Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 190E 3.0T 1988 - berg
Hea kui asi edeneb, jõudu ehitamisel!
Naftapress.
Vasta
Jõudu tarvis.
Lõga karteris oli ilmselt tingitud ,et doonor masin oli kaua seisnud.Doonor autoks oli s124 mille istme nurk oli isegi terve(teadu pärast saab Mercedes-Benz istmenurga järgi läbisõitu umbkaudselt määrata),kere oli ka väga korralik lisaks oli peal veel kompu mis asus seal kus muidu tahomeeter asetseb.
Vasta
See kompuuter on vist väga kallis lisa. Ebays müüdi selle komplekti vast mingi 500 euroga Smile Aga Äge asi on küll.
Vasta
Ise kahetsen ka ,et seda maha ei kruvinud kui võimalus oli.
Vasta
Nädalavahetus oli tegus nimelt sai mersule kast alla pandud,uus sidurisurvelaager ostetud,uus rooliots ostetud,sidurõhutatud,kastivardad ühendatud.Auto on siis sellisel maal,et õli sisse ja sõitu, õhtuks saab sõitma loodetavasti.Tänud lesvenile ,et sidurisurvelaagri ikka ära tellis mulle. Auto korralikult tolmune kuna autot ehitan vanas segutehase hoones


tagumised tuled said punaseks lakitud
[Pilt: p1290610.jpg]
[Pilt: p1300611.jpg][/url]
[Pilt: p1300612.jpg]
Vasta
Need sinised torud on küll popid, lisaks väga hästi värvitud.
"Õige" otsinguil
Vasta
Ilus koer. Mitme aastane on?
Vasta
Koera vanust ei tea aastane kindlasti ei ole.Pill sõidab ka nüüdseks ,minek on ikka väga hea.
Vasta
Kas auto liigub nüüd turbo jõul? Või minek läks paremaks puhtalt siniste torude/voolikute pärast?
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
Ilma turbota hetkel, uuel nädalal saan põlved kätte siis saab kolle valmis keevitatud.
Vasta
Kollektor ja turbo ise on kõige väiksem asi, usu mind. Mootori juhtimine? Seadistamine, mismoodi seda ette kujutad?
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
Ma usun ,et kõige väiksem probleem kuid rahaline seis pole just kiita.Proovin alguses hakkama saada originaal ajuga,lisan alguses vaid kütuse rõhuregulaatori.Hiljem kui raha kokku saan aetud siis pean kindlasti vemsi komplekti ostma.
Vasta
Ilma ajuta väga ära ei noki. Vb läheb lahjemaks kui originaalis kui lisa kütet ei anna, ja pikalt ei kesta ka. Ma enda diisli ära turbotasin kunagi siis esimesel tiirul kütet juurde ei keeranud. arvan et 80kw oli tol hetkel vast 45 lagi Rolleyes
Naftapress.
Vasta
Proovi muidugi originaal ajuga ja anna teistele ka teada kui hästi halvasti asi toimib. Pärast saab progeajule ju naguinii üle minna.
Vasta
Ainult tehaseajuga ei tule sealt midagi, proovi wb hankida juurde, näed mis toimub vähemalt ja ehk ei lase siis esimese 100m laiali omal seda.
Ainsad toimivad turbo kit'id K-jet'iga olid mu meelest Mosselmanil ja Turbo Technics'il. Neil oli peale lisapihustite ka mu meelest miski piggipack ajule kaasas. MB world'is ja peachparts foorumites on neist üsna palju juttu.
Turbo
Vasta
(02-07-2012, 08:48 AM)berg Kirjutas: Ma usun ,et kõige väiksem probleem kuid rahaline seis pole just kiita.Proovin alguses hakkama saada originaal ajuga,lisan alguses vaid kütuse rõhuregulaatori.Hiljem kui raha kokku saan aetud siis pean kindlasti vemsi komplekti ostma.

Mõtlesin, kas hakkan pikalt selgitama, rääkides bensiinimootori tööpõhimõttest ja stöhhiomeetrilisest segust, aga ei viitsinud, seega teen lühidalt.

Diislit on lihtne turbostada. Kruvid turbo külge ja hakkad vaikselt kütet peale keerama, kunix sumpast mutsa suitsu hakkab tulema. Liiga lahja segu ei tee diislile midagi, kui liiga rikkax keerad, siis on mootoril tükid taga.

Bensiinimootori turbostamisega on lood kordades keerulisemad kuna bensiini ja õhu vahekord peab üsna paigas olema, et mootor tükkidex ei lendax ja ka jõudu tulex. Ja bensiini mootor talub rikast segu paremini ja lahja seguga lendab tükkidex, seega variant: "panen turbo külge ja siis hakkan kütet peale keerama" ei toimi, kuna ennem on tükid taga kui segu paika jõuad keerata, eriti kui seda silma järgi üritad teha. Lambda andur ja näidik on minimaalselt vajalikud, et näeksid, kas segu lahja või rikas. Nagu on ka vajalikud mingid umbkaudsed arvutused vastava turbo toodetava õhukoguse ja selle tarvis mineva kütusekoguse ja pihustite tootlikuse osas erivatel kütuserõhkudel, et küttesegu olex ideaalsele piisavalt lähedal, et mootor kohe pilbastex ei lendax.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
Üks äge asi on veel süütenurk, mis hakkab kottima tugeva tirinaga.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
(02-07-2012, 09:53 PM)hents99 Kirjutas: Üks äge asi on veel süütenurk, mis hakkab kottima tugeva tirinaga.

Vähemalt kuuleb ja tuneb ilusti deto hääle ära, ei pea arvama, mis see oli Icon_biggrin

Turbo
Vasta
Nii pilte vahepeal , eks nad räägivad enda eest.Äitäh hentsile ventika eest.

[Pilt: 99479-2012-07-11-007.jpg] [Pilt: 63335-2012-07-11-006.jpg] [Pilt: 39977-2012-07-11-008.jpg]
Turboks osutus t3 2,4 volvo diisli pealt: [Pilt: 85334-2012-07-06-003.jpg]
Vasta
Paistab et kolle hakkab peagi valmima. Tean ühte bemmi millel oli topelt pritse peale aretatud, koos turboga mõistagi.
Naftapress.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 190E 1983a 2,0 90kw Ott 91 81,699 12-10-2024, 01:26 PM
Viimane postitus: Lepz
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,903 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  MB 190e, 1993, w201 - kaarel kaarel_w201 55 47,804 26-07-2021, 11:45 AM
Viimane postitus: kaarel_w201
  Mercedes-Benz 420 SEL, 1988, w126- Marek89 Marek89 32 9,732 19-04-2021, 10:40 PM
Viimane postitus: Marek89
Photo MB 310 D buss - 1988 - Arkadi.T - LUKKU! Arkadi.T 41 10,807 24-03-2021, 09:01 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB 190E 320CDI OM613 1989, W201 - Tonyt TonyT 209 219,479 09-04-2020, 10:11 AM
Viimane postitus: herki
  MB W201, 190E, 1990 - Coollaager coollaager 16 17,419 30-04-2019, 09:24 PM
Viimane postitus: Werewolf
  MB 190E 3,2 90a. arts24h 266 242,332 26-08-2018, 08:44 PM
Viimane postitus: arts24h
  Mercedes-Benz 190E, 1989, M102.963 - Aialipp aialipp 55 60,101 07-07-2018, 12:33 AM
Viimane postitus: aialipp
  Mercedes Benz 200D W124, 1988 - markuus markuus 0 2,757 02-04-2018, 03:16 PM
Viimane postitus: markuus



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 8 külali(st)ne