Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 190E 3.0T 1988 - berg
tänased tööd,eks pildid selgitavad:
Selle palstiku asemel tulevad lisa kellad:
[Pilt: 98452-IMAG0634.jpg]
[Pilt: 45765-IMAG0635.jpg]
[Pilt: 28279-IMAG0636.jpg]
[Pilt: 99659-IMAG0637.jpg]
[Pilt: 37654-IMAG0638.jpg]
[Pilt: 78348-IMAG0639.jpg]
[Pilt: 69738-IMAG0641.jpg]
[Pilt: 33482-IMAG0642.jpg]
see nädal tuleb veel: esituled ,mõlemad koos oranzide suunakatega(saab panna põlema),
kastitala juba homme ja siduripeasilinder
Vasta
just sain kastitala alla
Vasta
No ma ei tea, see mistra seal kesk-konsoolil pole küll minu maitse, ma oleks ikka uuetüübi konsooli pannud, aga see selleks. Kust siiski see tagaluuk avaneb, salongis mõnest nupust, puldist või mõlemast?? Tegelikult väga mõistlik lisa.
Vasta
salongist, hetkel juhtmed veetud aga lüliti tuleb sinna keskele kuhu lisakelladki.Terve armatuur tuleb karvane kaasaarvatud piilarikatted jne
Vasta
Sidur ka nüüd olemas, esimene sõit ka tehtud ,kuigi tagurpidi aga vähemalt sõidetud.Tagurpidi sellpärast ,et sai pandud alt käsitsi sisse kasti küljest.uuelaastal ostan uniballid ära siis saab vardad alla ja normaalse sõidu ka tehtud.
nüüd aretab suunakad ka põlema veel:
[Pilt: 52347-IMAG0002.jpg]
veidi halvema kvaliteediga pildid:
[Pilt: 38659-IMAG0003.jpg]
[Pilt: 58262-IMAG0005.jpg]

Vasta
Must auto ja valge velg on ikka ilusad koos.
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
Seda on nad tõesti, peaks sebima plekid ,et kõik nelivelge ära värvida korralikult.
Vasta
Peaks ikka oma kutsika kere kah uuel aastal käsile võtma.
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
Esimene burnout on tehtud, tagurpidi käiguga:

Imestan ,et tagumised pidurid võtavad kettad ja klotsid nii läbi.Uuelaastal teen valges parema video teise käiguga.Mootoril tundub jõudu olevat normaalselt,isegi 2000rpm-iga veab ratast vaikselt ringi (videos näha).
Pildid ka:
[Pilt: 45474-IMAG0004.jpg]
[Pilt: 34492-IMAG0006.jpg]
Vasta
uus stabikas vs vana:
[Pilt: 43354-IMAG0016.jpg]
[Pilt: 32658-IMAG0017.jpg]
rattaid natuke rohkem pöörama pandud(lõikasin piiraja lühemaks):
[Pilt: 39882-IMAG0018.jpg]
[Pilt: 92388-IMAG0020.jpg]
kõige madalam koht (hetkel):
[Pilt: 77235-IMAG0021.jpg]
Vasta
täna hakkasin tagumisi tiivakaari laiemaks tegema,proovisin ka 17" velge alla.Kui auto valmis saab siis tahaks 18" panna selle mõttega siis ka.
pildid:
Läheb veel laiemaks,190nel suht keeruline teha, kuna koobas saab sees tiivakaarega lähedalt kokku. Seega ei ole nii palju mängimis maad seal.
[Pilt: 88478-Picture_003.jpg]
Originaal konditsioonis :
[Pilt: 74865-Picture_007.jpg]
Teine pool võrdluseks(tuleb mõned värviparandused teha,talvel sai lumelabidaga haiget tehtud(kes mäletab pilte kus auto oli täielikult lume all):
[Pilt: 89252-Picture_006.jpg]
[Pilt: 63464-Picture_005.jpg]
Vasta
Laiemad koopaääred keevitada. kunagi 190mnele tegime 124 esitiiva koopaäärtest laiendid.
UK Garaaž
Vasta
eks muidu jah aga hetkel juba asi nii kaugel ,et enam pole vaja.Sain juba veel laiemaks
Vasta
Vahepeal käis kast täiesti lahti ,kokku ära kuna vabakäik ja tagurpidi käik olid vahetuses.
[Pilt: 43397-IMAG0032.jpg]
Vasta
Kas turbo ehitus on ka vahepeal edasi läinud? Kas originaal pritsungiga (ke-jetronic) on üldse võimalik asi toimima saada (kui tegu väiksema turboga)?
Vasta
(24-01-2012, 12:57 AM)berg Kirjutas: Vahepeal käis kast täiesti lahti ,kokku ära kuna vabakäik ja tagurpidi käik olid vahetuses.
[Pilt: 43397-IMAG0032.jpg]

kas parandad manuaal kasti ka ?
või lihtsalt huvi pärast tegid lahti ?
Vasta
Kui loed nüüd hoolikalt siis tagurpidi ja edaspidikäik olid omavahel vahetuses,kast käis täiesti laiali.Täna sai
võetud karterikaas alt ära ,et turbole õlituse tagasivoolu stuts külge keevitada.Karterikaas oli seest vähemalt 2 cm paksust löga täis ja löga all mõtlen ikka sellist ,et jääb näpukülge,lisaks oli veidike rauapuru karteris pluss õlipumpa metallfiltri ees.Lisaks sai eelmine nädalavahetus reingsmi käest "uus" pritsepea soetatud.Uuel nädalal saab kollematerjaali kätte,uue turbo (pisut väiksema) ja ka vahejahuti bmw 525 disla pealt.
Vasta
Kui karter maas siis kontrolli kindlasti kepsusaaled üle, muidu võib juhtuda nagu mul juhtus.....turbo poolne võimsuselisa kiirendab omajagu kulunud juppide riknemist.
Vasta
Tänud soovituse eest,üks küsimus tekkis kui paksust materjaalist peaks olema kollektori flantsi paksus?Originaalis 1cm kui ei eksi
Vasta
Täna sai saaled ka üle vaadatud ,kõik on korralikud,turbo õlitus on ka karteri külge keevitatud ja karter on all
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 190E 1983a 2,0 90kw Ott 91 81,695 12-10-2024, 01:26 PM
Viimane postitus: Lepz
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,900 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  MB 190e, 1993, w201 - kaarel kaarel_w201 55 47,802 26-07-2021, 11:45 AM
Viimane postitus: kaarel_w201
  Mercedes-Benz 420 SEL, 1988, w126- Marek89 Marek89 32 9,716 19-04-2021, 10:40 PM
Viimane postitus: Marek89
Photo MB 310 D buss - 1988 - Arkadi.T - LUKKU! Arkadi.T 41 10,797 24-03-2021, 09:01 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB 190E 320CDI OM613 1989, W201 - Tonyt TonyT 209 219,422 09-04-2020, 10:11 AM
Viimane postitus: herki
  MB W201, 190E, 1990 - Coollaager coollaager 16 17,416 30-04-2019, 09:24 PM
Viimane postitus: Werewolf
  MB 190E 3,2 90a. arts24h 266 242,320 26-08-2018, 08:44 PM
Viimane postitus: arts24h
  Mercedes-Benz 190E, 1989, M102.963 - Aialipp aialipp 55 60,086 07-07-2018, 12:33 AM
Viimane postitus: aialipp
  Mercedes Benz 200D W124, 1988 - markuus markuus 0 2,757 02-04-2018, 03:16 PM
Viimane postitus: markuus



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne