Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Ma tegelt teen seda autot endale ja kes on öelnud ,et kulmud ette panen?Mina pole küll rääkinud,et panen. Ma teen nad proovi mõttes ,et näha millised välja näevad.Äkki mulle ei meeldi originaal?Küsite stange kohta miks? Kes oskab natuke tagasi vaadata ,siis stange oli katki nii paremalt poolt küljelt ,kui ka alt.Ma ei leia ,et see oleks sõbralik foorum.Kohe kukutakse välja elama oma mõtteid ja seda tehes mitte tagasihoidlikult.Need kulmud on tõesti rõvedad!Ja olge kindalad kapott jääb puutumatuna, auto on niigi piisavalt madal.
Postitused: 547
Teemad: 8
Liitus: May 2008
Maine:
1
Päris kõva püss sul. Endale ehitades tee ikka nii, et ise rahul oleksid. Mis sest, et mõni mersukaru su otsust heaks ei pruugi kiita
Postitused: 134
Teemad: 9
Liitus: Sep 2006
Maine:
-1
Ehita, ehita. Ega keegi keela. Lihtsalt ei taheta, et korralikust automargist jubedust tehakse. See, et MB kulmud ei sobi on kõigile teada. Ja üldse on MB juba tehasest väljudes täiuslik. Nii, et midagi ilusat juurde pusida üsna raske. Minu arvamus.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Tegelikult pole MB täiuslik, aga lihtsalt olemasolev saast ei kõlba külgepookimist.
Eks ühtteist oleks maitsekas teha, aga mitte kindlasti kulmusid, isegi mõte neid katsetada on selgelt "fail".
Aga, mis ütleja mina olen, elusees pole välimuse tuunimises ilu näinud. "All show, no go" pole kunagi minu silmis äge olnud. Ma olen ilmselgelt rikutud vaadetega.
Keegi ei keelagi teha, mis sulle meeldib, peaasi, et sa ise tunned, et see ongi see õige. Mitte et, "teen midagi, mis on teiste arvates lahe, aga jätab mind ükskõikseks."
Postitused: 1,025
Teemad: 14
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
Kõvv projekt on küll minu meelest. See, et stange nurgad alla ripuvad ja tiivad mõlkis, on vist taotluslik? Ses suhtes, et ainult noobid suudavad driftida nii, et autol ühtegi mõlki, ega kriimu ei tule.. Kas parema suuna asemele tuleb muidu koonusfilter? Ja kuidas sul õnnestus esivõre nikkel ära värvida?
Postitused: 547
Teemad: 8
Liitus: May 2008
Maine:
1
Krt esivõre on super. Ise ka tegelen selle värvimisega hetkel, oh seda niklit küll.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Mingid sepad on vist kapist välja tulnud ja hõljuvad pilvedes nüüd!
Postitused: 1,025
Teemad: 14
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
väikemees Kirjutas:Mingid sepad on vist kapist välja tulnud ja hõljuvad pilvedes nüüd!
Ei tea jah, mis neil viga on. Tähelepanuvajadus ilmselt:S
Postitused: 547
Teemad: 8
Liitus: May 2008
Maine:
1
Eks kogu see väline tuuning ongi suur tähelepanu vajadus. Autod on tehasest tulles niigi head. Tuleb ainult salaja kapoti alla juppe juurde panna. Ehitasime vahepeal 2x20w ledi kapoti alla, et oleks parem parandada, kui keset teed kinni jookseb. Samas keegi ei aimagi, milline tuuning masinal sees on, sest väljast on täielik null.
Postitused: 1,025
Teemad: 14
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
põhh Kirjutas:Eks kogu see väline tuuning ongi suur tähelepanu vajadus. Autod on tehasest tulles niigi head. Tuleb ainult salaja kapoti alla juppe juurde panna. Ehitasime vahepeal 2x20w ledi kapoti alla, et oleks parem parandada, kui keset teed kinni jookseb. Samas keegi ei aimagi, milline tuuning masinal sees on, sest väljast on täielik null.
Peale teist korda, kui sumpa alt lendas, sai sel eesmärgil põhjavalgustus ka pandud. Tulevikus kindlasti hüdroamordid, et parandus veelgi hõlpsam oleks
Postitused: 547
Teemad: 8
Liitus: May 2008
Maine:
1
hüdroamordid kuluksid ära küll. Muutuvad vihmaga ja pori sees auto põhja uuringud rikke korral kõvasti mugavamaks
Postitused: 1,025
Teemad: 14
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
põhh Kirjutas:hüdroamordid kuluksid ära küll. Muutuvad vihmaga ja pori sees auto põhja uuringud rikke korral kõvasti mugavamaks
Ei tea, palju sellised amordid üldse maksta võiks...`?
Postitused: 547
Teemad: 8
Liitus: May 2008
Maine:
1
http://www.youtube.com/watch?v=D2ncXzbXhz8 selle peaks saama 24k-ga. aga ei tea, kas ainult amordid või kogu krempel kokku?
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Ma ei tahtnud muidugi kedagi solvata ,selle eelmise jutuga.Iluvõre lihvisin ja värvisin.Tiibadega tegelen ,siis kui kätte jõudnud keretööd ja mu selline.seniks peace: 29. śaab kindlustus ka läbi ja siis tekib vist kapoti alla psst hääle masin
terv.
carl-steven berg
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
home made kollektori flantsid:
torukollega alustatud:
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Postitused: 84
Teemad: 3
Liitus: Nov 2009
Turboprojektis vist kõige rohkem peavalu ongi kollektroi valmistamisel?
Miks näiteks suuremat mootorit peale ei pannud ja seda turbotanud?
2.3 näiteks või juba m103 3.0 12V
Postitused: 725
Teemad: 11
Liitus: Jan 2007
Maine:
1
08-11-2009, 10:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-11-2009, 10:19 PM ja muutjaks oli taaviw126.)
Oli au kunagi näha kuidas Indrek Teppan ühele audile kollet valmistas. Tema lähenemine oli veits teistsugune. Nimelt poltis ta ploki vastu minevad flansid ühe raudtala külge nagu oleks see plokk. Siis fikseeris ta selle flansi, mille külge turbo kinnitub, ühe pulga külge punktides ja pulk oli omakorda keevitatud selle samuse tala külge. Kui flantsid paigas siis hakkas sinna vahele torujupikesi aretama. Ennekõike oli muidugi hoolikalt läbimõeldud milline see kolle täpselt olema peaks.
Omal ajal meeldis ka onne ehitada ja siis neid maha põletada või ära lõhkuda . Siiamaani naudin minemist, mitte kohale jõudmist. Edu sulle, mis iganes siit ka ei tuleks.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
08-11-2009, 10:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-11-2009, 10:31 PM ja muutjaks oli hents99.)
Taavi, ma olen üsna kindel, et sa mõtled kollet alloleval pildil.
Ai kuidas ma pärast ropendasin ja vandusin, kui mul oli vaja selle kolle otsast turbot kätte saada. Läbi ussi sellesamuse polte keerata jne.
Torud võiksid suhteliselt ühtlased olla. Kinni peaks tõmbama selleks, et midagi kõveraks ei läheks. Kollektori pikkus on samuti üsna tähtis.
Mina soovitaks teha turbo kolle selliselt, et paned esiteks turbo paika, ehk kinnitad korralikult mootori külge, siis teed kollektori valmis.
Mitte ei pane turbot kollektori otsa "rippuma". Õnneks on sinu puhul tegemist väikse vurriga, isegi liiga väikse, kui lõpuni aus olla. Back pressure saab suur olema.
Postitused: 725
Teemad: 11
Liitus: Jan 2007
Maine:
1
Just seda ma mõtlesingi. Äkki oli 2006 aasta...
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
|