Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB w124 300d 1992 fedja
#21
Ilma konditsioneeri/kliimata autol vast seda tempi andurit pole.
Vasta
#22
On ikka. 124-jal ju Tempmatic ehk keerad rullikust sobiva temperatuuri ja seda ta üritab saavutada/hoida, ka siis kui autol puudub kliima. Millex muidu süsteem magnetklappidega on? Ikka sellex, et pliidinuppude tagune trükiplaat/aju saax neid vastavalt tempanduri signaalile elektriliselt kontrollida.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#23
Kui kliimat pole siis ei ürita ta midagi saavutada, puhub ainult selle järgi kuhu rullikud keeratud. Ühe rulliga kliima hoiab ise tempi.
Vasta
#24
(07-05-2014, 01:13 AM)erx000 Kirjutas: Kui kliimat pole siis ei ürita ta midagi saavutada, puhub ainult selle järgi kuhu rullikud keeratud. Ühe rulliga kliima hoiab ise tempi.

Noo, saavutada on ikka küll. Juba küttevõimsusega mängides annab päris palju ära teha. Ka ilma jahutuseta.

Ühe rulliga automaat nii hoiab temperatuuri, suunab õhku kui muudab ventilaatori kiirust.

Temperatuuriandurist imeb õhku läbi ventilaator, mis eluneb kindalaeka taga. Kui see ei toimi, siis on süsteem väga laisk ja äkiline (loe Säästuka teema algusest).
Vasta
#25
Konkreetsel isendil pole ju ei kliimat, ega konditsioneeri. Lihtsalt tavalised pliidirattad, ma hästi ei usu, et see soojenduse kasutamine ainult talvisel ajal toimib, suvel ta nii kui nii ju midagi ei jahuta. Ma konditsioneeriga isendi pealt küll ei mäleta, et see oleks üritanud temperatuuri hoida, sai ikka ise neid rulle koguaeg kruvitud.
Vasta
#26
Saavutamise all ma mõtlesin seda, et kui kliima rull on näiteks 22 kraadi peal, siis talvel külma salongiga puhub kuuma ja suvel palavaga puhub leiget/külma, ilma kliimata kaherulliline puhub salongi temperatuuri arvestamata ühesugust leiget/kuuma.
Vasta
#27
(07-05-2014, 09:59 AM)erx000 Kirjutas: Saavutamise all ma mõtlesin seda, et kui kliima rull on näiteks 22 kraadi peal, siis talvel külma salongiga puhub kuuma ja suvel palavaga puhub leiget/külma, ilma kliimata kaherulliline puhub salongi temperatuuri arvestamata ühesugust leiget/kuuma.

Kust säärane info? Milleks sellele siis temperatuuriandur laes ja sellest õhku läbi imev ventilaator on monteeritud?

Mul on vaid Kiirlifti kogemus, kuid ka see oskas kenasti kütet väiksemaks keerata, kui rullikust tellitud 22 kraadi oli saavutatud. Ilma igasuguse jahutusvõimaluseta auto on.

Iseasi, et enamus neljakasutajaid oma autot ei tunne ja seetõttu kogu aeg neid rulle kerivadWink
Vasta
#28
+1 V6sale.
Hommikul külma auto paned käima, siis puhub nii kaua kuuma, kuni tuba normaalne. Peale seda hoiab/jahutab vastavalt vajadusele.
Tavaline ilma konditsioneerita pliidinuppudega isend.
Vasta
#29
Mina ka seda ei teadnud. Mul ka täiesti plank 124. Need autod olid vist tõesti oma ajast ees Smile
Vasta
#30
sellest olin teadlik,sai lammutatud kogu süsteemi,ka rullide taga olev trükiplaat sai välja kakutud ja kõik üle kontrollitud,sai ka ülevalt andur puhastatud,mis oli üsna tolmune ikka,kuid ei midagi.
järgmine päev oli üks pikem sõit ees ja ei suutnud ära imestada kui süsteem järsku toimis,ilmselt see anduri puhastamine ikka mõjus.

ja nüüd järgmine jama juba,mõnda aega on külma mootoriga see rihmapingutus amort? lagisenud,kas asi amordis?loogika nagu ütleb,et seda peaks seal allpool mõni laager vms põhjustama?
Vasta
#31
Rihmapingutusamordi puxid on äkki läbi?
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#32
Rihmapinguti ülevalt ainult ühe M8 poldiga kinni mida kerge ära võtte, max 2 min ?
Võta lahti, siis saad aru kas amort ise või puksid.
Vasta
#33
(09-05-2014, 08:12 PM)fedja Kirjutas: ...
ja nüüd järgmine jama juba,mõnda aega on külma mootoriga see rihmapingutus amort? lagisenud,kas asi amordis?
...

Üldiselt on amort ja selle puksid kulumaterjal. Kui peale vaadates väriseb kas amort, pingutusratas või rattalt lahkuv rihmaharu, on amort peetis. Rihmaseibi ja selle kiige laagri seisukorda saab tegelikult hinnata vaid rihma eemaldamise järel ja ka siis on ruumi sigavähe...

Amordi eemaldamiseks tuleb veepumba rihmaseib (ja ventikas) maha võtta, alumise pea polt ei mahu seibist mööda.Crybaby
Vasta
#34
tänud info eest!

väriseb amort ja selle all olev osa,pole täpselt aru saanudki mis seal on,pole veel mersuga nii sinapeal kaBig Grin
loodetavasti kestab veel nädalakese,kodust veidi eemal ja pole võimalust kuskil sellega tegeleda.
Vasta
#35
eest sai vähe madalam,tagumiste vedrude kallale pole jõudnud veelBig Grin
esimeste uste toon kestis natuke üle kuu aja Big Grin ilma jäin ka väga lolli juhuse läbi.
koju jõudes sai kohe uus asemele ja seekord võtsin klaasid küljest ka,sai palju paremini.
[Pilt: 0106499771443e7.jpg]
[Pilt: 0106499773b73e6.jpg]
Vasta
#36
Palju maha võtsid? Hea näeb välja küll.
Turbo
Vasta
#37
ühe keeru.
tagant ka nüüd madalam ja peale seda selline jama.
tagumiste rehvide sisemine serv läheb ikka väga kiirelt...natuke üle 1000km ja uueväärsed rehvid traatideni,nagu kakub täitsa seda kummi sealt lahti.

annab seda tagasilda regullida,et asi paraneks?nii läheb sõit maru kulukaks.
ideid?
Vasta
#38
(25-08-2014, 10:00 PM)fedja Kirjutas: ...
annab seda tagasilda regullida,et asi paraneks?nii läheb sõit maru kulukaks.
ideid?

Kokkujooksuga saab natuke mängida. Kuigi sedaviisi rehvi järav jooks võiks kenasti kiskuda ka...
Vasta
#39
kusjuures ei kisu,vähemalt mina ei ole aru saanud,vabajooks ja küttekulu ka samad mis varem.
Vasta
#40
sai soetatud el aknad ette,sellest ka mõni küsimus,sain kaasa kaks nuppu,kaks tõstukimehanismi mootoritega.
kuid midagi peab ju veel kuskil olema(mingi juhtblokk)?
mingit infot leidsin et tagaistme all mingi keskluku juhtblokk,mul kesklukk olemas,kuid kas sel on niiõelda selline funktsioon kohe olemas,et el aknad toimiks?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 22 3,199 24-09-2024, 10:20 PM
Viimane postitus: Manifesto
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 295 299,073 23-09-2024, 09:11 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,804 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,207 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  MB X218 2013a/MB W447 2014 fedja fedja 41 8,032 17-10-2023, 02:39 PM
Viimane postitus: fedja
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 895 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB 230 E, 1992, W124 - Sm. Västrik Sm. Västrik 84 105,031 24-11-2021, 06:05 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  MB 240D(300D) w123 80. KertR 33 24,656 19-08-2021, 05:32 PM
Viimane postitus: w123fagon
  MB w140, 420, 1992, Arkadi.T Arkadi.T 7 2,995 18-04-2021, 07:30 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 40,567 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne