Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
w124 300E, 1988 - wulf - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122)
+--- Teema: w124 300E, 1988 - wulf (/showthread.php?tid=18306)



w124 300E, 1988 - wulf - wulf - 03-05-2010

[Pilt: 72833-IMGP6246.JPG]

Mark: 300E
Väljalaskeaasta:1988
Läbisõit:150-200-300K mõistatus, ootab lahendamist
Mootor:3.0 132kw R6
Värvus:alpineweiss 147
Lisavarustus: el.luuk, el aken 2X, aut kast, eemaldatud tähistus pakiruumiltSmile
Muud: hämmastavalt hea tõmbega R6, kaasnev nauditav turbiinilaadne heli
Vead: kahjuks pole eriti midagi...
Plaanid:kasutada sihtotstarbekaltSmile

Ja nõudmisel siis lahkelt veel pilte...
[Pilt: 98564-IMGP6244.JPG]
[Pilt: 65665-IMGP6037.JPG]
[Pilt: 64765-IMGP6039.JPG]



Tänan positiivse tagasiside eest! Valge värv, mustad liistud ja kerge läige toovad selle auto juures hea valguse korral välja sellise pipraterava ja kriipiva kontrasti. Päris elus silm seda nii ei taba aga fotol minu arust kuradima äge. Silm lausa õgib ja naudib. Auto minu käes alates 2009 talv, MB autokuulutuste paadunud lehitseja kiirost Kesk-Eestist, nägin-kõne-kohale ja vormistus 12h jooksul. Kipub nii olema, et meil siin tekib nn talutavas seisukorras 124 müüki suhteliselt harva vast nii 4-5 tk aastas. Ja ei saa unustada muidugi ka hinnakomponenti, mõistliku hinnaga leiab seline auto kiiresti ostja. Neid autosi hakkab juba vaikselt vähemaks jääma. Auto Kesk-Saksast Eestisse toodud 2007.a ja kellal uskumatult väike läbisõit. Ei tahaks spekuleerida aga sisu, veermiku-kere-uste tiheduse ja elus nähtud autode põhjal pakuks ca 200-300t vahele... aga see ei ole oluline, rõõmu teeb rooste suhteline puudumine. Värvitud teda siiski tundub olevat, ei tea kas seal või siin. Vigu muidugi ikka on aga talutavalt. Nagu 20a vana auto puhul ikka vahetatud juhtmed,küünlad,jagaja,rootor,lambda,mootoripadjad,rooliamort,hulga pukse jm kulutarvikut. Terane silm tabas märki- sillastendist võiks läbi astuda ja kalded üle vaadata, sõidul hoiab küll kenasti sirge aga siiki. Ja valuvelje polt on ka koledasti üle serva...tegu on sümbioosiga sellisest vahepealsest variandist- praktilisest töölkäimis autost-hobiauto alatooniga.
Parimatega,
wulf


RE: w124 300E - Karl - 04-05-2010

Täitsa kena orig. konditsioonis "neli" tundub olema, Võsale peaks eriti meeldima :-)

Kahju, et vigu pole? Badgrin


RE: w124 300E - HotPapa - 04-05-2010

Kena kena, aind rohkem pilte, salongist, roostet üldse pole? Kui kaua Eestis?


RE: w124 300E, 1988 - wulf - v6sa - 04-05-2010

Meeldib muidugi - valge ju ja kitsa liistugaWink

Hea, et vigu pole veel välja tulnud. Kuid vihjeks võin öelda, et tagaratta kalde järgi pakuks seal pukside väsimist ning iluvõre on selle ühe pildi järgi üsna väsinud...

Aga ei noki rohkem. M103 on iseenesest muhe mootor.

Muretuid kilomeetreid.


RE: w124 300E, 1988 - wulf - Lahekas - 05-05-2010

Algul vaatasin sinu autot eestpoolt nagu oma autot. Suht huvitav, ühel ajal tekkisid teemad samast aastast, sama mootoriga, peaaegu sama varustusega ja sama värviga autodest. Ainult sisu värvide vahe on. Muretuid kilomeetreid ka minupoolt!


RE: w124 300E, 1988 - wulf - HotPapa - 05-05-2010

Väga kena I gen'i neli, imelik muidugi et sul summuti ots 1 otsaga, tavaliselt R6 motodel ikka 2..aga muidu selline kitsa liistuga muutub üsna rariteetseks juba, kus kandis auto liigub muidu?


RE: w124 300E, 1988 - wulf - wulf - 05-05-2010

Postituste kokkusattumus- pime juhus, ikka mis muud. Auto elab ise Tln-s. Ta on seda MB klubi foorumit-elukest vaikselt kiibitsenud ja vast siis saab mingi aeg ka ametlikult klubi liikmeks. Siis tahaks ta kindlasti olla nähtav mõnel suvisel sõidul või trehvil.
Paneb muidugi mõtlema, selle sakslase otsus, kes selle 1988.a seotas, maksis siis selline mudal ca 50 000 DEM aga selle raju hinna juures valis ta ikkagi valge värvi ja sinisisu. Mitte, et mul selle vastu midagi oleks aga tundub ikkagi nn 132kw ekovalik... kuna pakiruumil silti pole siis oli tegu tagasihoidliku kodanikuga kes siiski tahtis kiiret sõitu teha ja naabri kadedusest päästa. Mb riidesisu kvaliteet on tasemel, näevad ikka viisaka kohtlemise korral väga värsked välja. Piloodi istmenurga tervis ja üldine trimm tundub sõltuvat väga palju roolija kaalust ja needivöö olemasolust.


RE: w124 300E, 1988 - wulf - wulf - 13-09-2010

Sellel autol suvest uus ja hoolas omanik. Muretut kulgu.
Vanaautode vahetamine on veelgi parem kui nende pikajaline omamine... siis läksin üle diislimaailma taasavastama, ikka 124 gaSmile
Kaubalift 100kw diisel 95.a 24v -väga põnev tehnilne meistriteos ja seda just mootori poolest (ilma turbota). Millagi pistan ka pildid vaatamiseks.