22-12-2012, 04:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-05-2015, 06:59 PM ja muutjaks oli Treiku.)
Lisan oma surematu kaubalifti ka siis loetellu. Masin sai toodud põhjanaabrite juurest augustis, kus ta pool kümnendit sealseid teid väisas.
Tegemist enamjaolt pühapäeva autoga, sest kütusekulu ei ole tulavasele avioonikainsenerile just kõige taskukohasem.
Masin siiani väga pipardanud ei ole ja kahtlased kolksud ja loksud puuduvad. Vb natukene liiga laisalt liigub, aga ta ongi rohkem nautimiseks kui lollitamiseks.
Hooldatud on teda korralikult ja üritan samaga jätkata (naise sõnul armastan laupäeviti autot rohkem kui teda).
Mark: Mercedes-Benz 300 Touring Diesel
Esmane registreerimine: 13.01.1992
Keretüüp: Universaal
Läbisõit: ~430 000 km
Võimsus: 81 kW
Mootori valem: 3.0 R6
Kütusekulu: 8,6L/100km
Värvus: Tumehall (passis must)
Käigukast: 4-Speed Automatic
Mõõdud: 4765 x 1740 x 1460
Täismass: 2170 kg
Lisavarustus: Ploki ja salongi soojendus (220V), konditsioneer, roolivõimendi, kesklukustus, ABS pidurid, 2x elektrilised akende tõstukid, katuseluuk (elektriline), valuveljed (15), CD stereo, udutuled, peatoed tagaistmetel, tulede korrektor, peatoed esiistmetel, käetugi ees, veluurpolster, elektriline antenn, 1x peeglid päikesesirmides, nahkkattega käigukanginupp, kõlarid, tagaklaasi soojendus, kärukonks, põdravile
Muud: Istmekatted (jubedused)
Vead:
Küljepeegli regulaator puru
Rooste: Vasak esimene tiib, vasak tagumine uks, tagumine luuk.
Originaal ohukolmnurk, millel puudub E märgistus - viimased x aastat ülevaatusel ainus miinus.
Antenni mootor laiali ja tagumise kojamehe mootor läbi
Salongis osad tuled kustus.
Mootoripadjad tahaks vahetust
6. püti ülevoolu pime improviseeritud.
Kütusepaagi anomaalia - viimased 20 L jääb paaki ja reservi tuli põleb konstantselt.
Tõmbab aku tühjaks kui nädala kohapeal seisab, kuskilt vool lekib, kahtlustan makki.
Plaanid: Selgitada voolulekke põhjustaja
1. Salongi pirnide vahetus, kelladeploki tuled valgete LEDide vastu vahetada - salongi pirnid täna, LEDid siis kui Hong-kongist kohale jõuavad
2. Paak lahti kakkuda ning võtturi sõel ja kütuseandur ära puhastada (jõululaupäeval suure tõenäosusega)
3. Täielikult välja vahetada tagumise kojamehe ja el. antenni süsteem uue vastu (veebr -märts)
4. Lasta oskajatel meestel ära teha keretööd. (veebruar)
5. Mootoripatjade vahetus ning lasta masin seest ja väljast kurja pilguga üle vaadata. (Kevadel)
6. Tagumiste klaaside toonimine, pole vaja piiluda mis mul seal taga on (Kevadel)
7. Salongi täielik puhastus ning esinduslikumate istmete + rooli monteerimine (ressursi ilmnemisel)
Pildid:
Suvel Soome graniitkaljul manööverdamine
Tegemist enamjaolt pühapäeva autoga, sest kütusekulu ei ole tulavasele avioonikainsenerile just kõige taskukohasem.
Masin siiani väga pipardanud ei ole ja kahtlased kolksud ja loksud puuduvad. Vb natukene liiga laisalt liigub, aga ta ongi rohkem nautimiseks kui lollitamiseks.
Hooldatud on teda korralikult ja üritan samaga jätkata (naise sõnul armastan laupäeviti autot rohkem kui teda).
Mark: Mercedes-Benz 300 Touring Diesel
Esmane registreerimine: 13.01.1992
Keretüüp: Universaal
Läbisõit: ~430 000 km
Võimsus: 81 kW
Mootori valem: 3.0 R6
Kütusekulu: 8,6L/100km
Värvus: Tumehall (passis must)
Käigukast: 4-Speed Automatic
Mõõdud: 4765 x 1740 x 1460
Täismass: 2170 kg
Lisavarustus: Ploki ja salongi soojendus (220V), konditsioneer, roolivõimendi, kesklukustus, ABS pidurid, 2x elektrilised akende tõstukid, katuseluuk (elektriline), valuveljed (15), CD stereo, udutuled, peatoed tagaistmetel, tulede korrektor, peatoed esiistmetel, käetugi ees, veluurpolster, elektriline antenn, 1x peeglid päikesesirmides, nahkkattega käigukanginupp, kõlarid, tagaklaasi soojendus, kärukonks, põdravile
Muud: Istmekatted (jubedused)
Vead:
Küljepeegli regulaator puru
Rooste: Vasak esimene tiib, vasak tagumine uks, tagumine luuk.
Originaal ohukolmnurk, millel puudub E märgistus - viimased x aastat ülevaatusel ainus miinus.
Antenni mootor laiali ja tagumise kojamehe mootor läbi
Salongis osad tuled kustus.
Mootoripadjad tahaks vahetust
6. püti ülevoolu pime improviseeritud.
Kütusepaagi anomaalia - viimased 20 L jääb paaki ja reservi tuli põleb konstantselt.
Tõmbab aku tühjaks kui nädala kohapeal seisab, kuskilt vool lekib, kahtlustan makki.
Plaanid: Selgitada voolulekke põhjustaja
1. Salongi pirnide vahetus, kelladeploki tuled valgete LEDide vastu vahetada - salongi pirnid täna, LEDid siis kui Hong-kongist kohale jõuavad
2. Paak lahti kakkuda ning võtturi sõel ja kütuseandur ära puhastada (jõululaupäeval suure tõenäosusega)
3. Täielikult välja vahetada tagumise kojamehe ja el. antenni süsteem uue vastu (veebr -märts)
4. Lasta oskajatel meestel ära teha keretööd. (veebruar)
5. Mootoripatjade vahetus ning lasta masin seest ja väljast kurja pilguga üle vaadata. (Kevadel)
6. Tagumiste klaaside toonimine, pole vaja piiluda mis mul seal taga on (Kevadel)
7. Salongi täielik puhastus ning esinduslikumate istmete + rooli monteerimine (ressursi ilmnemisel)
Pildid:
Suvel Soome graniitkaljul manööverdamine
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!