Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
(20-01-2022, 07:15 AM)Karl Kirjutas: (19-01-2022, 09:03 PM)Randar Kirjutas: Kuna kilin-kolin on nii ebaühtlane siis pakuks pigem väljalaske süsteemi
Mul lõi ka see kohe pähe, sõelad või miskit lahti.
Sumpa on suht värske, pigem välistaks. Hääl on ka masina ees /kapoti all, mitte taga. Kui katalüsaator saab nii katki minna, siis seda ei välista. Annan teada, kui targemaks saan.
Aga see mõte tuletas meelde, et mõni aeg tagasi on paar korda olnud nii, et kui auto külmalt käima ja kohe liikuma hakata, siis hakkas esimesel liikumisel nagu "pooma" ja tuli kapoti alt mingit imelikku heli, st väljalase jääb kahtlusaluste hulka.
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Minu kunagisel W124 230E-l oli sama heli. Sumpas olid mingid tahmatükid lahti ning pooleldi umbes - need seal ka sees kõlisesid. Just kohe peale väljalaskekollektorit.
E55 AMG
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
Viga käes ja väga lihtne - kapoti all oli surnud "poolakas"
Peale mõningast garaaži ees uurimist jäi silma, et vent käitub ikkagi kuidagi kahtlaselt. "Näpud vahele" ja seisiski. Oli tunda ka väikest loksu, mille tulemus oli see, et ventikalabade tagaküljed oli juttu rääkinud veepumba rihmaratta kõrval oleva väiksema juhtrullikuga ning selle tulemusena ka veidi kaalust kaotanud.
Laiali harutamine nii lihtsalt ei läinud. Turbokal on radika ja ventika vahel väga vähe ruumi. Oletan, et ette on nähtud viskot vahetada ilmselt koos radika maha võtmisega. Sain kõigepealt lolli peaga ventika visko küljest eraldatud ja siis tuli meelde, et ega see ikka visko ja radika vahelt välja ei mahu. Kuna õhukesi kindaid ei olnud, olid ka käed vahepeal radika lamellidele oma osa loovutanud. Aga tuju sellest ei langenud.
Meelde tuli, et visko eemaldamiseks on mul garaažis vanast ajast 10-ne kuuskant ja selle jaoks otsitud pikendus olemas. Veidi kuuendikpöörde kaupa nikerdamist ja käes ta oligi.
Poolaka auks peab ütlema, et nime ei mäleta, aga spetsialiseerunud oligi radikatele, viskodele jms. Auto külge oli saanud 20. augustil 10 aastat tagasi, st kurta pole tegelikult nagu millegi üle (üle 100000km kestis).
Lõpp hea kõik hea. Ventikas oleks võinud halva õnne korral kapoti all ka korralikku disko orgunnida Vaja nüüd uus visko leida ja külge kruvida. Erilist kiirust sellega praegu pole
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
27-01-2022, 07:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-01-2022, 07:23 PM ja muutjaks oli Priit.)
*rtfm (read the fuc...ng manual)
Naiste juures pole vahetevahel loogikaga midagi peale hakata, Mercedes selles osas ei erine. Kui serpentiinrihma vahetuseks tuleb vabastada pinguti ja esimesena rihm maha võtta pingutusrullilt, siis uut rihma tagasi pannes pole pingutusrull viimane, kui just ei taha tunde ja päevi üritada Kui viimasena paigaldada rihm roolivõimu rattale, siis on vahetus ca 10 minutiga tehtav. Kui aga ka ventikas ees on, siis turbokal ei kujuta ette rihmavahetust ilma seda eemaldamata (kuigi internetiavarustes võib leida juttu, et ventikat eemaldamata on rihm samuti parklas vahetatav). Samuti tahaks heameelega näha, mis on spetsiaaltööriist visko eemaldamiseks, sest ruum seal tavalise kuuskandiga tegutsemiseks on olematu ka klaverimängija kätega inimesele.
Auto koos, uus kojamees Valeo VM17 ka külge pandud (Bosch käib minu omal üle klaasiääre) ja sõit võib jätkuda.
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
Serpentiinrihm. Tore uudissõna. Pole varem kuulnud. Tavaliselt kasutatakse sõnu soonrihm või lamerihm.
Niisama suusoojaks kommenteerin
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
(28-01-2022, 10:35 PM)kaupo51 Kirjutas: Serpentiinrihm. Tore uudissõna. Pole varem kuulnud. Tavaliselt kasutatakse sõnu soonrihm või lamerihm.
Niisama suusoojaks kommenteerin
Tundub, et võib olla inglise keelest tulnud, kusjuures suht palju ka Eestis eri lehtedel kasutatud sõna. Kommentaarid on ikka tervitatud!
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
15-05-2022, 04:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-05-2022, 04:46 PM ja muutjaks oli Priit.)
Viimased sajad kilomeetrid kütusekulu inimesi täis autoga pedaalivajutust piiramata täis paagi meetodil keskmiselt 7,2-7,3 l/100km. Praeguse kütuse hinna juures bensukas peaks võtma samaväärse tulemuse jaoks 6,8-6,9 l/100km, ehk milleks sõita väikse mootoriga
Olen suht kindel, et maanteel 90-ga ökotades tuleks raamatus olev 6,2 l/100km ka 30 aastat peale tehasest väljumist ära.
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
24-05-2022, 11:12 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-05-2022, 11:24 AM ja muutjaks oli Priit.)
Kui värsked väikse läbisõiduga ja korralikult hooldatud prantslased istuvad ausa näoga remondis, siis tööloomad tegutsevad.
Nüüd saab kooli bussijuht vahepeal ka Mersut roolida (Eedi alustas aastakümneid tagasi PAZ-iga ja on juhtinud igasuguseid busse, aga karta on , et Mersust võib sõltuvus tekkida)
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
Viimased 400km otsustasin proovida rahulikku sõitu, st tahhokas stabiilselt ca 2000-2200 rpm ning kiirused maanteel mitte üle 100. Hulgas ka veidi linnasõitu, sh Pärnus ummikus istumist Keskmine kütusekulu 6,75 l/100km
(kuna 124-l jookseb paak ilusti kõrini täis, siis täispaagi meetodil eksimisvõimalus puudub)
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
Tuunisin MB veepudelit ... Koskenkorva korgiga
Kuigi originaalkork oli mõnus kandmiseks, andis veele juba mõne tunniga juurde plastikumaitse.
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
05-10-2022, 08:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-10-2022, 08:04 PM ja muutjaks oli Priit.)
Sügis käes. Täna leidsin MB kapoti alt pesa tegemast 2 heas toitumuses hiirt. Hea toitumus ei tulnud õnneks juhtmestiku söömisest Turbohääle peale ilmusid mõlemad kapotiääre vahele aknast sisse vaatama, suht sürr pilt oli Aku ümbrusest sain eemaldada hunniku tammelehti ja tammetõrusid.
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
15-05-2023, 09:05 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-05-2023, 02:19 PM ja muutjaks oli Priit.)
Kallim on viimasel ajal pretensioonikaks läinud ja nõuab tähelepanu
Viimase poole aastaga on vahetatud (algselt läksin paari sillajuppi vahetama ülevaatuse soovitusel ):
-tagasilla hoovad
-tagumised pidurikettad ja klotsid, 1 support
-kardaani muhv
-esimesed rattalaagrid, kõik rooliotsad, roolivarras, šarniirid
-lamerihm ja pingutusrullik
-uus genekas (vanal oli üks kontaktrõngas plastikuni ära kulunud, teisel oli napilt puudu)
Positiivne on see, et kehval teel sõidab see auto oluliselt paremini kui suur osa kaasaegseid masinaid, tee ebatasasused triigitakse ilusasti välja.
Esisillas on väike madaldus toimunud mida tegelikult näha pole, mõlemad esivedrud olid osa keerust minema saatnud, mingi aeg vajab tähelepanu. Arvestades, et viimane vahetus toimus ca 10 a tagasi, pole Suplexi kvaliteedi osas midagi halba öelda, arvestades ka rasket nina.
Mis puudutab Lemfröderi juppe, siis kui vanasti tehti nalja vene autode roostetamise osas, siis need roostetavad ka ilmselt pakendis juba. Loodetavasti on tegu vaid kosmeetilise probleemiga.
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Uskumatu, kui kenasti arhitektuuri ja tarbekunsti värvigamma sellel pildil kohtub!
Edu vanuriga!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
(15-05-2023, 12:23 PM)Rolz Kirjutas: Uskumatu, kui kenasti arhitektuuri ja tarbekunsti värvigamma sellel pildil kohtub!
Edu vanuriga!
Nagu klubilised aru said, siis maja toonid said kallima makeupi järgi valitud
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
Autol oli tekkinud anomaalia, kus kohapeal gaasi andes vajusid esituled veidi madalamale ja siis tõusid jälle õigele kõrgusele tagasi. Kuigi kiirendades auto nina ka teoorias kerkib, siis selline insenerimõte tulesid kiirenduse ajal langetada ei tundunud loogiline. Seda enam, et tehasest tuli auto ka nivoosüsteemiga. Veel ebaloogilisem tundus, et pööretega tuled langevad, mitte ei kerki, sest hõrendus peaks gaasi andes tugevam olema.
MB guru Urmas Põlluste telefoni-diagnoos tundub paika pidavat. Süüdlane tundub olevat tulede regulaator salongis. 0-asendis nähtus esineb, muudes mitte. St tundub, et 0-asendis lüliti lekib.
|