Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB W210 E200CDi 2000.a Defekt
#21
Mu leitud 3 velge sul ju garaazis olemas, tallinnast saab ühe juurde, küsis vist 20 raha .
Vasta
#22
(11-02-2018, 06:29 PM)nahk Kirjutas: Mu leitud 3 velge sul ju garaazis olemas, tallinnast saab ühe juurde, küsis vist 20 raha .

Need rändasid mingiaeg metalli kui garaazi korrastasin ennem Austriasse tulekut. Need veljed üldse teisele masinale.

Vasta
#23
(14-02-2018, 05:46 PM)defekt Kirjutas:
(11-02-2018, 06:29 PM)nahk Kirjutas: Mu leitud 3 velge sul ju garaazis olemas, tallinnast saab ühe juurde, küsis vist 20 raha .

Need rändasid mingiaeg metalli kui garaazi korrastasin ennem Austriasse tulekut. Need veljed üldse teisele masinale.

18x8.5 vastu kitsama mulle leiad siis on diil olemas.
Mul ei mahtunud ette kuidagi ära.
Vasta
#24
Sain ka siis nende toredate sisselaske kollektori lapakate vea endale.

Kui ei eksi siis neid kodeeritakse välja ?

Diagnostika annab:
M55 (Inlet port shutoff motor) check signal line of comonent for dicontinuity
ja
M55 (Inlet port shutoff motor) Positsioner signals fault

Kas selle põhjal oskab keegi öelda on viga mootoris või need klapid kinni ?
Vasta
#25
(27-03-2018, 02:11 PM)defekt Kirjutas: Sain ka siis nende toredate sisselaske kollektori lapakate vea endale.

Kui ei eksi siis neid kodeeritakse välja ?

Diagnostika annab:
M55 (Inlet port shutoff motor) check signal line of comonent for dicontinuity
ja
M55 (Inlet port shutoff motor) Positsioner signals fault

Kas selle põhjal oskab keegi öelda on viga mootoris või need klapid kinni ?

Veateade ütleb, et klappide asendi kohta puudub autol teadmine. Kas on juhe katski või mootor vigane. Täpsemalt selgitab lahkamine.

Väljakodeerimisest üksi ei piisa - need klapid tuleb reaalselt minema visata. Aga kuniks sisselaset maha võetakse, piisab ka lõpuni avatud asendisse fikseerimisest.

Keskkonnateadlik inimene loomulikult teeb selle persest sündinud süsteemi korda ja naudib päästetud jääkarusid.
Vasta
#26
See pole jääkarudele, mootor töötab madala pöördega veidi paremini.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#27
(27-03-2018, 09:51 PM)Laur Kirjutas: See pole jääkarudele, mootor töötab madala pöördega veidi paremini.

Teoorias jah. Eusa_angel Aga reaalselt - kui paljud suudavad tuvastada võimsusekao üleminekurežiimis tühikäigult tööpööretele? Reaalses elus, mitte stendis pole mingit vahet, hoopis suurem on sisselaske puhtaksluudamise ja klappide eemaldamise müju mootori vabamale hingamisele.

Küll on see süsteem selgelt projekteeritud töötama vaid garantiiaja ja sutsu peale. Nagu ka uuemate vinklite õlijahutite tihendidCrybaby

Meiesugused lõpptarbijad saavad neist tzydeemidest vaid peavalu ja majanduskasvu turgutada.Eusa_doh
Vasta
#28
Targad UK- foorumid kirjutasid ,et saab takistiga ära petta. Seal oli kirjas ,et jätad lahtisesse asendisse ja takisti ECU poolsesse pistikusse. Samas arvan ,et võtan need lapakad sealt koos hoobadega välja, puhastan kolde seest ja siis takisti. Samas mõtlen siis juba EGR delete peale ka.

Ma ehk ei leidnud aga vist pole õpetust selle kohta meil foorumis õpetust?

Kui pole siis võiks mõtlesin teha, kuna CDi mootoritel on põhimõte neil kõigil sama.
Vasta
#29
Õpetus kusagil on siin, läks vaja kolme takistit vist.
Vasta
#30
Vahepeal veidi lõbu ja lusti.

Tartus Anne sillal sõideti küljepealt sisse, kindlustus värvis roostes detailid üle, ustel ainult ülemise osa ja oligi kogumoos Big Grin
Vasta
#31
Lõunaka kandis ka liigud vahel? Tuttav pill nagu (:, hee
Vasta
#32
(17-06-2018, 02:24 PM)supercharger230 Kirjutas: Lõunaka kandis ka liigud vahel? Tuttav pill nagu (:, hee

Eks ma liigun üle Tartu ringi, aga kindlasti on samasuguseid panne teisigi Big Grin

147 BVG on numbrimärk, ära tunneb taga oleva supermario kleepsu ja mõlgilise vasasku külje järgi.

Kellegile jäi auto ette(oletan ,et see kes algselt otsa sõitis ) ja vasak külg maja ees jalaga mõlki lõõdud. Lükkasin mõlgid välja aga vähe laineline teine ikka Big Grin
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB W210, E300 TD, 1998 - kodutu kodutu 11 5,769 06-10-2024, 08:02 PM
Viimane postitus: kodutu
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 504 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  MB E50AMG ´96 w210- OberHenn OberHenn 94 57,256 02-06-2022, 07:05 PM
Viimane postitus: OberHenn
  Mercedes-Benz E430T (300Edition), 1998, W210 - indumen indumen 85 67,189 20-11-2020, 11:10 AM
Viimane postitus: indumen
  Mercedes W210 E420 Avantgarde Lahekas 40 30,914 14-10-2019, 12:25 AM
Viimane postitus: väikemees
  M: MB w210 E270 Avantgarde 500€ chrome 4 3,805 14-02-2019, 11:39 PM
Viimane postitus: arturmalcik
  MB W212 E200CDI 2010a Eric 16 10,957 23-08-2018, 02:11 PM
Viimane postitus: kriipc
  Mercedes-Benz ML270CDI, 2000, w163 - Lenox Lenox 0 2,109 25-09-2017, 10:01 PM
Viimane postitus: Lenox
  MB E55 AMG, 1998, W210 - Valge välk Valge välk 27 29,878 12-05-2017, 11:35 AM
Viimane postitus: herki
  Mercedes-Benz E 200 Classic, 1999, W210 - Uku Uku 0 3,060 09-04-2017, 01:04 PM
Viimane postitus: Uku



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne