Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz 2.9D 1992 w201 K2igukast
#41
[Pilt: 11275762_923277654390639_182584741_n.jpg]
Vasta
#42
Pärast pikka jamamist sai mootor maha ja kõige halvemal teel ka kasti otsast, mis ei tahtnud sealt sugugi tulla, nimelt oli laager käigukastivõlli otsas kinni ja see ei tulnud sealt heaga ära.
[Pilt: 11297699_925041647547573_1805287049_n.jpg]
Kui keegi soovib 2.0 90kw bensiinikat, siis võib ühendust võtta. Käima ta läks korraks ja suri välja. Lõhnas, et tõmbas täis, segu näppida ei saanud, tundus, et kruvi puru keeratud.
Vasta
#43
Mis asemele tuleb ?
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Vasta
#44
Esialgu läheb 2.5Diisel, see mis punasel oli, sügisel lükkab selle kere garaaži alla, siis ehk v8? Unibrow
Vasta
#45
Täna sai kõvasti tehtud, auto läheb võtmest käima ja jääb ka seisma. Jahutus on, sidur sai korda, aga tundub, et tahab nõksu õhutamist veel, sest paar h hiljem tahtis paarkorda pumpamist, et raksuvabalt käigud sisse läheks. Esistangesid sai ka kokku veetud, et üks korralik teha, aga ma ei tea mis selle cooleriga saab, vahelt ära võtta? Samas otseselt maanteid ma enam külg ees ründama ka ei hakka, tahaks suve ilusti ära sõita.
Vasta
#46
Täna siis läks jälle differ, suhteliselt tühja kohapealt. Keegi oskab öelda, mis differ mul sinna alla istub koos pooltelgedega ja kestaks ka?
Vasta
#47
(24-05-2015, 09:16 PM)k2igukast Kirjutas: Täna siis läks jälle differ, suhteliselt tühja kohapealt. Keegi oskab öelda, mis differ mul sinna alla istub koos pooltelgedega ja kestaks ka?

Allaistuvad ei hakkagi kestma säärast väärkasutust. Kestvad difrid tuleb külge ehitada. Loe Hentsi teemasid, tal kippusid ka pulgad poolduma.
Vasta
#48
(25-05-2015, 08:07 AM)v6sa Kirjutas:
(24-05-2015, 09:16 PM)k2igukast Kirjutas: Täna siis läks jälle differ, suhteliselt tühja kohapealt. Keegi oskab öelda, mis differ mul sinna alla istub koos pooltelgedega ja kestaks ka?

Allaistuvad ei hakkagi kestma säärast väärkasutust. Kestvad difrid tuleb külge ehitada. Loe Hentsi teemasid, tal kippusid ka pulgad poolduma.

Jah, aga minul läksivad need vidinad jõulisa mitte lolluse tagajärjel.

Differ läheb katki vaid siis kui 1 ratast ringi ajada. Satelliidid käivad lihtsalt nii kiiresti ringi, et õli läheb keema ja nö keevitab satikad võlli peale, võll omakorda käib ringi ja lõhub lukustustihvti. Satikad pooleks ja tükid vahele.....ongi kõik.

Mõnel piirdub ülekuumenenud differ vaid kinnijäämisega, jahtudes laabub, ehkki haiget on juba saanud ja ei pruugi tööle hakata.

Mina sõitsin 185kW ja 380Nm`ga väikse W201 difriga pikalt, ei läinudki lõpuks katki. Kuna toona olin 18a vana, siis oli vaja ka koolis ju näidata, mismoodi rehvidest suitsu välja saab jne.


Ehk lolli lõhkumise vastu ei kesta ükski asi paraku.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#49
Ma ei oska küll seletada nüüd, kuidas mul punasel läks. Aga seal diffri see oli mingi pulk, mis ringi ajades hüppas välja ja ajas ise rattad lukku, siis hakkaski paukuma kui vabahooga lasta. Peale kinnikeevitamist läks nädal hiljem midagi muud.
Ja ei väida vastu, et eile läks peale seda, kui olin minut burnouti rahvale teinud.
Vasta
#50
Diffreid võid igasuguseid panna,aga nad pole odavad.Sillatala tuleb ka muuta.
BMW diffriga ei sobi midagi.
MB suure diffriga nagu w210 nel tuleb muuta silla tagaosa,esimene kinnitus sobib,taha vaheplaat või uued augud.
Nissan s13 ,14 diffril sobib tagaosa,esimene kinnitus tuleb uus teha.
Lisaks tekivad kardaani pikkuse,flantside ja veovõllidega probleemid.
Odavam tuleb w201 diffreid vahetada,arvestades et w201 tavaline on max 50 euri ja korralik differ nii 300.Pikemas perspektiivis oleks kasulikum diffrisse investeerida,et jõuülekanne püsima saada.
Vasta
#51
Miks te arvate, et BMW difrid tugevamad on? Ma olen nendega veidi kokku puutunud ja lähevad ka need katki, kardaanid sõlme, poolteljed pärast igat launchiga starti pooleks, poolteljeotsad jooksevad kuulidest tühjaks jne.
Kogemus näiteks E36 M3`ga.

W201 alla saab 1:1 panna 2 suurust. W210 väike differ istub 1:1 alla. Ehk W124 keskmine differ, suur W124 differ on 162kW ja võimsamate all.

Näiteks W124 132kW mootoriga varustatud auto alt leiad difri, mis istub sisuliselt 1:1. Mina kasutan ka sellist ja mul oli ta originaalis all.
Tagakaas on vaja W201 oma panna. Mõistlik on panna ASD differ, mis on friktsioonketastega. Ilma hüdrota on tegemist sama difriga, mida kutsutakse LSD`ks W201 puhul.

Aga suure ja väikse difri vahe on vaid ülekandes, materjalid on samad, võllid on sama jämedad ehk tugevuse vahet ei tohiks olla.

Tehnikast tuleb lugu pidada, siis peab tehnika sinust ka lugu.

Arvesse tuleks ka võtta juppide vanust. 30a vana vidin ongi väsind ja kui veel vahetamata õli ja kulunud laagritega ekstreemset koormust anda, siis võtadki väga suure riski.

....aga mida mina ka tean....
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#52
(25-05-2015, 12:46 PM)hents99 Kirjutas: Miks te arvate, et BMW difrid tugevamad on? Ma olen nendega veidi kokku puutunud ja lähevad ka need katki, kardaanid sõlme, poolteljed pärast igat launchiga starti pooleks, poolteljeotsad jooksevad kuulidest tühjaks jne.
Kogemus näiteks E36 M3`ga.

W201 alla saab 1:1 panna 2 suurust. W210 väike differ istub 1:1 alla. Ehk W124 keskmine differ, suur W124 differ on 162kW ja võimsamate all.

Näiteks W124 132kW mootoriga varustatud auto alt leiad difri, mis istub sisuliselt 1:1. Mina kasutan ka sellist ja mul oli ta originaalis all.
Tagakaas on vaja W201 oma panna. Mõistlik on panna ASD differ, mis on friktsioonketastega. Ilma hüdrota on tegemist sama difriga, mida kutsutakse LSD`ks W201 puhul.

Aga suure ja väikse difri vahe on vaid ülekandes, materjalid on samad, võllid on sama jämedad ehk tugevuse vahet ei tohiks olla.

Tehnikast tuleb lugu pidada, siis peab tehnika sinust ka lugu.

Arvesse tuleks ka võtta juppide vanust. 30a vana vidin ongi väsind ja kui veel vahetamata õli ja kulunud laagritega ekstreemset koormust anda, siis võtadki väga suure riski.

....aga mida mina ka tean....

Kuna 3.0 diisli manuaal kaste kasutatakse palju,ei tohiks olla differ kehvem.E60 pole ka kõige vanem ja ehk on inimesed juba aru saanud ,et differ pole hooldevaba.
Vasta
#53
Ma viitasin pigem MB tehnikale, mis on vana, mitte BMW omale.

Enamjaolt lõhuvadki viimaks suured lõtkud, mitte materjal ise pole pehme.

Käigukast on teine teema. MB oma manuaalkastid on tõesti nõrgemad. Getragi või ZF toodang on midagi muud.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#54
Päris hull lugu kui juba 70kw külarallikal ei pea difrid vastu. Kui hirmus tahtmine kummi põletada siis võta korralik w124 differ ja keevita kinni, enne kui hammakad ja pulgad kinni jooksevad.
Vasta
#55
(25-05-2015, 07:50 PM)erx000 Kirjutas: Päris hull lugu kui juba 70kw külarallikal ei pea difrid vastu. Kui hirmus tahtmine kummi põletada siis võta korralik w124 differ ja keevita kinni, enne kui hammakad ja pulgad kinni jooksevad.
Sinu lausest loen ma preagu seda välja, et sina oled tore mees, jõudsid rootslase pumba osta, mina olen lollakas debiilik, kes jamab originaal pumbaga, ometigi, tehase poolt on juba algusmaterjal 93kw. Sorri mees, ma tõesti ei jaksa seda rootsi pumpa osta, see ei tähenda, et see on mul külarallikas veel ammugi 70kw. See, et ma seal platsipeal nüüd tossutasin, on sellest, et ma ei peaks tänaval omale jälle tähelepanu ligi tõmbama. Olen jälle debiilik kohe sellepärast?

Teemast veel mööda heiterite poole-
Äkki olen sellepärast ka veel jorss, et tõin omale kõvasti parema kere, mitte ei keevitanud läbimädanenud sitta üles? Tuleb veel midagi? Ma saan aru, et teil kõigil siin uhked palgad, jõuate kõike osta ja teha, aga mina ei jõua. Käin koolis, käin tööl ja suhtumine on teil selline nagu ma oleks emeksist toonud lada mootori sinna vahele pannud. See ei tähenda, et ma olen kohe mingi jorss, kui ma üritan asju ise teha, mitte onlineshop.ee osta. Camon mehed...
Vasta
#56
Keegi ei ütlegi seda, et raha eest kõike saab, ei saa (tuleb kohe meelde vana hea Singer Vingeri laul "Raha".....Ma ise teen ka sisuliselt kõik ise, sest pole piisavalt raha, et õigeid asju kataloogist välja valida ja osta.
Mul on väga vähe aftermarket tuuningjuppe küljes, enamus on ise tehtud.

Lisaks aastatega tuleb kogemus ja suhtumine muutub ka. Polegi mõtet üritada mingit etappi vahele jätta, ehkki soovituslik oleks. St kohe õigesti teha on asi odavam. Nii juba kord on....
Ma näiteks ei viitsi enam prügikastijuppidest autot ehitada, kuigi kunagi seda tegin, sest näpud sügelesid. Praegu enam ei viitsi. Kui raha pole, siis ei tee lihtsalt, sest tean, et kehva asi tuleb kindlasti ringi teha, sest varem või hiljem tekivad probleemid.

"There is no short-cuts"

Pole hullu, kui ma oma esimest kutsikat tegema hakkasin (vb on isegi teema alles kui otsida), olin vist 17 ja käisin samuti koolis. Ostsin 3.2 mootori enne kui 18a sain ja lube omasin, kui load juba olemas, siis sain lõpuks järgi minna (tegin veel Vennaskonna`ga "Linnuse tuuri", võtsin käru sappa, et mootor Tallinnast ja kast Saaremaalt ära tuua. Samal ajal kui bändi olin Kuressaare linnusesse maha pannud tormasin siinse kunagise foorumlase juurde kasti alt võtma - olid ajad)....enamus foorumlased, kes pikalt tegijad olid, tampisid mind maa-alla, et pole võimalik ja olen loll, et sedasi teen jne...aga näetsa, tuleb ära teha, muudmoodi ei tõestagi, et tõsi taga on. Mul siiani meeles kui lolliks mind peeti, võibolla olen siiani, aga ära tegin vähemalt. Toona polnud väga oskusteavet ka saada, tänapäeval juppmaad kergem.
On kohalikul maastikul inimesi, kes on juba neid asju teinud ja ei pea sellepärast kusagile nt Rootsi sõitma, et Jesperi (kunagi foorumitest tuttav kasutaja "racing") või Roman`i (Turbibandit) käest küsida kuidas asjad käivad, ehkki sedagi korduvalt tehtud.

Paraku ka siin foorumis ei viitsi enam keegi kogenum kirjutada oma kogemustest, sest "noorem" ja värskem põlvkond ei pea sellest lugu ja lihtsalt tühja ei viitsi kirjutada, seepärast ka ei uuenda oma auto teemasid, sest pole väljundit.


Pikk jutt, s'tt jutt, aga ära pahanda, et teemat solgin, tundus asjakohane ja nostalgiline.

Ütlen veelkord, mismoodi olen mina asjasse suhtunud - tehnikat tuleb hoida, siis hoiab ka tehnika sind - nii lihtne see ongi. Kusagil parklas kummi põletades on minu arvates väga vale ja tekitab paratamatult eelarvamusi. That`s it.


Aga edu!
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#57
Sind ma oma jutu all ei mõelnudki. Kummipõletaja pole ma kunagi tegelt olnud, aga tõesti ma ei teadnud, seda avatud difrri teoreemi. Kellele meeldib kiiresti sõita, kellele külg ees. Minul on jällegi oma komme, et kui auto ei taha külge ette võtta, siis ei ole seda mõtet vägistada, antud juhul mul oligi ju differ lahti, ma isegi ei hakkand üritama. Seega vb ainult minu arust, näidata, et ma olen natukenegi sellest mootorist jõudu juurde välja võlunud oma tegemistega, oligi teostavad kummipõletmisega. Ja olgem ausad, vahel on seda ju tegelt lõbus teha ka. Videol, oli reaalselt vb mu elu teine burnout...
Ma alles avastan seda kõiki neid ülekandeid ja asju. Nüüd kui bensuka kast, bensuka differ oli, tundus asi hoopis teine. Ühegi asja koodi ma ei tea, seega vb oli lihtsalt tundumine.
Ise on alati tore teha. Tagasillaga varem oli siin ilkumine, et ei hakka vedrustus tööle... Ainuke tõrge oli selle asja juures see, et tava mutrid pidin asendama kontradega, minu jaoks oli see sild ülimõnusalt jäik, aga kogu mõnu rikkus tänavapildis ära blockdiffer.
Vasta
#58
(25-05-2015, 10:39 PM)k2igukast Kirjutas:
(25-05-2015, 07:50 PM)erx000 Kirjutas: Päris hull lugu kui juba 70kw külarallikal ei pea difrid vastu. Kui hirmus tahtmine kummi põletada siis võta korralik w124 differ ja keevita kinni, enne kui hammakad ja pulgad kinni jooksevad.
Sinu lausest loen ma preagu seda välja, et sina oled tore mees, jõudsid rootslase pumba osta, mina olen lollakas debiilik...
Päris nii ma ka ikka ei mõelnud, sa keesid vähe üle praegu. Minu jaoks on lihtsalt see veidi ulme et stock 2,5td puhul hakatakse rääkima a.la nissani ja bmw difrile ümberehitusest andmata aru miks see praegune differ üldse puruks läks. Hents rääkis täpselt ära kuidas asi käib, kui minut aega burnouti teha nii et üks ratas seisab siis satelliidid selle aja jooksul põlevad kinni ja keeravadki tihvtid pooleks, usun et isegi suure korpusega e55 differ läheks pikapeale sellise piinamise peale laiali.

Eks ma olen ka koolis käinud ja viimaste sentide eest autole juppe ja kütet ostnud, ei ole mõtet arvata et ma mingi rikas ülbik olen nagu sa väitsid. Kui mul piisavalt raha oleks siis ma ilmselgelt ei püherdaks tahma sees ja keevitaks kollektoreid vaid laseks kõik asjad õigetel meestel teha ja keeraks valgete kinnastega naerusuil ainult uhkeid juppe külge.

Selle tagasilla juurde tagasi tulles on tegemist siiski puuduliku lahendusega kuna õõtsade otsad hõõruvad sillatala vahel metall metalliga ja pikapeale pead polte peale pingutama jne. Usu mind, paari aasta pärast vaatad ise ka neid pilte muigega ja saad ehk aru et nii tegelikult õõtsasid ei tehta vaid igal otsal peaks olema siiski vabalt liikuv sõrm või uniball sees.
Vasta
#59
Ma panin tagasilda kõik standard jupid välja arvatud sillatala ja kerevahelised puksid, need on plastist nagu ka esimesed õõtshoovapuksid. Paremat kompotti ei saagi ette kujutada.

Enne kui mingi ümberehitust teha, tasub mõelda selliselt, et IGA jupp, mis on auto küljes, on väga tarkade inseneride poolt välja nuputatud ja selleks on kulunud suur hulk aega ja raha. Kas ise tehes saab parem või mitte, tasub kaaluda.

On tõesti asju, mis nö tuunimisega tuleb teha teisiti, aga valdav enamus asju töötavad paremini nagu insener on nad teinud töötama.

Vihje nendele sillakaigastele.

Kui mingit infot või oskusteavet vajad, siis tõsistele huvilistele pole ma kunagi ära öelnud.
Ma pole küll netiavaruste ja vb ka siinse foorumi mõistes tegija, aga oman mõningast oskusteavet, millest võib abi olla.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#60
Ma küsisin väga viisakalt lahendust diffri kohta, pakuti lahendust ja lõpuks tulistati kaheraudsega mind. Mina tegin kohe endale Hentsi jutu selgeks, ei hakkand isegi millegi muu põhjuse peale mõtlema. Lisasin Hentsi tarkusele veel, et differ on pea 30 aastat vana ka tõenäoliselt.
Tagasillal tõesti tulid mutrid lahti, pärast kontramutritega asendamist jäi asi pidama. Aga kindel on see, et asi ei ole õige sellisel kujul, ei väida vastu. Lihtsalt kõvasti karjuti mulle, et vedrustus ei hakka toimima-toimis. Katse eksperiment see mu oligi.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,833 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,398 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,213 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 29,850 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 634 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  W201 190D 2.0 55kw maxim1655 7 1,375 12-12-2023, 03:40 PM
Viimane postitus: maxim1655
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,843 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 493 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 1,294 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL JanisL 103 114,582 24-03-2023, 05:52 PM
Viimane postitus: JanisL



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 9 külali(st)ne