03-05-2010, 11:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-05-2010, 09:58 PM ja muutjaks oli wulf.)
Mark: 300E
Väljalaskeaasta:1988
Läbisõit:150-200-300K mõistatus, ootab lahendamist
Mootor:3.0 132kw R6
Värvus:alpineweiss 147
Lisavarustus: el.luuk, el aken 2X, aut kast, eemaldatud tähistus pakiruumilt
Muud: hämmastavalt hea tõmbega R6, kaasnev nauditav turbiinilaadne heli
Vead: kahjuks pole eriti midagi...
Plaanid:kasutada sihtotstarbekalt
Ja nõudmisel siis lahkelt veel pilte...
Tänan positiivse tagasiside eest! Valge värv, mustad liistud ja kerge läige toovad selle auto juures hea valguse korral välja sellise pipraterava ja kriipiva kontrasti. Päris elus silm seda nii ei taba aga fotol minu arust kuradima äge. Silm lausa õgib ja naudib. Auto minu käes alates 2009 talv, MB autokuulutuste paadunud lehitseja kiirost Kesk-Eestist, nägin-kõne-kohale ja vormistus 12h jooksul. Kipub nii olema, et meil siin tekib nn talutavas seisukorras 124 müüki suhteliselt harva vast nii 4-5 tk aastas. Ja ei saa unustada muidugi ka hinnakomponenti, mõistliku hinnaga leiab seline auto kiiresti ostja. Neid autosi hakkab juba vaikselt vähemaks jääma. Auto Kesk-Saksast Eestisse toodud 2007.a ja kellal uskumatult väike läbisõit. Ei tahaks spekuleerida aga sisu, veermiku-kere-uste tiheduse ja elus nähtud autode põhjal pakuks ca 200-300t vahele... aga see ei ole oluline, rõõmu teeb rooste suhteline puudumine. Värvitud teda siiski tundub olevat, ei tea kas seal või siin. Vigu muidugi ikka on aga talutavalt. Nagu 20a vana auto puhul ikka vahetatud juhtmed,küünlad,jagaja,rootor,lambda,mootoripadjad,rooliamort,hulga pukse jm kulutarvikut. Terane silm tabas märki- sillastendist võiks läbi astuda ja kalded üle vaadata, sõidul hoiab küll kenasti sirge aga siiki. Ja valuvelje polt on ka koledasti üle serva...tegu on sümbioosiga sellisest vahepealsest variandist- praktilisest töölkäimis autost-hobiauto alatooniga.
Parimatega,
wulf