Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 3,0D tühikäik
#1
juhtus selline jama et, tühikäigu pöörded on madalad, eriti just külma mootoriga, auto on 88a. w124 3.0D. Tühikäiku ei reguleerita vaakumiga, pumba otsas on hoopis mingi induktiivpool või midagi sellist, igatahes kontrollisin poolile tuleva juhtmepaari pinget, seisva mootoriga ~8v, töötava mootoriga ~12v. Kui töötava mootoriga poolilt pistiku eemaldasin ei muutunud mootori töös midagi, isegi korraks mitte, kuidas ma saan kindlaks teha kas pool on läbi või mitte, või äkki on viga hoopis milleski muus? Naaber ütles, et tõmba toores peale:eureka:
Vasta
#2
Otse akult töötava mootoriga korraks 12v. peale kui midagi ei muutu siis pool läbi.
Seal vooluga juhitakse tühikäigupöördeid. 21W pirn vahel hoiab mul esialgu pöörded parajad,:lol: hiljem ehitan temp anduriga töötava skeemi.

Naabrile tõmba müts silmadele sellise soovituse eestConfusedilly:
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#3
pole veel jõudnud uurida aga kas selle pooli hind on tõesti nii kõrge, et tuleb ise sinna reguleeriat välja mõtlema hakata?
Vasta
#4
Hinnast ei tea midagi, mul see jurakas korras mis pumba otsa on. Puudub automaatika mis seda juhib. Mootor ise vahele tõstetud, eelmisel juhtis tühikäigu pöördeid vaakum.:evil:
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#5
Laur Kirjutas:Otse akult töötava mootoriga korraks 12v. peale kui midagi ei muutu siis pool läbi.
Seal vooluga juhitakse tühikäigupöördeid. 21W pirn vahel hoiab mul esialgu pöörded parajad,:lol: hiljem ehitan temp anduriga töötava skeemi.

Naabrile tõmba müts silmadele sellise soovituse eestConfusedilly:


Pumba peal see vidin on selle jaoks , et kui külma mootorit käivitad siis hoiab külmast peast mootori pöörded kõrgemal kuni mootori teatud temperatuurini!
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Vasta
#6
Sissepritse külmkäivituspihustit juhitakse ju ka taoliselt kuni teatud temperatuurini, andur mootori küljes kusagil.
Vasta
#7
meego Kirjutas:
Laur Kirjutas:Otse akult töötava mootoriga korraks 12v. peale kui midagi ei muutu siis pool läbi.
Seal vooluga juhitakse tühikäigupöördeid. 21W pirn vahel hoiab mul esialgu pöörded parajad,:lol: hiljem ehitan temp anduriga töötava skeemi.

Naabrile tõmba müts silmadele sellise soovituse eestConfusedilly:


Pumba peal see vidin on selle jaoks , et kui külma mootorit käivitad siis hoiab külmast peast mootori pöörded kõrgemal kuni mootori teatud temperatuurini!

W201 2.0D käib vaakumiga külmast peast pöörete tõstmine. Osadel W124 on see andur eraldi osadel temperatuuri anduriga koos.
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Vasta
#8
Meego pane see skeem üles siia, et oleks näha mis otsa alt, läheb temp. adurisse ja millised pumbakülge, mul jookseb tahoka ots kusagile salongi poole, aku taha releedesse ei lähe.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#9
tahhoka ots läheb algul salongi poole ja sealt edasi aku taha releesse. Hakkan otsima!
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Vasta
#10
Nii ühteist leitud!


Manustatud failid
.pdf   tahh.pdf (Suurus: 637.27 KB / Tõmbamised: 153)
.pdf   TAHH AUT+KONT.pdf (Suurus: 951.71 KB / Tõmbamised: 285)
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Vasta
#11
see induktiivpool ikkagi reguleerib pidevalt mootori pöördeid, aju (tahh.pdf joonisel: N8/1 Control unit ARA/ELR) mis seda induktiivpooli juhib, saab andmeid temperatuuriandurilt (B11/1) ja pööreteandurilt(L3). See vist rohkem selleks, et kui mingid suured tarbijad järele ühendada, siis see automaatika tõstab veits mootori pöördeid. Ja nagu ma aru saan siis minu autol ei reageeri see pumba otsas asetsev induktiivpool aju käskudele. Huvitav kas selle induktiivpooli võib sealt pumba otsast maha võtta, ja kas peale selle eemaldamist saab autot kasutada?
Vasta
#12
panin pildi ka, siis veits arusaadavam, mida ma maha tahan keerata. Äkki õnnestub ära remontida aga vahepeal tahaks autoga sõita ka.
[Pilt: k6rgsurvepump.jpg]
Vasta
#13
Arno_76 Kirjutas:panin pildi ka, siis veits arusaadavam, mida ma maha tahan keerata. Äkki õnnestub ära remontida aga vahepeal tahaks autoga sõita ka.

Sealt hakkab õli pritsima.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#14
sain mingi kasutatud pooli, vahetasin ära aga see ei andnud tulemust. Nüüd tekkisid uued küsimused, et kuskohas see "aju" asub, mis seda pooli juhib, raamatus on kirjas et kuskil aku taga aga niipalju kui mina nägin siis poolist tulev juhtmepaar läks kuhugi armatuuri alla. Ja kas sellel "ajul" on eraldi pöörete ja temperatuuriandur? sest tahomeeter ja temperatuurinäidik armatuuris töötavad
Vasta
#15
W201 2.0D käib vaakumiga külmast peast pöörete tõstmine. Osadel W124 on see andur eraldi osadel temperatuuri anduriga koos.
[/quote]


:confusedangry:
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Vasta
#16
ei aidanud muud kui läksin kadakale imre juurde ja seal tegi elektrik korda. Viga oli mingis relees, täpselt aru ei saanud, igatahes elektrik veits näppis seda ja peale seda nüüd töötab
Vasta
#17
Kui suured need normaalsed tühikäigu pöörded on muidu? Mul omal sama mootor ja kui käima panna siis tiksub ka kuskil 700 peal minumeelest. Külmast peast üldse köhib ja müriseb suht lärmakalt.
Vasta
#18
no kas kellegil siis pole korralikult toimivat mootorit? Palju pööre olema peab siis külmalt ja palju soojalt. Soojalt vist 650
Vasta
#19
ei tea, mul pole tahhokatBig Grin, aga muidu töötab ilusti:p
Vasta
#20
Sai ka üks OM603 soetatud, kuna tühikäigu ELR/ARA relee 006 545 36 32 juhtmestik oli läbi lõigatud, siis otsisin vastavat skeemi päris kaua-seega igaks juhuks panen ka siia.

[Pilt: p1030313.jpg]
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 199 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 157 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 386 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 226 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 291 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,856 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 396 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 663 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 752 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w124 Robin03 0 540 10-11-2021, 02:02 AM
Viimane postitus: Robin03



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne