Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 190E, 2,0 (3,0) turbo, 1992a. - arts24h
Ma ei tea kas mul on kunagi üldse millegist nii kopp ees olnud kui selle auto ehitamisest, tuleb välja et nüüd on plokikaane tihend läbi. Ei ole mõtet seda vahetama hakata tuleb kuskilt 3,0 otsida.
Vahepeal olen mõelnud küll et ei oleks pidanud ikka ümber ehitama hakkama seda. Nagu öeldakse ei ole mõnet masinat remontida kui masin käib. Kui kellegil on kusagil väga korralik 3,0 mootor üle siis võib julgelt teada anda, oleks väga tänulik.
Naftapress.
Palju üldse peale jõudsite keerata enne kui tihend läks?
Turbo
Kuni 1bar oli ainult. Ei mingit detot ega midagi, lihtsalt puhkus tihendi ära. No eks kaanevahelt oli enne ka veidi õli vist tulnud, enne turbotamist.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
A uuel motol plaanite stock tihendi juurde jääda või midagi kõvemat?
Safe poole pealt oleks vist tehase tihendiga mõtekas teha.
Turbo
Tehase tihend ikka jah. Lihtsalt oleks pidanud kohe uue panema ja pinnad lihvima.

Ma muidugi joonestan tihendi CAD`i, päris paljud on küsinud metalltihendit nagu ma M117 mootorile tegin.


Üks tegelane näiteks Austraaliast tellis turbokollektori jne M103 mootorile. Huvitav asjaolu on see, et ta ei kavatse sõita bensiiniga, vaid autogaasiga. Bensiini jaoks pihusteid ei panegi üldse.
Nad kavatsevad ikka kõvasti rõhku peale keerata, huvitusid ka kaanetihendist. Gaas teatavalt kannatab kõvasti rohkem boosti.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
(26-08-2011, 05:45 PM)arts24h Kirjutas: Ma ei tea kas mul on kunagi üldse millegist nii kopp ees olnud kui selle auto ehitamisest, tuleb välja et nüüd on plokikaane tihend läbi. Ei ole mõtet seda vahetama hakata tuleb kuskilt 3,0 otsida.
Vahepeal olen mõelnud küll et ei oleks pidanud ikka ümber ehitama hakkama seda. Nagu öeldakse ei ole mõnet masinat remontida kui masin käib. Kui kellegil on kusagil väga korralik 3,0 mootor üle siis võib julgelt teada anda, oleks väga tänulik.

siin keegi müüb m103, öeldud pole kas on 2,6 või 3,0 m103 algusega on mõlemad. http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=24029
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vaatan, et teema pealkirjas on 2.6'st saanud 3.0 Icon_cool
Leidsite uue mootori?
Turbo
(24-09-2011, 07:42 PM)sm. pelle Kirjutas: Vaatan, et teema pealkirjas on 2.6'st saanud 3.0 Icon_cool
Leidsite uue mootori?

Jep, täna proovib enamvähem tehnika peale saada, või vähemalt ettevalmistuse teha. Jupid ühelt motolt teise peale tõsta jne.

Probleemne koht on sidur. Hetkel käib mõte 3-kettalise paigaldamisest.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Kui nüüd kõik ilusti kokku saab ja laiali midagi ei lähe mootoril siis on ainult aja küsimus kuna vana sidur ära suitseb. Aga esialgu tuleb natuke paremat jalga tagasi hoida kuni veel uut sidurit pole. Lihtne öelda raske teostada. Icon_lol
Naftapress.
Siduril korv jääb samaks? Jääb pidama ka? Icon_smile
Ma ükspeäev vaatasin seda m103'e ja mõtlesin kust see turbo õlitus tuua.
Kas sealt õlirõhu anduri juurest või on plokis ka olemas kuskil mingi koht kust saaks vähe mugavamalt?
Turbo
(26-09-2011, 08:06 PM)sm. pelle Kirjutas: Siduril korv jääb samaks? Jääb pidama ka? Icon_smile
Ma ükspeäev vaatasin seda m103'e ja mõtlesin kust see turbo õlitus tuua.
Kas sealt õlirõhu anduri juurest või on plokis ka olemas kuskil mingi koht kust saaks vähe mugavamalt?

Õlirõhu anduri juurest vast kõige mugavam. Meil asi nii lahendatud, et hüdrotoruga toodud õlifiltri korpusest andur, kolmikuga sisselaske alla/peale, et mugavam majandada oleks. W201 puhul pole seal taga eriti ruumi antud Icon_biggrin

Hetkel vaatan 2- ja 3-kettalisi sidureid, omale ja artsile. Mul oma kaubaliftile ka talveks turbo (tutikas HX40) install kinni pandud.

Ükspäev lähen proovin ühte 3-kettalist MB nuudi otsa. Kui kõik oletused klapivad, siis saab nuudi osa vahetamata korralikke sidureid kasutada. Teatavasti MB`le pole ju performance/racing asju saada.

Edit: Vastus sinu küsimusele korvi kohta - Ei jää pidama, kindlasti mitte. Müüt on see, et 1-kettaline mistahes sidur hoiab kinni 700-800Nm. Minu Sachs Race Engineering 3-kettaline sidur on "spec`i" järgi 900Nm või oli isegi sel variandil 1200Nm. See on siis 3 ketta peale ja materjal on hoopis teine.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Mis stabika teemast sai? omal oleks vaja ka kompunnida midagi.Kas 124ja oma saaks aretada?Võiksid teha pildid wg paigutusest ja ka turbo asetusest juhul kui koormaks pole see.
Sabikas on väga hea ja istub aretamatta külge, lihtsalt keera alla.
Naftapress.
Kuuldavasti peax 124 stabikas ilusti 201 külge minema, kummastki otsast tuli vist ainult natuke lühemax teha (1cm või nii) ja sõltuvalt stabika kujust on võib-olla stabika kinnitused vaja ümber keerata, kuid sellex on ka tehase valmidus olemas.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Kinnitused saab jah ümber keerata, need ka juba keeratud.Turbo jääb suureks ka?
(29-10-2011, 08:41 PM)berg Kirjutas: Kinnitused saab jah ümber keerata, need ka juba keeratud.Turbo jääb suureks ka?


Ei, kui siis mootor väikseks.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Mis pööretel ka taha tuleb?
Vana 2,6 tuli 4500 pealt aga uut pole jõudnud veel pealegi tõsta, ehk see nädal jõuab teha midagi. Loodetavasti tuleb 3,0 vähe varem järgi.
Naftapress.
äkki räägid lähemalt mis masinast saanud on siis ? tuleb uus kere ? midagi terveks ka jäi ?
Ei oskagi nagu midagi kirjutada siia, lisan parem mõne pildi. Icon_sad
[Pilt: 54867-Picture_563.jpg]
[Pilt: 52635-Picture_564.jpg]
[Pilt: 29676-Picture_565.jpg]
[Pilt: 58964-Picture_566.jpg]
[Pilt: 96754-Picture_567.jpg]
[Pilt: 43787-Picture_568.jpg]
[Pilt: 46593-Picture_569.jpg]
[Pilt: 94639-Picture_570.jpg]
[Pilt: 45878-Picture_571.jpg]
[Pilt: 38257-Picture_572.jpg]
[Pilt: 22447-Picture_573.jpg]
[Pilt: 44936-Picture_574.jpg]
[Pilt: 86287-Picture_575.jpg]
Naftapress.


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 190E 1983a 2,0 90kw Ott 91 81,622 12-10-2024, 01:26 PM
Viimane postitus: Lepz
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 895 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  300GD STT Turbo lukk 3 1,230 15-07-2022, 03:27 PM
Viimane postitus: ed_
  MB 190e, 1993, w201 - kaarel kaarel_w201 55 47,744 26-07-2021, 11:45 AM
Viimane postitus: kaarel_w201
  MB 190E 320CDI OM613 1989, W201 - Tonyt TonyT 209 219,395 09-04-2020, 10:11 AM
Viimane postitus: herki
  MB W201, 190E, 1990 - Coollaager coollaager 16 17,406 30-04-2019, 09:24 PM
Viimane postitus: Werewolf
  MB SL320 1992a - Duubzu duubzu 7 4,821 18-01-2019, 08:10 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  190D 2,0 53kw Turbo. 92a.-arts24h arts24h 62 52,041 18-09-2018, 05:33 PM
Viimane postitus: arts24h
  MB 190E 3,2 90a. arts24h 266 242,225 26-08-2018, 08:44 PM
Viimane postitus: arts24h
  Mercedes-Benz 190E, 1989, M102.963 - Aialipp aialipp 55 60,070 07-07-2018, 12:33 AM
Viimane postitus: aialipp



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 12 külali(st)ne