Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mb w124 300D turbo 87a.-arts24h
#41
Vahepeal sai kapoti alla üks tükk lisatud.
[Pilt: 45775-004.JPG]
Eilsest õhtust enam auto ei sõida ajutiselt. Doubt
[Pilt: 67573-003.JPG]
[Pilt: 28823-005.JPG]

Kui kellegi ülearust veovõlli vedeleb siis pakkuge julgelt.
Naftapress.
Vasta
#42
Vahepeal olen auto korda teinud, ja pool tiiru kütet veel peale keeranud. Nüüd liigub minu meelest täitsa viisakalt. Kohapeal käies võiks tsipa madalamad pöörded olla. Pühad läbi siis peaks klapikambri kaane tihendi ära vahetama siis peaks päris ok olema. Muidu sai prooviks vahepeal ühed vanad rehvid siledaks lastud Jõudu on ikka korralikult.
Naftapress.
Vasta
#43
Pumbal keerasid ainult alumist kruvi?
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#44
Tooreklappi keeramine muudab tühikäigu pöördeid.
Vasta
#45
Ainult alumist jah. F#ck täna läks see sama pooltelg pooleks mille uue panin, jälge vaadates tundus et seal on mõra sees olnud. Milline see tooreklapp seal veel on pole eriline spets ka diisli kohapeal. Eusa_think
Naftapress.
Vasta
#46
mõlemad pooled koonusesse ,elektroodiga kokku küpsetada ja siis lisa toru peale.See järel see ka kinni, endal peab siiani ja uskumatul kombel pole ka vibra.
Vasta
#47
Suht näotu jah kui need krõps ja krõps katki lähevad Big Grin Varsti võin neid aja peale vahetama hakata.
Naftapress.
Vasta
#48
Kuidas õli tagasivoolu lahendasid? Kas eemaldasid karteri ja tegid tera ümber või puurisid mootoriplokki õige koha peale selle tagasivoolu?
Vasta
#49
Puurisin augu sisse ja keermestasin, sai sõbralt spets stutsi kus isegi tihend ka all, keera aind sisse. Sinna käib lihtsalt sisse lükates mingi plastik voolik sisse ja ongi valmis, siiamani töötab.
Neid stutse ja voolikuid kasutatakse rekadel muidu ja on õli kindlad ja paistab et kuuma talub ka kenasti.

See et väga hullult piitsutada ei saa võib tõesti termostaadi viga olla mul 85 kraadine termostaat sees ka. Kuid vabalt hingavana kihutades polnud mingit temperatuuri muret. Eile sai ca400 meetrit 4korda järjest sõidetud ilma vahedetta kippus 100 kraadi peale minema. Rehvi põletades ja linnavahel süstides seda muert pole. Samas katlas on teravam tuli all ka kui varem.
Naftapress.
Vasta
#50
Ei taha keegi turbo süsteemi osta? Asi täitsa toimib ja peaks bensiini mootori külge ka istuma. Võtan mõnipäev arvatavasti maha kuna sõidan autoga ikka päris palju ja ökonoomsus esmatähtis. Kellel huvi pakkuge hinda.
Naftapress.
Vasta
#51
Sellistes tingimustes annavad vabalthingava kolvid, kepsud otsad http://www.superturbodiesel.com/std/show...p?tid=2588
Üldiselt sellelt superturbodiesel.com lehelt loeb välja et originaal pumbaga on sisuliselt võimatu mootorit laiali lasta, vaja on suuremaid 7mm elemente. Loomulikult seab originaal pump ka võimsusepiirid....

Tahaks selle postiga innustada edasi katsetama Eusa_dance
Vasta
#52
Ma esialgu võtsin maha süsteemi, kuna sõitmist päris palju, ja hetkel rahadega on ka nii nagu on. Koos väga vähese linna sõiduga ja maanteel kuskil 120kmh sõites arvestasin mingi koguse pealt keskmise nõks üle 8l 100km kohta.
Maha võtsin sellepärast et praegu kui mul oli ainult 1,5 tiiru peale keeratud siis ta mingi ulme võimas ei olnud aga liikus väga hästi diisli kohta. Samas oleks tahtnu kõvasti veel peale keerata sest tunda oli kuidas iga väiksemagi kruvi õiges suunas keeramisega tuli tõmmet koguaeg juurde.

Nagu praktika näitab siis neid turbo süsteeme ei osta keegi eriti ja usun et lähevad esialgu riiulile, kunagi tõstan kindlasti tagasi külge ja siis keeraks juba korralikult peale. Praeguse keeramisega ei viskand isegi musta tagant välja.
Tegin ühe kehva kvaliteediga video klipi ka aga ei mõista seda siia ülesse panna. Mõtlesin küll et võiks video tarvis tiiru veel lahti keerata aga ei viitsinud sisselaske kopsikut maha võtma hakata.
Naftapress.
Vasta
#53
Midagi väga erilist polnud aga jõulisem kui ilma turbota. Hetkel turbot pole ja tunda on et rammu on vähem ikka. http://www.youtube.com/watch?v=2C4yj5OR8...e=youtu.be
Naftapress.
Vasta
#54
(14-12-2011, 11:03 PM)arts24h Kirjutas: Tahhokas ei tööta, muidu hakkab üpris vara tegutsema kohal käies väntab ka juba päris korralikult ringi. 2 liitrisel bensukal buustis 3000 pöörde peal.

Tahomeetri võiks ka korda saada oleks päris tore. olen proovinud mitut tahomeetrit viga selles ei ole ja olen proovinud ka teist releed mis peaks tahomeetri oma olema kus kaitse sees on aga ei olnud ka sellest tolku midagi.
Kuskil pool aastat tagasi hakkas korraks tööle paar minutit töötas ma olin juba peaegu rõõmus ja siis plõks ja jälle vaikus.

Tahomeeteri jaoks vajalikul tükil on peal kirjas ELR ja osadel veel diesel ja 6 syl. Toite saab see karbike teiselt releelt, sellelt millel kaitse peal. Asub aku taga.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#55
Siin samas foorumis vastav teema üleval http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=3453
uuri skeemi, sealt selgelt näha mida on ja mida pole vaja tahhoka toimimiseks. Sellelt kaitsmega ülepingereleelt (skeemil K1/1) saab tahhoka relee toite, vaata kas ka reaalselt vool sinna jõuab...
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 309 D 87a.3.0 65 kW Veskioja 37 31,215 08-10-2024, 08:34 AM
Viimane postitus: Veskioja
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 22 3,227 24-09-2024, 10:20 PM
Viimane postitus: Manifesto
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 295 299,306 23-09-2024, 09:11 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,903 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,227 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 899 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  300GD STT Turbo lukk 3 1,239 15-07-2022, 03:27 PM
Viimane postitus: ed_
  MB 230 E, 1992, W124 - Sm. Västrik Sm. Västrik 84 105,062 24-11-2021, 06:05 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  MB 240D(300D) w123 80. KertR 33 24,670 19-08-2021, 05:32 PM
Viimane postitus: w123fagon
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 40,578 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne