Postitused: 31
Teemad: 6
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
10-01-2014, 02:25 PM
Tere!
Kekutaks natuke oma punnsilmaga, alustuseks siis auto üldandmed.
Mark:Mercedes-Benz E-klass
Väljalaskeaasta:1999/12
Läbisõit:320000 ja natuke peale, ei tea kas vastab tõele
Mootor:3.2 CDI 145kw
Värvus:Tunesinine kood 189
Lisavarustus:Avantgarde, 2-tsooniline kliima, istmesoojendused (ees), comand 2.0, püsikiirusehoidik, Bose helisüsteem, pardaarvuti, webasto taimeriga, el. reguleeritavad istmed nahast, xenonlähituled, 7-kohaline, taga integreeritud lasteistmed, parkimisandurid (ees, taga ja kahjuks ei tööta), MF-rool, katuseluuk klaasist, 17" orig. valuveljed, 5K automaatkast. 4xel. aknad, toonklaas jne.
Vead:Rooste ja parkimisandurid
Plaanid:Roostest vabaneda mõneks ajaks ja tagatipuks teha korda parkimisandurid.
Sai tehtud hooldus, vahetasin esmalt mootoriõli, sai sisse valatud Castrol 5W40 Turbodiesel, 7.5L kulus seda ja vahetatud mõned filtrid, õhu, kütuse ja loomulikult õlifilter. Päris algul kui auto sain oli mootor avariis, ülejäänud tehnika oli hea (käigukast, sillad, pidurid jne) ja ülevaatuspunktis ka mingeid probleeme ei tekkinud, lasin siis arvuti järgi panna ühel vene mehel, kes tegutseb Kadaka teel kurikuulsa Aare Autod'e müügiplatsi taga, läksin sinna venna soovitusel ja tema kogemuste põhjal, mootorivead leidis ta 5 minutiga, vigadeks osutusid vigane õhulugeja ja kinni tahmanud EGR klapp, EGR'i vist arvuti ei näidanud aga vea leidis ta üles, peale vigade likvideerimist käis mootor korrektselt. Hiljem sai EGR nö kinni pandud, tegi seda siis kasutaja jyrisoo. Mõned päevad edasi jäi eelsüüteküünalde tuli põlema, foorumist uurides sain selgust, et üks neist enam ei pruugi töödata, vahetasin kõik 6tk(Denso) vanad tulid kõik ilusti välja ja hetkel viimane asi mis vahetamist vajas oli käigukasti padi, külmalt andis eriti vastiku vibra salongi nagu summuti oleks kuskilt lõhki. Paari päeva pärast läheb vahetusse käigukasti õli, tihend, filter, pistik ja lasen kütusepaagi ära puhastada. Siiani vaatamatta kulutustele olen autoga väga rahul, lihtsalt sobin rooli taha nagu valatult ja mootori võimsusega ka häbisse ei jää.
Pilt ka!
Parkidesse said led'ikesed.
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
(10-01-2014, 02:25 PM)GrHo66 Kirjutas: Tere!
Kekutaks natuke oma punnsilmaga, alustuseks siis auto üldandmed.
Mark:Mercedes-Benz E-klass
Väljalaskeaasta:1999/12
Läbisõit:320000 ja natuke peale, ei tea kas vastab tõele
Mootor:3.2 CDI 145kw
Värvus:Tunesinine kood 189
Lisavarustus:Avantgarde, 2-tsooniline kliima, istmesoojendused (ees), comand 2.0, püsikiirusehoidik, Bose helisüsteem, pardaarvuti, webasto taimeriga, el. reguleeritavad istmed nahast, xenonlähituled, 7-kohaline, taga integreeritud lasteistmed, parkimisandurid (ees, taga ja kahjuks ei tööta), MF-rool, katuseluuk klaasist, 17" orig. valuveljed, 5K automaatkast. 4xel. aknad, toonklaas jne.
Vead:Rooste ja parkimisandurid
Plaanid:Roostest vabaneda mõneks ajaks ja tagatipuks teha korda parkimisandurid.
Sai tehtud hooldus, vahetasin esmalt mootoriõli, sai sisse valatud Castrol 5W40 Turbodiesel, 7.5L kulus seda ja vahetatud mõned filtrid, õhu, kütuse ja loomulikult õlifilter. Päris algul kui auto sain oli mootor avariis, ülejäänud tehnika oli hea (käigukast, sillad, pidurid jne) ja ülevaatuspunktis ka mingeid probleeme ei tekkinud, lasin siis arvuti järgi panna ühel vene mehel, kes tegutseb Kadaka teel kurikuulsa Aare Autod'e müügiplatsi taga, läksin sinna venna soovitusel ja tema kogemuste põhjal, mootorivead leidis ta 5 minutiga, vigadeks osutusid vigane õhulugeja ja kinni tahmanud EGR klapp, EGR'i vist arvuti ei näidanud aga vea leidis ta üles, peale vigade likvideerimist käis mootor korrektselt. Hiljem sai EGR nö kinni pandud, tegi seda siis kasutaja jyrisoo. Mõned päevad edasi jäi eelsüüteküünalde tuli põlema, foorumist uurides sain selgust, et üks neist enam ei pruugi töödata, vahetasin kõik 6tk(Denso) vanad tulid kõik ilusti välja ja hetkel viimane asi mis vahetamist vajas oli käigukasti padi, külmalt andis eriti vastiku vibra salongi nagu summuti oleks kuskilt lõhki. Paari päeva pärast läheb vahetusse käigukasti õli, tihend, filter, pistik ja lasen kütusepaagi ära puhastada. Siiani vaatamatta kulutustele olen autoga väga rahul, lihtsalt sobin rooli taha nagu valatult ja mootori võimsusega ka häbisse ei jää.
Pilt ka!
Parkidesse said led'ikesed.
Kõige parem selle auto juures on Bose, olen ise analoogset omanud ja seni pole kohanud autot mis sellele orig. helisüsteemiga vastu saaks.
Autol on häid asju muidugi veel...mootor ja avantgarde näiteks.
Edu!
Postitused: 31
Teemad: 6
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
Heli on tõesti kvaliteetne, mootoril jõudu loomamoodi.
Postitused: 172
Teemad: 13
Liitus: May 2011
Maine:
0
(10-01-2014, 03:41 PM)kentq Kirjutas: Kõige parem selle auto juures on Bose, olen ise analoogset omanud ja seni pole kohanud autot mis sellele orig. helisüsteemiga vastu saaks.
Autol on häid asju muidugi veel...mootor ja avantgarde näiteks.
Edu!
Ei saa nõustuda. Mul on ka W210-l Bose heli ja minu silmis pole ta nii eriline midagi. Kõik teised autod meil peres - W203 C-klassil ja W164 ML-l originaalheli on parem, kui selle Bose. Seda ma aga pole uurinud, mis helisüsteemid neil teistel on.
Kõlab rullnokalikult, aga minu silmis jääb lihtsalt bassist natuke puudu. Heli on hea kvaliteetne ja puhas küll, aga bassi on natuke vähe. Kuigi ma ei ole kunagi subwoofereid oma autodesse igatsenud, siis just W210 Bose puhul tunnen, et pisike subwoofer kuluks ära sinna.
Postitused: 31
Teemad: 6
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
Käigukasti hoolduseks vajalik olemas, jääme ootele.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Pildilt nähtava õli kogusega sa välja ei tule. Pool õlist jääb vahetamatta.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 31
Teemad: 6
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
Õli kokku 9L, sllest jääb siis puudu?
Postitused: 1,360
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
Kas enne EGR puhastamist ja õhulugeja vahetamist tahmas mustaga ka? Kuidas kütusepaagi puhastus tehakse?
Mis ledid läksid tuledesse? Kas ÜV-le saab ka nendega minna? Kuidas pimedas teed näha?
Ilus W210, õige mootor, ilusad valuveljed, ja head lisad! Edu!
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
(10-01-2014, 07:28 PM)GrHo66 Kirjutas: Õli kokku 9L, sllest jääb siis puudu?
Ei, 9 on ok. Pildilt tundus 5L Sorry.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 31
Teemad: 6
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
11-01-2014, 12:42 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-01-2014, 12:56 AM ja muutjaks oli GrHo66.)
(10-01-2014, 09:51 PM)Mike22 Kirjutas: Kas enne EGR puhastamist ja õhulugeja vahetamist tahmas mustaga ka? Kuidas kütusepaagi puhastus tehakse?
Mis ledid läksid tuledesse? Kas ÜV-le saab ka nendega minna? Kuidas pimedas teed näha?
Ilus W210, õige mootor, ilusad valuveljed, ja head lisad! Edu!
Enne õhulugeja vahetamist ei saanud midagi aru, mootor oli avariirežiimis ja korraliku koormust ei lasknud peale ehk siis käigu vahetas juba kuskil 2000 pöörde peal ära. Peale õhulugeja vahetamist muidugi lasi pöördeid normaalselt aga maru uimaselt ja viskas natuke musta küll, siis saigi järgmisena EGR'iga tegeletud, sõit kohe sujuvam ja musta enam ei visanud üldse, mis oli natuke isegi muret tekitav, klassikaline diisel peaks miskise londi ikka tagant välja paiskama kui korralikult gaasi anda!? Võibolla eksin. Ei mäletagi millised ned LED'id täpselt olid lasin tellida vanade pirnide järgi kusagilt, uurin lähiajal välja millised need täpselt olid, usun et ülevaatusel probleeme ei teki ja parktuli reeglina pimedas sõitu väga ei mõjuta, vähemalt ise ei ole kogenud meeletut valguse lisa, lähitulede ja kaugtuledega võib rahule jääda, üks xenon kisub roosaks vaikselt, kellegil pakkuda hea hinnaga D2R 2tk siis kirjutage ps. Paagipuhastuse kohta ei oska täpselt midagi öelda, et kuidas jne. Usaldan asjatundja kätte, eks annan teada kuidas tehti kui ükskord tehtud on.
(10-01-2014, 10:34 PM)Laur Kirjutas: (10-01-2014, 07:28 PM)GrHo66 Kirjutas: Õli kokku 9L, sllest jääb siis puudu?
Ei, 9 on ok. Pildilt tundus 5L Sorry.
Karbike jäi pisut väike pildipeal kuidagi, eks ajab segadusse ikka.
Postitused: 132
Teemad: 15
Liitus: Aug 2009
Maine:
0
Postitused: 31
Teemad: 6
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
(12-01-2014, 11:22 AM)Maitz Kirjutas: See minu endine auto
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=16063
Olen juba jõudnud vaadata.
Postitused: 31
Teemad: 6
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
Nüüd siis suur probleem kallal, sai umbes nädalake tagasi vahetatud kõik hõõgküünlad, nüüd on tunne, et ei toimi ükski ja just siis kui hullemad külmad peale tulevad, õnneks on eelsoojendus suureks abiks, huvitav kas relee andis siis järgi või mis võimalik viga võib olla?
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Vool küünaldele peale ikka antakse?
Postitused: 31
Teemad: 6
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
16-01-2014, 02:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-01-2014, 03:07 PM ja muutjaks oli GrHo66.)
(15-01-2014, 09:50 AM)v6sa Kirjutas: Vool küünaldele peale ikka antakse?
Enne kui asjaga tegeleda jõudsin hakkasid küünlad kenasti jälle tööle. Hetkel vist jääb üle ainult ühendused ära puhastada.
Sai siis käigukasti õli koos kõige vajalikuga ära vahetatud, vana õli oli "pisut" tumedam kui uus, nüüd tunduvalt sujuvam sõita ja külma kastiga ei tee jõnksu ka esimesel käiguvahetusel enam.
Paar talvisemat pilti ka.
Postitused: 31
Teemad: 6
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
Täna suri auto sõites välja ja enam käima ei läinud, mingit tuld põlema ei loopinud, mootor jahtus natukene maha ja käivitus ilusti, tühikäigul pikalt seistes läheb mootor avarii režiimi ja pöördeid üle 3000 ei lase, aitab uuesti käivitamine, vahepeal ei lähe käima ja peab ootama mootori jahtumist. Muidu ei kaku, ei tahma mingit diisli haisu ei ole. Kas enne diagnosti peaks kuidagi jälle nö mootori avarii režiimi saama või jääb viga mällu kuidagi?
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Viga jääb mällu. Aga selle väljalugemiseks on vajalik Diagnostik ja soovitav STAR. Suvaline koodikustutaja ei saa miskit tehtud.
Postitused: 109
Teemad: 16
Liitus: Mar 2012
Maine:
3
Oli sama viga, jäi seisma mootor, jahtus ja läks uuesti käima. Kotrolli väntvõlli või nukkvõlli andurit.
Mootor läheb avarii režiimi: kontrolli õhukulu lugeja.
Aga ikka kõike näitab diagnostika!
Postitused: 535
Teemad: 46
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
18-01-2014, 02:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-01-2014, 02:30 PM ja muutjaks oli nordrainbow.)
Mingis Youtubi videos W210 tutvustamisel mainiti,et enamlevinud õhukulu mõõtja rikke põhjuseks on mustund õhufilter.
Postitused: 31
Teemad: 6
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
Õhulugeja ja kõik filtrid vahetatud üheaegselt, õhulugeja on uus mitte kasutatud ja mitte hiinakas.
|