02-12-2006, 04:57 PM
Tunneks huvi, kas on võimalik kuidagi ise puhastada auto kütusesüsteemi? Autoks siis 124 200E, 91 a , meh. pritse.
Minu probleemist on pikalt räägitud ka teemas http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=3088
Kuna selle eelmise teema püstitaja pole ilmselt lahendust leidnud, mõtlesingi uue teema teha, pealegi on meie probleemid veidi erinevad.
Olukord on selline, et auto käivitub külmast peast hästi, aga peale käivitamist kuskil 1-2 min kõigutab pöördeid ning samal ajal on mootori hääl nagu plötutamine vms. Mida külmem ilm, seda hullemalt. Päris külmadega sureb ka 2-3 korda maha, aga jalga gaasi peal hoides jääb tööle. Peale seda on kõik bueno, kuni mootoritemp hakkab jõudma 80 ni.
Siis hakkab tühikäik seistes ( nt foori taga ) kõikuma ja kiirendamisel jõnksutab.
Tehtud on: autol on vaid veidi yle aasta vanune jagaja kaas ja rootor, nüüdseks ka tutikad küünlad ja Bremi küünlajuhtmed.
Käidud on diagnostikas ( Tartus www.autoelektrik.ee ) , kus öeldi, et elektriviga pole ( seega langeksid ära vea tekitajana nt süütepool, kommutaator, õhukulumõõtja jms. ), aga ütles, et üks pihusti pihustab halvasti ( kas peaks vahetama? ) ning paar vaakumivoolikut oli olnud lahti, mis sai kinni pandud. Soovitas kasutada Valvoline kütuselisandit, mida ka panin, aga kas lisandi toimiseks peab sõitma paar paagitäit? Seni nagu pole vahet tunda. Mainis ka, et 1 küünlajuhe kehv. Täna vahetasin kogu kupatuse ära, aga tulemus ikka 0. Diagnostimees lisas ka, et süsteem tahaks saada 4-5 a tagant sellel masinal pesu ( a la hambaharjaga iga küttesüsteemi detail puhtaks ) ning tema teeks asja ära, aga see võtaks palju aega ja oleks ilmselt väga kallis.
Siit siis ka see küsimus, et kas saaks ise midagi puhastada?
A la tühikäigumootor, juhtrõhuregulaator, segusiiber vms... Jama selles, et ei tea nende asjade asukohta.
Igatahes oleksid igakülgsete soovituste ja abi eest tänulik.
Ei taha ka järjest lihtsalt juppe vahetada, mis kokkuvõttes probleemi ei lahenda.
Aitäh!
Minu probleemist on pikalt räägitud ka teemas http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=3088
Kuna selle eelmise teema püstitaja pole ilmselt lahendust leidnud, mõtlesingi uue teema teha, pealegi on meie probleemid veidi erinevad.
Olukord on selline, et auto käivitub külmast peast hästi, aga peale käivitamist kuskil 1-2 min kõigutab pöördeid ning samal ajal on mootori hääl nagu plötutamine vms. Mida külmem ilm, seda hullemalt. Päris külmadega sureb ka 2-3 korda maha, aga jalga gaasi peal hoides jääb tööle. Peale seda on kõik bueno, kuni mootoritemp hakkab jõudma 80 ni.
Siis hakkab tühikäik seistes ( nt foori taga ) kõikuma ja kiirendamisel jõnksutab.
Tehtud on: autol on vaid veidi yle aasta vanune jagaja kaas ja rootor, nüüdseks ka tutikad küünlad ja Bremi küünlajuhtmed.
Käidud on diagnostikas ( Tartus www.autoelektrik.ee ) , kus öeldi, et elektriviga pole ( seega langeksid ära vea tekitajana nt süütepool, kommutaator, õhukulumõõtja jms. ), aga ütles, et üks pihusti pihustab halvasti ( kas peaks vahetama? ) ning paar vaakumivoolikut oli olnud lahti, mis sai kinni pandud. Soovitas kasutada Valvoline kütuselisandit, mida ka panin, aga kas lisandi toimiseks peab sõitma paar paagitäit? Seni nagu pole vahet tunda. Mainis ka, et 1 küünlajuhe kehv. Täna vahetasin kogu kupatuse ära, aga tulemus ikka 0. Diagnostimees lisas ka, et süsteem tahaks saada 4-5 a tagant sellel masinal pesu ( a la hambaharjaga iga küttesüsteemi detail puhtaks ) ning tema teeks asja ära, aga see võtaks palju aega ja oleks ilmselt väga kallis.
Siit siis ka see küsimus, et kas saaks ise midagi puhastada?
A la tühikäigumootor, juhtrõhuregulaator, segusiiber vms... Jama selles, et ei tea nende asjade asukohta.
Igatahes oleksid igakülgsete soovituste ja abi eest tänulik.
Ei taha ka järjest lihtsalt juppe vahetada, mis kokkuvõttes probleemi ei lahenda.
Aitäh!