15-12-2008, 04:34 PM
Nonii, pole palju aega möödunud, kus sai valge tõukeratas maha müüdud ja uus pill asemele ostetud...krt inimesed, ausalt, pole mõtet osta väikese mootoriga autot....nu üldse ei lähe edasi aga küttet võtab ikkagi. Igaljuhul läks õnneks ja sain sellest valgest E 200 lahti, müüsin Lätti ära, kahjumiga, kuid mida ei saanud parata, muidu oleksid sellega elu lõpuni vegeteerinud.
Kõigest 2 päeva peale müüki ostsin uue auto, kusjuures lubasin kõigile, et hoian end vaos ja ei hakka uut nii pea ostma...Ralak selline kurjajuur siis agiteeris mind temaga koos Tallinnasse sõitma, sest ta seal kah ostis midagi...Igastahes vaatasime Ralaki projekti üle ja suundusime siis 300 CE'd vaatama, kuna omanik juba telefonis mainis, et kindel ostja juba olemas(Soomest soomlane) ja hind juba paigas aga enne sommi tulekut laevaga oli mõni tund aega, jõudsime auto üle chekkata...karp jäi lahti, hinna ja kvaliteedi suhe oli väga bueno. Tekkis probleem, kuna müüja oli ikkagi sommiga kokkuleppinud pidid nad ikkagi kokku saama. Samas nagu eelpool mainisin oli hind juba kindel, seega pakkusin ma üle. Müüja pidi helistama, et kas nüüd somm pakub üle või auto saan ikkagi mina. Sommil polnud rohkem raha kaasas seega sain mina auto ja somm läks nukralt Soome tagasi.
Aga nüüd siis natukene autost.
Mark: Mercedes-Benz 300 CE 24v
Väljalaskeaasta: 1990, (21.06.)
Läbisõit: 264 000 km
Võimsus: 162 KW
Mootori valem: 3.0 R6
Lisavarustus: 4x el. aknad, kliimaautomaatik, el. katuseluuk, el. peegel ja autol ka Getrag kepikast
Auto on siis Eestist 2008. a. jaanuarist ja toodud Itaaliast, seetõttu ka täielikult roostevaba, mitte kuskil pole midagi avastanud...lausa lust vaadata. Alt on kõik veel tehase mastiksi all. Kõik el. vidinad töötavad ja kliimaautoaatik samuti puhub külma ja toimetab probleemideta. Samuti on nahksisu üllatavalt heas korras ning salong üleüldse on värske olemusega.
Muidu on ka probleeme. Nimelt enne auto puterdas madalatel pööretel ja CO oli kõrge. Käis siis auto diagnostis. Peale kätte saamist enam ei puterdanud, mis oli üsna imelik, kuna mees ütles, et andureid, vaakumeid ja pingeid/elektroonikat kontrollides oli kõik väga hea...ju siis näppis midagi paika....ei tea müstika...vaatab, peab edasi liiklema ja jälgima, peaks ka CO'd mõõtma, ehk too ka nüüd korras. Vaatab! Mootoris vaja mõni tihend ära vahetada, kuskilt immitseb õli. Muid vigu hetkel pole.
Plaanid: Teha kõik korda ja jätta originaal seisu! Järgmisest talvest läheb garaazi, ei hakka rohkem soolama, suvel üritan maksimaalselt kõik ära puhastada. On olemas ka Becker orig. stereo, vaatab mis tollega saab, vaja mingi box leida, muidu peab aind kassette kuulama
Mõni pilt ka.
Kõigest 2 päeva peale müüki ostsin uue auto, kusjuures lubasin kõigile, et hoian end vaos ja ei hakka uut nii pea ostma...Ralak selline kurjajuur siis agiteeris mind temaga koos Tallinnasse sõitma, sest ta seal kah ostis midagi...Igastahes vaatasime Ralaki projekti üle ja suundusime siis 300 CE'd vaatama, kuna omanik juba telefonis mainis, et kindel ostja juba olemas(Soomest soomlane) ja hind juba paigas aga enne sommi tulekut laevaga oli mõni tund aega, jõudsime auto üle chekkata...karp jäi lahti, hinna ja kvaliteedi suhe oli väga bueno. Tekkis probleem, kuna müüja oli ikkagi sommiga kokkuleppinud pidid nad ikkagi kokku saama. Samas nagu eelpool mainisin oli hind juba kindel, seega pakkusin ma üle. Müüja pidi helistama, et kas nüüd somm pakub üle või auto saan ikkagi mina. Sommil polnud rohkem raha kaasas seega sain mina auto ja somm läks nukralt Soome tagasi.
Aga nüüd siis natukene autost.
Mark: Mercedes-Benz 300 CE 24v
Väljalaskeaasta: 1990, (21.06.)
Läbisõit: 264 000 km
Võimsus: 162 KW
Mootori valem: 3.0 R6
Lisavarustus: 4x el. aknad, kliimaautomaatik, el. katuseluuk, el. peegel ja autol ka Getrag kepikast
Auto on siis Eestist 2008. a. jaanuarist ja toodud Itaaliast, seetõttu ka täielikult roostevaba, mitte kuskil pole midagi avastanud...lausa lust vaadata. Alt on kõik veel tehase mastiksi all. Kõik el. vidinad töötavad ja kliimaautoaatik samuti puhub külma ja toimetab probleemideta. Samuti on nahksisu üllatavalt heas korras ning salong üleüldse on värske olemusega.
Muidu on ka probleeme. Nimelt enne auto puterdas madalatel pööretel ja CO oli kõrge. Käis siis auto diagnostis. Peale kätte saamist enam ei puterdanud, mis oli üsna imelik, kuna mees ütles, et andureid, vaakumeid ja pingeid/elektroonikat kontrollides oli kõik väga hea...ju siis näppis midagi paika....ei tea müstika...vaatab, peab edasi liiklema ja jälgima, peaks ka CO'd mõõtma, ehk too ka nüüd korras. Vaatab! Mootoris vaja mõni tihend ära vahetada, kuskilt immitseb õli. Muid vigu hetkel pole.
Plaanid: Teha kõik korda ja jätta originaal seisu! Järgmisest talvest läheb garaazi, ei hakka rohkem soolama, suvel üritan maksimaalselt kõik ära puhastada. On olemas ka Becker orig. stereo, vaatab mis tollega saab, vaja mingi box leida, muidu peab aind kassette kuulama
Mõni pilt ka.