Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 1992a 3,0d 81kw mure arvatavasti vaakumiga?
#1
Vana hea lõõts hakkas jälle vigurdama nimelt kui autot käivitada siis umbes iga kolmas kord jääb piduripedaal kõvaks ja kui mootor saab umbes 15 sek töödata läheb pedaal jälle normaalseks ja sama aeg ei sure mootor võtmest välja ka ?
kas võib ka sõidu ajal juhtuda et piduri pedaal jäigaks läheb ?
Kuidas seda vaakumi porobleemi lahedada ja millest alustada.?

Ette tänades vana-lõõts.
Vasta
#2
Kui välja ei sure ja pedaal on kõva (korras autol käima pannes piduripedaal muutub pehmemaks), siis järelikult vaakumit pole.

Pardavaakumi port on suht peenike, see võib ka niisama umbe minna, aga kui pidurivõimu ots juba pumbast vaakumit ei saa, on pump otsas. Ehk siis labad lõpuni ära kulunud.
Raviks vaid pumba vahetus. 601, 602 või 603, kõigil ilmselt sama.
Vasta
#3
[quote='stihl' pid='166277' dateline='1319975899']
Kui välja ei sure ja pedaal on kõva (korras autol käima pannes piduripedaal muutub pehmemaks), siis järelikult vaakumit pole.

Pardavaakumi port on suht peenike, see võib ka niisama umbe minna, aga kui pidurivõimu ots juba pumbast vaakumit ei saa, on pump otsas. Ehk siis labad lõpuni ära kulunud.
Raviks vaid pumba vahetus. 601, 602 või 603, kõigil ilmselt sama.

Huvitav on see igakord ei ole pedaal kõva?kuhu kanti see vaakumpump jääda võib ja kuidas see vahetus välja näeb ?

Vasta
#4
Ok.Kuidas vaakumpumpa vahetada ja kus kandis ta auto küljes asub?
Kas on ka oht et piduripedaal võib sõiduajal ka jäigastuda?
Vasta
#5
(30-10-2011, 09:00 PM)vana-lõõts Kirjutas: Ok.Kuidas vaakumpumpa vahetada ja kus kandis ta auto küljes asub?
Kas on ka oht et piduripedaal võib sõiduajal ka jäigastuda?

Pidurivõimendist läheb paari cm. läbimõõduga plastik toru mootori ette otsa, vaakumpumba külge.
Vahetuseks keera enamus polte välja, kuid jäta vastakuti paar tükki sisse, neid hakka ühtlaselt välja keerama. Kui see jätta tegemata võib pumba vedru viimase kõrva ära murda.
Kaval on keerata mootor sellisesse asendisse kus pinge vaakumpumbalt kaob.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#6
(30-10-2011, 09:32 PM)Laur Kirjutas:
(30-10-2011, 09:00 PM)vana-lõõts Kirjutas: Ok.Kuidas vaakumpumpa vahetada ja kus kandis ta auto küljes asub?
Kas on ka oht et piduripedaal võib sõiduajal ka jäigastuda?

Pidurivõimendist läheb paari cm. läbimõõduga plastik toru mootori ette otsa, vaakumpumba külge.
Vahetuseks keera enamus polte välja, kuid jäta vastakuti paar tükki sisse, neid hakka ühtlaselt välja keerama. Kui see jätta tegemata võib pumba vedru viimase kõrva ära murda.
Kaval on keerata mootor sellisesse asendisse kus pinge vaakumpumbalt kaob.

Aitüma hommikul läheb tööksSmile
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mure w212 ga Kristj@nM 7 795 08-05-2024, 01:38 PM
Viimane postitus: vreps
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 477 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 318 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 666 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 495 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 573 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  3.0 170kw S212 kütuse tagasivoolu mure mersik95 18 1,652 03-08-2023, 01:52 PM
Viimane postitus: jsv
  Mure W124 pööretega spy4 21 8,960 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 557 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 910 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne