Mercedes Benz S430 ,2002 ,w220 -MargusPts - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: Mercedes Benz S430 ,2002 ,w220 -MargusPts (/showthread.php?tid=33385) |
Mercedes Benz S430 ,2002 ,w220 -MargusPts - MargusPts - 06-12-2013 Keretüüp: sedaan Aasta: 11/2002 Mootor: 4.3 V8 (205 kW) Kütus: bensiin Läbisõidumõõdiku näit: 220000 km Vedav sild: tagavedu Käigukast: automaat (Tiptronic) Värvus: must met. Turva- ja ohutusvarustus roolivõimendi ,kesklukustus (puldiga) ,ABS pidurid,turvapadi,signalisatsioon,immobilisaator,külglibisemise vastane seade,stabiilsuskontroll,pidurdusjõukontroll,veojõukontroll,lisapidurituli, vihmasensor , Mugavusvarustus kliimaautomaatik,4x elektrilised akende tõstukid,elektrilised välispeeglid (soojendusega, kokkuklapitavad, mäluga),automaatselt tumenevad peeglid (sees, väljas),püsikiiruse hoidja,parkimisandurid (ees, taga),toonitud klaasid,2x peeglid päikesesirmides (valgustusega),uste sisevalgustus,kohtvalgustid Audio, video, kommunikatsioon stereo (CD, originaal),helivõimendi,kõlarid,elektriline antenn,ekraan (ees) kompuuter ,subwoofer Rehvid ja veljed 245 / 35 suverehvid valuveljed (R19) 245 / 60 talverehvid (naastrehvid) valuveljed (R16) Tuled Xenon (lähituled, kaugtuled),esitulede pesurid,kurvituled,päevasõidutulede automaatne lülitus,udutuled (eesmised, tagumine),tulede korrektor,valgustuspakett Muu varustus 4-põlvkonna kõige kaasaegsem gaasiseade Versus (70L balloon tagavararatta asemel) reguleeritav vedrustus (elektriliselt, jäikus, kõrgus),õhkvedrustus,välistemperatuuri näidik,tagaklaasi soojendus,reisiarvesti [URL=http://imageshack.com/i/5lgdroj] [/URL] seest on mustnahksisu , pildid tulevad nv. RE: Mercedes Benz S430 ,2002 ,w220 -MargusPts - Mike22 - 07-12-2013 Väga ilus S! Edu! RE: Mercedes Benz S430 ,2002 ,w220 -MargusPts - MargusPts - 07-12-2013 Tänud Link Gaasiseadme paigaldusest http://www.autogaasiseadmed.ee/S430_Versus.htm RE: Mercedes Benz S430 ,2002 ,w220 -MargusPts - Mike22 - 07-12-2013 Palju gaasiseade paigaldus maksab? Palju bensukulu linnas on ja palju gaasikulu? Kas aitab säästa? Minek jäi sama? RE: Mercedes Benz S430 ,2002 ,w220 -MargusPts - MargusPts - 08-12-2013 Hind on 1300 euro kanti . Gaasiseade võtab üldiselt 10% rohkem .Muidu see mootor võtab 16L minu sõidustiiliga linnas . 68L bensiini maksab 89 euri Gaas aga 45 Euri , Ning 45. euri eest puhast linnasõitu sõidan keskmiselt 340 km , pole suutnud sõita täis öko sõitu terve see aeg niiet ei oskagi täpselt öelda palju veel saaks , ise arvan et pigistaks isegi 400 km välja kui ei vajuta Mida suurema mootoriga ja küttekuluga seda kiiremini tagasi teenib raha , kui pühapäeva autole paned siis tõesti see ära ei tasu . Minek on täpselt sama , ning annab veel läbi arvuti pihustite lahtioleku muuta , niiet annab veel erksamaks teha Hinnakirja link http://www.autogaasiseadmed.ee/hinnatabel_IV.htm . Ning mis suur pluss on et gaasitanklaid aina eihitatakse juurde suure hooga RE: Mercedes Benz S430 ,2002 ,w220 -MargusPts - Iphica - 08-12-2013 Mul on endal sama mootor, aga E-klassil. Olen ka mõelnud gaasiseadmele, kuid üles on jäänud kaks küsimärki - minek ja V8 hääl peale gaasiseadme paigaldamist. Mineku kohta sain su postitusest vastuse, aga kuidas on häälega lood? Kas V8 lõrin on alles? RE: Mercedes Benz S430 ,2002 ,w220 -MargusPts - v6sa - 08-12-2013 (08-12-2013, 09:03 AM)Iphica Kirjutas: Mul on endal sama mootor, aga E-klassil. Olen ka mõelnud gaasiseadmele, kuid üles on jäänud kaks küsimärki - minek ja V8 hääl peale gaasiseadme paigaldamist. Mineku kohta sain su postitusest vastuse, aga kuidas on häälega lood? Kas V8 lõrin on alles? Kui me nüüd päris täpsed oleme, siis bensumootori gaasitoitele viimisel kipub võimsus protsenti seitse langema. Iseasi, kas seda tegelikkuses ikka tunda on? Mootorihäälele põlemisprotsessi kulg avaldab nii vähe mõju, et selle kuulmiseks peab olema ilmselt muusiku kõrv. Pigem on kaks küsimust gaasi puhul: tanklate asukoht ja võimalikud kemometallurgilised ekstsessid. MB mootorid on seni olnud üsna vastupidavad gaasitoitele viimiseks, erinevalt Fordi toodangust. RE: Mercedes Benz S430 ,2002 ,w220 -MargusPts - marek - 08-12-2013 Ma vaatan, et õlitust pole vist paigaldatud? Tänapäeva süsteemidele pannakse ju õlitus ka juurde... RE: Mercedes Benz S430 ,2002 ,w220 -MargusPts - hents99 - 08-12-2013 Tanklatest ei tohiks puudus olla. Sõidetakse ju CNG`ga, ehkki neid tanklaid oli kas 3-4tk Eestis. Tuttav ostis just uue Passati, mis omab tehase CNG seadet. Bensupaak vaid 15l. Gaasiseade on igati mõistlik valik. Gaasiga sõites ei juhtu miskit katastroofilist mootoris. Külajutud sellest, et gaas ei määri ja keerab midagi tuksi, on müüt. Määrib ikkagi õli. Gaasipihustite ja solenoidklappide jaoks kasutatakse eraldi õli. RE: Mercedes Benz S430 ,2002 ,w220 -MargusPts - Iphica - 08-12-2013 CNG pidi jah ohutu olema, LPG on see, mille kohta hirmujutte olen kohanud. RE: Mercedes Benz S430 ,2002 ,w220 -MargusPts - väikemees - 08-12-2013 Kas nendel gaasiseadmetel on vahet ka millise gaasiga täita? RE: Mercedes Benz S430 ,2002 ,w220 -MargusPts - MargusPts - 08-12-2013 No vb tõesti kaob paar kw ära aga see ongi ju eesmärk et soodsalt sõita .Alati saab selle puudujäägi ka ära täita kui sa kiirendamas käid sellega .Olen nii bensiini ja gaasipeal maanteel kiirenduse kuni 160km/h teinud aga vahet ei olnud . Mootor nurrub väga hästi , õlivahetusele pane 5000km otsa . Õlituse kohapealt võin öelda et see puhas petuvärk mis välja mõeldi , mootor õlitab ennast ise , ning need tilgad mis sealt tulevad pika aja peale , need jõuavad esimesse silindrisse ainult Ning praegu pakutakse kõige kaasaegsemaid pihusteid , mis pole enam nõelklapiga vaid membraaniga . Need membraan http://www.youtube.com/watch?v=1Db40fLNmcQ , mis tehase poolt annab 250 tuhat km garantiid , tavaliste nõelklappidega 80tuhat km ohutust võite siit ka vaadata http://www.youtube.com/watch?v=RPe1W0xWyAU http://www.youtube.com/watch?v=KYwERH1PpOk http://www.youtube.com/watch?v=SmLZSo_n7Gg Pigem plahvatab bensiini paak või bensiini aurud Ma olen isegi selliseid müüte kuulnud et gaasiseadme peab ainult tehases paigaldama RE: Mercedes Benz S430 ,2002 ,w220 -MargusPts - marek - 09-12-2013 (08-12-2013, 01:00 PM)hents99 Kirjutas: Gaasiseade on igati mõistlik valik. Gaasiga sõites ei juhtu miskit katastroofilist mootoris. Külajutud sellest, et gaas ei määri ja keerab midagi tuksi, on müüt. Määrib ikkagi õli. Bensiin ka ei määri, aga bensiinis on lisaained mis jahutavad klappe ja klapipesasid. Kui seda spets õli ei pane, põlevad klapid oluliselt kiiremini kui bensiiniga. Mina pole seda välja mõelnud, targad onud (gaasiseadmete koolitajad) kunagi nii rääkisid. RE: Mercedes Benz S430 ,2002 ,w220 -MargusPts - MargusPts - 11-12-2013 Selle õlitussüsteemi koha pealt uurisin , see on mõeldud jaapani autodele kuna neil õlitussüsteem on kehv, õlikanalid on väikesed .Ning vajavad seda . RE: Mercedes Benz S430 ,2002 ,w220 -MargusPts - v6sa - 11-12-2013 (11-12-2013, 10:34 AM)MargusPts Kirjutas: Selle õlitussüsteemi koha pealt uurisin , see on mõeldud jaapani autodele kuna neil õlitussüsteem on kehv, õlikanalid on väikesed .Ning vajavad seda . Millisel Jaapani autol on õlikanalid klapisäärte ja kolvigrupi määrimiseks? Sest bensiin oma müstiliste "määrimisomadustega" saab libestada vaid klapisääri ja taldrikuid ning kolvigruppi. Pigem on probleemiks väärseadistus ja sellest tulenev liiglahja segu, mille ettenähtust erinev põlemine mootori ära sööb... Hents võib seadistuse tähtsusest ilmselt pikalt rääkida |