12-07-2012, 07:50 PM
MB 190E 3.0T 1988 - berg
|
12-07-2012, 07:59 PM
Äge!
13-07-2012, 04:32 PM
maha võetuna:
13-07-2012, 06:34 PM
Jaa,väga põnev värk.Kui sa need põlved nõnda kokku keevitad kuidas selle toru pärast seest viimistled?Iga sugused mügarikud takistavad pärast õhu liikumist.Kui valmis saad ja korraliku sõitu teed siis kaua need keevised vastu peavad?Torud on spets kuuma kindlad? aga kas kasutad mingit spets keevitus traati ka või? Olen ise ka toru kolektori tegemisele mõelnud kuid just need küsimused on mind tagasi hoidnud.Mis sellise kolde iga on umbes?
13-07-2012, 10:30 PM
See kolle peab kauem vastu kui see vana mootor seal
14-07-2012, 11:38 AM
Must metall ja tavaline keevitus ajavad asja täitsa vabalt ära.
Naftapress.
14-07-2012, 11:49 AM
Suuremad keevitustilgad kolle sees võivad muidugi suurema kuuma korral lahtisulada ja turbo labade tugevust proovida. Kuid esimese projekti puhul on see teisejärguline.
Ehk, katsu torukolle seestpoolt siledaks teha, voolab natuke paremini ja turbole ohutum.
"Õige" otsinguil
27-08-2012, 08:31 PM
Vahepeal lasin diffri laiali.Nüüd mõtlen millist diffrit kasutada?Diisli oma või hoopis äkki midagi muud?Kui keegi oskab soovitada, võiks ka seda teha.Kas veepump on omadega õhtal,kui ringiajades on suhteliselt suur surin korpuses ja rihmarattal väike loks sees.Samas kui vesi sees ja käsitsi ringi ajada siis nagu midagi ajaks ringi.
28-08-2012, 02:44 PM
Eks ta ole õhtal jah.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
28-08-2012, 03:40 PM
Suure korpusega reduktori lasid laiali? Mis täpsemalt järgi andis?
28-08-2012, 08:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-08-2012, 09:00 PM ja muutjaks oli berg.)
Väikese korpusega differ, järgi andsid need hammasrattad mis kinni keevitatakse täis plokkdiffri puhul.Võlli küljest murdusid 2 väikest hammasratast ära,mille peale jooksis differ kinni kuna hammasrattad jooksid teo vahele.Turbo järk nii kaugel ,et selleks nädalaks saan ülejäänud flantsid kätte.Ehk jõuab nädalavahetusega kolle valmis.
30-08-2012, 04:14 PM
Hammasrattad:
Teol hambad maas: Differ ise muidu selline:
31-08-2012, 11:01 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-08-2012, 11:02 AM ja muutjaks oli hents99.)
Õlitus oli halb.
Õli asemel oli vist ka tavott, nagu paistab.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
12-09-2012, 04:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-09-2012, 04:24 PM ja muutjaks oli berg.)
Täna said turboflantsid ka valmis,nüüd vaja veel 2 silindri jaoks flantse.
Sellise koha ta leiab omale,tiba kõrgemale ainult üleval 6. silindri toru ja all alustatud 2. silindri väljavõttega
13-09-2012, 09:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-09-2012, 09:32 PM ja muutjaks oli berg.)
Eile sai alustatud ka torude kokku viimisega:
Nüüd pean sebima freesi(kuuse) siis saab ära ka viimistleda seest. Kas mul on mingid releed puudu?
13-09-2012, 11:21 PM
Minu 190-nel ka need kohad tühjad.
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
14-09-2012, 04:34 PM
kliima, elektriaknad ja ülepinge kaitse vms. äkki.
Benzworldis on isegi mingi teema nende releede kohta.
05-10-2012, 09:35 PM
Need ongi lisavarustuse jaoks, minu omal on samuti need kohad tühjad. Samas mul ühel oli seal midagi muud ka, aga see oli ilmselt el. katuseluugi oma.
Difri kohta ka, kasutagem õiget sõnavara, neid "väikesed hammasrattaid" kutsutakse satelliitideks Mitte, et targutada tahaks, aga lihtsalt teadmiseks or smth Paar küsimust, võib-olla on kusagilt läbi jooksnud, aga ei ole silma jäänud..mootoril tavaline monopritse (jetronic vms)? kas "turbotamisel" asi lahjaks ei jää? Pean silmas "vähe" kangemate asjade kasutuselevõttu (VEMS+EFI jne) Muidugi saan aru, et 1. projekti puhul selliseid asju ei ole alati võimalik kasutusele võtta, aga lihtsalt huvitab. Parimat, M
09-10-2012, 10:10 AM
Alguses jääb originaal aju iljem tulevad vems ja EFI
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 8 külali(st)ne