13-06-2010, 08:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-06-2010, 08:33 PM ja muutjaks oli tonymalva.)
Mark: Mercedes-Benz S500 kupee
Väljalaskeaasta:1995 lõpp
Esmane Reg: 01/96
Eestis reg.: 5/2009
Läbisõit: ca 210000
Mootor: 5.0 235kw
Käigukast: 5-käiguline automaat
Värvus: blauschwarz
sai siis paar päeva enne jõule vahetuskaupa tehtud(cadillac fleetwood limu Mercedes-Benz vastu). ennem auto nägemist ei arvanud sellest margist mitte midagi kuna polnud kokku puutunud MB-dega. Aga võib öelda et see oli armumine esimesest silmapilgust .
Vana omaniku jutust sain aru et mootor on vahetatud välja. uus 100000 kiltsa sõitnud mootor sai USA-st tellitud ja siin ära vahetatud. peale vahetust tehti ka autole diagnostika mis õnneks ei näidanud mitte ühtegi viga.
Masin nii välimuselt kui ka tehnilise poole pealt väga viis,kuigi paar viga ikka leiab.esiteks paneb välistemperatuuri näidik segast.teiseks tekitab muret mootori liigne töötemperatuur linnas(100-110.muidu85). sai ära vahetatud termostaat mis viga ei parandanud. siit foorumist lugesin temperatuurianduri petmise kohta,et peab kuhugi 0,1 oomise takisti vahele panema,ju peab vist seda proovima! oma lohakusest lõhkusin kliimaploki nuppude parandamisel displei ära(niiet kui kellegil pakkuda displeid või tervet kliima juhtplokki siis olen pakkumistele avatud).ja samuti olen huvitatud kõrvalistujapoolsest tuledepesumootorist. sai ka tellitud tagurtusantennide ümber käivad jullad,et auto täiuslikum välja näeks
http://www.upload.ee/image/633315/DSC_0089.JPG pilt eest
http://www.upload.ee/image/633463/DSC_0104.JPG pilt seest
http://www.upload.ee/image/633467/DSC_0108.JPG pilt küljepealt
Väljalaskeaasta:1995 lõpp
Esmane Reg: 01/96
Eestis reg.: 5/2009
Läbisõit: ca 210000
Mootor: 5.0 235kw
Käigukast: 5-käiguline automaat
Värvus: blauschwarz
sai siis paar päeva enne jõule vahetuskaupa tehtud(cadillac fleetwood limu Mercedes-Benz vastu). ennem auto nägemist ei arvanud sellest margist mitte midagi kuna polnud kokku puutunud MB-dega. Aga võib öelda et see oli armumine esimesest silmapilgust .
Vana omaniku jutust sain aru et mootor on vahetatud välja. uus 100000 kiltsa sõitnud mootor sai USA-st tellitud ja siin ära vahetatud. peale vahetust tehti ka autole diagnostika mis õnneks ei näidanud mitte ühtegi viga.
Masin nii välimuselt kui ka tehnilise poole pealt väga viis,kuigi paar viga ikka leiab.esiteks paneb välistemperatuuri näidik segast.teiseks tekitab muret mootori liigne töötemperatuur linnas(100-110.muidu85). sai ära vahetatud termostaat mis viga ei parandanud. siit foorumist lugesin temperatuurianduri petmise kohta,et peab kuhugi 0,1 oomise takisti vahele panema,ju peab vist seda proovima! oma lohakusest lõhkusin kliimaploki nuppude parandamisel displei ära(niiet kui kellegil pakkuda displeid või tervet kliima juhtplokki siis olen pakkumistele avatud).ja samuti olen huvitatud kõrvalistujapoolsest tuledepesumootorist. sai ka tellitud tagurtusantennide ümber käivad jullad,et auto täiuslikum välja näeks
http://www.upload.ee/image/633315/DSC_0089.JPG pilt eest
http://www.upload.ee/image/633463/DSC_0104.JPG pilt seest
http://www.upload.ee/image/633467/DSC_0108.JPG pilt küljepealt