W211, 320 CDI, 2004- Andrjuha84 - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10) +--- Teema: W211, 320 CDI, 2004- Andrjuha84 (/showthread.php?tid=35941) |
W211, 320 CDI, 2004- Andrjuha84 - andrjuha84 - 24-06-2014 Tere! Nagu ma ennem mainisin siis perre tuli uus auto ja ikka Mercedes))) Natukene uuem E klass kerega W211 universaal. Ütlen ausalt otsinguga läks paar kuud aega, kuna turg on praegu väga pettlik, autod on keritud läbisõiduga, seisukord on vilets ja väga väheste lisatega. Eelis oli universaal, nahksisuga, 320 CDi ja max lisandid. Enamus on toodud kuskilt Itaaliast millel ei ole isegi istmesoojendust. Olid variandid Saksas, Poolas ja Lätis. Ise otsisin neid mis on Eestist ostetud et kontrollida kogu ajalugu. Sellist kahjuks ei leidnud. Mitu korda käisin kontrollimas läbisõitu ja olen täesti pettunud meie turust, minu puhul 100 % autodel oli maha keritud läbisõit millel rohkem millel vähem. Läbisõit läbisõiduks... Seisukord autodel oli suht kurb. Siiski leidsin isendi mis oli toodud ka Saksast 2007 a siia Eestisse ja peale seda kõik ajalugu oli kotrollitav Silberautos. Läbisõit vaid 192000 km. Seisukord oli ok. Kõik mis ma tahtsin, peale sinist värvi.(lootsin ikka musta värvi leida) Auto on Tartust, oli kasutusel pereautona, mis tõttu esimene asi mis tegin panin aja kirja: keemilisse puhastusse, esitulede poleerimine, põhjalik poleerimine terve auto ning nahahooldus. Teenust pakkus Autofresh OÜ, olen ka eelmise autoga nende juures pidevalt käinud, olen väga rahul nende tööga. Sai natukene ka vedrustust tehtud: Tagumised sillapuksid, käigukasti padi, tagumised silikoni puksid ja eest üks sarniir. (Lesven tegi korraliku töö!) Nüüd natukene juttu autost ja lisandist: Mark: Mercedes Benz Mudel: E320 CDI T Varustusaste: Elegance Mootor: 320 CDI, R6, 150 kw (olen väga rahul selle mootoriga, kuna eelmisel punnsilmal oli täpselt sama, uus V6 165kw on natukene kapriissne) Käigukast: Automaat, 5 käiku, tiptronic Võimsus: 150 kW, Keretüüp: W211 universaal) Registreeritud:2004 (Eestis alates 2007) Läbisõit: 195 000 km (original) Kütusekulu: 8 l keskmine Kütusepaak: 70 l Kiirendus: 8.2 s Tippkiirus: 234 km/h Veljed: 17" Mercedes Benz valuveljed Värvus:Sinine metallic Sisu: hele nahk Varustus: 202B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN 213 SPEED-SENSITIVE POWER STEERING/VARIO STEERING 21N STEUERCODE WERK SINDELFINGEN/GRAZ 220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS) 237L BRAUNSCHWEIG BRANCH 249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING 250B MOBILO LIFE/EUROPE SERVICE PACKAGE 260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION 260B AIRBAGLABEL - GERMAN/ENGLISH 275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR) 287 THROUGH-LOADING FEATURE 289 WOOD/LEATHER STEERING-WHEEL 293 SIDEBAG IN REAR LEFT AND RIGHT 2XXL FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY 309 CUP HOLDER 354 ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET 359U TANZANITE BLUE METALLIC FINISH 383 CTEL FIXED INSTALLATION CP HIGH 401 FRONT SEAT CLIMATE CONTROL 414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION 423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION 433 LEFT DRIVING DYNAMICS SEAT 474 DIESEL PARTICULATE FILTER 489 AIRMATIC DUAL CONTROL / AIR SUSPENSION SEMI-ACTIVE 527 COMAND DVD APS WITH NAVIGATION 550 TRAILER COUPLING 581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL 600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT 615 BI-XENON HEADLICHT W.ACTVIE CURVELIGHT RIGHT-DRIVE 672 LIGHT-ALLOY-WHEEL 5-STAR DESIGN 690 EMERGENCY SPARE TIRE (MINI SPARE) 804 YEAR OF MODIFICATION 810 SOUND SYSTEM 813 LINGUATRONIC-GERMAN (VOICE OPERATION) 819 CD CHANGER 830A AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE 838A AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - GRAY 872 REAR SEAT BENCH HEATING LEFT UND RIGHT 875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM 910 DYNAMO WITH HIGHER CAPACITY (FFO) 915 FUEL TANK WITH LARGER CAPACITY 926 EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 4 TECHNOLOGY 942 LOAD COMPARTMENT PACKAGE 955 EQUIPMENT PACKAGE ELEGANCE 985 COC PAPER EURO 4 TECHNOLOGY W. REG. CERT. PART II F211 SERIES PRODUCTION 211 FS COMBI - VEHICLE GA AUTOMATIC TRANSMISSION HA REAR AXLE L LEFT-HAND STEERING M002 ENGINES WITH EXH.TURBOCHARGER WITH INTERCOOLER M32 CAPACITY 3,2 LITER M648 R6-DIESEL ENGINE OM648 U15 2ND CARGO AREA W/ COMPART. UNDER MAIN FLOOR PANEL U16 STOWAGE TANK BEHIND REAR SEAT BACKREST VL FRONT AXLE HALF, LEFT VR FRONT AXLE HALF, RIGHT Ja siis mõned pildid autost: Ja nüüd minu arvamus autost: Palju mugavam sõita kui W210-ga, tänu Dynamic ismetele ja Airmatikule. Head lisad. Ei roosteta. Salong on ilusam ja mõnusam)) Suuuuuuuur miinus selle eest, et kohe tahaks küsida kus on need mahud mis pakkus punnsilm. Salong on kitsam ja lühem. Ei tea kas mulle tundus, aga minu meelest eelmine E-klass (210) oli äkilisem . Praegu kõik. To be continued..... RE: W211, 320 CDI, 2004- Andrjuha84 - Black66 - 24-06-2014 Kuna sul eelmine oli Avantgarde ja praegu Elegance, siis on täiesti loomulik et W210 oli jäigem. Mul oli W210 Avantgarde ja Elegance üheaegselt ja viimane oli näiteks oluliselt pehmem ja mugavam sõita. Avantgarde jäigem. Praegu on mul W211 Avantgarde ja see on näiteks pehmem kui oli W210 Avantgarde. Kuid siiski jäigem kui W210 Elegance, millega hetkel võrrelda saan. Auto paistab pildilt hea, jõudu ja jaksu auto omamisel. RE: W211, 320 CDI, 2004- Andrjuha84 - andrjuha84 - 24-06-2014 Äitah. Aga, palun vabandust tahtsin öelda äkilisem mitte jäigem. RE: W211, 320 CDI, 2004- Andrjuha84 - Black66 - 24-06-2014 Ma ei oska seda osa võrrelda, sest mul W210 mõlemad oli 3.2CDI mootoriga ja W211 2.7CDI mootoriga. 2.7 on kuidagi lahja kah võrreldes 3.2ga, samas olen hakanud oluliselt rahulikumalt sõitma, 3.2 kutsus vajutama ning. RE: W211, 320 CDI, 2004- Andrjuha84 - Mike22 - 26-06-2014 Palju õnne Andrjuha! Väga viisakas W211 ja super heade lisadega! RE: W211, 320 CDI, 2004- Andrjuha84 - andrjuha84 - 26-06-2014 Äitah Iljuha! RE: W211, 320 CDI, 2004- Andrjuha84 - andrjuha84 - 31-08-2015 Tütrele sai ka soetatud sünnipäevaks auto õiget marki)) RE: W211, 320 CDI, 2004- Andrjuha84 - v6sa - 01-09-2015 Kauaks akut jagub? Näikse olevat AMG - kannatab asfaldilt maha ka keerata? RE: W211, 320 CDI, 2004- Andrjuha84 - andrjuha84 - 01-09-2015 Akut jagub max 2 tunniks, praegu pliksi sõidutan puldi abil, kui suureks saab siis saab ise ka keerata rooli, väga raske ei ole. Kannatab last kuni 36 kg RE: W211, 320 CDI, 2004- Andrjuha84 - MelEst - 01-09-2015 Ilus auto, plaan endalegi w211 varsti muretseda. Mis varuosasid kasutasid, A või B grupi? Äkki viitsid ka mõnele varuosale hinna juurde panna, w210 on küll sildadepoolest odav pidada. Elektri vigu esines vähem alates 2004 aastast? RE: W211, 320 CDI, 2004- Andrjuha84 - andrjuha84 - 02-09-2015 Ütlen ausalt ega palju muret ei tekkinud. Vahetan ainult õli ja filtrid. Vahetasin ka esi-kettad Zimmermann 58 eur tk., klotsid ja paar asja vedrusteses. Täpseid hindasid ei mäleta, aga samas hinnaklassis mis w 210-l, mõni asi kallim, mõni odavam. Kõik tööd teostan Lesvenis, korralik töö ja asjad toimivad)) Päris originaali ei kasuta aga suht lähedal originaaliga. Elektroonika muret ei paku.... veel...))) tfju-tfju-tfju)) Olen väga rahul kuid vaatan jaba midagi suuremat, ruumi on vähem kui w210-l ((( Aga teadsin kui ostsin et tegu oli korralikuga isendiga. RE: W211, 320 CDI, 2004- Andrjuha84 - v6sa - 03-09-2015 (02-09-2015, 09:47 PM)andrjuha84 Kirjutas: ... Mis koha pealt enim pitsitab? Visuaalselt (kasutuskogemust mul ju pole) on tagaistmele tülikam ronida, kuna jalgadele on ukseavas vähem ruumi. Muud mõõdud on ju lähedased, kuigi mitte päris 210 mahtu. RE: W211, 320 CDI, 2004- Andrjuha84 - Black66 - 03-09-2015 (03-09-2015, 08:21 AM)v6sa Kirjutas:Sõitjateruum on igast kandist kitsam. Juhikoht ja kõrvalistujakoht on kitsamad, sest polstrid paksemad, armatuur ulatub rohkem salongi, kui W210 jne. Universaali kaubaruum kah selgelt väiksem kui seda W210 oma.(02-09-2015, 09:47 PM)andrjuha84 Kirjutas: ... Mul kõrvuti nii 211 kui 210 kasutada. Lisaks sõidab tegelikult 210 vaiksemalt, salongimaterjalid teevad vähem heli jne. 210 oleks ideaalne auto, kui ta ei roostetaks nii usinalt. |