07-05-2022, 03:41 PM
Tervist foorumlased! Otsustasin siis ka oma teemakese avada, kuigi eelnevalt Mersumees olnud siis pole siinses foorumis figureerinud aktiivselt nüüd siis parandaks end
Sai siis siin üks nii nn "barn find" S500 soetatud ja siit võikski teekonna alguse lahti teha mis saab kas ja kuidas saab.
Mark: S500, w220
Väljalaskeaasta: 2001
Läbisõit: 118700 ja see on ka originaal
Mootor: 5.0 v8 220kw bensukas
Värvus: Titanite Red - Metallic
Lisavarustus: katuseluuk, kesklukk, reguleeritavad tuled,kliima, mälud nii istmed,peeglid,rool, hele hall nahktuba, comand,tagumise akna kardin elektriline, el välis peeglid , telefon kiviaegne,
delux istmed koos ventilatsiooniga, ir reflektivad, turva klaasid ümbert ringi, silindrite cut-out süsteem zas ka peal.
Lisan siia pildid tolle auto varustusest siis lisaks:
Ajaloost: Ühe pere kasutuses olnud kunagi eestisse ilmumisest saati, mingitel aastatel oli aktiivselt igapäevases kasutuses siis soetati muud uuemat tehnikat ja jäi varu autoks mida siis aegajalt kasutati, viimased aastad siis rohkem ühest garaazist teise ladustatud, vahepeal vedeles ka hoovipeal ilmastiku käes ja nüüd siis õnnestus mul käpp sellele peale panna ja ta ära päästa niiöelda.
Viimane ülevaatus aastast 2018 ja sealt maalt ta siis ka rohkem garaazi kaunistus on olnud, autot on käivitatud mingite kuude tagant ja soojaks lastud töötada aga väga muud sellega tehtud pole. Hetkel veel ajutiselt registrist maas.
Siia siis pildid kui garaazi ukse avasin mis vaatepilt ees ootas:
Esmalt siis sai kohe 20 toopi värsket kütust paaki kallatud, tõstsin ühe vana nissani aku taha peale ärkas ellu, mootor käib ringi erksalt aga käima ei läinud... nii hakkasin siis jälge taga ajama, eest mootoril lati ventiilis kütust polegi, pole survetki, brake cleaneri najal töötas mootor ilusti, selge pump ilmselt õhtal, sai veel kaitsmed ka üle kontrollitud muidugi pump häält ka ei teinud süüdet andes, roomasin siis auto alla plastik eest mõõtsin pumbale peale tuleva voolu ära see on täitsa olema aga pump ei tee enam häält, viskasin arvuti ka nii muuseas taha puht huvipärast, et äkki on midagi vigades kirjas, midagi eriskummalist ei olnud peale airmaticu valve blocki surve anduri noh varasemalt eelmisel masinal sellega tegelenud ja kuna tal 1 tagumine nurk kahtlaselt madalal ka siis ilmselt saan ka sellega nikerdada, polegi siis miskit tellisin nüüd uue pumba+filtrid asjad ära ja vaatame siis tuleva nädala jooksul kas saan ta liikuma.
Edasine plaan on lihtne käin kogu pidurisüsteemi üle, hooldus loomulikult vaatan mis seisus rattalaagrite määre on sellest seismisest, käsipidurid asjad ja siis tuleks ülevaatusele ronida, et saaks ta tänavale liikuma.
Kui mehhaaniline pool ülekäidud ja asi okei siis jätkan iluvigade kaotamisega, nagu näha siis katuselt on lakk koorunud, esitiival ka mingi pornograafia lakiga toimumas, eks see väljas seismine ja päike on oma töö teinud, roostet on tagaluugi ääres nagu neil kombeks, ühel tiival oli paar täppi ja aku põhi on kutu, muus osas on rooste mõistes olukord väga viisakas ehk siis väga minimaalselt on seda mujale jagunenud, et tasub see pääste missiooni ette võtta.
Siinkohal ongi mõte et kas lähen üleüldise ülevärvimise teed ja värskendan kogu auto ilme sedasi või annab neid konkreetseid detaile veel elustada ilma massiivset tööd ette võtmata? Ilmselt loogiline ja lihtsam lahendus on üleüldine ülevärv, originaali staatuse tahaks siiski autol säilitada, et mingisuguseid amg stangesi ja asju ma siia külge kruvima ei hakka mulle meeldib kui on selline nagu ta kunagi tellitud oli.
Sai siis siin üks nii nn "barn find" S500 soetatud ja siit võikski teekonna alguse lahti teha mis saab kas ja kuidas saab.
Mark: S500, w220
Väljalaskeaasta: 2001
Läbisõit: 118700 ja see on ka originaal
Mootor: 5.0 v8 220kw bensukas
Värvus: Titanite Red - Metallic
Lisavarustus: katuseluuk, kesklukk, reguleeritavad tuled,kliima, mälud nii istmed,peeglid,rool, hele hall nahktuba, comand,tagumise akna kardin elektriline, el välis peeglid , telefon kiviaegne,
delux istmed koos ventilatsiooniga, ir reflektivad, turva klaasid ümbert ringi, silindrite cut-out süsteem zas ka peal.
Lisan siia pildid tolle auto varustusest siis lisaks:
Ajaloost: Ühe pere kasutuses olnud kunagi eestisse ilmumisest saati, mingitel aastatel oli aktiivselt igapäevases kasutuses siis soetati muud uuemat tehnikat ja jäi varu autoks mida siis aegajalt kasutati, viimased aastad siis rohkem ühest garaazist teise ladustatud, vahepeal vedeles ka hoovipeal ilmastiku käes ja nüüd siis õnnestus mul käpp sellele peale panna ja ta ära päästa niiöelda.
Viimane ülevaatus aastast 2018 ja sealt maalt ta siis ka rohkem garaazi kaunistus on olnud, autot on käivitatud mingite kuude tagant ja soojaks lastud töötada aga väga muud sellega tehtud pole. Hetkel veel ajutiselt registrist maas.
Siia siis pildid kui garaazi ukse avasin mis vaatepilt ees ootas:
Esmalt siis sai kohe 20 toopi värsket kütust paaki kallatud, tõstsin ühe vana nissani aku taha peale ärkas ellu, mootor käib ringi erksalt aga käima ei läinud... nii hakkasin siis jälge taga ajama, eest mootoril lati ventiilis kütust polegi, pole survetki, brake cleaneri najal töötas mootor ilusti, selge pump ilmselt õhtal, sai veel kaitsmed ka üle kontrollitud muidugi pump häält ka ei teinud süüdet andes, roomasin siis auto alla plastik eest mõõtsin pumbale peale tuleva voolu ära see on täitsa olema aga pump ei tee enam häält, viskasin arvuti ka nii muuseas taha puht huvipärast, et äkki on midagi vigades kirjas, midagi eriskummalist ei olnud peale airmaticu valve blocki surve anduri noh varasemalt eelmisel masinal sellega tegelenud ja kuna tal 1 tagumine nurk kahtlaselt madalal ka siis ilmselt saan ka sellega nikerdada, polegi siis miskit tellisin nüüd uue pumba+filtrid asjad ära ja vaatame siis tuleva nädala jooksul kas saan ta liikuma.
Edasine plaan on lihtne käin kogu pidurisüsteemi üle, hooldus loomulikult vaatan mis seisus rattalaagrite määre on sellest seismisest, käsipidurid asjad ja siis tuleks ülevaatusele ronida, et saaks ta tänavale liikuma.
Kui mehhaaniline pool ülekäidud ja asi okei siis jätkan iluvigade kaotamisega, nagu näha siis katuselt on lakk koorunud, esitiival ka mingi pornograafia lakiga toimumas, eks see väljas seismine ja päike on oma töö teinud, roostet on tagaluugi ääres nagu neil kombeks, ühel tiival oli paar täppi ja aku põhi on kutu, muus osas on rooste mõistes olukord väga viisakas ehk siis väga minimaalselt on seda mujale jagunenud, et tasub see pääste missiooni ette võtta.
Siinkohal ongi mõte et kas lähen üleüldise ülevärvimise teed ja värskendan kogu auto ilme sedasi või annab neid konkreetseid detaile veel elustada ilma massiivset tööd ette võtmata? Ilmselt loogiline ja lihtsam lahendus on üleüldine ülevärv, originaali staatuse tahaks siiski autol säilitada, et mingisuguseid amg stangesi ja asju ma siia külge kruvima ei hakka mulle meeldib kui on selline nagu ta kunagi tellitud oli.