Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mure kesklukuga
#1
Selline lugu juhtus - 124 oli peale pandud Cheetahi alarm, mis hakkas lihtsalt sooja panema - signa peale, uksed lukku ja lahti nii kuidas Jumal juhatas. Korjasin selle kasti üldse välja, tulemuseks selline asi et juhi ukse nuppu vajutades enam kesklukk ei rakendu Sad Kõrvalukse nupust ja võtmest käib kõik kenasti,pump on OK jne. Asja teeb aga keeruliseks see et luku juhtimine oli kellegi Miki-Hiire paigaldatud - selline väga odav käsitöö, kasutatud on igasugu kontori-teipe, laualambi juhtmeid jne - et nagu ei oskagi kuskilt midagi otsida :O
Kust küll leida juhist, skeemi et saaks originaali taastada, et teada üldse mida ja kust otsida?
Vasta
#2
Reeglina ise topitud signadele on võetud impuls uxe juhtimisex, juhi jalge alt olevast plastik karbist.
Häda on tavaliselt see, et jalgatega vead masinasse niiskust, mis vajub läbi mati ja juhtmed oxudeeruvad läbi (paikamis kohad) ja hakkab ka signa vigureid tegema. tõenäoliselt on ka sinul kadunud elektri liinist juhiux (juhtmed oxudeerunud vms.) ja siis ei toimigi lüliti ja ka signa läx lollix kuna kadus juhiux ära. Otsi ülesse kust oli juhi uxele signa impuls veetud ja ma arvan, et kui korda teed on olemas. mõistagi on alati ka variant, et juhi uxe sees luliti (mis vaakum klapis on) on klemmid oxudeerunud, tolmused või muul moel surnud. selle saab testriga üle kontrollida.
aa infox veel niipalju, et minu 200-sel oli seisupiduri pedaali alla (kate maha võtta) eraldi karp, kuhu läxid esimeste uste lülitite juhtmed ja mis juhtis siis ka tagant vaakumpumpa.
Ühesõnaga on palju lammutamist kuid 124-ja keskluku süsteem on väga lihtne kui nati mõelda viitsid.
Vasta
#3
Kaevamist on tõepoolest uljalt. Miki-Hiir on pannud signa karbi kellade alla tühimikku ning sealt veetud valged tavalised juhtmed lähevad juhi jalgade all kaablitorus teiste, originaaljuhtmekimpude sisse ning kogu see aretis on üle mähitud miski riidesarnase mõnusalt üleni kleepiva teibiga. Thumbsup
Peaks ausalt öelda asutama pildialbumi "Kuidas ei tohi teha."
Eks ma siis kangutan tasapisi :-)
Vasta
#4
Probleem lahendatud. Viga oligi isearetatud signasüsteemi juhtmetes, millest üks oli mingil õnnetul kombel lihtsalt ära küpsenud.
Õnnestus leida ka selline tark raamat mis pildil - skaneerin selle sisse kõige täiega, siis saan omalt poolt abiks olla elektriskeemide ja palju muu huvitavaga.[Pilt: W124raamat.jpg]
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mure w212 ga Kristj@nM 7 795 08-05-2024, 01:38 PM
Viimane postitus: vreps
  3.0 170kw S212 kütuse tagasivoolu mure mersik95 18 1,649 03-08-2023, 01:52 PM
Viimane postitus: jsv
  Mure W124 pööretega spy4 21 8,945 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 910 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W211 E320 150kw konditsioneeri/kliima mure difred 8 1,553 24-05-2022, 07:28 PM
Viimane postitus: difred
  W212 2.2 diisel 2009 mure exest 2 1,265 23-07-2021, 07:05 PM
Viimane postitus: exest
  mure w124 e320-ga --Arx-- 3 2,849 31-03-2020, 11:22 PM
Viimane postitus: v6sa
  E200cdi mure marek1983 12 5,510 26-09-2019, 03:39 PM
Viimane postitus: marek1983
  E200cdi mure marek1983 8 3,739 09-09-2019, 01:06 PM
Viimane postitus: v6sa
  Mure mb w124 3.5t mb8220 3 3,101 11-07-2018, 03:40 PM
Viimane postitus: jegesmesh



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne