Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes Benz S430 ,2002 ,w220 -MargusPts
#1
Keretüüp: sedaan
Aasta: 11/2002
Mootor: 4.3 V8 (205 kW)
Kütus: bensiin
Läbisõidumõõdiku näit: 220000 km
Vedav sild: tagavedu
Käigukast: automaat (Tiptronic)
Värvus: must met.
Turva- ja ohutusvarustus
roolivõimendi ,kesklukustus (puldiga) ,ABS pidurid,turvapadi,signalisatsioon,immobilisaator,külglibisemise vastane seade,stabiilsuskontroll,pidurdusjõukontroll,veojõukontroll,lisapidurituli, vihmasensor ,
Mugavusvarustus
kliimaautomaatik,4x elektrilised akende tõstukid,elektrilised välispeeglid (soojendusega, kokkuklapitavad, mäluga),automaatselt tumenevad peeglid (sees, väljas),püsikiiruse hoidja,parkimisandurid (ees, taga),toonitud klaasid,2x peeglid päikesesirmides (valgustusega),uste sisevalgustus,kohtvalgustid
Audio, video, kommunikatsioon
stereo (CD, originaal),helivõimendi,kõlarid,elektriline antenn,ekraan (ees)
kompuuter ,subwoofer
Rehvid ja veljed
245 / 35 suverehvid
valuveljed (R19)
245 / 60 talverehvid (naastrehvid)
valuveljed (R16)
Tuled
Xenon (lähituled, kaugtuled),esitulede pesurid,kurvituled,päevasõidutulede automaatne lülitus,udutuled (eesmised, tagumine),tulede korrektor,valgustuspakett
Muu varustus
4-põlvkonna kõige kaasaegsem gaasiseade Versus (70L balloon tagavararatta asemel)
reguleeritav vedrustus (elektriliselt, jäikus, kõrgus),õhkvedrustus,välistemperatuuri näidik,tagaklaasi soojendus,reisiarvesti
[Pilt: xzvw.jpg]
[Pilt: 7pcw.jpg]
[Pilt: fa42.jpg]


[Pilt: ynke.jpg][Pilt: 3k7o.jpg]


[URL=http://imageshack.com/i/5lgdroj][Pilt: gdro.jpg]

[Pilt: cmyv.jpg]
[Pilt: qqm1.jpg]
[Pilt: rfjp.jpg]
[Pilt: roj5.jpg][/URL]
seest on mustnahksisu , pildid tulevad nv.
Vasta
#2
Väga ilus S!
Edu!
Vasta
#3
Tänud Smile
Link Gaasiseadme paigaldusest Smile http://www.autogaasiseadmed.ee/S430_Versus.htm
Vasta
#4
Palju gaasiseade paigaldus maksab?
Palju bensukulu linnas on ja palju gaasikulu?
Kas aitab säästa? Minek jäi sama?
Vasta
#5
Hind on 1300 euro kanti .
Gaasiseade võtab üldiselt 10% rohkem .Muidu see mootor võtab 16L minu sõidustiiliga linnas . 68L bensiini maksab 89 euri Gaas aga 45 Euri , Ning 45. euri eest puhast linnasõitu sõidan keskmiselt 340 km , pole suutnud sõita täis öko sõitu terve see aeg niiet ei oskagi täpselt öelda palju veel saaks , ise arvan et pigistaks isegi 400 km välja kui ei vajuta Smile Mida suurema mootoriga ja küttekuluga seda kiiremini tagasi teenib raha , kui pühapäeva autole paned siis tõesti see ära ei tasu . Minek on täpselt sama , ning annab veel läbi arvuti pihustite lahtioleku muuta , niiet annab veel erksamaks teha Smile Hinnakirja link http://www.autogaasiseadmed.ee/hinnatabel_IV.htm . Ning mis suur pluss on et gaasitanklaid aina eihitatakse juurde suure hooga Smile
Vasta
#6
Mul on endal sama mootor, aga E-klassil. Olen ka mõelnud gaasiseadmele, kuid üles on jäänud kaks küsimärki - minek ja V8 hääl peale gaasiseadme paigaldamist. Mineku kohta sain su postitusest vastuse, aga kuidas on häälega lood? Kas V8 lõrin on alles?
Vasta
#7
(08-12-2013, 09:03 AM)Iphica Kirjutas: Mul on endal sama mootor, aga E-klassil. Olen ka mõelnud gaasiseadmele, kuid üles on jäänud kaks küsimärki - minek ja V8 hääl peale gaasiseadme paigaldamist. Mineku kohta sain su postitusest vastuse, aga kuidas on häälega lood? Kas V8 lõrin on alles?

Kui me nüüd päris täpsed oleme, siis bensumootori gaasitoitele viimisel kipub võimsus protsenti seitse langema. Iseasi, kas seda tegelikkuses ikka tunda on?

Mootorihäälele põlemisprotsessi kulg avaldab nii vähe mõju, et selle kuulmiseks peab olema ilmselt muusiku kõrv.Icon_rolleyes

Pigem on kaks küsimust gaasi puhul: tanklate asukoht ja võimalikud kemometallurgilised ekstsessid. MB mootorid on seni olnud üsna vastupidavad gaasitoitele viimiseks, erinevalt Fordi toodangust.
Vasta
#8
Ma vaatan, et õlitust pole vist paigaldatud? Tänapäeva süsteemidele pannakse ju õlitus ka juurde...
Vasta
#9
Tanklatest ei tohiks puudus olla.

Sõidetakse ju CNG`ga, ehkki neid tanklaid oli kas 3-4tk Eestis. Tuttav ostis just uue Passati, mis omab tehase CNG seadet. Bensupaak vaid 15l.

Gaasiseade on igati mõistlik valik. Gaasiga sõites ei juhtu miskit katastroofilist mootoris. Külajutud sellest, et gaas ei määri ja keerab midagi tuksi, on müüt. Määrib ikkagi õli.

Gaasipihustite ja solenoidklappide jaoks kasutatakse eraldi õli.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#10
CNG pidi jah ohutu olema, LPG on see, mille kohta hirmujutte olen kohanud.
Vasta
#11
Kas nendel gaasiseadmetel on vahet ka millise gaasiga täita?
Vasta
#12
No vb tõesti kaob paar kw ära aga see ongi ju eesmärk et soodsalt sõita .Alati saab selle puudujäägi ka ära täita kui sa kiirendamas käid sellega Smile.Olen nii bensiini ja gaasipeal maanteel kiirenduse kuni 160km/h teinud aga vahet ei olnud . Mootor nurrub väga hästi , õlivahetusele pane 5000km otsa . Õlituse kohapealt võin öelda et see puhas petuvärk mis välja mõeldi , mootor õlitab ennast ise , ning need tilgad mis sealt tulevad pika aja peale , need jõuavad esimesse silindrisse ainult Smile Ning praegu pakutakse kõige kaasaegsemaid pihusteid , mis pole enam nõelklapiga vaid membraaniga . Need membraan http://www.youtube.com/watch?v=1Db40fLNmcQ , mis tehase poolt annab 250 tuhat km garantiid , tavaliste nõelklappidega 80tuhat km Smile
ohutust võite siit ka vaadata Smile http://www.youtube.com/watch?v=RPe1W0xWyAU
http://www.youtube.com/watch?v=KYwERH1PpOk
http://www.youtube.com/watch?v=SmLZSo_n7Gg
Pigem plahvatab bensiini paak või bensiini aurud Smile
Ma olen isegi selliseid müüte kuulnud et gaasiseadme peab ainult tehases paigaldama Big Grin
Vasta
#13
(08-12-2013, 01:00 PM)hents99 Kirjutas: Gaasiseade on igati mõistlik valik. Gaasiga sõites ei juhtu miskit katastroofilist mootoris. Külajutud sellest, et gaas ei määri ja keerab midagi tuksi, on müüt. Määrib ikkagi õli.

Bensiin ka ei määri, aga bensiinis on lisaained mis jahutavad klappe ja klapipesasid. Kui seda spets õli ei pane, põlevad klapid oluliselt kiiremini kui bensiiniga. Mina pole seda välja mõelnud, targad onud (gaasiseadmete koolitajad) kunagi nii rääkisid.
Vasta
#14
Selle õlitussüsteemi koha pealt uurisin , see on mõeldud jaapani autodele kuna neil õlitussüsteem on kehv, õlikanalid on väikesed .Ning vajavad seda .
Vasta
#15
(11-12-2013, 10:34 AM)MargusPts Kirjutas: Selle õlitussüsteemi koha pealt uurisin , see on mõeldud jaapani autodele kuna neil õlitussüsteem on kehv, õlikanalid on väikesed .Ning vajavad seda .

Millisel Jaapani autol on õlikanalid klapisäärte ja kolvigrupi määrimiseks? Sest bensiin oma müstiliste "määrimisomadustega" saab libestada vaid klapisääri ja taldrikuid ning kolvigruppi.

Pigem on probleemiks väärseadistus ja sellest tulenev liiglahja segu, mille ettenähtust erinev põlemine mootori ära sööb...

Hents võib seadistuse tähtsusest ilmselt pikalt rääkidaWink
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,801 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,369 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,206 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 29,837 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 631 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  S 400 CDI Lang, 2001, W220 - Sm. Västrik Sm. Västrik 32 5,754 24-04-2024, 11:59 AM
Viimane postitus: Sman
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,834 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 492 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 1,294 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL JanisL 103 114,555 24-03-2023, 05:52 PM
Viimane postitus: JanisL



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne