Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W211, 320 CDI, 2004- Andrjuha84
#1
Tere! Nagu ma ennem mainisin siis perre tuli uus auto ja ikka Mercedes)))
Natukene uuem E klass kerega W211 universaal. Ütlen ausalt otsinguga läks paar kuud aega, kuna turg on praegu väga pettlik, autod on keritud läbisõiduga, seisukord on vilets ja väga väheste lisatega. Eelis oli universaal, nahksisuga, 320 CDi ja max lisandid. Enamus on toodud kuskilt Itaaliast millel ei ole isegi istmesoojendust. Olid variandid Saksas, Poolas ja Lätis. Ise otsisin neid mis on Eestist ostetud et kontrollida kogu ajalugu. Sellist kahjuks ei leidnud. Mitu korda käisin kontrollimas läbisõitu ja olen täesti pettunud meie turust, minu puhul 100 % autodel oli maha keritud läbisõit millel rohkem millel vähem. Läbisõit läbisõiduks... Seisukord autodel oli suht kurb. Siiski leidsin isendi mis oli toodud ka Saksast 2007 a siia Eestisse ja peale seda kõik ajalugu oli kotrollitav Silberautos. Läbisõit vaid 192000 km. Seisukord oli ok. Kõik mis ma tahtsin, peale sinist värvi.(lootsin ikka musta värvi leida) Auto on Tartust, oli kasutusel pereautona, mis tõttu esimene asi mis tegin panin aja kirja: keemilisse puhastusse, esitulede poleerimine, põhjalik poleerimine terve auto ning nahahooldus. Teenust pakkus Autofresh OÜ, olen ka eelmise autoga nende juures pidevalt käinud, olen väga rahul nende tööga. Sai natukene ka vedrustust tehtud: Tagumised sillapuksid, käigukasti padi, tagumised silikoni puksid ja eest üks sarniir. (Lesven tegi korraliku töö!)
Nüüd natukene juttu autost ja lisandist:
Mark: Mercedes Benz
Mudel: E320 CDI T
Varustusaste: Elegance
Mootor: 320 CDI, R6, 150 kw (olen väga rahul selle mootoriga, kuna eelmisel punnsilmal oli täpselt sama, uus V6 165kw on natukene kapriissne)
Käigukast: Automaat, 5 käiku, tiptronic
Võimsus: 150 kW,
Keretüüp: W211 universaal)
Registreeritud:2004 (Eestis alates 2007)
Läbisõit: 195 000 km (original)
Kütusekulu: 8 l keskmine
Kütusepaak: 70 l
Kiirendus: 8.2 s
Tippkiirus: 234 km/h
Veljed: 17" Mercedes Benz valuveljed
Värvus:Sinine metallic
Sisu: hele nahk

Varustus:

202B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
213 SPEED-SENSITIVE POWER STEERING/VARIO STEERING
21N STEUERCODE WERK SINDELFINGEN/GRAZ
220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
237L BRAUNSCHWEIG BRANCH
249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
250B MOBILO LIFE/EUROPE SERVICE PACKAGE
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
260B AIRBAGLABEL - GERMAN/ENGLISH
275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)
287 THROUGH-LOADING FEATURE
289 WOOD/LEATHER STEERING-WHEEL
293 SIDEBAG IN REAR LEFT AND RIGHT
2XXL FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
309 CUP HOLDER
354 ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET
359U TANZANITE BLUE METALLIC FINISH
383 CTEL FIXED INSTALLATION CP HIGH
401 FRONT SEAT CLIMATE CONTROL
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
433 LEFT DRIVING DYNAMICS SEAT
474 DIESEL PARTICULATE FILTER
489 AIRMATIC DUAL CONTROL / AIR SUSPENSION SEMI-ACTIVE
527 COMAND DVD APS WITH NAVIGATION
550 TRAILER COUPLING
581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
615 BI-XENON HEADLICHT W.ACTVIE CURVELIGHT RIGHT-DRIVE
672 LIGHT-ALLOY-WHEEL 5-STAR DESIGN
690 EMERGENCY SPARE TIRE (MINI SPARE)
804 YEAR OF MODIFICATION
810 SOUND SYSTEM
813 LINGUATRONIC-GERMAN (VOICE OPERATION)
819 CD CHANGER
830A AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE
838A AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - GRAY
872 REAR SEAT BENCH HEATING LEFT UND RIGHT
875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM
910 DYNAMO WITH HIGHER CAPACITY (FFO)
915 FUEL TANK WITH LARGER CAPACITY
926 EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 4 TECHNOLOGY
942 LOAD COMPARTMENT PACKAGE
955 EQUIPMENT PACKAGE ELEGANCE
985 COC PAPER EURO 4 TECHNOLOGY W. REG. CERT. PART II
F211 SERIES PRODUCTION 211
FS COMBI - VEHICLE
GA AUTOMATIC TRANSMISSION
HA REAR AXLE
L LEFT-HAND STEERING
M002 ENGINES WITH EXH.TURBOCHARGER WITH INTERCOOLER
M32 CAPACITY 3,2 LITER
M648 R6-DIESEL ENGINE OM648
U15 2ND CARGO AREA W/ COMPART. UNDER MAIN FLOOR PANEL
U16 STOWAGE TANK BEHIND REAR SEAT BACKREST
VL FRONT AXLE HALF, LEFT
VR FRONT AXLE HALF, RIGHT

Ja siis mõned pildid autost:
[Pilt: 24464-P6242107.JPG]

[Pilt: 88438-P6242113.JPG]

[Pilt: 27459-P6242115.JPG]

[Pilt: 64928-P6242116.JPG]

[Pilt: 56923-P6242118.JPG]

[Pilt: 44937-P6242120.JPG]

[Pilt: 88253-P6242122.JPG]

[Pilt: 44327-P6242127.JPG]



Ja nüüd minu arvamus autost:
Palju mugavam sõita kui W210-ga, tänu Dynamic ismetele ja Airmatikule.
Head lisad.
Ei roosteta.
Salong on ilusam ja mõnusam))
Suuuuuuuur miinus selle eest, et kohe tahaks küsida kus on need mahud mis pakkus punnsilm. Salong on kitsam ja lühem.
Ei tea kas mulle tundus, aga minu meelest eelmine E-klass (210) oli äkilisem .

Praegu kõik. To be continued.....














Vasta
#2
Kuna sul eelmine oli Avantgarde ja praegu Elegance, siis on täiesti loomulik et W210 oli jäigem.
Mul oli W210 Avantgarde ja Elegance üheaegselt ja viimane oli näiteks oluliselt pehmem ja mugavam sõita. Avantgarde jäigem. Praegu on mul W211 Avantgarde ja see on näiteks pehmem kui oli W210 Avantgarde. Kuid siiski jäigem kui W210 Elegance, millega hetkel võrrelda saan.

Auto paistab pildilt hea, jõudu ja jaksu auto omamisel.
Vasta
#3
Äitah. Aga, palun vabandust tahtsin öelda äkilisem mitte jäigem. Eusa_drool
Vasta
#4
Ma ei oska seda osa võrrelda, sest mul W210 mõlemad oli 3.2CDI mootoriga ja W211 2.7CDI mootoriga.
2.7 on kuidagi lahja kah võrreldes 3.2ga, samas olen hakanud oluliselt rahulikumalt sõitma, 3.2 kutsus vajutama ning.
Vasta
#5
Palju õnne Andrjuha! Väga viisakas W211 ja super heade lisadega!
Vasta
#6
Äitah Iljuha!Icon_smile
Vasta
#7
[Pilt: 97496-IMAG0049.jpg]
Tütrele sai ka soetatud sünnipäevaks auto õiget marki))Eusa_dance
Vasta
#8
Thumbsup

Kauaks akut jagub? Näikse olevat AMG - kannatab asfaldilt maha ka keerata?
Vasta
#9
Akut jagub max 2 tunniks, praegu pliksi sõidutan puldi abil, kui suureks saab siis saab ise ka keerata rooli, väga raske ei ole. Kannatab last kuni 36 kg
Vasta
#10
Ilus auto, plaan endalegi w211 varsti muretseda. Mis varuosasid kasutasid, A või B grupi? Äkki viitsid ka mõnele varuosale hinna juurde panna, w210 on küll sildadepoolest odav pidada. Elektri vigu esines vähem alates 2004 aastast?
Vasta
#11
Ütlen ausalt ega palju muret ei tekkinud. Vahetan ainult õli ja filtrid. Vahetasin ka esi-kettad Zimmermann 58 eur tk., klotsid ja paar asja vedrusteses. Täpseid hindasid ei mäleta, aga samas hinnaklassis mis w 210-l, mõni asi kallim, mõni odavam. Kõik tööd teostan Lesvenis, korralik töö ja asjad toimivad)) Päris originaali ei kasuta aga suht lähedal originaaliga. Elektroonika muret ei paku.... veel...))) tfju-tfju-tfju)) Olen väga rahul kuid vaatan jaba midagi suuremat, ruumi on vähem kui w210-l ((( Aga teadsin kui ostsin et tegu oli korralikuga isendiga.
Vasta
#12
(02-09-2015, 09:47 PM)andrjuha84 Kirjutas: ...
Olen väga rahul kuid vaatan jaba midagi suuremat, ruumi on vähem kui w210-l ((( Aga teadsin kui ostsin et tegu oli korralikuga isendiga.

Mis koha pealt enim pitsitab? Visuaalselt (kasutuskogemust mul ju pole) on tagaistmele tülikam ronida, kuna jalgadele on ukseavas vähem ruumi.

Muud mõõdud on ju lähedased, kuigi mitte päris 210 mahtu.
Vasta
#13
(03-09-2015, 08:21 AM)v6sa Kirjutas:
(02-09-2015, 09:47 PM)andrjuha84 Kirjutas: ...
Olen väga rahul kuid vaatan jaba midagi suuremat, ruumi on vähem kui w210-l ((( Aga teadsin kui ostsin et tegu oli korralikuga isendiga.

Mis koha pealt enim pitsitab? Visuaalselt (kasutuskogemust mul ju pole) on tagaistmele tülikam ronida, kuna jalgadele on ukseavas vähem ruumi.

Muud mõõdud on ju lähedased, kuigi mitte päris 210 mahtu.
Sõitjateruum on igast kandist kitsam. Juhikoht ja kõrvalistujakoht on kitsamad, sest polstrid paksemad, armatuur ulatub rohkem salongi, kui W210 jne. Universaali kaubaruum kah selgelt väiksem kui seda W210 oma.
Mul kõrvuti nii 211 kui 210 kasutada. Lisaks sõidab tegelikult 210 vaiksemalt, salongimaterjalid teevad vähem heli jne.

210 oleks ideaalne auto, kui ta ei roostetaks nii usinalt.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa v6sa 121 26,303 18-11-2024, 08:30 AM
Viimane postitus: v6sa
  X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic Ester 151 64,120 17-11-2024, 09:38 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 68 36,813 11-09-2024, 10:28 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 3,389 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  MB W463 G55 AMG 2004 "GODZILLA" secman 150 70,854 30-12-2023, 09:40 PM
Viimane postitus: secman
  MB SL55 AMG 2004 secman 34 20,147 22-12-2023, 09:09 PM
Viimane postitus: secman
  MB S210 E320 CDI Elegance '00 v6sa 127 131,890 05-01-2023, 01:59 PM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Eero_S Eero_S 145 135,527 20-10-2021, 09:25 PM
Viimane postitus: Eero_S
  E220 CDI W207 Lysel 4 3,167 25-05-2021, 02:33 PM
Viimane postitus: Lysel
  W211 E320 - canyondrift canyondrift 35 21,958 01-07-2020, 04:25 PM
Viimane postitus: ignar



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne