Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
20-12-2011, 12:20 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-12-2011, 12:42 AM ja muutjaks oli berg.)
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
No ma ei tea, see mistra seal kesk-konsoolil pole küll minu maitse, ma oleks ikka uuetüübi konsooli pannud, aga see selleks. Kust siiski see tagaluuk avaneb, salongis mõnest nupust, puldist või mõlemast?? Tegelikult väga mõistlik lisa.
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
21-12-2011, 12:20 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-12-2011, 12:22 AM ja muutjaks oli berg.)
salongist, hetkel juhtmed veetud aga lüliti tuleb sinna keskele kuhu lisakelladki.Terve armatuur tuleb karvane kaasaarvatud piilarikatted jne
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
29-12-2011, 10:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-12-2011, 10:52 PM ja muutjaks oli berg.)
Sidur ka nüüd olemas, esimene sõit ka tehtud ,kuigi tagurpidi aga vähemalt sõidetud.Tagurpidi sellpärast ,et sai pandud alt käsitsi sisse kasti küljest.uuelaastal ostan uniballid ära siis saab vardad alla ja normaalse sõidu ka tehtud.
nüüd aretab suunakad ka põlema veel:
veidi halvema kvaliteediga pildid:
Postitused: 628
Teemad: 6
Liitus: May 2011
Maine:
0
Must auto ja valge velg on ikka ilusad koos.
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Seda on nad tõesti, peaks sebima plekid ,et kõik nelivelge ära värvida korralikult.
Postitused: 628
Teemad: 6
Liitus: May 2011
Maine:
0
Peaks ikka oma kutsika kere kah uuel aastal käsile võtma.
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Esimene burnout on tehtud, tagurpidi käiguga:
Imestan ,et tagumised pidurid võtavad kettad ja klotsid nii läbi.Uuelaastal teen valges parema video teise käiguga.Mootoril tundub jõudu olevat normaalselt,isegi 2000rpm-iga veab ratast vaikselt ringi (videos näha).
Pildid ka:
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
täna hakkasin tagumisi tiivakaari laiemaks tegema,proovisin ka 17" velge alla.Kui auto valmis saab siis tahaks 18" panna selle mõttega siis ka.
pildid:
Läheb veel laiemaks,190nel suht keeruline teha, kuna koobas saab sees tiivakaarega lähedalt kokku. Seega ei ole nii palju mängimis maad seal.
Originaal konditsioonis :
Teine pool võrdluseks(tuleb mõned värviparandused teha,talvel sai lumelabidaga haiget tehtud(kes mäletab pilte kus auto oli täielikult lume all):
Postitused: 217
Teemad: 16
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Laiemad koopaääred keevitada. kunagi 190mnele tegime 124 esitiiva koopaäärtest laiendid.
UK Garaaž
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
eks muidu jah aga hetkel juba asi nii kaugel ,et enam pole vaja.Sain juba veel laiemaks
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Vahepeal käis kast täiesti lahti ,kokku ära kuna vabakäik ja tagurpidi käik olid vahetuses.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Kas turbo ehitus on ka vahepeal edasi läinud? Kas originaal pritsungiga (ke-jetronic) on üldse võimalik asi toimima saada (kui tegu väiksema turboga)?
Postitused: 4,736
Teemad: 194
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
(24-01-2012, 12:57 AM)berg Kirjutas: Vahepeal käis kast täiesti lahti ,kokku ära kuna vabakäik ja tagurpidi käik olid vahetuses.
kas parandad manuaal kasti ka ?
või lihtsalt huvi pärast tegid lahti ?
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Kui loed nüüd hoolikalt siis tagurpidi ja edaspidikäik olid omavahel vahetuses,kast käis täiesti laiali.Täna sai
võetud karterikaas alt ära ,et turbole õlituse tagasivoolu stuts külge keevitada.Karterikaas oli seest vähemalt 2 cm paksust löga täis ja löga all mõtlen ikka sellist ,et jääb näpukülge,lisaks oli veidike rauapuru karteris pluss õlipumpa metallfiltri ees.Lisaks sai eelmine nädalavahetus reingsmi käest "uus" pritsepea soetatud.Uuel nädalal saab kollematerjaali kätte,uue turbo (pisut väiksema) ja ka vahejahuti bmw 525 disla pealt.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Kui karter maas siis kontrolli kindlasti kepsusaaled üle, muidu võib juhtuda nagu mul juhtus.....turbo poolne võimsuselisa kiirendab omajagu kulunud juppide riknemist.
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Tänud soovituse eest,üks küsimus tekkis kui paksust materjaalist peaks olema kollektori flantsi paksus?Originaalis 1cm kui ei eksi
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Täna sai saaled ka üle vaadatud ,kõik on korralikud,turbo õlitus on ka karteri külge keevitatud ja karter on all
|