20-12-2009, 12:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-05-2011, 08:53 PM ja muutjaks oli R129.)
Puhume ka siis tomu vanalt teemalt maha. Tõsiselt (minu jaoks) palju aega ja finantsi on garaaži sisustamisele läinud, kuid nüüd on vähemalt koht kus auto üles tõsta ja lodetavasti hakkab projekt uuesti käivituma.
Kevadel Saksamaal olles leidsin Müncheni lähedalt mingid vene pätid kes lammarit peavad. Ostavad pauku saanud luksautosid ja müüvad siis neid laiali. Ferrarid, Porsched, AMGd, VIPERID jne jne mida iganes vastu puid ja poste ära lõhutud.
Need, kes minu preparaati näinud teavad, et momendiga tuleb tegeleda ja parim valik selleks on MB käigukastid mida paigaldatud ..... (loe mu eelmist postitust). Igatahes keegi frits oli oma CL600 TT vastu seina laiaks sõitnud ja müügis oli katkise korpusega 722.649 käigukast. Tavaliselt (noh tavaliselt neid ebays ei müüdagi) maksavad nad ca 3000 € kanti kuid kuna too isend oli korpusest katki, siis sai oluliselt odavamalt. Enne Stuttgarti sõitu (MB sõidukoolitus milles ma osalesin) võtsin käigukasti Münchenist peale ja nii ta seal õli välja ajaski kuni suure ringiga lõpuks läbi Taani ja Rootsi koju jõudsin. Edasised 6 kuud seisis ta igatahes nurgas.
Kuukene tagasi hakkasin kasti lahti kangutama, et katkine korpus ära asendada. Võrdlsein tootekoode ja numbreid ja sain aru, et 500 hj originaalis taluvad kastid omavad paksemaid võlle ja rohkem sidurikettaid koos tugevamate hammikatega. Ka korpuse numbrid on käigukastidel erinevad - aga noh lootus oli, et see on tingitud ainult mõnest metallkõrvakesest ja seega istuvad kõik korpused kõigi sisudega. Tutkiti nad istuvad. 722.649 (Maybach, V12 bi turbo, AMG 65) ja 722.648 (SLR) omavad samasugust korpust ja see on ca 1,5 cm teistest analoogidest pikem (näiteks ka AMG 55 omast), sest ta peidab endas rohekm kettaid ja suuremaid hammakaid. Igatahes sinna mu üritus seisma jäigi. Lisam homme mõned pildid.
Tellisin tihendikomplekti kastile ära - kui garaaž soojaks saab, siis hakkab töö jälle pihta. Vaja muidugi kastile uus korpus osta (hind venekeeles), sest see mis mul vedeles oli 400CDI oma ja nagu ma juba seletasin tiba liiga lühike.
Kevadel Saksamaal olles leidsin Müncheni lähedalt mingid vene pätid kes lammarit peavad. Ostavad pauku saanud luksautosid ja müüvad siis neid laiali. Ferrarid, Porsched, AMGd, VIPERID jne jne mida iganes vastu puid ja poste ära lõhutud.
Need, kes minu preparaati näinud teavad, et momendiga tuleb tegeleda ja parim valik selleks on MB käigukastid mida paigaldatud ..... (loe mu eelmist postitust). Igatahes keegi frits oli oma CL600 TT vastu seina laiaks sõitnud ja müügis oli katkise korpusega 722.649 käigukast. Tavaliselt (noh tavaliselt neid ebays ei müüdagi) maksavad nad ca 3000 € kanti kuid kuna too isend oli korpusest katki, siis sai oluliselt odavamalt. Enne Stuttgarti sõitu (MB sõidukoolitus milles ma osalesin) võtsin käigukasti Münchenist peale ja nii ta seal õli välja ajaski kuni suure ringiga lõpuks läbi Taani ja Rootsi koju jõudsin. Edasised 6 kuud seisis ta igatahes nurgas.
Kuukene tagasi hakkasin kasti lahti kangutama, et katkine korpus ära asendada. Võrdlsein tootekoode ja numbreid ja sain aru, et 500 hj originaalis taluvad kastid omavad paksemaid võlle ja rohkem sidurikettaid koos tugevamate hammikatega. Ka korpuse numbrid on käigukastidel erinevad - aga noh lootus oli, et see on tingitud ainult mõnest metallkõrvakesest ja seega istuvad kõik korpused kõigi sisudega. Tutkiti nad istuvad. 722.649 (Maybach, V12 bi turbo, AMG 65) ja 722.648 (SLR) omavad samasugust korpust ja see on ca 1,5 cm teistest analoogidest pikem (näiteks ka AMG 55 omast), sest ta peidab endas rohekm kettaid ja suuremaid hammakaid. Igatahes sinna mu üritus seisma jäigi. Lisam homme mõned pildid.
Tellisin tihendikomplekti kastile ära - kui garaaž soojaks saab, siis hakkab töö jälle pihta. Vaja muidugi kastile uus korpus osta (hind venekeeles), sest see mis mul vedeles oli 400CDI oma ja nagu ma juba seletasin tiba liiga lühike.