Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 190E 3.0T 1988 - berg
Nädalavahtusel selgus ,et kaanetihend õhtal .Tänase seisuga sain kaane maha ja mida ma nägin ,et 2,4,5 silinder õline kuna tihend oli õlikanalitest õli silindritesse lasknud(tihendi pealt oli näha).Silindrid kõik jumala ilusad hoonimisjäljedki näha veel nüüd uuel nädalal kaas tegemisse samal ajal saan muid asju nokitseda.Nädalavahetusel sai ka pumbajuurest üks vasktoru korda tehud,esituleraam polt on ja alustasin armatuuri katmist karvaseriidega(kõlarikastiriie).Varsti pildid ka hetkel pole fotokat tallinnas
Vasta
Mis muidu sellest torukollektorist sai ja 3 tollisest väljalaskest? Toimib kenasti, andis juurde ka midagi? Mõni pilt.
Vasta
Pole veel keevitama hakanud, vahetan tihendi ära siis hakkan kohe installima
Vasta
nüüd olemas ka 3.0 radikasSmile
(07-10-2011, 08:54 PM)berg Kirjutas: nüüd olemas ka 3.0 radikasSmile

ahjaa keskonsool ja see osa kus pliidinupud ,sai ka valmis ja näeb välja ikka kenake
Vasta
(07-10-2011, 08:54 PM)berg Kirjutas: nüüd olemas ka 3.0 radikasSmile
(07-10-2011, 08:54 PM)berg Kirjutas: nüüd olemas ka 3.0 radikasSmile

ahjaa keskonsool ja see osa kus pliidinupud ,sai ka valmis ja näeb välja ikka kenake

näita ka ilmarahvale !

Terv,
Aare
Vasta
pole hetkel digikat:S aga esmaspäeval üritan miskit sebidaSmile
Vasta
Täna sai pildid tehtud sõbra telefoniga ja homme laen üles.Enivei kuna radikas ei istunud teps mitte mootori ja tala vahele, sai radika alumiseid kinnitusi veits muditud ,ülemised tuleb ka ümber teha.
Vasta
föönist ka pilti [Pilt: turbo1.jpg]
Turbo garrett T04b55.
Külmaosa tiivik alt mõõtes 70mm ,kuuma osa tiivik 74mm.
Kuumakoja peal mõõt 16.
Flants T3.
Ainult õli jahutus.
Vasta
Nädalavahetusel sai 11 klappi ära sooveldatud 2 erineva jämeduse pastaga.Kui küsite miks ainult 11 siis aiandi mersupoes saadeti mind uksest välja ,et neil ei ole kohapeal.Seejärel sai autoexperdist kätte 11tki ja esmaspäevaks lubati viimane
Veel sai ühendatud mõned lõdvikud ,tegin ära ka radika ülemised kinnitused selgus ka ,et ükspihusti ei toimi ja ots puha nõgine.Esmaspäeval/teisipäeval ostan ära plokikaanetihendi, sisse/väljalaskekollektori tihendid.Siis peaks karteri ära võtma ja laskma äravoolu keevitada.Digikat pole ikka loolt ära toonud Sad,sebin kuidagi mõned pildid lähiajal.
Vasta
Ma pole kuigi hästi teema-arendust jälginud, aga mis sul toite- ja kütusesüsteemi juhtima hakkab? Loodetavasti ei plaani sa originaal pritsungit jätta ja proovida jagajat keerata Icon_rolleyes
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
alguses jääb kõik sama rõhku palju ei kruti max 0,5 bari aga hiljem tahan hents sult võtta selle vemsi ja EFI või piisaks ainult vemsist?
Vasta
(30-10-2011, 12:41 AM)berg Kirjutas: alguses jääb kõik sama rõhku palju ei kruti max 0,5 bari aga hiljem tahan hents sult võtta selle vemsi ja EFI või piisaks ainult vemsist?

VEMS on juhtaju, mis juhib EFI`t Eusa_dance
EFI (electronic fuel injection)
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
siis vaja osta su käest see täis komplekt? palju hinnaks on? tilulilu asju poleks vaja peasi ,et töötaks.
Vasta
Uued pildid:
Katus laiguline vajab vibra, üle üldiselt tuleks terve kere vibraga üle lasta
kerge "apelsiinikoor" peal
[Pilt: 316445_265670943474019_100000933464286_7...8459_n.jpg]
plastikraam sai mustaks värvitud:
[Pilt: 391727_265668996807547_100000933464286_7...4836_a.jpg]
[Pilt: 298697_265669296807517_100000933464286_7...6742_n.jpg]
[Pilt: 297843_265670123474101_100000933464286_7...5781_n.jpg]
[Pilt: 391327_265670626807384_100000933464286_7...6043_n.jpg]
sellised siis alumised kinnitused ega midagi ilusat pole ja samas süsteem toimib
[Pilt: 316445_265670943474019_100000933464286_7...8459_n.jpg]
[Pilt: 318636_265671296807317_100000933464286_7...8879_n.jpg]
salong mootori staffi täis:
[Pilt: 375237_265671600140620_100000933464286_7...2672_n.jpg]
Keskonsool ja pliidinupu osa:
[Pilt: 378843_265671833473930_100000933464286_7...0922_n.jpg]
Kuna vahepeal seisab auto väljas siis panin tüübliaukudele teibi peale ,et vett sisse ei niriseks:
[Pilt: 382102_265672493473864_100000933464286_7...2664_n.jpg]
[Pilt: 377730_265672816807165_100000933464286_7...5167_n.jpg]
Hetkel ees selline velg all kuna teise velje rehv on mul lool:
[Pilt: 309737_265673320140448_100000933464286_7...7477_n.jpg]
kaanetihendi vahetus:
[Pilt: 381070_265673533473760_100000933464286_7...9987_n.jpg]
pliidinupu alumine osa puudu kellegil pakkuda andke teada:
[Pilt: 381427_265673930140387_100000933464286_7...5656_n.jpg]
Kui juba õlled all Icon_razz
[Pilt: 297420_265674183473695_100000933464286_7...4817_n.jpg]
Vasta
16# kuumakoja mõõt on paras 3.0 mootorile.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
lugesin,et tuleb taha alles 4000rpm.Vaadates seda 3.0 ja sellel peal k26 kas lahjaks ei jää? https://sites.google.com/site/sylteracing/bilder-bilen
Vasta
Kust sa seda lugesid? Konkreetse turbo kohta?

Omavahel öeldes ongi turbo üks suur kompromiss. Pole olemas turbot (tegelikult mingil määral muutuva geomeetriaga, kui keegi seda korrektselt juhtida saab, siiani pole näinud, et oleks laialt levinud ja õnnestunud), mis hakkaks vara puhuma ja kestaks samas ka lõpupööretel.

St 500hp jõudlusega turbo, mis hakkaks õhu massi tekitama 2000 rpm...

Turbo "lag" (nagu mõned kutsuvad, kitsa keelekasutusega inimesed, tegelikult on emakeeles tehnilised vasted kenasti olemas) on omajagu lahe ja närvekõditav, kui "mats tuleb järsku selga", eriti igapäevaautol, millega on tarvis ka näiteks pikemaid otsi sõita.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
mulle sobiks see variant paremini ,et madalatel pööretel oleks vunki ja lõpu moment polegi nii tähtis.Ja vaadtes seda sylte racingu pilli yuutuubist siis tundub küll turbo paras olevat kuigi k26 originaalis audi 2.2.Igastahes ma ei teagi nüüd kardan,et teen kõik valmis ja siis tuleb välja,et pean kohutavalt peenestama enne kui kuumosa vedama hakkab :S.
Vasta
Tuleb vist töine ja unetu nv:
[Pilt: 28869-P041111_19.3101.JPG]
lootust on,et laupäeval peaks kummisuitsu saama ilma turbota veel.Teen ohtralt video ja pildi materjaaleEusa_dance
Siduritoru eest suured tänud hannes-sile
Vasta
(31-10-2011, 12:30 AM)hents99 Kirjutas: Omavahel öeldes ongi turbo üks suur kompromiss. Pole olemas turbot (tegelikult mingil määral muutuva geomeetriaga, kui keegi seda korrektselt juhtida saab, siiani pole näinud, et oleks laialt levinud ja õnnestunud), mis hakkaks vara puhuma ja kestaks samas ka lõpupööretel.

VGT-d annab tegelt vaakumi ja vastava solenoidi ning PWM signaali abil juhtida täitsa vabalt aga mure on selles, et bensuka EGT tapab selle mehhanismi kiirelt ära. Samas vist mingid edukat katsetused on siiski ka tehtud. Iseenesest proovida ju võiks mõne bensiinil töötava auto peal..Eusa_think

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 190E 1983a 2,0 90kw Ott 91 81,616 12-10-2024, 01:26 PM
Viimane postitus: Lepz
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,798 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  MB 190e, 1993, w201 - kaarel kaarel_w201 55 47,709 26-07-2021, 11:45 AM
Viimane postitus: kaarel_w201
  Mercedes-Benz 420 SEL, 1988, w126- Marek89 Marek89 32 9,701 19-04-2021, 10:40 PM
Viimane postitus: Marek89
Photo MB 310 D buss - 1988 - Arkadi.T - LUKKU! Arkadi.T 41 10,771 24-03-2021, 09:01 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB 190E 320CDI OM613 1989, W201 - Tonyt TonyT 209 219,232 09-04-2020, 10:11 AM
Viimane postitus: herki
  MB W201, 190E, 1990 - Coollaager coollaager 16 17,397 30-04-2019, 09:24 PM
Viimane postitus: Werewolf
  MB 190E 3,2 90a. arts24h 266 241,946 26-08-2018, 08:44 PM
Viimane postitus: arts24h
  Mercedes-Benz 190E, 1989, M102.963 - Aialipp aialipp 55 60,022 07-07-2018, 12:33 AM
Viimane postitus: aialipp
  Mercedes Benz 200D W124, 1988 - markuus markuus 0 2,755 02-04-2018, 03:16 PM
Viimane postitus: markuus



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 8 külali(st)ne