Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz E300 4Matic 1989 Tauntss
#1
Minu isend siis
E300 4Matic
132 kw
Ehitus-aasta 1989
Eestis 1999
Mootor r6
Lisad gaasisede, kliima,2x elektri aknad, el katuseluuk, 1x el peegel,kesklukk puldist,immo,anti radar,raadjosaatja nänn on ka sees,alpiine kõlarid tagumised ees originaal arvatavasti,mosfeet dvd makk 4x60w
Vasta
#2
Pane siis ikka mõni pilt ja üks korralik soetuslugu ei teeks ka paha.
Vasta
#3
Võttis aega, mis võttis aga lõpuks ikka tegid teema.
Kuigi juba palju? 3kuud liigud sellega?
Nüüd prozed põlema ja, et oleks hommikuks pildid olemas.
UZIUZIUZIUZI

ABS-i said korda?

Peace.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#4
(21-04-2012, 11:46 PM)janek126 Kirjutas: Võttis aega, mis võttis aga lõpuks ikka tegid teema.
Kuigi juba palju? 3kuud liigud sellega?
Nüüd prozed põlema ja, et oleks hommikuks pildid olemas.
UZIUZIUZIUZI

ABS-i said korda?

Peace.
Janek.

Ei veel! Vaja vahetada tagumine andur!
Vasta
#5
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/57957-DSCF0478.JPG
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/92273-DSCF0479.JPG
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/79293-DSCF0480.JPG
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/75452-DSCF0481.JPG
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/45364-DSCF0482.JPG
Vasta
#6
Nii vahepeal on siis saanud näppida ja täiustada nt sai alla kruditud konks ,vahetada mahlad ,filtrid õhu filtrit on ikka suht jama saada, plaanis siis sellel suvel teha täis värvimine ja sisustada nahkistmetega ,mõned puksikesed vahetada jne. Hetkel on tagareduktori puksid läbi ja esipooltelje sisemine porikaitse ja sharniirid hakkavad ka vaikselt saba andma! Aga MB on ikka PARIM!
Vasta
#7
Sai ka oma silmaga korraks nähtud.
Pole viga. Välimus OK, sisu OK.
Egas midagi, juba teine MB sul järjest- aeg klubiga liituda.Eusa_danceEusa_dance

Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#8
Ega jah Mercedes-Benz on haigus millest enam lahti saada pole nagu võimalik !
Järgmiseks hakkan piiluma juba midagi suuremat (SEL) või midagi sellist muidugi ennem tuleb 4matic täitsa korda teha (mitte et midagi erilist viga oleks). Vaguni tahan ka korda saada aga pole ka väga lugu kuna praegune aparaat on tunduvalt ettem!
Vasta
#9
Soojad ilmad ja probleemid. Esiteks mootor tahab kohapeal seistes ülekuumeneda ja teiseks ei võtta konti taha! Maanteel sõites temp ok aga kohal tiksudes või linnas siis temp tahab tõusta ~100 kraadini. Kondiga on nii ,et ei võtta pumpa taha!
Vasta
#10
sul ülekuumenemisega sama probla mis mul, seistes kuum, sõites norm, minule küll öeldi et võib uues termostaadis viga olla aga kurat 3mas termostaat juba paneb vigast sis pole normaalne
äkki sullegi samasoovitus
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
#11
Konditsioneeris pole piisavat rõhku et pumpa järgi ei võta. Võid proovida ise pumbale plus voolu külge anda et näha kas pumba magnet sidur töötab.
Iganenud kaanetihend võib põhjustada sellist ülekuumenemist, visko vent korralik, radika koda ees, radika ribid pole soga täis, radikas läheb üleni tuliseks kui kipub keema minema?
Vasta
#12
Nii asi selline ,et radikas olid putukad ees ja õhk ei pääsenud normaalselt läbi!!
Üks väike mure ka jälle ,et mis õli käib 4Maticu vahereduktorisse (undab)?
Kondikas saab ka järgmine nädal ära täita ja eks siis selgub kas on kõik korras või mitte!
Vasta
#13
Väike uuendus vahepeal oli avarii ja auto on 2 kuud remondis viibinud!
[Pilt: 65224-2012-07-19_11.59.44.jpg]
Mahlad küll jäid sisse aga haiget said tiib,stange kapott radikad ja kindlasti palju rohkem!
Wolkar kuulub praktiliselt mahakandmisele Big Grin !
Vasta
#14
Ise oled remondifirma tööde tulemusega rahul?

Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#15
Seda pregu küll ei saa õelda ,et ma rahul oleksin aga sõda veel tuleb!
Vasta
#16
(30-08-2012, 10:24 AM)tauntss Kirjutas: Seda pregu küll ei saa õelda ,et ma rahul oleksin aga sõda veel tuleb!

Kui sa remondikojas paberile alla kirjutasid, siis pole sul enam midagi sõdida.
Crybaby
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#17
Pole ma veel millegile alla kirjutanud ja ega ennem kui ikka auto sama korras ei ole siis ei kirjuta ka! No naiteks kuidas saab maksta kondi radikas vist mingi kasutatud esi pamper vana kapott vana ja tiib 1300.- eurot
See ei ole ju loogiline! Kui palusin et tehke teine esitiib samat varvi siis oeldi et see ei kuulu kindlustuse alla.
Vasta
#18
(30-08-2012, 11:53 PM)tauntss Kirjutas: kuidas saab maksta kondi radikas vist mingi kasutatud esi pamper vana kapott vana ja tiib 1300.- eurot


Miks ei saa sis:

Pamper - 100€ (kasutatud)
Kapott - 100€ (kasut.)
Esitiib - 35€ (autolammutuse hinnad koos transaga; remondiettevõte ei osta osi Petsi käest ja õllede eest)
Kondi radikas - 120€ (uus)
Jah. radikas - 200€ (uus)
Jah. vedelik, 10L - 10€
Esitulede pirnid - 6€
Konditsioneeri filter - 35€
Nipet näpet veel midagi - 100€

Kereosade maha ja pealepanek - 100€
Kondiradika vahetus - 50€ (sest üks torudest läks lahtivõtmisel puruks)
Jah. radika vahetus - 15€
Kondi täitmine - 50€ (ei tähenda seda, et tööle hakkaks; kui mingi muu leke vms on)
Värvitööd, 3 osa, kokku 400€
Poleerimine - 30€
Autopesu - 12€


P.S. Klendi soovil muude, avariis mittekannatanud kereosade värvimine ainult kliendi kulul ja vastavalt eelnevale kokkuleppele. Lisatööde eest arve kliendile, mis on ka loogiline.
Millisest kohast sa aru ei saa....?




Vasta
#19
(31-08-2012, 08:05 AM)stihl Kirjutas:
(30-08-2012, 11:53 PM)tauntss Kirjutas: kuidas saab maksta kondi radikas vist mingi kasutatud esi pamper vana kapott vana ja tiib 1300.- eurot


Miks ei saa sis:

Pamper - 100€ (kasutatud)
Kapott - 100€ (kasut.)
Esitiib - 35€ (autolammutuse hinnad koos transaga; remondiettevõte ei osta osi Petsi käest ja õllede eest)
Kondi radikas - 120€ (uus)
Jah. radikas - 200€ (uus)
Jah. vedelik, 10L - 10€
Esitulede pirnid - 6€
Konditsioneeri filter - 35€
Nipet näpet veel midagi - 100€

Kereosade maha ja pealepanek - 100€
Kondiradika vahetus - 50€ (sest üks torudest läks lahtivõtmisel puruks)
Jah. radika vahetus - 15€
Kondi täitmine - 50€ (ei tähenda seda, et tööle hakkaks; kui mingi muu leke vms on)
Värvitööd, 3 osa, kokku 400€
Poleerimine - 30€
Autopesu - 12€


P.S. Klendi soovil muude, avariis mittekannatanud kereosade värvimine ainult kliendi kulul ja vastavalt eelnevale kokkuleppele. Lisatööde eest arve kliendile, mis on ka loogiline.
Millisest kohast sa aru ei saa....?
noh muidugi kõik aru saadav
Vasta
#20
(31-08-2012, 01:10 PM)arturmalcik Kirjutas:
(31-08-2012, 08:05 AM)stihl Kirjutas:
(30-08-2012, 11:53 PM)tauntss Kirjutas: kuidas saab maksta kondi radikas vist mingi kasutatud esi pamper vana kapott vana ja tiib 1300.- eurot


Miks ei saa sis:

Pamper - 100€ (kasutatud)
Kapott - 100€ (kasut.)
Esitiib - 35€ (autolammutuse hinnad koos transaga; remondiettevõte ei osta osi Petsi käest ja õllede eest)
Kondi radikas - 120€ (uus)
Jah. radikas - 200€ (uus)
Jah. vedelik, 10L - 10€
Esitulede pirnid - 6€
Konditsioneeri filter - 35€
Nipet näpet veel midagi - 100€

Kereosade maha ja pealepanek - 100€
Kondiradika vahetus - 50€ (sest üks torudest läks lahtivõtmisel puruks)
Jah. radika vahetus - 15€
Kondi täitmine - 50€ (ei tähenda seda, et tööle hakkaks; kui mingi muu leke vms on)
Värvitööd, 3 osa, kokku 400€
Poleerimine - 30€
Autopesu - 12€


P.S. Klendi soovil muude, avariis mittekannatanud kereosade värvimine ainult kliendi kulul ja vastavalt eelnevale kokkuleppele. Lisatööde eest arve kliendile, mis on ka loogiline.
Millisest kohast sa aru ei saa....?
noh muidugi kõik aru saadav
Ei kõik osad mis tehti olid vanad (mis varem küljes olid!)
Mitte ühtegi asja ei ole uut pandud!
Mingi vana iluvõre lappiti kokku minu vanaga ja kasutatud esituli pandi!
hinnad väänati uute asjade omad aga asju ei ole uusi pandud!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB W210, E300 TD, 1998 - kodutu kodutu 11 5,724 06-10-2024, 08:02 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,801 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,369 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,206 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 29,837 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 631 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  MB R320 4Matic, Long ,2006 MBR320 25 9,558 30-11-2023, 11:21 PM
Viimane postitus: MBR320
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,834 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 492 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 1,294 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne