Teema hinnang:
  • 3Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 300CE, w124, 1988 karburaatoriga - MargusPts
#41
Nii sai lõpus tehtud uus sisselaskekollektor ja tulemus on selline
[Pilt: 39944-IMG_0588.jpg]
homme tuleb video juurde
Vasta
#42
Vai jummal küll. Käib nüüd hästi ka või?
201 202 124 210
Vasta
#43
Mind kohe täitsa huvitab, mis nägu need küünlad hakkavad olema. Pakun, et silindrid 3 ja 4 käivad rikkal, 2 ja 5 normaalsel ning 1 ja 6 lahjal segul. Või on kollektorikambris mingid õhuvoolu suunamise abivahendid?

Kust võetakse pidurvõimendi vaakum?

Leidlikkuse eest viis punkti ja papagoimärkThumbsup. Ning kui käima hakkab, siis on selle modifikatsiooni tellijaid rohkem, kui konkureeriva progeaju omi - hind ju odavam.Nod
Vasta
#44
video sai kah üles laetud
http://www.youtube.com/watch?v=-8Uq2FaX-JY
Vasta
#45
Videos käis üle ootuste hästiThumbsup. Ma eeldan, et mootor oli töösoe.

Kuidas mootor soojenedes käitub?
Kuidas külmkäivitus on?
Vasta
#46
(16-03-2010, 10:01 AM)v6sa Kirjutas: Mind kohe täitsa huvitab, mis nägu need küünlad hakkavad olema. Pakun, et silindrid 3 ja 4 käivad rikkal, 2 ja 5 normaalsel ning 1 ja 6 lahjal segul. Või on kollektorikambris mingid õhuvoolu suunamise abivahendid?

Kust võetakse pidurvõimendi vaakum?

Leidlikkuse eest viis punkti ja papagoimärkThumbsup. Ning kui käima hakkab, siis on selle modifikatsiooni tellijaid rohkem, kui konkureeriva progeaju omi - hind ju odavam.Nod
nii ,sai tehtud pidurivõimu vaakum ja teised vaakum toru kohad külge ,pole saanud testida nüüd ,kuna küte oli otsa saanud .Ruumi tuli kõvasti juurde ,õli filtrit on väga kerge vahetada Thumbsup.täna või homme panen uue video ja uued pildid .See süsteem tuleb kõvasti odavam Nod
Vasta
#47
Sellega peaks saama juba sõidud tehtud küll.Icon_biggrin
Naftapress.
Vasta
#48
....palju negatiivset vastukaja. minu arust on küll tore et selliseid asju katsetatakse. loodetavasti töötab korralikult ka siis kui vedu taga. ootan huviga küttekulu, mineku ja heitgaaside muutuste kohta infot....
Vasta
#49
See laulab nagu paremini Icon_biggrin
Korralikult käib küll Thumbsup
201 202 124 210
Vasta
#50
Nii auto sai täna valmis ,kõik töötab .Volga karpa sai peale pandud .Küttekulu peaks tulema 10 kandis ,aga eks annan pühapäeval rohkem infot .
Vasta
#51
vale arvutus sai ,praegune küttekulu 15 sajale
Vasta
#52
Päris suur kulu ikkagi. Miks sa volga karpa panid, kui sul oli mingi ameerikast tellitud peenem süsteem?
Naftapress.
Vasta
#53
(20-03-2010, 10:07 AM)arts24h Kirjutas: Päris suur kulu ikkagi. Miks sa volga karpa panid, kui sul oli mingi ameerikast tellitud peenem süsteem?

ameerika karpaga ei saa nii palju regullida ,muidu oleks jätnud ameerika oma aga jah ei saanud seda tulemust mis vaja ,aga eks näis mis peale jääb ,mingi nädal lähen käin stendis ,eks siis näha ole mis saab ,algatuseks üritan küttekulu väiksemaks saada .Ennem oli sissepritsega küttekulu üle 20 sajale Icon_razz
Vasta
#54
Kuidagi vägisi tundub, et viga pole ei pritses ega karburaatorites vaid mehes kes neid seadistab. Muidugi, et see Volga karburaator on ka sama vana kui LEIB, aga noh kolvide hinnaga peaks teda ka ikka madalamaks saama.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#55
Vahvalt tõmbab hõrendus KARPAT mootori poole, kui gaasi maha lased Icon_razz muutuva pikkusega kollektor Icon_razz Kui sinna veel panna muutuva segukoonusega STROMBERG karpa,siis usun, et see on küll maailmas ainuke eksemplar. Aga kui sa käima ei saa seda projekti, siis pane palun see KE peale tagasi ja ma võin su masina ära häälestada ja rääkida nii mõndagi huvitavat selle KE kohta . Viimati hakkad veel seda KE-d jumaldama ja tulevikus lähevad kõik uuemad pillid sul selle peale üle.


Igal juhul tore vaadata ja Jõudu ,jaksu!!!

Vasta
#56
(21-03-2010, 10:59 PM)MargusPts Kirjutas: ...
ameerika karpaga ei saa nii palju regullida ,muidu oleks jätnud ameerika oma
...

Kas ei andnud nii maha keerata, et korralikult käinud oleks? See kolmene on ju väike mootor USA mõistes...

Kas Volga omal kütusedüüsid peeneks ei jää?
Vasta
#57
Rohkem karbusse läheb vaja Eusa_doh
201 202 124 210
Vasta
#58
Auto töötab ,võtab 15-16 sajale .Ei ole rohkem aega tegeleda selle ehitamisega ,paar asja oleks vaja ümber teha siis peaks natuke vähem kütust võtma ,aga mootor on ise läbi ja see mõjutab küttekulu kõvasti .Sai ostetud 230CE ,et küttekulu oleks väiksem ja et ka kõvasti korralikum kui see sinine .Kui kihutada vaja siis eks sõidan Pontiaciga .Aga see sinine läheb varuosadeks ,nii et andke teada mis vaja .Veljed ja mõned muud asjad jätan teisele mersule .
Vasta
#59
Et siis nägid suuremal hulgal vaeva aga tulemus ikka suht null?
Vasta
#60
Ei ole ju null.

Nüüd on näidatud, et KE-JETi asendamine on võimalik. Iseasi, et mõttetu - kütusekulu ei lange ilma tõsise seadistamiseta ja dünaamika ei parane.

Küll on olemas info, et purtsu sisselaskekollet ei saa kasutada, sest küttesegu ei läbi kollet vajalikul viisil. Peab ringi tegema.

See, et mootor saastaks osutus, pole karburaatori viga. Küll aga võis lolliks ajada ka sissepritseUnibrow
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 22 3,225 24-09-2024, 10:20 PM
Viimane postitus: Manifesto
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 295 299,261 23-09-2024, 09:11 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,891 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,434 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,222 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 899 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB 230 E, 1992, W124 - Sm. Västrik Sm. Västrik 84 105,053 24-11-2021, 06:05 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mercedes-Benz 420 SEL, 1988, w126- Marek89 Marek89 32 9,714 19-04-2021, 10:40 PM
Viimane postitus: Marek89
Photo MB 310 D buss - 1988 - Arkadi.T - LUKKU! Arkadi.T 41 10,792 24-03-2021, 09:01 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 40,574 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne