Mercedes-Benz S124, 300 TD, 1992 - Treiku - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: Mercedes-Benz S124, 300 TD, 1992 - Treiku (/showthread.php?tid=29835) |
Mercedes-Benz S124, 300 TD, 1992 - Treiku - Treiku - 22-12-2012 Lisan oma surematu kaubalifti ka siis loetellu. Masin sai toodud põhjanaabrite juurest augustis, kus ta pool kümnendit sealseid teid väisas. Tegemist enamjaolt pühapäeva autoga, sest kütusekulu ei ole tulavasele avioonikainsenerile just kõige taskukohasem. Masin siiani väga pipardanud ei ole ja kahtlased kolksud ja loksud puuduvad. Vb natukene liiga laisalt liigub, aga ta ongi rohkem nautimiseks kui lollitamiseks. Hooldatud on teda korralikult ja üritan samaga jätkata (naise sõnul armastan laupäeviti autot rohkem kui teda). Mark: Mercedes-Benz 300 Touring Diesel Esmane registreerimine: 13.01.1992 Keretüüp: Universaal Läbisõit: ~430 000 km Võimsus: 81 kW Mootori valem: 3.0 R6 Kütusekulu: 8,6L/100km Värvus: Tumehall (passis must) Käigukast: 4-Speed Automatic Mõõdud: 4765 x 1740 x 1460 Täismass: 2170 kg Lisavarustus: Ploki ja salongi soojendus (220V), konditsioneer, roolivõimendi, kesklukustus, ABS pidurid, 2x elektrilised akende tõstukid, katuseluuk (elektriline), valuveljed (15), CD stereo, udutuled, peatoed tagaistmetel, tulede korrektor, peatoed esiistmetel, käetugi ees, veluurpolster, elektriline antenn, 1x peeglid päikesesirmides, nahkkattega käigukanginupp, kõlarid, tagaklaasi soojendus, kärukonks, põdravile Muud: Istmekatted (jubedused) Vead: Küljepeegli regulaator puru Rooste: Vasak esimene tiib, vasak tagumine uks, tagumine luuk. Originaal ohukolmnurk, millel puudub E märgistus - viimased x aastat ülevaatusel ainus miinus. Antenni mootor laiali ja tagumise kojamehe mootor läbi Salongis osad tuled kustus. Mootoripadjad tahaks vahetust 6. püti ülevoolu pime improviseeritud. Kütusepaagi anomaalia - viimased 20 L jääb paaki ja reservi tuli põleb konstantselt. Tõmbab aku tühjaks kui nädala kohapeal seisab, kuskilt vool lekib, kahtlustan makki. Plaanid: Selgitada voolulekke põhjustaja 1. Salongi pirnide vahetus, kelladeploki tuled valgete LEDide vastu vahetada - salongi pirnid täna, LEDid siis kui Hong-kongist kohale jõuavad 2. Paak lahti kakkuda ning võtturi sõel ja kütuseandur ära puhastada (jõululaupäeval suure tõenäosusega) 3. Täielikult välja vahetada tagumise kojamehe ja el. antenni süsteem uue vastu (veebr -märts) 4. Lasta oskajatel meestel ära teha keretööd. (veebruar) 5. Mootoripatjade vahetus ning lasta masin seest ja väljast kurja pilguga üle vaadata. (Kevadel) 6. Tagumiste klaaside toonimine, pole vaja piiluda mis mul seal taga on (Kevadel) 7. Salongi täielik puhastus ning esinduslikumate istmete + rooli monteerimine (ressursi ilmnemisel) Pildid: Suvel Soome graniitkaljul manööverdamine RE: MB S124, 300 TD, 1992 - Treiku - 966mkr - 12-04-2013 Punktid 2,3,4 peaksid kindlalt tehtud olema ja punktid 5,6 käsil olema Mis on tegelik seis? RE: MB S124, 300 TD, 1992 - Treiku - Treiku - 30-05-2013 Tegelik seis on selline, et olen selle teema vahepeal suutnud unustada. Olen selle poole aastaga kindlasti rohkem auto all ja ümber ringi käinud kui sõitnud. Läbisõitu on juurde tulnud ca 2000 km. 1. Tehtud, algselt katsetasin sinistega, aga ei soovita, sest pimedal ajal silm ei taba spidomeetrit, nüüdseks vahetatud valgete vastu. Salongi pirnid on kõik vaheatud. 2. Tehtud, kütusetaset näitab õigesti, aga andur on arvatavasti lühises, sest reservi tuli põleb konstantselt. 3. a)Tehtud, uus antenn ja mootor vahel - Mingi kala on siiski sees, sest antenn ei võta nii hästi kui võiks. Kui 100 km kaugusel Tallinnast 88,8 välja regullida, siis kuuleb, aga ragiseb... Olen kuulnud sama autoga varasemalt paremini ja kuna elektomagnetlained ja võimendid on mu leivanumber, siis arvatavasti teen sinna home made võimendi vahele ning mõõdan lainetakistused üle b) Tehtud, täies mahus välja vahetatud ja uued tihendid pandud. Kahjuks avastasin, et tihend oli varasemalt nii ära väsinud, et vesi pääses sealt sisse ja roosteuss on suutnud akna alumise ääre koledasti ära pureda. Tegin seal roostetõrjet nii palju kui suutsin ja ehk edasi ei ussita. 4. Lasta oskajatel meestel ära teha keretööd - Olen uurinud erinevatest kohtadest terve kere värvimist. Praeguse hetkega on plaanis välja vahetada juhi ja vasak tagumine uks, tiivad on juba uued olemas ja peale seda kogu kere värvimisse saata. Tööde hinnaks tuleb umbes pool auto turuväärtusest võib-olla isegi rohkem. 5. Mootoripatjade vahetus ning lasta masin seest ja väljast kurja pilguga üle vaadata - Ootan pool aastat juba klubikaarti, et see töö vähe odavamalt kätte saada ja masinaga Lesvenisse Martini juurde sõita, kes selle autoga juba tuttav on. 6. Tagumiste klaaside toonimine (Kevadel) - Kuna selgus, et keegi seda tööd väga teha ei taha ja võib tulla rohkem kahju kui kasu, siis olen selle töö teadmata ajaks edasi lükanud. 7. Salongi täielik puhastus ning esinduslikumate istmete + rooli monteerimine (ressursi ilmnemisel) - Salong on puhtaks küüritud, pagasiruumi osast osasid plekke välja ei saanud Rooliga on nagu on, neid rimakaid on igal pool saada, aga meelepärast rooli pole siiani leidnud ja Silberist küsivad liiga suurt raha. Oskab keegi ehk soovitada kohta kus rooli katet vahetatakse? Uute istmete mõtte matsin maha. Vahepeal on tehtud veel hunnik töid mida siin nimekirjas sees ei ole ja on koduste vahenditega ära saanud teha. 8t kandevõimega tõstuk ja tööriistapark on vabalt kasutatav, tihtipeale jääb puudu pigem know-how'st ja abikätest, aga foorum ja google on kõvasti abiks olnud. ---------------- Praegused plaanid: 1. Mootoripatjade vahetus ja auto lasta üle vaadata. 2. Kere värvimisse saatmine. 3. Tagumise klaasipesuri voolik uus panna, sest keegi tarkur on vooliku puru lõiganud ja praegu jookseb pesuvesi tagumise hinge juurest renni.... Tagumise pesuri voolik peaks ilma soojenduseta olema? 4. Uus laiade liistude ring panna - Arvatavasti tuleb koos keretöödega. 5. Salongiliistud uuele elule aidata. 6. Käetugi välja vahetada. 7. Uste ja jalgade valgustus - Selle kohta on materjal ja skeemid olemas, aga praegu seisab puhtalt aja taga.ä 8. Kapoti avamise hoob ja veoaasa kate uus panna. Sai tellitud väljamaalt, aga postiga suutis vahepealt ära kaduda. Unistus: Lisada ASD. Naise Citröen Saxo õhku lasta ja see vanake talle edasi pärandada ning endale vähe uuem ja komplekteeritum s124 4-matic muretseda |