Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 300E, 1988 - wulf
#1
[Pilt: 72833-IMGP6246.JPG]

Mark: 300E
Väljalaskeaasta:1988
Läbisõit:150-200-300K mõistatus, ootab lahendamist
Mootor:3.0 132kw R6
Värvus:alpineweiss 147
Lisavarustus: el.luuk, el aken 2X, aut kast, eemaldatud tähistus pakiruumiltSmile
Muud: hämmastavalt hea tõmbega R6, kaasnev nauditav turbiinilaadne heli
Vead: kahjuks pole eriti midagi...
Plaanid:kasutada sihtotstarbekaltSmile

Ja nõudmisel siis lahkelt veel pilte...
[Pilt: 98564-IMGP6244.JPG]
[Pilt: 65665-IMGP6037.JPG]
[Pilt: 64765-IMGP6039.JPG]



Tänan positiivse tagasiside eest! Valge värv, mustad liistud ja kerge läige toovad selle auto juures hea valguse korral välja sellise pipraterava ja kriipiva kontrasti. Päris elus silm seda nii ei taba aga fotol minu arust kuradima äge. Silm lausa õgib ja naudib. Auto minu käes alates 2009 talv, MB autokuulutuste paadunud lehitseja kiirost Kesk-Eestist, nägin-kõne-kohale ja vormistus 12h jooksul. Kipub nii olema, et meil siin tekib nn talutavas seisukorras 124 müüki suhteliselt harva vast nii 4-5 tk aastas. Ja ei saa unustada muidugi ka hinnakomponenti, mõistliku hinnaga leiab seline auto kiiresti ostja. Neid autosi hakkab juba vaikselt vähemaks jääma. Auto Kesk-Saksast Eestisse toodud 2007.a ja kellal uskumatult väike läbisõit. Ei tahaks spekuleerida aga sisu, veermiku-kere-uste tiheduse ja elus nähtud autode põhjal pakuks ca 200-300t vahele... aga see ei ole oluline, rõõmu teeb rooste suhteline puudumine. Värvitud teda siiski tundub olevat, ei tea kas seal või siin. Vigu muidugi ikka on aga talutavalt. Nagu 20a vana auto puhul ikka vahetatud juhtmed,küünlad,jagaja,rootor,lambda,mootoripadjad,rooliamort,hulga pukse jm kulutarvikut. Terane silm tabas märki- sillastendist võiks läbi astuda ja kalded üle vaadata, sõidul hoiab küll kenasti sirge aga siiki. Ja valuvelje polt on ka koledasti üle serva...tegu on sümbioosiga sellisest vahepealsest variandist- praktilisest töölkäimis autost-hobiauto alatooniga.
Parimatega,
wulf
Vasta
#2
Täitsa kena orig. konditsioonis "neli" tundub olema, Võsale peaks eriti meeldima :-)

Kahju, et vigu pole? Badgrin
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#3
Kena kena, aind rohkem pilte, salongist, roostet üldse pole? Kui kaua Eestis?
Vasta
#4
Meeldib muidugi - valge ju ja kitsa liistugaWink

Hea, et vigu pole veel välja tulnud. Kuid vihjeks võin öelda, et tagaratta kalde järgi pakuks seal pukside väsimist ning iluvõre on selle ühe pildi järgi üsna väsinud...

Aga ei noki rohkem. M103 on iseenesest muhe mootor.

Muretuid kilomeetreid.
Vasta
#5
Algul vaatasin sinu autot eestpoolt nagu oma autot. Suht huvitav, ühel ajal tekkisid teemad samast aastast, sama mootoriga, peaaegu sama varustusega ja sama värviga autodest. Ainult sisu värvide vahe on. Muretuid kilomeetreid ka minupoolt!
E55 AMG
Vasta
#6
Väga kena I gen'i neli, imelik muidugi et sul summuti ots 1 otsaga, tavaliselt R6 motodel ikka 2..aga muidu selline kitsa liistuga muutub üsna rariteetseks juba, kus kandis auto liigub muidu?
Vasta
#7
Postituste kokkusattumus- pime juhus, ikka mis muud. Auto elab ise Tln-s. Ta on seda MB klubi foorumit-elukest vaikselt kiibitsenud ja vast siis saab mingi aeg ka ametlikult klubi liikmeks. Siis tahaks ta kindlasti olla nähtav mõnel suvisel sõidul või trehvil.
Paneb muidugi mõtlema, selle sakslase otsus, kes selle 1988.a seotas, maksis siis selline mudal ca 50 000 DEM aga selle raju hinna juures valis ta ikkagi valge värvi ja sinisisu. Mitte, et mul selle vastu midagi oleks aga tundub ikkagi nn 132kw ekovalik... kuna pakiruumil silti pole siis oli tegu tagasihoidliku kodanikuga kes siiski tahtis kiiret sõitu teha ja naabri kadedusest päästa. Mb riidesisu kvaliteet on tasemel, näevad ikka viisaka kohtlemise korral väga värsked välja. Piloodi istmenurga tervis ja üldine trimm tundub sõltuvat väga palju roolija kaalust ja needivöö olemasolust.
Vasta
#8
Sellel autol suvest uus ja hoolas omanik. Muretut kulgu.
Vanaautode vahetamine on veelgi parem kui nende pikajaline omamine... siis läksin üle diislimaailma taasavastama, ikka 124 gaSmile
Kaubalift 100kw diisel 95.a 24v -väga põnev tehnilne meistriteos ja seda just mootori poolest (ilma turbota). Millagi pistan ka pildid vaatamiseks.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 22 3,225 24-09-2024, 10:20 PM
Viimane postitus: Manifesto
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 295 299,260 23-09-2024, 09:11 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,891 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,222 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 898 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB 230 E, 1992, W124 - Sm. Västrik Sm. Västrik 84 105,051 24-11-2021, 06:05 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mercedes-Benz 420 SEL, 1988, w126- Marek89 Marek89 32 9,713 19-04-2021, 10:40 PM
Viimane postitus: Marek89
Photo MB 310 D buss - 1988 - Arkadi.T - LUKKU! Arkadi.T 41 10,791 24-03-2021, 09:01 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 40,572 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats
  W124, 280 E, 1993 - Even Even88 36 28,152 07-03-2020, 04:23 PM
Viimane postitus: nostromo



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne