Postitused: 200
Teemad: 12
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
(17-09-2015, 06:58 PM)madis399 Kirjutas: (16-09-2015, 09:28 PM)MarJ Kirjutas: (16-09-2015, 08:10 PM)nostromo Kirjutas: Ääri saab eraldi täitsa poleerida-ei pea keskosa üldse puutuma kui need korras. Julgen väita et Eesti parim veljetaastaja Silver Penu (Tallinnas Kalda 9)-plaanis ka endal kohe pärast talverehvide allapanekut ühed 20" Brabused sinna viia. Hind pole töesti odavaim kuid klientidest tal puudus ei näi olevat kuna kvaliteet super! Veljed näevad töesti nagu uued välja.
http://polishing.edicypages.com/
PS! Mina vahetaks jalamatid ka W124 mustade originaalveluuride vastu-E500 pole ju pöllumehe traktor millest päevas kümneid kordi mudaste kummikutega sisse-välja voorib. Iseasi kas originaale enam saada on-mingil mudelil (W140?) olid need vist täiesti otsas.
Kõlab mõistliku mõttena Peab uurima asja lähemalt.
Silberist öeldi jh, et w140le enam orig. jalamatte ei saa....w124 kohta ei oska öelda
Silberist selgus, et pole ka 500E/E500 veluure enam On saada ripsmatid, mis tegelikult mul praeguste kummimattide all ka olemas. Vbl vahetan need üks päev uuemate vastu välja lihtsalt ja panen kummimatid järgmise projekti jaoks
Silberist sain sellise pildi saadavatele ripsikatele. Hinnaks öeldi 90,83€ komplekt.
Velgede töötlemise infot pole vaja teemast välja lõigata. Kontaktinfo kohe hea võtta kevadel enda teemast
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Postitused: 200
Teemad: 12
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
Kõik 4 rattalaagrit vahetatud
Tagaosas vaatas vastu päris kole lugu . Tööde list pikenes käsipidurikomplekti vahetuse jagu + veel mõned "rõõmud". See auto minu käes talve küll nägema ei hakka vaid naudib neid edaspidi ainult soojas garaažis chillides
Alla läksid SKF-id
Laagrite erinevus "väike" eksisteerib
Läänele - ikka panin mõned märked üles nagu näed
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Postitused: 92
Teemad: 11
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
See üheksa kümpi mattide eest on mingi avalik hind või mitte? Vaatasin, et eBays on margipõhised matid umbes sama hinnaga, aga kui originaali saaks 90€ Eestist, siis ju väga
Postitused: 200
Teemad: 12
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
(30-09-2015, 03:28 PM)KalevE Kirjutas: See üheksa kümpi mattide eest on mingi avalik hind või mitte? Vaatasin, et eBays on margipõhised matid umbes sama hinnaga, aga kui originaali saaks 90€ Eestist, siis ju väga
Sain aru, et selle rahaga saaks need kenasti Silberist kätte. Tuleb vaid tellimus sisse anda. Loodan, et hind, mis saadeti oli muidugi km-ga
Ei täpsustanud seda ennist. Mattidega aitaks Silberis Aivar Idavain. Küsi üle, kui huvi. Ma ise tegelen selle teemaga kevadel, sest praegu palju teisti toimetusi.
Ülejärgmine nädal lähen toon kapoti tooriku ära, millel sihiku auk ka olemas
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
01-10-2015, 06:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-10-2015, 06:18 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Soovitan ka soojalt Järve Silberi Aivar Idavainu-väga abivalmis ja positiivne tegelane vastupidiselt osadele seal kes ebameeldiva ja jäiga suhtumisega. Aidanud aastate jooksul nii mõnegi jupi tellimisega ning alati leidnud parima lahenduse
Postitused: 200
Teemad: 12
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
Uus kapott sihiku auguga lõpuks olemas. Vajab veidi eeltööd ja üle värvimist. Uuel hooajal saab siis puldis olles ka märki lasta
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Postitused: 152
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
1
Vaatasin ise ka seda autot kui ta müügis oli. Jõudsid ostmisega ette
Selle rullipingutiga selline asi, et kui häält teeb vaheta kindlasti ära. Võib juhtuda, et see kiilub kinni lõpuks. Nagu minu omal ostes oli.
Kevadel teeme e500e'de photoshoti kuskil
Postitused: 200
Teemad: 12
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
Rullipinguti saigi vahetatud juba. Uuel hooajal vahetan rihma ka ära. Järgmine nädal võtan kardaani ette. Käigu vahetusel käib tõnks läbi. Tagasilla pukside vahetus ei aidanud. Ilmselt hooaja kiiendustega lõpuks miskit järgi andnud. Differ võib ka seda pulli teha. Eks näis
Photoshoti võib teha ikka, kui masina madalamaks saan . Mul mingid lambi vedrud seal all endiselt, praegu tsemendikotid pagassis Õnneks V8 liigub ka täis pagassiga sama moodi
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Postitused: 222
Teemad: 47
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
(14-10-2015, 10:03 PM)MarJ Kirjutas: Mul mingid lambi vedrud seal all endiselt, praegu tsemendikotid pagassis Õnneks V8 liigub ka täis pagassiga sama moodi
Postitused: 200
Teemad: 12
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
19-10-2015, 10:29 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-10-2015, 10:33 AM ja muutjaks oli MarJ.)
Ilu nõuab ohvreid, öeldakse.... Kõrge peffiga ringi liikuda oli ikka väga inetu, nagu mingi krdi bagiga lase ringi. Nüüd, kui suksu talveks garaaži läheb, siis saavad vedrud ja amordid tsemendist veidi puhata...
Uuel hooaja alguses siis õiged vedrud alla, oranži ribaga suunad ja kapott sihikuga.
Värvitoon siis sama. Juuli 2016 peaks välimus olema selline
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Oled õigel teel-teeksin ise ka täpselt samad asjad
Postitused: 200
Teemad: 12
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
Eile siis hooldasin interjööri nahka nii 2h-kest. Küürimislapid läksid päääris määrdunuks. Ilmselt oli ühtteist küürida
Avastasin ühtlasi ka uue mõra tagaistuja vahel olevalt keskkonsooli puitimmitatsiooni luugilt. Nimekiri uude hooaega taas pikenes
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Mersudel minu teada puitimitatsiooni ei kasutata. Tavaliselt on tegu ikka lakitud puitspooniga. Üldjuhul tekivad praod laki sisse ja puit ise on terve. Lakki on võimalik fööniga ettevaatlikult soojendades eemaldada ja pintsli või püssiga saab uue kihi lakki peale kanda.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
See ikka naturaalne puit jah.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 200
Teemad: 12
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
Keegi teist teab ka, kes vastavat tööd teeb ja mis raha eest tehakse?
Mul endal selline kunstianne puudub. Ilmselt keeran midagi täitsa pekki
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Selle tööga peax iga automaaler hakkama saama. Hind sõltub, kuidas inimesega kokkuleppele saad. Midagi üle mõistuse keerulist ja aeganõudvat selles pole.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 304
Teemad: 42
Liitus: Mar 2009
Maine:
8
Werewolf Kirjutas:Midagi üle mõistuse keerulist ja aeganõudvat selles pole.
Ära seda nõuannet palun liiga tõsiselt võta. Või kui tahad katsetada, siis soovitan seda teha mõne romulast toodud tüki peal. Sest reeglina võib pärast asjatundmatut töötlemist selle tüki pidulikult prügikasti visata. Originaal puitplaadi puhastamine vanast lakist nii, et spooni ei vigasta on päris keeruline töö. Eriti jube on see töö puidust ruloode puhul. Uuesti toonimine ja korrektne lakkimine nõuab ka pisut teisi materjale kui automaalritel käepärast on. Ma pole näinud siiani ühtegi koduste vaheditega töödeldud puitpaneeli, mis näeks kasvõi natuke tehasetükile sarnane välja.
Kui sa küsid, et kes Eestis seda tööd teeb??? Ma tean, et erandjuhtudel on Estonia klaveritehase (endised) mehed seda haltuurana teinud, kuid kontakte mul pole.
Võib olla on lihtsam elada mõne praoga puitpaneelil? Või leida ebay vahendusel korralikud tükid.
Terve aasta poole aastaga
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
(29-10-2015, 11:45 AM)Sm.Tihhonov Kirjutas: Werewolf Kirjutas:Midagi üle mõistuse keerulist ja aeganõudvat selles pole.
Ära seda nõuannet palun liiga tõsiselt võta. Või kui tahad katsetada, siis soovitan seda teha mõne romulast toodud tüki peal. Sest reeglina võib pärast asjatundmatut töötlemist selle tüki pidulikult prügikasti visata. Originaal puitplaadi puhastamine vanast lakist nii, et spooni ei vigasta on päris keeruline töö. Eriti jube on see töö puidust ruloode puhul. Uuesti toonimine ja korrektne lakkimine nõuab ka pisut teisi materjale kui automaalritel käepärast on. Ma pole näinud siiani ühtegi koduste vaheditega töödeldud puitpaneeli, mis näeks kasvõi natuke tehasetükile sarnane välja.
Kui sa küsid, et kes Eestis seda tööd teeb??? Ma tean, et erandjuhtudel on Estonia klaveritehase (endised) mehed seda haltuurana teinud, kuid kontakte mul pole.
Võib olla on lihtsam elada mõne praoga puitpaneelil? Või leida ebay vahendusel korralikud tükid.
Mehhaaniliselt laki eemaldamisel on tõesti väga suur tõenäosus spooni vigastada, aga fööniga lakki piisavalt soojendades koorub see ise puidu pinnalt maha ilma spooni kahjustamata (olen 124-ja keskkonsooli tüki nii teinud). Lakkimisex on sobilik kasutada paadilakki, mida saab nii pintsli kui püssiga peale kanda. Lõppviimistlusex tuleb lakitud pind üle lihvida ja poleerida.
Asja juures kõige keerulisem võib olla ainult tooni paika saamine, kuna minu puhul jäi detail teistest veidikene heledam (mitte väga häirivalt, aga lähemal võrdlemisel on mõningast toonierinevust võimalik märgata). Aga lakki on kindlasti võimalik veidi toonida, et perfektset lõpptulemust saada. Seda peax muidugi spetsialistidega konsulteerima (näitex eelpoolmainitud klaveritehase töötajatega või puidutööstuse inimestega, kes teemat valdavad).
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 200
Teemad: 12
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
08-11-2015, 01:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-11-2015, 01:33 PM ja muutjaks oli MarJ.)
Suksu lõin läikima ja läks talveks sooja garaaži ära. Uuel aastal jätkab siis toimetustega
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Postitused: 200
Teemad: 12
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
Asjaolude sunnil tuli 500-ne täna sõitu panna no ja peab ütlema, et ikka kuradi hea on sellega sõita Suutsin mingi 2 nädalat eemale hoida, selleks pidi lausa Prantsusmaale ära minema vahepeal.
Ühtlasi panin müük oma võrdlemisi uue pea täisvarustuses škoda Superbi, et siis teiseks autoks ka ikka E-klassi MB osta
Ei ole ainult kindel, kas osta täitsa uus või mõni vanem mudel ...need uued autod on nagu muutumas kuidagi....igavaks...oma kõikide kellade ja viledega Või see tundub ainult mulle?
W211 tundub nagu veel talutav, sealt edasi kõik imelikult fänsi ma ütleks...
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
|