Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
10-11-2011, 11:11 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-11-2011, 05:30 PM ja muutjaks oli Lahekas.)
Ei ei, roolivõimu läks ikka see õli, mis seal olema peab. Ja see filter seal sees võis tõesti originaal olla Kuid sellele filtrit polnud kell 20 õhtul kuskilt võtta ning hetkel ei torma sellega.
Aga selle õli pärast pole vaja muretseda. Kuna vana õli seal sees oli ikka üsna läbi omadega, siis tuleb kas järgmine nädal või veidi hiljem veel üks õlivahetus.
Auto hetkel Lesvenis. Helistati, et differ kutu. Neil kohe sealt teine pakkuda. Pannakse alla. Peale lõunat vaatame siis, mis lahendusele jõuame.
Edit: Just käisin järgi. Teine differ all, enam ei unda. Nüüd saab hakata muude asjadega tegelema. Sillaosad ja veel mõned nipet-näpet.
Muide, küsimus suurele ringile - tänasest hommikust saadik vilgub mul armatuuris siseringluse nupu tuluke. Pressi siseringluse nuppu, palju tahad, aga vilkumine ei lõppe. Samamoodi ei muutu sooja puhumine, kui muudan soojust külmema-soojema vahel. Ennem muutus. Milles võib viga olla?
E55 AMG
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
10-11-2011, 07:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-11-2011, 07:21 PM ja muutjaks oli Lahekas.)
Nonii, vastan ise oma küsimusele.
Töölt koju sõitma hakates panin auto käima ning salong suitsu koheselt täis. Kiirelt mootor kinni, kapott üles, sealt ka suitsupahvakas. Aku maha. Silm ei leia midagi. Aku peale, uuesti käima, jälle suitsu. Kiire pilt kapoti alla - aku kõrvalt, tiivapool juhtmete kimp, täiesti hõõgumas. Kiirelt kinni jälle ja aku maha, vähemalt koht teada. Aku maas, sain juhtmetele ligi. Hakkasin näppima, üks juhtmetest läks pooleks. Isoleerisin korralikult otsad kinni, et sama jama enam ei juhtuks. Ei hakanud enam tossu ajama. Siis aga ei tööta enam keskkonsoolis ükski nupp, mis pliidikellade vahel on - esiklaasi puhur täisvõimsusel, EC ja siseringlus. Ühelgi tuluke põlema ei hakka. Temperatuuri rattakesi keera palju tahad, puhub ainult täiega sooja koguaeg. Kas see juhe, mis ära põles, oli siis selle konsooli mingi (toite? Reguleerimis?) juhe? Kas piisab, kui ma ta korralikult ära parandan ning mingi muhviga korralikult kinni katan? Või peaks auto mõne elektriku juurde viima?
Kui elektrik, siis soovitage palun Tallinnas mõnda head elektrikku!
E55 AMG
Postitused: 204
Teemad: 25
Liitus: Aug 2007
Maine:
0
(10-11-2011, 07:11 PM)Lahekas Kirjutas: Nonii, vastan ise oma küsimusele.
Töölt koju sõitma hakates panin auto käima ning salong suitsu koheselt täis. Kiirelt mootor kinni, kapott üles, sealt ka suitsupahvakas. Aku maha. Silm ei leia midagi. Aku peale, uuesti käima, jälle suitsu. Kiire pilt kapoti alla - aku kõrvalt, tiivapool juhtmete kimp, täiesti hõõgumas. Kiirelt kinni jälle ja aku maha, vähemalt koht teada. Aku maas, sain juhtmetele ligi. Hakkasin näppima, üks juhtmetest läks pooleks. Isoleerisin korralikult otsad kinni, et sama jama enam ei juhtuks. Ei hakanud enam tossu ajama. Siis aga ei tööta enam keskkonsoolis ükski nupp, mis pliidikellade vahel on - esiklaasi puhur täisvõimsusel, EC ja siseringlus. Ühelgi tuluke põlema ei hakka. Temperatuuri rattakesi keera palju tahad, puhub ainult täiega sooja koguaeg. Kas see juhe, mis ära põles, oli siis selle konsooli mingi (toite? Reguleerimis?) juhe? Kas piisab, kui ma ta korralikult ära parandan ning mingi muhviga korralikult kinni katan? Või peaks auto mõne elektriku juurde viima?
Kui elektrik, siis soovitage palun Tallinnas mõnda head elektrikku!
Kui ise hakkama mingil põhjusel ei saa ja otsustad elektriku juurde viia, siis näiteks http://www.skival.ee (spetsialiseerunud auto elektritöödele)
Korduvalt käinud erinevatel põhjustel, sealhulgas lasin eelmine sügis oma W124-le paigaldada ka signalisatsiooni ja puldist töötava kesklukustuse. Töö tehti puhtalt ja korralikult, midagi ära ei lõhutud. Tööd teevad 2 nelja-viiekümnendates Eesti meest(vist ka antud firma omanikud), sõbraliku olekuga, käituvad lugupidavalt ja ei suhtu sinusse auto järgi. Hinna saad küsida juba enne töö algust.
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Suured tänud eastpak! Antud härrad pea, et minu naabrid ja see oleks ideaalne koht. Ma arvan, et viin kohe sinna, ei hakka ise pusima.
E55 AMG
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
15-11-2011, 02:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-11-2011, 02:18 PM ja muutjaks oli Lahekas.)
Eile sai võetud kätte ning vahetatud ära jahutusvedelik. Ennem pesin muidugi süsteemi läbi ning sai korralikult tühjaks tehtud. Seejärel spidomeetritross uus pandud, mis hakkas ka nüüd ilusasti õigeid kiiruseid näitama. Ning last but not least - käigukastiõli ja filtri vahetus. Algul arvasin, et selle viimasega tuleb kõige rohkem jama, sest juba trafo ringi ajamine, et kasti ning trahvo täiesti tühjaks saada, hirmutas mind ära. Kuid see läks kõik väga libedalt, ning uus õli tõi kastis välja ka varem puudunud elemendi - nimelt 5. käigu . Ennem sõitsin maanteel 4. käiguga, pöörded 3000rpm 90km/h pealt.
Homme talvekummid alla ning reedel elektriku juurde lühisesse läinud juhet parandama.
E55 AMG
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Lühisesse läinud juhtmed sai elektrik parandatud. Küll läks selle peale terve päev, ning väga suur kulutus minu rahakotist!
Miks lühis juhtus - Aku oli kinnitamata ning liikudes retsis ära juhtme isolatsiooni, mistõttu ka teine lühisesse läks. Sulatades üles ka enda lähedal olnud juhtmed. Nüüd kõik toimib nagu peab.
Edasi ootame palgapäeva ning seejärel "uus" esisild.
Listi lisandus veel mootoridiagnostika autole, kuid tõenäoliselt ei saa seda ennem teha, kui gaasiseade on eemaldatud. Kas on targemaid, kes oskavad gaasiseadme kohta paar sõna pajatada. Nimelt kas reguleeritakse mootori kütte-õhu segu ka seoses gaasi kasutamisega?
E55 AMG
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Täna õhtul tekkis lõpuks vaba aega. Vahetasin välja kõik kaitsmed, mis vähegi närakad tundusid ning käisin ka ülejäänud üle. Juhipoolne tagaaken aga kahjuks endiselt tööle ei hakanud
Samas reguleerisin käigukastitrossi kapoti alt. Oli teine jube lõdva ning kickdown ei töödanud. Ütleme nii, et ilma õhufiltri kopsiku ning õlifiltri eemaldamist on see igavene h*iamine. Aga sain paar ringi pingsamaks keerata. Tagajärjed lõhkine parem käsi, pöidlal suur vesivill ning töötav kickdown!! Samas tahaks natukesekene veel seda keerata, et veel paremat tulemust saada. Kuid progress seegi! Tuleb lihtsalt oodata käe paranemist.
Samas tahaks lisada paar sõna selle auto kohta. Lugesin hiljuti taaskord läbi Tauno Mõtsi kupee teema ning mis mulle tema mõtetest kummitama jäi ning ise sama arvan, on selle auto raskepärasus. Nimelt on linnas ta natuke raske ning keeruline, harjumist vajav aparaat. Nüüdseks on see juba ära harjutatud. Samas maanteel kiirusel 100km/h teist autot endale ei tahakski. (mitte, et ma seda tegelikult sooviks). Maanteel on see masin kiiruse pealt ikka omas elemendis, ning möödasõidud on klass omaette. Eriti nüüd, kus kickdown ka rakendub . Kütte võta ära kõik, mida ette annan ning küsib ka juurde.
Samuti olen tähele pannud, et selle autoga hakatakse tihti valgusfoori taga "plõksima". Aru ma ei mõista sellest. Reeglina nendega kaasa ikka ei lähe, kuid kui järsemalt kohalt ära lähen, siis tihtipeale peab kõrvalreas olev aparaat ikka minust ette saama. Eriti juhul, kui tegemist on noorte juhtidega.
Aga veereme edasi, teeme iga nädalaga selle auto paremaks, ning vast suveks on mul kokku lapitud üks väga korralik kube
E55 AMG
Postitused: 214
Teemad: 26
Liitus: Jan 2011
Maine:
2
Ju olid siis poistel neiud autos ,et vajutada tahavad foori taga
Suur unistus on endalgi sama mootoriga kupeed omada, aga seda kunagi hiljem.
Edu
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Siis on igal teisel, kes mu kõrvale punase taga satub, neiud autos
E55 AMG
Postitused: 1,025
Teemad: 14
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
Minul endal oli täpselt sama asi- et üritati peedistada, kui nähti kupeed. See on mingi kaasliiklejate kompleks vms
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
02-12-2011, 09:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-12-2011, 09:35 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(01-12-2011, 09:50 PM)Lahekas Kirjutas: ...
Samas reguleerisin käigukastitrossi kapoti alt. Oli teine jube lõdva ning kickdown ei töödanud.
...
KD jaoks on lüliti pedaali all, mis juhib kastis olevat solenoidi. See lüliti on trossist sõltumatu. Ehk Su autol ei tööta endiselt elektriline KD, trossist allavahetamine nüüd aga küll.
R6 on ikkagi R6 Eriti too 164 kW isend
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
02-12-2011, 09:38 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-12-2011, 09:39 AM ja muutjaks oli Lahekas.)
Aga asi seegi
Millest elektrilise KD mitte töötamine võib põhjustatud olla? Lüliti, juhtmemajandus, midagi käigukastis?
E55 AMG
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Kiire küsimus. Kas kütusefilter asub põhja all, paagi lähedal?
Probleem nimelt siiski, et üle 4000 pöörde hakkab auto nagu pooma, edasi ei lähe. Vahetab käigu üles, kuni 4000 pöördeni jälle muretu rühkimine, siis jälle hing kinni. Küünlad vahetasin ära. Nüüd proovin puhastada jagajat (või mis iganes ta nimi on sel mootoril) ning vahetada kütusefilter. Ma loodan, et sellest saab abi...
E55 AMG
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Nüüd mõnda aega siis "kahevärviline"
Põhjuseks siis eelmise omaniku kobakäpasus. Nimelt on auto üle elanud avarii kõrvalistuja poolsesse esimesse nurka. Muidu oli nagu enam vähem kõik seal, kuid juba alguses stange istus vildakalt ning oli altpoolt kaabli "nipukatega" parandatud. Stange kinnitused olid kõverad ning ei saanudki korralikult stanget hoida.
Üleeile aga Õismäe kuumaastikut külastades otsustas stange alla anda ning end maha visata.
Sain siis teise korraliku stange, mis küll pole sama värvi, kuid istub väga viisakalt ette. Millalgi läheb värvimisse.
E55 AMG
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Tahaks nüüd küsida targematelt nõu - auto käimine on konarlik. Vahepeal suri lausa iga risti peal välja. Segu on rikas. Vahepeal taob sumpsist pauke välja. Sai proovitud puhastada jagajat, küünlaid, küünlajuhtmeid kontrollitud, igasugu kaitsmed, pistikuid, ajut, ülepingereleed. Hiljem võtsin maha mootori temp anduri, enam välja ei surnud. Kuid tühikäigupöörded jäid madalaks ning tühikäigul väriseb kogu auto. Siis panin uue temp anduri, absoluutselt mitte midagi ei muutunud. Töötab samamoodi nagu ilma mootori temp andurita.
Pakkuge veel variante.. ma ei tahaks uskuda, et gaasiseade nüüd saabunud talvega seda pulli tegema hakkas...
E55 AMG
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Sama jama nii gaasi kui bensuga?
Kui segu on rikas, siis ei tasu probleemi süütest otsida...
Speedsteri Hannes aitab kindlasti, Lesven saab vast veale jälile, foorumikasutaja Stihl võiks heal päeval (kui tal on pooleliolevad tööd tehtud ja uut ei viitsi ette võtta) abiks olla...
Kas külmkäivituspihustilt juhtme mahavõtmine teeb asja paremaks või halvemaks?
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Sama jama nii gaasiga kui bensuga jah. Kusjuures, kui jama tekkis, proovisin esmakordselt seda gaasiseadme lülitit näppida. Täitsa töötab ja gaasi seeski, kuid erksuse vahe on märgatav bensuka kasuks.
Külmkäivituspihustil ei proovinud juhet maha võtta. Homme sõidan puhkuselt tagasi Tallinna, pöördun kohe speedsterisse.
Just lugesin Sinu lauset ühes teises teemas: "...ja siis hakkab pihta, ei käi korralikult..."
E55 AMG
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Mõõda testriga, kas drosselklapi asendi andur töötab korrektselt.
Kinnises asendis lühistab keskmise ja kummagi äärmise klemmi, täitsa lahtises asendis keskmise ja äärmise klemmi (pead ise proovima, kumb on äärmine on mis reziimi jaoks).
Mul on olnud mitu juhust, kui seesama andur on läbi ja mootor ei saa aru, et ta peab olema tühikäigu reziimis.
Selline lihtne asi, mida kontrollida. Ma olen 4-5 andurit paari aasta jooksul välja vahetanud. Pole küll palju neid juhuseid, aga tasuks kontrollida.
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Tänud kõigile pakkumiste eest, niimoodi kogemusi jagades targemakski saab.
Aga seekord süüdi lambda andur. Speedsteri Hannes pani käed külge ja mõõtis ning kruttis asju. Praegu ühendas lambda lahti, ostsin juba uue, kuid ootan võimalust kuskil auto alla pääseda ja see ära vahetada. Kutsus veel tagasi, kui lambda ühendatud, et paneme selle suksu täpselt õigesti käima
Suured kiitused Hannese suunas ja sügav kummardus ka mõnusa jutuajamise eest!
E55 AMG
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
03-03-2012, 11:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-03-2012, 11:41 PM ja muutjaks oli Lahekas.)
Üle pika aja mõni kommentaar. Suksu viib mind edasi igapäevaselt. Külmade ilmadega suutis küll kütusekulu juba isa V8 ameeriklast meenutada, kuid kohale viis alati. Nii kui sulaks läks, kukkus kulu kolinal.
Samas avastasin ka mõned vead veel:
Peale mõnepäevast seismist, veab aku väga hädiselt. Aku on korralik! Paar korda on tarvis olnud ka krokodillidega abistada. Tarbimine on taga. Üks oli esimene salongituli. Selle ühendasin lahti, kuid endiselt. Tuleb tester akule lüüa ja kaitsmeid välja võtma hakata.
Teiseks asjaks, lekib jahutusvedeliku vaikselt. Tilgub maha. Üks lohv, mis märg oli tsirkulatsioonipumba kõrval, sai uued voolikuklambrid, kuid endiselt on väike loik maas. Ma loodan ainult, et veepump väsimusemärke ei näita
ASD lakkas töötamast. Õli on, ABS töötab. Ei oska midagi arvata. Tuli ka enam käima pannes põlema ei lähe.
Positiivse külje pealt: esisild on korda tehtud ja helitehnika parandamine tuleb kohe ette. Nahka sai hooldusvahendiga kaks korda üle käidud. Läks pehmemaks ning ilusamaks. Samas on ka istmetel juba mõned praod (mitte läbivad). Kas on ka aineid, mis neid pragusi kaotavad? Kingaviksi meetodeid oma autol ei sooviks kasutada.
Kõik vead on kõrvaldatavad, kuid kortermaja ees on veidi ebamugav neid probleeme lahendatud, ning garaaži kasutamiseks pole kas aega või viitsimist.
Muidu rahul, kui saaks ainult praeguste ilmadega seda jõudu ka rakendada. Tuleb õiget kevadet ootama jääda
E55 AMG
|