14-01-2010, 01:20 AM
Tere. Autoks on 200d 2.0 55kw diisel -91
1.Autol on mootor kuidagi lahti. auto toodud soomest. Sõites on käikude vahetamisel auto hakkab raputama, või edasi-tagasi hüppama. esimene mõte oli mootoripadjad, aga need olevat vahetatud soomes aasta tagasi. ei paista katki olevat ka, sest mootor on nagu õhus. Mõtlesin siis et äki sidur, aga ühtegi tüüpilist siduriveaga kaasnevat probleemi ei ole, sest lahutab hästi ja käikude vahetamisel pole probleeme. märkasin, et mootoril pole kusagil ühtegi latti või migit tugevat kinnitust autokerega, ainult patjadel. Kas seal peaks midagi olema?
Milles võiks veel probleem olla?
2.Üks asi veel. Mul läks ostes kohe alguses 2 nädalaga 2 pooltelge ja kuu hiljem kolmas. Kõik murdusid kohapealt startides, kui natuke liialt gaasi andsin(sest üritasin jõnksutamist vältida). pooltelgi vahetades märkasin et mingit sorti loks on sees poolteljes, kui ta oli kinni pandud. Kas peabki nii olema? Millest võiks olla tingitud murdumised?
Võiksite pakkuda lahendusi mõlemale probleemile...
1.Autol on mootor kuidagi lahti. auto toodud soomest. Sõites on käikude vahetamisel auto hakkab raputama, või edasi-tagasi hüppama. esimene mõte oli mootoripadjad, aga need olevat vahetatud soomes aasta tagasi. ei paista katki olevat ka, sest mootor on nagu õhus. Mõtlesin siis et äki sidur, aga ühtegi tüüpilist siduriveaga kaasnevat probleemi ei ole, sest lahutab hästi ja käikude vahetamisel pole probleeme. märkasin, et mootoril pole kusagil ühtegi latti või migit tugevat kinnitust autokerega, ainult patjadel. Kas seal peaks midagi olema?
Milles võiks veel probleem olla?
2.Üks asi veel. Mul läks ostes kohe alguses 2 nädalaga 2 pooltelge ja kuu hiljem kolmas. Kõik murdusid kohapealt startides, kui natuke liialt gaasi andsin(sest üritasin jõnksutamist vältida). pooltelgi vahetades märkasin et mingit sorti loks on sees poolteljes, kui ta oli kinni pandud. Kas peabki nii olema? Millest võiks olla tingitud murdumised?
Võiksite pakkuda lahendusi mõlemale probleemile...