Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W221 S320 probleem käigukastiga
#1
Selline probleem. Panin edaspidi käigu sisse ja käis nagu pauk/kolks läbi.
Nüüd ainult kas 2 või 3 , täpselt ei saa aru kumb neist käik sees on. Ja kui paned drive peale käib korralik kolks tagapool. Tagurpidi käik läheb normaalselt. Lülitades manuaalile numbrid muutuvad käike vahetades aga miskit ei juhtu.
Millest peaksin alustama , kas kohe uut kasti otsima hakkama või on keegi sarnase probleemiga kokkupuutunud ? Asukoht Tartu.
Vasta
#2
Kohe uut kasti osta pole vaja. Alustuseks tuleks juhe külge panna ja kasti koodid üle kontrollida. Kui minu omal kiirusesensorid katki olid, siis pani ka neutraalilt Drive peale pauguga. Mul aparaat olemas, millega veakoode saaks lugeda. Asun Ülenurmel.
Vasta
#3
(09-06-2018, 06:23 PM)Teet01 Kirjutas: Kohe uut kasti osta pole vaja. Alustuseks tuleks juhe külge panna ja kasti koodid üle kontrollida. Kui minu omal kiirusesensorid katki olid, siis pani ka neutraalilt Drive peale pauguga. Mul aparaat olemas, millega veakoode saaks lugeda. Asun Ülenurmel.


Eile panin auto käima , töötas kõik ilusti jälle , täna panin arvuti taha näitas niimoodi:
Näitas 2 te viga(2783 topelt erinevates kohtades)
2783 Friction of torque converter lock-up clutch is too high - Permanent
0798 B3 brake solenoid valve-internal electric check , failed , intermittent.
Mootori all oli veel:
2220 : Transmission control - etc fault.
2359 : Charge air controll - boost pressure :low pressure
Vasta
#4
2783 ja 0798 esiletulekut võib põhjustada üsna mitu probleemi. 0798 võib esile kutsuda ka 2783. Lisaks sul ka kasti temperatuuri andur jukerdab. Võib-olla on kastis õli vähe. Kuuldavasti on vahel aidanud ka õli vahetus. Kui õlivannist tuleb metallipuru, siis tuleks turbiini remont ette võtta, näiteks hõbenooles.


Vasta
#5
(11-06-2018, 11:59 PM)Teet01 Kirjutas: 2783 ja 0798 esiletulekut võib põhjustada üsna mitu probleemi. 0798 võib esile kutsuda ka 2783. Lisaks sul ka kasti temperatuuri andur jukerdab. Võib-olla on kastis õli vähe. Kuuldavasti on vahel aidanud ka õli vahetus. Kui õlivannist tuleb metallipuru, siis tuleks turbiini remont ette võtta, näiteks hõbenooles.

Pirnikas, kas said asja lahendatud? Mul sama teema W211ga..
Vasta
#6
Õhtut

Hetkel siis olukord järgmine : Eile jätsin auto seisma , käima pannes enam käigud sisse ei lähe , kuulda on et lülitab d ja r ning p peale(kui on p peal siis autot liigutada ka ei anna ,ehk siis lülitub sisse kui d, n ,r peal saab lükata). Kuna ka
korralikult enam käima ei läinud siis kontrollisime akude voolutugevusi , esimene ehk see väiksema aku vool vähenes käivitamisel 12,6 v pealt 6 peale. See aku sai vahetatud , käivitub ilusti aga käike ei lülita. Googeldades/DIY vaadates andis sarnast viga kui aku on läbi ,et siis vaja käigukast uuesti õpetada arvutiga. On kellelgi kokkupuudet olnud antud situatsiooniga? Dialab , transrem , hõbenool kõik puhkavad veel pikalt paistab seega paar nädalat oodata oleks suht hull , et äkki oskate veel soovitada kedagi kes oskaks lugeda autot korralikult , kas viga elektrooniline või mehaaniline.
Asukoht , Tartu.

Mõningad vead mis autocom näitas

Engine : No can from automatic transmission. 2293

Brake : Regenerative breaking system(can communication gearbox)6205
Can-bus chassi (no can message was recived from "engine control module or transmission control module) 6106

Electric parking brake : (1) one or more signals sent from control unit double clutch transmission unit via the can bus is implausible 5845
(2) No can message was recived from control unit Combustion engine or Double clutch transmission control unit 5822
(3) one or more messages from ESP and BAS control module are not available on the can bus 5831

Instrument : No CAN message was received from control unit gearbox C01F

Gear box , Gear selector : No Can message was recieved from fully integrated transmission unit (VGS) 1936
CAN message from fully integrated transmission unit (VGS) is implausible 1941

Xenon : Can signal "reverse gear engaged" from engine control unit is implausible 501C


(06-07-2018, 01:20 AM)nasir Kirjutas:
(11-06-2018, 11:59 PM)Teet01 Kirjutas: 2783 ja 0798 esiletulekut võib põhjustada üsna mitu probleemi. 0798 võib esile kutsuda ka 2783. Lisaks sul ka kasti temperatuuri andur jukerdab. Võib-olla on kastis õli vähe. Kuuldavasti on vahel aidanud ka õli vahetus. Kui õlivannist tuleb metallipuru, siis tuleks turbiini remont ette võtta, näiteks hõbenooles.

Pirnikas, kas said asja lahendatud? Mul sama teema W211ga..

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W221 S320 esituled. Asjataja 7 229 09-11-2024, 03:31 PM
Viimane postitus: siimruz
  W221 android Asjataja 5 274 30-10-2024, 05:28 PM
Viimane postitus: Asjataja
  W221 elektriprobleem ktmduke 3 253 29-09-2024, 09:10 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W221 esisilla kolks ktmduke 7 501 09-08-2024, 05:01 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W221 esimene parem õhkamort Projekt1 1 418 07-06-2024, 07:09 AM
Viimane postitus: hellrix
  W221 õhkvedrustuse susin sigaelmar 2 450 18-05-2024, 10:15 AM
Viimane postitus: sigaelmar
  W221 S500 2006 Parktronic radar-andur SGM 15 10,315 25-02-2024, 10:46 AM
Viimane postitus: Rai66
  Probleem W126 420SEL mootoriga Hunt 3 414 02-01-2024, 01:50 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W221 S500 käiguvahetus ktmduke 10 853 31-12-2023, 12:59 AM
Viimane postitus: ktmduke
  W221 2012 S klassil rool vibrab 2012 S klass 3 464 22-12-2023, 11:24 PM
Viimane postitus: jsv



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne