Postitused: 99
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
Mul on mingi jama et auto ei taha külmast peast käima jääda, pean mitu korda käivitama. Eelmine omanik mainis midagi vanast gaasiseadmest ,et see segab?
Või võib mingi muu jama olla , sest kui auto mootor juba soe siis on kõik ok.
Postitused: 55
Teemad: 3
Liitus: Sep 2009
Maine:
0
Postitused: 99
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
külmkäivituspihusti äkki ei tööta...
Postitused: 99
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
palju selline asi nt maksta võiks?
Postitused: 55
Teemad: 3
Liitus: Sep 2009
Maine:
0
Ehk on lisaõhk aga kõige kindlam oleks diagnostika
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
võta pihusti kollektori küljest lahti ja vaata kas hakkab pihustama. niisama pole mõtet midagi osta.
Postitused: 99
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
Postitused: 57
Teemad: 4
Liitus: Oct 2009
Maine:
0
06-12-2009, 08:29 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-12-2009, 08:30 AM ja muutjaks oli maisalup.)
uuri kas aju korras. mul oli sama jama, ajust ei tulnud signaali pihustitele, et nad töötaks ja sai pool mootorit järgi katsetatud. uue ajuga kohe töötas ilusti, kuni põles läbi sest pumba relee tagant oli üks juhe lahti mädanenud. nii et võid vaadata selle elektri värgi testriga üle
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Maisalup, ehk täpsustad, mida ta sealt ajust peaks testriga vaatama? Mis klemmidelt ja millist suurust? Pinget, voolutugevust? Või äkki hoopis ossiga signaali kuju ja iseloomu?
Sama hästi võiks soovitada igaks juhuks kütusefiltrit vahetada (kuigi see ongi enamasti vahetamata ja seega õige soovitus iseenesest).
Teemaalgatajale aga soovitan soojalt lugeda läbi need paarkümmend teemat, mis bensiinimootoriga Mercedes-Benz tööprobleemide kohta otsinguga välja tulevad. Kuna sel masinal on peal KE-Jetronic mida ka lühemalt KE-Jet nimetatakse, siis selle kohta on nii R129 kui Rolz kirjutanud üsna palju. Natuke otsimist ja natuke mõtlemist ning kui tester ja mutrivõtmed just võõrad pole, siis peaks koduste vahenditega põhilised veaallikad suutma elimineerida. Nojah, bensiini surve mõõtmiseks vajalikku manomeetrit ilmselt enamikul meist pole...
Aga selliseid sümptomeid võivad põhjustada madal bensiinisurve (filter umbes, pump tuksis, kütusetorustik mõlkis või roostest umbes, mõni voolik pundunud), ajuprobleemid, kaitsme halb kontakt (jah, kaitsmekarbis on pritse tarvis kaitse), külmkäivituspihusti rikkisoleks, termorelee rikkisolek, õhulekked... Nimekiri on pikk ja sõltub suuresti sellest, mida ja kuidas seal enne remonditud on. Üsna tihti on petsjalitsid Mercedes-Benz pritset "reguleerinud" ja sellest ka mittetöötamine.
Gaasiseade võib kehva paigalduse korral tõesti igasuguseid "huvitavaid" asju põhjustada...
Kui aga tööriistad või autoelekter tunduvad keerulised, siis soovitan soojalt diagnosti minna. Ka selle kohta on teema olemas, kus mitmeid häid kohti on välja pakutud. Vihjeks niipalju, et sama K(E)-Jeti kasutasid nii Volvo kui Saab, ka varased Audid-BMW-d, seega ei pea just tingimata mersuremonditöökotta minema...
Postitused: 57
Teemad: 4
Liitus: Oct 2009
Maine:
0
ma täpsemalt ei teaöelda, pole selle ala mees, aga mul oli mingi kanal läbi põlenud ja ei saanud impulssi ning külmalt madalatel pööretel ei töödanud ja pidi jalaga gaasi hoidma kuni soojaks läks. jamas pensupumba releesse minev pidevvoolu juhe ja põletas ajus kanali läbi nii, et kuskil seal kandis võib kala sees olla. mul ka ke-jettronik. ja sellel nii kui pensupumba relee pidevvoolu juhe jukerdab, tõmbab voolu läbi aju mingeid kanaleid pidi. see targem poiss kes teeb seda sai kuskilt elektri skeemid. ta teab rohkem, kui huvi uurin järgi mis kanalites jama on saan täpsemalt öelda
Postitused: 99
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
Selline küsimus ka et , kus see aju asub , saaksin ka kohe uurida ja vaadata seda asja?
Postitused: 57
Teemad: 4
Liitus: Oct 2009
Maine:
0
mul 2.0 w201 kerel on see kapoti all aku taga seal ka külmkäivitus- ja pensiinipumba relee.
Postitused: 99
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
Kus asub külmkäivitus pritse 124 3,0 132 kw?
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
peaks olema ainuke pihusti, millele ka juhtmed taha lähevad.
Postitused: 99
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
selge pilt , krudin küljest ära ja vaatan kas pritsib midagi üldse
Postitused: 99
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
käisin täna pulli pärast kuskil teeninduses, seletasin ära mis autol viga ja sealt öeldi et pihustid on läbi
On see võimalik???
Postitused: 57
Teemad: 4
Liitus: Oct 2009
Maine:
0
aga ikkagi proovi kas külmkäivitusel pihustisse signaal ajust tuleb.
ma maadlen siiani sellega. pole korras ajusid ja nupumöllu külmkäivituseks ei taha.aju põleb läbi kui kõik juhtmes pensupumba relee taga korralikult pole või oksudeerunud, tõmbab voolu läbi aju ja külmkäivitus läinud, soojalt käib
Postitused: 115
Teemad: 9
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Igamehe juttu ka ei tasu puhta kullana võtta...
Maisalup, räägi mitme amprised kaitsmed sul OVP relees on?
Postitused: 99
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
aga kus need releed ja asjad asuvad siis täpsemalt 300 ce?
|