Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 190E, 2,0 (3,0) turbo, 1992a. - arts24h
#81
Ei olnud toona saada kuskilt seda 3,0 nii uskumatu kui see ka poleks. Siis saigi 2,6 võetud.
Vb võtaks 3,0 nõks varem turbo järgi aga muidu esialgu vast kw puudu ei tule.
Ja ega õige kw pole sealt veel välja võetudki.
Naftapress.
#82
nad ei leidnud kolmnulli.Ja rehivd kohapealt nii pane 205/55 peale ja on hea või siis 195 siis ei käi omal samad mõõdud all
#83
Kui puudu jääb, siis oleks targem juba 3.2 või 3.4 peale minna.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
#84
Täitsa ootan mis sealt tuleb. Eusa_dance
Spoolup on veits kõrgel a loodan, et saate vähe madalamale seda.

Omal tiivad tegin juuutuubi tarkuse järgi, et torujupp toidab küll, värv soojaks ja tuld.

Terv
Pelle
Turbo
#85
Keegi võiks juba sellele riisiraktile siin mõned sõiduvõtted näiteks tuua.
201 202 124 210
#86
Rakett võiks enne korralikult seadesse saada ja omal pole filmimasinat ka pealekauba.
Naftapress.
#87
Ja siis mõni video ka rahvale.
#88
Sai täna veidi nokitsetud. Süüde paika jne. Hetkel väga paugutada ei saanud, maru palju siniseid onusid hakkas ringlema.

Praegu on ainult 3" leegitoru küljes. Kõige vaiksem just ei tundu, aga saame hakkama. Homme/ülehomme panen sumpa alla.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
#89
Krt kui to pill 100% valmis saab siis võib päris rängalt hea olla linnavahel "rullnokkasid" lüpstaIcon_biggrin

Poisid te ajate mulle ka juba sellise Mercedes-Benz isu peale Icon_biggrin

Palju tal umkaudu kw ja Hp on?
Bensiiniga võib pinsleid pesta Diislis on jõud!
#90
Tänased katsetused läksid tõesti aiataha. Eks mõne video ikka saab kui auto täitsa valmis ja tiptop seades. Mina ei julge persejärgi kw ja hp pakkuma küll hakata, aga kindlasti üle saja Badgrin
Naftapress.
#91
Sain sõbralt kkk 29 turbo peab neid võrdlema omavahel äkki on sellel tsipa väiksem kuumakoda kui olemasoleval kkk 31. Kange soov on ikka seda buusti madalamale saada. Kui muu ei aita siis tuleb tulevikus otsida kas suurem mootor või väiksem turbo. Aga enne tuleb auto 100% valmis saada ja siis näha mis tuleb.

Hents proovib ühte 104 mootorit teha 103 kaanega hiljem näha välja tuleb muidu selline 3,2 liitrine 12 klapiline mootor oleks täiesti ideaalne.
Arvatavasti tuleb autot veel talvel lammutada sest tõenäoliselt kui see aasta veel sõita peaks sellega saama siis ootab ees siduri vahetus.
Naftapress.
#92
Ässitaja ei ole aga kummisuitsu tahaks näha küllIcon_twisted
#93
(23-08-2011, 09:17 AM)berg Kirjutas: Ässitaja ei ole aga kummisuitsu tahaks näha küllIcon_twisted

Projekt on väga hea ja kummisuitsu tahaks nähe küll jah
Bensiiniga võib pinsleid pesta Diislis on jõud!
#94
Sama siin.Mulle koguaeg sellised turbotamised meeldind.Edu!
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f


#95
A mis pihustid kasutate?

Terv
Pelle
Turbo
#96
Samu, mis sullegi tulevad. Siemens 668cc/min (aka Siemens 630cc)
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
#97
Ojaa see väga huvitav projekt Thumbsup mis sellest vanast mootorist sai ?
#98
Tegelt mõtesingi, et kas 830cc või 630cc läksid.
A pidite mingeid pukse vms ka tegema, et need ilusti istuma saada või oli nn "bolton"?
On meeles jah, et deka'd suht ainus variant, mis istuvad stock kollesse.

Terv
Pelle
Turbo
#99
Olen kuulnud midagi et ka sinu Sec pidi tulevikus kiiremini sõitma hakkama.
Vana mootor on ka veel täitsa alles sealt on ainult mõningaid vidinaid puudu turbosüsteemist. Mingiaeg üritasin seda müüa aga ei tuntud huvi. Nüüd vist ei müügi seda kes teab mis tulevik toob. Äkki äkki saab see veel sõitma kuskil sest selle mootori kogu potensiaali pole ära kasutatudki. Viimati sõitis see kõigest 0,8 bariga ja liikus vägagi nobedalt. Usun et rõhku annaks tõsta isegi pea poole võrra. Ja selle 2,0 pluss on see et see on kerge.
Kellegil huvi siis võin selle ära anda täpse koguse eorode vastu. Aga usun et jääb siiski omale.
Naftapress.
Peaks hakkama rahakoguma ehk saab siis endale ka mõne sellise teha
Bensiiniga võib pinsleid pesta Diislis on jõud!


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 190E 1983a 2,0 90kw Ott 91 81,622 12-10-2024, 01:26 PM
Viimane postitus: Lepz
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 895 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  300GD STT Turbo lukk 3 1,230 15-07-2022, 03:27 PM
Viimane postitus: ed_
  MB 190e, 1993, w201 - kaarel kaarel_w201 55 47,744 26-07-2021, 11:45 AM
Viimane postitus: kaarel_w201
  MB 190E 320CDI OM613 1989, W201 - Tonyt TonyT 209 219,395 09-04-2020, 10:11 AM
Viimane postitus: herki
  MB W201, 190E, 1990 - Coollaager coollaager 16 17,406 30-04-2019, 09:24 PM
Viimane postitus: Werewolf
  MB SL320 1992a - Duubzu duubzu 7 4,821 18-01-2019, 08:10 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  190D 2,0 53kw Turbo. 92a.-arts24h arts24h 62 52,041 18-09-2018, 05:33 PM
Viimane postitus: arts24h
  MB 190E 3,2 90a. arts24h 266 242,226 26-08-2018, 08:44 PM
Viimane postitus: arts24h
  Mercedes-Benz 190E, 1989, M102.963 - Aialipp aialipp 55 60,070 07-07-2018, 12:33 AM
Viimane postitus: aialipp



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne