412 09-02-2019, 04:00 PM
Viimane postitus: KalevE
  W211, E320, 2003 - Marksus Marksus 36 38,897 27-03-2018, 03:06 PM
Viimane postitus: Oliver.L



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 8 külali(st)ne